Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

vreau sĂŁ vĂŁ zic cĂŁ am schimbat racordul flexibil de la eșapament a doua oarĂŁ ĂŽntr-un an ....s-a rupt (era ĂŽn garanție)

cât despre tampoanele de la motor , mecanicul a zis cã Încã nu-i nevoie sã fie schmbate

 

de 4 luni de când am schimbat racordul nu mai trepideazã deloc la plecarea de pe loc

eu sincer cred cĂŁ asta este rezolvarea porblemei :

racordul flexibil de la tobã sau tampoanele de la motor, sau, dupã caz, amândouã

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti cu tot respectul am avut rabdare sa citesc 29 de pagini in legatura cu vibratia asa ca va prezint probl mea si va rog mult sa ma ajutati pt ca nu am nici o idee ce sa fac

320d automata adusa din germania acum o luna,

trepideaza la relati e adevarat insa destul de putin, trepidatia care ma termina psihic este in momentul cand retrogradeaza undeva la o turatie foarte mica, mai exact pisc un pic acceleratia pana sub 1500 si cand ii dau drumul undeva la aceiasi turatie indiferent de cald/rece imi trepideaza si imi trepideaza f puternic si imi trepideaza f puternic cam 2-3 sec cat e pe plaja aia de turatie pt ca lasand-o la relati trepidatia scade mult insa e inca sesizabila

ce imi sugerati sa fac si mai ales unde imi sugerati sa o duc pt ca eu zau nu m-am lamurit daca e volanta sau tampoanele de la motor..... :) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti cu tot respectul am avut rabdare sa citesc 29 de pagini in legatura cu vibratia asa ca va prezint probl mea si va rog mult sa ma ajutati pt ca nu am nici o idee ce sa fac

320d automata adusa din germania acum o luna,

trepideaza la relati e adevarat insa destul de putin, trepidatia care ma termina psihic este in momentul cand retrogradeaza undeva la o turatie foarte mica, mai exact pisc un pic acceleratia pana sub 1500 si cand ii dau drumul undeva la aceiasi turatie indiferent de cald/rece imi trepideaza si imi trepideaza f puternic si imi trepideaza f puternic cam 2-3 sec cat e pe plaja aia de turatie pt ca lasand-o la relati trepidatia scade mult insa e inca sesizabila

ce imi sugerati sa fac si mai ales unde imi sugerati sa o duc pt ca eu zau nu m-am lamurit daca e volanta sau tampoanele de la motor..... :) :lol:

salut si eu am patit la fel si am tot 320dA. verifica te rog tampoanele de la motor si sa te uiti pe ele sa vezi codurile...pentru ca pe automata cel de dreapta e diferit si s-a pus doar pe automata.

Link to comment
Share on other sites

in sfarsit am scapat si eu de trepidatii prin schimbarea tampoanelor de la motor. e alta masina acum. nu-mi vine sa cred :) daca ascultam de mecanici schimbam ambreiaju si volanta pana acu :lol:

unde le-ai schimbat si cat te-a costat manopera+piese?

mersi

Link to comment
Share on other sites

ca posesor de bmw 318d 2004 am acceasi problema cand folosesc foarte mult ambreaju de ex in oras observ ca daca plec cu a I-a de pe loc fara sa accelerez las usor ambreaju masina pleca frumos de pe loc dar dupa ce ma plimb cu masina vreo 1 prin oras si las usor ambraju fara sa accelerez incepe sa trepideze usor :)

fiind tot posesor 318d 2004, cu exact aceeasi problema la plecarea de pe loc la rece, am schimbat pompa de motorina (situata sub masina, cam in dreptul soferului) si filtrul de motorina si masina a mers fara trepidatii timp de cateva zile, dupa care a revenit la vechea meteahna. personal cred ca este vorba de gatuirea motorului la turatie mica si nu are de-a face cu ambreiajul....

