Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

o fi si de la ambreiaj nu zic :) dar ma mir ca la mine nu da nici un semn de duca ... nu patineaza, plec si cu a 5-a de pe loc daca ma chinui :lol:

 

Exact, afirm si eu ca mai testez putin plecarea cu a 3-a, si nu tremura.....subturat cu siguranta nu plecam asa cum afirma cineva mai sus, doar ar fii fost la mintea cocosului.

Link to comment
Share on other sites

haideti sa va dau o veste proasta ... cu ceea ce provoaca la majoritatea tremuratul la pornirea rece :

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda...train_camshaft/

piesa 3. calculati voi cate valve aveti = atatea piese 3 si calculati si manopera :)

 

acea piesa se numeste : Hydr.valve pushrod si in timp mai oboseste :lol:

 

ps informatia o am de pe un forum strain de mai demult dar acum mi-am amintit de ea...

 

 

cam aiurea, de ce?! pt ca toate dieselurile au...de la seria 1, seria 3(e46 ,e92 ) seria 5 (e39,60) X3 ,X5,X6 ( 3.0d ,3.5d)....deci practic toate dieselurile au aceasta piesa indiferent de motor...pacat ca bmw la diesel, nu au pus tacheti in stil pahar ,cum a facut VW-audi de mult timp :)

 

daca asta e problema la rece cu tremuratul...atunci toate bmw-urile diesel ,indiferent de motor o au, din cauza ca toate sunt dotate cu astfel de tacheti...codul este chiar acelasi.. :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

mie mi-a zis un mecanic ca s-ar putea sa faca asa si de la motorina..intr-adevar ultima data am bagat de la petrom si parca de atunci a inceput sa faca..iar o alta cauza ar putea fi un injector stricat..oricum am sa pun masina pe tester weekend-ul asta sa vad ce zice..
Link to comment
Share on other sites

mie mi-a zis un mecanic ca s-ar putea sa faca asa si de la motorina..intr-adevar ultima data am bagat de la petrom si parca de atunci a inceput sa faca..iar o alta cauza ar putea fi un injector stricat..oricum am sa pun masina pe tester weekend-ul asta sa vad ce zice..

Nu as zice ca e replica de mecanic de duminica dar e replica de mecanic care nu a vazut cazul pe viu ci doar a auzit de el. Spun asta pentru ca daca ar fi fost sa fie din cauza motorinei proaste sau a injectoarelor atunci turatia ar fi variat, motorul nu ar fi tras bine, ar fi dat in nas. In schimb trepidatia de care am vorbit eu, la plecarea de pe loc cu a 1-a nu manifesta aceste simptome. Motoru merge lin si trage bine. Apare insa trepidatia foarte similara momentului cand opresti masina si se zguduie putin...putin mai mult. Eu am facut multe teste cu capota deschisa, pe canal si am observat ca motorul juca in compartiment destul de tare. La fel facea si cutia. Asadar am schimbat tampoanele motor+cel de la cutie. De asemenea as verifica si flansa de la cardan impreuna cu alte tampoane pe cursul esapamentului.

Link to comment
Share on other sites

o fi si de la ambreiaj nu zic :lol: dar ma mir ca la mine nu da nici un semn de duca ... nu patineaza, plec si cu a 5-a de pe loc daca ma chinui :)

 

Nici in cazul nu meu nu patina, de vina era placa sau rulmentul (mai degraba rulmentul dupa spusele mecanicului), discul avea "carne" multa.

 

BTW :) , daca masina pleaca in treapta 5 nu e semn bun, un ambreiaj in stare buna nu-ti da voie sa porneasca de pe loc nici cu treapta 4, la mine acum cred ca nu pleaca nici in 3.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

o fi si de la ambreiaj nu zic :lol: dar ma mir ca la mine nu da nici un semn de duca ... nu patineaza, plec si cu a 5-a de pe loc daca ma chinui :)

 

Nici in cazul nu meu nu patina, de vina era placa sau rulmentul (mai degraba rulmentul dupa spusele mecanicului), discul avea "carne" multa.

 

BTW :) , daca masina pleaca in treapta 5 nu e semn bun, un ambreiaj in stare buna nu-ti da voie sa porneasca de pe loc nici cu treapta 4, la mine acum cred ca nu pleaca nici in 3.

 

Cat e un kit de E46 318d? Kitul include discul, rulmentul si placa de presiune? Mersi!

Link to comment
Share on other sites

o fi si de la ambreiaj nu zic :lol: dar ma mir ca la mine nu da nici un semn de duca ... nu patineaza, plec si cu a 5-a de pe loc daca ma chinui :)

 

Nici in cazul nu meu nu patina, de vina era placa sau rulmentul (mai degraba rulmentul dupa spusele mecanicului), discul avea "carne" multa.

 

BTW :) , daca masina pleaca in treapta 5 nu e semn bun, un ambreiaj in stare buna nu-ti da voie sa porneasca de pe loc nici cu treapta 4, la mine acum cred ca nu pleaca nici in 3.

 

Cat e un kit de E46 318d? Kitul include discul, rulmentul si placa de presiune? Mersi!

 

Cred ca 1000 de lei, nu mai tin minte cat am dat, dar cred ca acum sunt ceva mai scumpe datorita cursului valutar.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit chestia cu tremurat puternic cand incerc sa plec de pe loc, dupa ce am umblat mult cu masina prin oras, si am tot frecat ambreiajul.

