Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

ba io cred ca aiai beleaua ... o placa simpla , fara SAC , si un ambreiaj cu arcuri ar face smecheria !

 

u spui altfel ?

 

 

Sunt de acord ca eliminarea arcurilor din volanta ar fi o solutie....

 

masinile care au volanta cu masa dubla au astfel de probleme,atat benzina cat si diesel...deci problema este in volanta si mai exact in arcurile din volanta

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Si ce solutie exista pt a rezolva?

 

Si mai ales, ce solutie exista in cazul in care schimbi volanta si tremuratul apare in maxim 10000km?...In orice caz eu o sa-mi schimb din nou ambreiajul cu unul performance direct fit sau SACHS XTend si revin cu detalii. Mai dureaza cateva luni din pacate.

Cred ca problema e de undeva din ambreiaj, deoarecea atunci cand mi-au schimbat placa de presiune pe garantie tot asa a mai mers un timp fara sa tremure volanta nefiind schimbata.

Link to comment
Share on other sites

din pacate tind sa cred ce scrie in linkul dat in pagina precedenta. si ma bucur ca au scos un ambreiaj cu arcuri si fara SAC. dar nu vad insa nimic legat de un model pentru motoarele diesel. is numa pentru M-uri si benzinare pe acolo.
Link to comment
Share on other sites

Si ce solutie exista pt a rezolva?

 

Si mai ales, ce solutie exista in cazul in care schimbi volanta si tremuratul apare in maxim 10000km?...In orice caz eu o sa-mi schimb din nou ambreiajul cu unul performance direct fit sau SACHS XTend si revin cu detalii. Mai dureaza cateva luni din pacate.

Cred ca problema e de undeva din ambreiaj, deoarecea atunci cand mi-au schimbat placa de presiune pe garantie tot asa a mai mers un timp fara sa tremure volanta nefiind schimbata.

 

Cream, stiu ca la tine am citit pentru primele dati ca ai schimbat tot ansamblul despre care era vorba si trepidatia a reaparut. De fiecare data cand lumea spunea clar si raspicat "schimba Volanta+Kit si problema e rezolvata" ma gandeam la cazul tau. Apoi au inceput sa apara unul cate unul, cei carora trepidatia le revenea. Eu sincer is putin pierdut insa dupa ce am citit postul tau si m-am uitat peste acele linkuri tind sa cred ca piesele de schimb intradevar is cam manarite si treaba e putin cam imputita...Plus ca acel SAC pare a fi si el un element problema. Eu de ceva timp nu prea m-am mai documentat despre problema asta asa ca e bine ca acuma ai pus niste material nou. Am folosit masina mai rar prin bucuresti si mai des prin iasi si trepidatia e de ceva timp uitata :) ! Deci pe langa SAC, arcuri, masa dubla un alt element cheie ar fi bucuresti <_< ! Eu imi duc masina sapt viitoare la un prieten pentru o revizie generala si mi-a promis ca se va uita la volanta si kit. Si el are un E46 si e in cunoastinta de cauza a problemei desi nu o are. Insa a mai facut cateva minuni mecanice la fostul E39 sl meu si am mare incredere in el. Ceva de un ambreiaj sport mi-a spus si el cand l-am sunat si i-am povestit de problema insa nu i-am cerut prea multe detalii despre asta, considerand detaliu nesemnificativ...acuma insa vad ca problema se schimba...daca mai aflu ceva nou pun si eu negru pe alb pe aici!