Link to comment
Share on other sites

in sfarsit am scapat si eu de trepidatii prin schimbarea tampoanelor de la motor. e alta masina acum. nu-mi vine sa cred :) daca ascultam de mecanici schimbam ambreiaju si volanta pana acu :lol:

unde le-ai schimbat si cat te-a costat manopera+piese?

mersi

 

piesele de la grozadan (190 bucata - lemforder). le-am schimbat undeva in tg-jiu ca-s in concediu... si m-a costat 1mil manopera

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

offfffffffffffff!!!!!!!!! nene e cam complicata treaba!

am si eu nevoie de o parere va rog frumos. si la mine trepideaza dimineata la plecarea de pe loc dar nu tot timpul. trepidatul este foarte puternic si mie mi se pare ca tremura cu tot cu cardan . dupa ce merg si schimb de cateva ori nu mai face. la mine cand schimb treptele din 1 in 2 si ma grabesc se mai aude si o pocnitura, insa asta am auzit-o la mai toate masinile pe care le-am avut. imi puteti spune si mie ce are ca e pacat sa o las asa.

cam pe la cati km se duc tampoanele astea? la cati km recomanda bmw schimbarea lor?

Edited by highlander
Link to comment
Share on other sites

As vrea sa stiu si eu doua lucruri, ca sa ma stiu intr-o parte. 1)-cum trage 320-ul vostru diesel 150hp intre 1000-2000rpm in treapta a 4-a si a 5-a? 2) si benzinarele e46 au aceleasi probleme cu ambreajul si volanta? Nu m-as lasa de BMW, dar sunt satul de tremuraturi si de mers ca si cu caruta si in cazul asta as trece de la diesel la benzina. Am impresia ca toti suntem fani BMW din cauza amintirilor placute pe care le avem cu e30 si e36 si continuam sa ne amagim cu faptul ca BMW este fiabil, lucru care este doar o poveste. Va spun ca sunt foarte dezamagit si daca si benzinarele au aceleasi probleme sau alte probleme care le fac masini problematice, eu schimb marca. :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
shimbati tampoanele de la motor. in multe cazuri, printre care ma numar si eu, asta a fost rezolvarea. (tot 318d 2004 am si eu)

 

Subscriu si eu 318dt 2004, schimbat tampoane din cauza trepidatiilor, dupa 3000-4000km, au revenit in plina forta trepidatiile acelea nasoale atat la rece cat si la cald ( faza e ca nu face constant mai niciodata tremuratul), deci chiar habar nu are nimeni pe unde este buba asta? multi schimba volanta, kit ambreaj, tampoane, si tot degeaba? Pai de ce mai avem bmw?

 

Oare sa dam vina pe sistemul de injectie? Se ineaca injectoarele in acel moment critic?

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

o vina o are si sistemul de injectie. cel putin la tremuratul la rece. la mine problema a fost computeru de bujii incandescente (318d 2005). dupa ce l-am schimbat nu mai tremura dimineata la pornirea de pe loc.

 

E nasol daca se ajunge chiar pana in aici.....pai in cazul de fata pot fii unspe'mii de motive pentru problema asta, care se pare ca e un bug destul de mare pentru 318d-uri. Eu chiar nu stiu de unde sa mai pornesc acum investigatia cu tremuratul la mine....

Link to comment
Share on other sites

daca e computeru de bujii care e destul de ieftin, se poate afla simplu - pe tester iti apar toate bujiile moarte.

 

A, da??, pff trebuie sa iti dau o bere un suc ceva....pentru ca am fost acum 1 luna de zile la un tester si nu intelegeam eu de ce toate cele 4 bujii aveau erori...tipul de la diagnoza mi-a spus ca e posibil ca neamtul sa fii schimbat cele 4 bujii pe la o revizie, iar de atunci nu s-a mai facut nici o diagnoza pe motor si iata eroarea....eu bineinteles dandu-i dreptate:D

 

Dar totusi robytza, nu prea vad ce lagatura are tremuratul/inecarea motorului cu bujiile, sau de ce computerul de bujii cade? Si apropo, cat te-a ajuns pe tine, de unde l-ai procurat si cat a fost manopera?

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu vedeam legatura pana nu am vazut realitatea si uimitoarea schimbare :).

stiam ca bujiile intra doar cand e frig aprox 1 secunda la pornire. WRONG : cica bujiile incalzesc aerul cand e motorul rece. neincalzind aerul cum is proiectate amestecul va fi "altfel" si de aici trepidatiile... ma bucur ca am scapat de ele :lol:

pe mine m-a costat computeru acela la facelift 150 RON... s-ar putea sa-l gasesti cu 200 RON - cam asta e pretu pentru unu second.

de schimbat l-am schimbat singur ! SI E GROAZNIC si nu as mai face-o a 2-a oara... e la jumatea motorului si se schimba pe sub masina si tre sa dai toate 3 scuturile jos. si sa ai prelungiri de chei si bec ... daca esti din tm poate te ajut ...

