Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Deja incep sa-mi fac idei cu ce citesc pe aici....

 

La Ford cand am avut acelasi simptom (cu toate ca schimbasem kitul de ambreiaj cu cateva luni urma) si ma dispera efectiv... am fost la mecanic sa dea din nou jos cutia. Aceeasi configuratie ca si la BMW (RWD, motor longitudinal).

 

Problema era cauzata de simeringul de palier, care numai in anumite conditii (motor cald, turatie, sau mai stiu eu ce) incepea sa scape ulei, si acel ulei (sau macar vapori din el) ajungeau la ambreiaj. Nu facea intotdeauna. In schimb ambreiajul era parlit tot. Drept urmare, intr-un an am schimbat doua kit-uri de ambreiaj ( si a doua oara si simeringul de palier), si mi-au plans buzunarele.

Link to comment
Share on other sites

Se da evacuarea jos, se da cardanul jos, se da cutia jos, se da volanta jos, se da senzorul de volanta jos, si se ajunge la simering. Nu e foarte complicat, e exclus DYI, numai ca e multa munca fizica.

 

Manopera pentru asemenea reparatie ar trebui sa fie (intr-un service normal) undeva intre 400-600 RON, si dureaza cam 4-5 ore de munca sustinuta.

 

Vorbesc din experienta proprie.

 

 

Problema esta ca odata desfacuta masina, trebuie sa fii pregatit (cu bani si sufleteste) pentru ce mai gaseste omul acolo. Daca ai nenorocul sa-ti gaseasca ambreiajul sau volanta pe duca, e mai rentabil sa le faci si pe alea decat sa mai desfaci odata.

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

am o intrebare :

toti cei care va plangeti ca masina tremura la plecarea de pe loc doar aveti pe tester eroarea de bujii moarte ? e vreunu care ii tremura si nu-i da pe tester ca-s toate bujiile moarte ?

 

Mie imi dadea eroare pt 2 dintre ele asa ca le-am schimbat pe toate. Ulterior nu a mai dat eroare, insa tremuriciul a ramas acolo. Pt ca am verificat cardan, racord flexibil, suporti motor si erau ok, am trecut la urmatorul pas si am comandat kit-ul de ambreiaj. Azi insa cand sa il schimb... surpriza - volanta praf :) In concluzie am comandat si volanta care ar trebui sa ajunga sapt viitoare. Chiar sper sa fie ok dupa...

Link to comment
Share on other sites

esti sigur?

ia sa pui masina din nou pe tester.......

bujiile nu au nici o legatura cu trepidatia pe care am descris o eu

Asta imi statea si mie pe limba...nu cred ca bujiile joaca vreun rol atunci cand pleci de pe loc si motorul este cald...nici eu nu prea vad legatura...o fi insa vorba de alta trepidatie!

Link to comment
Share on other sites

Tot am vazut acest topic, nu cred ca am intrat pana acum, din lipsa de interes, insa vreau sa spun ca nu am intalnit niciodata tremuratul asta cum ii spuneti voi decat cand plec subturat,asta la benzinar. Si am cam avut ceva bmw-uri pe mana.

 

Cum naiba sa tremure masina si sa nu stie nimeni ce are?... ma rog, diesel dinou, vesnic fascinantul diesel.

Nu-mi dau seama cum suportati tremuratul la ralanti, eu nici pe ala nu-l suport intr-un diesel.

 

Vad ca topicul are prindere la public....

Link to comment
Share on other sites

il suportam...cu greu ... ne-am obisnuit... ne mai enerveaza din cand in cand... dar ne trece repede ca n-avem incotro...

 

asta e ... e criza si nu se mai schimba asa usor masinile... am avut benzinar, apoi diesel (trebuia sa vad cum e) ... iar urmatoarea va fi cu siguranta un benzinar :)

Link to comment
Share on other sites

adevarat ca il suportam cam greu tremuratul la diesel si mai adevarat este faptul ca am impresia ca traim in pestera, de nimeni nu reuseste sa rezolve problema asta, sau macar sa vina unu care are ceva cumostinte pe la BMW (parca era cineva pe forum cu un var prin Germania pe la BMW) si sa ne zica "fratilor nu exista rezolvare la tremuratul asta de cacao" si gata, dar de aici si pana la a da un diesel pe un bemzinar e cale lunga. Insumand avantaje reale, raman pro Diesel!!
Link to comment
Share on other sites

Pai nu spune nimeni sa renuntati la diesel.

Insa va cam chinuie, mie unu mi-ar displace rau chestiile astea, probabil din aceasta cauza nici n-am cumparat vreun diesel vreodata.

:)

 

Da mi-ar place si mie sa am consum de 318d :lol:, dar cu diesel e un fel de tombola...pica ceva sau nu?

Link to comment
Share on other sites

il suportam...cu greu ... ne-am obisnuit... ne mai enerveaza din cand in cand... dar ne trece repede ca n-avem incotro...

 

asta e ... e criza si nu se mai schimba asa usor masinile... am avut benzinar, apoi diesel (trebuia sa vad cum e) ... iar urmatoarea va fi cu siguranta un benzinar :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am si benzinar de weekend, dar cand ma sui in diesel si i dau blana, cuplul ma uimeste si dupa o resoftare,( cu 5 persoane in masina la 120km/h pe cruise control, consum de 4,1%) o iubesc. nu pot sa zic ca nu imi place benzinarul, dar este alta mancare de peste (prestatii bune= turatii mari= consum= empty pocket)
Link to comment
Share on other sites

Apropo, faceam un mic calcul in legatura cu costul de consum. Eu am facut in jur de 50.000 km in 14 luni.cu un consum de 6% mediu la diesel, imi da 3000 de litrii de motorina. Daca era benzinar, cu un consum mediu de 10%, imi da 5000 de litrii. Diferenta de 2000 litrii la un pret mediu de 3,5/litru= 7000ron, bani cu care pot in fiecare an sa schimb tot la un diesel, in asa fel incat sa fie ca nou tot timpul.
Link to comment
Share on other sites

roco123: daca la momentul cumpararii nu cauti cea mai ieftina maisina de pe piata, in general nu ai probleme, dar daca omu vrea cea mai ieftina, logic ca masina ieftina are probleme..

 

De aia este e39 530d si la 6000 euro si la 10.000 euro..

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Apropo, faceam un mic calcul in legatura cu costul de consum. Eu am facut in jur de 50.000 km in 14 luni.cu un consum de 6% mediu la diesel, imi da 3000 de litrii de motorina. Daca era benzinar, cu un consum mediu de 10%, imi da 5000 de litrii. Diferenta de 2000 litrii la un pret mediu de 3,5/litru= 7000ron, bani cu care pot in fiecare an sa schimb tot la un diesel, in asa fel incat sa fie ca nou tot timpul.

 

Intradevar, daca faci multi km, castigi daca ai masina diesel.

Dar tu ai mai uitat un aspect important.

Degeaba ai castigat tu 7000 ron la combustibil , ca pe un diesel dai cu 10000 ron mai mult ca pe o benzinara, deci deocamdata tot in minus iesi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.