Link to comment
Share on other sites

sa stiti ca o parte din vibratiile la plecarea de pe loc se datoreaza si suportilor motor. am cumparat un e46 320d din 2003 cu 180000 km la bord si avea urmatoarele probleme: racord flexibil distrus si suporti motor distrusi, cauza principala care a dus la distrugerea racordului flexibil. la pornire/oprire, motorul smuncea f tare, iar la plecarea de pe loc trepida f des masina. dupa schimbarea suportilor si a racordului situatia s-a schimbat radical. la pornit/oprit au disparut smunciturile iar la plecarea de pe loc masina trepideaza foarte rar insa am observat ca dupa schimbarea racordului flexibil, toata evacuarea vibreaza mai tare ca inainte, adica finala chiar tremura de-a binelea. este normal asa? sau cauza o fi aceea ca nu am pus racord original si acesta pe care l-am pus o fi mai rigid decat originalul? am taiat pur si simplu racordul vechi si am sudat unul cu aceleasi dimensiuni insa nu original pentru ca am inteles ca acesta vine doar cu tot cu catalizator. multumesc.
Link to comment
Share on other sites

sa stiti ca o parte din vibratiile la plecarea de pe loc se datoreaza si suportilor motor. am cumparat un e46 320d din 2003 cu 180000 km la bord si avea urmatoarele probleme: racord flexibil distrus si suporti motor distrusi, cauza principala care a dus la distrugerea racordului flexibil. la pornire/oprire, motorul smuncea f tare, iar la plecarea de pe loc trepida f des masina. dupa schimbarea suportilor si a racordului situatia s-a schimbat radical. la pornit/oprit au disparut smunciturile iar la plecarea de pe loc masina trepideaza foarte rar insa am observat ca dupa schimbarea racordului flexibil, toata evacuarea vibreaza mai tare ca inainte, adica finala chiar tremura de-a binelea. este normal asa? sau cauza o fi aceea ca nu am pus racord original si acesta pe care l-am pus o fi mai rigid decat originalul? am taiat pur si simplu racordul vechi si am sudat unul cu aceleasi dimensiuni insa nu original pentru ca am inteles ca acesta vine doar cu tot cu catalizator. multumesc.

 

Nu are legatura cu ce zici tu acolo asa ar face tot timpul, aici e vorba despre condus intensiv adica a1a si a2a in trafic calumea. ce zici tu acolo ar face tot timpul, eu zic ca e de la ambreiaj cand se incalzeste.. pe la reprezentanta nu a intrebat nimeni ? Eu creca o sa ma duc sa intreb..

Link to comment
Share on other sites

am si eu aceasta problema dar doar atunci cand stau foarte mult in trafic, la plecarea de pe loc imi trepideaza destul de rau.......mecanicul mi-a zis ca este ambreiajul care de incalzeste prea mult......iarna nu am avut problema asta dar de cand a dat caldura a aparut si problema mea <_< sper sa trec peste vara asta fara sa chimb ambreiajul ca in rest merge foarte bine....
Link to comment
Share on other sites

Vad ca s-a scris destul de mult pe topic de cand nu am mai intrat pe aici. Deci concluzii ar fi ca dupa 2000 km si aproximativ 3 luni trepidatia a reaparut la plecarea de pe loc dar nu la fel de puternic ca inainte...asta pana am fost in bucuresti saptamana trecuta <_< . In traficul din bucuresti a inceput sa faca destul de urat ambreajul si pe langa asta am observat o simptoma noua, faptul ca motorul a inceput sa tremure destul de tare la oprire si pornire si parca loveste destul de tare toba de esapament asa ca mi-am adus aminte de ce mi-au zis cei de la bmw autotransilvania prin noiembrie ca cica am unul din suporti la motor uzat. Inca ceva care ma face sa cred ca e de la suport e ca am avut si racordul flexibil de la toba rupt si de cand l-am schimbat scutura asa tare toba. Sapt viitoare merg in service sa schimb parbrizul pe casco si o sa ii pun pe mecanici sa verifice suportii la motor. O sa postez dupa ce fac verificarile astea.
Link to comment
Share on other sites

schimba cat mai urgent suportul/suportii motor ca nu e de gluma cu ei. iti rupe iar racordul flexibil si bag mana in foc ca o parte din vibratiile la plecarea de pe loc li se datoreaza. am avut aceeasi problema cand am cumparat masina. ordinea de schimbare a pieselor este: 1-suportii si abia apoi racordul ca altfel sunt bani aruncati aiurea pe racord, ca se va rupe iar. acuma nus ce vibratii au colegii la masinile lor, si in ce momente dar vreau sa spun ca la mine vibra si la cald si la rece. depindea de cum plecam de pe loc. daca o fortam, vibra, daca plecam usor nu vibra. dupa ce am schimbat ambii suporti care erau rupti complet, nu mai am nici o problema. pot sa plec de pe loc cum vreau eu. bafta tuturor.
Link to comment
Share on other sites