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu vedeam legatura pana nu am vazut realitatea si uimitoarea schimbare :).

stiam ca bujiile intra doar cand e frig aprox 1 secunda la pornire. WRONG : cica bujiile incalzesc aerul cand e motorul rece. neincalzind aerul cum is proiectate amestecul va fi "altfel" si de aici trepidatiile... ma bucur ca am scapat de ele :lol:

pe mine m-a costat computeru acela la facelift 150 RON... s-ar putea sa-l gasesti cu 200 RON - cam asta e pretu pentru unu second.

de schimbat l-am schimbat singur ! SI E GROAZNIC si nu as mai face-o a 2-a oara... e la jumatea motorului si se schimba pe sub masina si tre sa dai toate 3 scuturile jos. si sa ai prelungiri de chei si bec ... daca esti din tm poate te ajut ...

 

Ok, sa inteleg ca la tine iti facea fite motorul doar la rece, mie imi tremura nasol atat la rece, cat si dupa vreo 1-2h de mers cu masina incepea iar sa tremure, dar tremura asa cand o apuca, uneori facea, uneori nu, deci face si la cald....eroare la bujii pe tester am, vad ca tu ai dat desstul de putin pe modulul ala, ma intreb cat ar fii la reprezentanta sau la un dealer de piese auto. De schimbare nu e problema am un amic ce lucreaza in service....dar problema e ca vreau sigur sa stiu ce sa schimb....

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

cam asa facea si la mine dar in special mai tot timpul dimineata cand era motorul rece... nu rece afara...motorul rece dupa ceva ore de neumblat...cateodata (rar) facea si la cald...

modulul ala la reprezentanta e in jur de 100 euro din cate stiu.

pai cam sti acum ce sa schimbi..... ca n-ai incotro...daca iti da pe tester ca-s toata bujiile duse e clar :)

Link to comment
Share on other sites

cam asa facea si la mine dar in special mai tot timpul dimineata cand era motorul rece... nu rece afara...motorul rece dupa ceva ore de neumblat...cateodata (rar) facea si la cald...

modulul ala la reprezentanta e in jur de 100 euro din cate stiu.

pai cam sti acum ce sa schimbi..... ca n-ai incotro...daca iti da pe tester ca-s toata bujiile duse e clar :)

 

Ok, ms extrem de mult pt. informatii, mai stii pe forum topicuri pe tema aceasta? pt. ca incerc sa fac legatura cu bujiile si tremuratul motorului. Ms aniticpat.

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

aceleasi probleme le am si eu (schimbat tampoane) si revenit trepidatie (cald si rece). Pe tester imi apar, tot asa, toate bujiile arse..(318d 2004)

 

Cei care au aceasta problema cu bujjile, au momente cand motorul da fum negru pe teava de esapament? Pentru ca la mine am inceput sa observ imediat dupa ceva ore de la spalarea masinii si dupa un drum de 300-400km, cum pe marginea tevii de esapament dar pe exterior aveam un strat de 3-4mm de negruu de fumm....ceea ce inseaman ca am avut momtente de gazare puternice...

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

aceleasi probleme le am si eu (schimbat tampoane) si revenit trepidatie (cald si rece). Pe tester imi apar, tot asa, toate bujiile arse..(318d 2004)

 

Cei care au aceasta problema cu bujjile, au momente cand motorul da fum negru pe teava de esapament? Pentru ca la mine am inceput sa observ imediat dupa ceva ore de la spalarea masinii si dupa un drum de 300-400km, cum pe marginea tevii de esapament dar pe exterior aveam un strat de 3-4mm de negruu de fumm....ceea ce inseaman ca am avut momtente de gazare puternice...

 

a mea nu da fum deloc. si nu dadea nici cand aveam computeru de bujii dus. la pornire dimineata aveam ceva mai mult fum alb - abur pana se incalzea putin

Link to comment
Share on other sites

aceleasi probleme le am si eu (schimbat tampoane) si revenit trepidatie (cald si rece). Pe tester imi apar, tot asa, toate bujiile arse..(318d 2004)

 

cred ca este ceva legat de bujii, ca si mie imi aparea acum vreo 4-6 luni toate bujiile arse si le-am schimbat si cand am fost la un tester mai recent era legat legat tot de bujii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.