Pentru a verifica suportii rebuie sa te bagi sub masina si sa scoti scutul sau se pot vedea si cu capota deschiza? La Rover 75(CU MOTOR SIMILAR 3ar-ului) unul din suporti e la vedere...are un sistem de prindere destul de interesant...but then again aceasta are tractiune fatza si deci motorul este plasat transversal ori in bmw este longitudinal!
Link to comment
Share on other sites

din cite ma vazut pe forumurile bmw se pare ca sint multe masini care sufera de aceasta boala . adica de multe ori la plecarea de pe loc masina trepideaza f tare .dubios este faptul ca nu apare aceasta simptoma de fiecare data . apare in general cind este folosit mai des ambreiajul de ex.la intersectii.masina mea este318d 2005,dar aceasta problema aparesi la318iadica la benzinare.unii au schimbat tot ambreajul, altii filtru epurator,bucsa la cardan,tampoane la motor,si ultima gaselnita un senzor pe la axul cu came.concuzia ar fi; ce trebuie schimbat pina la urma .vreo piesa sau marca pt ca pe mine ainceput sa ma dispere aceasta trepidatie.va multumesc si sper ca nu v-am plictisit

 

Salut,

 

Am avut si eu aceasta problema. Dupa ce mergeam mult in aglomeratie imi trepida la plecarea de pe loc.

 

Am schimbat doar volanta, nu si kitul de ambreiaj, si am rezolvat problema.

 

Asta nu inseamna insa ca ce a functionat la mine functioneaza si la tine.

Link to comment
Share on other sites

din cite ma vazut pe forumurile bmw se pare ca sint multe masini care sufera de aceasta boala . adica de multe ori la plecarea de pe loc masina trepideaza f tare .dubios este faptul ca nu apare aceasta simptoma de fiecare data . apare in general cind este folosit mai des ambreiajul de ex.la intersectii.masina mea este318d 2005,dar aceasta problema aparesi la318iadica la benzinare.unii au schimbat tot ambreajul, altii filtru epurator,bucsa la cardan,tampoane la motor,si ultima gaselnita un senzor pe la axul cu came.concuzia ar fi; ce trebuie schimbat pina la urma .vreo piesa sau marca pt ca pe mine ainceput sa ma dispere aceasta trepidatie.va multumesc si sper ca nu v-am plictisit

 

Salut,

 

Am avut si eu aceasta problema. Dupa ce mergeam mult in aglomeratie imi trepida la plecarea de pe loc.

 

Am schimbat doar volanta, nu si kitul de ambreiaj, si am rezolvat problema.

 

Asta nu inseamna insa ca ce a functionat la mine functioneaza si la tine.

 

de cat timp ai schimbat volanta? cati km mai exact <_< ca unii zic ca ar aparea din nou.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce masina ai tu, presupun ca E46, dar la E90 320d suportii motorului sunt la vedere.

Da E46 318d. Pai pe unde ar trebui sa ma uit?! Un mic detaliu de orientare...

am atasat o poza dar la un seria 1 coupe si alta motorizare. nu e cea mai reprezentativa poza, dar sper sa-ti faci o idee. e zona aceea incercuita, dar mai jos. cand ajung acasa fac o poza suportilor mei ca masina mea e in garaj, inca sunt pieton cateva zile <_<

atasez mai pe seara.

 

si cum verifici daca e ok?

eu am pus pe cineva sa ia piciorul de pe ambreiaj in treapta I treptat cu frana de mana trasa si eu ma uitam la suporti daca se misca anormal...e si asta o verificare cu ochiul liber. acum depinde de fiecare ochi cunoscator :)

post-11868-1240844986_thumb.jpg

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.