Nu stiu ce poate sa fie,si nu am avut rabdare sa citesc chiar toate paginile topicului. Oricum, am mai auzit ca poate sa fie si din cauza ca este joc in diferential.

Pana la urma, voi ati ajuns la ceva concluzie?

Link to comment
Share on other sites

din pacate nu am scapat de trepidatii asa cum credeam. cum s-a mai incalzit putin afara, enervanta trepidatie a revenit !

o sa schimb ambreiaju !!! ma enerveaza ! sper sa rezolv odata !

Ai incercat sa schimbi fulia de la vibrochen? Imi zice azi un mecanic ca e posibil sa tremure si de la aia. Eu am schimbat si kit ambreaj si volanta si suporti motor si o trepidatie mica tot mai am din cand in cand, asa ca o sa schimb si fulia.

Link to comment
Share on other sites

POIUYT : maine promit sa scot cdv-ul ...

 

herman : la mine nu e trepidatie cum se intampla de la fulie, este cutremur - doar la plecarea de pe loc. sigur nu e de la fulie, in plus am verificat-o acu o luna cand am schimbat role si curele ... e in mintile ei ...

 

 

HINT : dupa ce a vibrat azi la plecari, ca era aglomerat in oras, m-am enervat si am bruscat-o fortand ambreiajul + acceleratie .... dupa aceea nu a mai trepidat :)

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Eu am reusit sa rezolv trapidatia la plecare de pe loc, un tampon de la motor era rupt, am schimbat ablele si bucsa din spate de la grup. Acuma nu mai vibreaza dar au aparut alte probleme: cand masina se afla in miscare, in orice viteza, iau brusc piciorul de la acceleratie si se simte parca cineva ar prinde masina din spate si ar tine-o o zecime de secunda si se vede si pe turometru o oscilatie de -50rpm si inapoi +50rpm, iar cand nu accelerez, pui piciorul pe acceleratie, reactie inversa, se simte parca cineva apasa masina brusc si se vede pe turometru +50rpm si inapoi -50rpm. Aceste simptome numai can apesi sau iei piciorul de la pedala de acc, cand am apasata pedala pe jumate si ii dau talpa se comporta normal. Masina este un 320d din 2000, m47, trage bine nu sunt probleme la pornire. La service au verificat rulmentul intermediar si rulm din spate dar se pare ca alea nu au probleme. Maine fac un videoclip ca sa se vada mai bine despre ce este vorba. A mai patit cineva ceva asemanator?
Link to comment
Share on other sites

HINT : dupa ce a vibrat azi la plecari, ca era aglomerat in oras, m-am enervat si am bruscat-o fortand ambreiajul + acceleratie .... dupa aceea nu a mai trepidat :)

 

 

Super, ms de sugestie, maine abia astept sa incerc si eu :lol:, mai ales ca azi iar a inceput sa vibreze ( o apuca cand tie lumea mai draga).

Link to comment
Share on other sites

Eu am reusit sa rezolv trapidatia la plecare de pe loc, un tampon de la motor era rupt, am schimbat ablele si bucsa din spate de la grup. Acuma nu mai vibreaza dar au aparut alte probleme: cand masina se afla in miscare, in orice viteza, iau brusc piciorul de la acceleratie si se simte parca cineva ar prinde masina din spate si ar tine-o o zecime de secunda si se vede si pe turometru o oscilatie de -50rpm si inapoi +50rpm, iar cand nu accelerez, pui piciorul pe acceleratie, reactie inversa, se simte parca cineva apasa masina brusc si se vede pe turometru +50rpm si inapoi -50rpm. Aceste simptome numai can apesi sau iei piciorul de la pedala de acc, cand am apasata pedala pe jumate si ii dau talpa se comporta normal. Masina este un 320d din 2000, m47, trage bine nu sunt probleme la pornire. La service au verificat rulmentul intermediar si rulm din spate dar se pare ca alea nu au probleme. Maine fac un videoclip ca sa se vada mai bine despre ce este vorba. A mai patit cineva ceva asemanator?

Si eu la coupe 320 125kw, simt chestia cu opritul brusc si anume cand schimb viteza in treapta superioara, in momentul in care iau piciorul de pe ambreaj si pana sa apuc sa accelerez, simt ca si cum ar face o frana de motor mai tare si da sa ma apreasca si nu ma refer cand schimb si a 1-a in a 2-a, ci cand dau din a 3-a in a 4-a. poate fi din cauza ca masina nu mai are valva CDV? Tu mai ai valva sau ai dat-o jos?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact daca mai am valva sau nu, dar nu cred ca cei din Germania ar umbla la asa ceva, eu am luat-o anul trecut si acuma cand cred ca gata, nu mai trebuie cheltuit nimic la masina incepe cu prostii din astea. La mine a inceput dupa ce am schimbat tampoanele de la motor. Am crezut ca e de la bucsa din spate de la grup, si ea era itradevar rupta dar si dupa schimbarea ei face la fel. Fii atent herman ca vine imediat unul ca e volanta de vina...
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact daca mai am valva sau nu, dar nu cred ca cei din Germania ar umbla la asa ceva, eu am luat-o anul trecut si acuma cand cred ca gata, nu mai trebuie cheltuit nimic la masina incepe cu prostii din astea. La mine a inceput dupa ce am schimbat tampoanele de la motor. Am crezut ca e de la bucsa din spate de la grup, si ea era itradevar rupta dar si dupa schimbarea ei face la fel. Fii atent herman ca vine imediat unul ca e volanta de vina...

Stai linistit ca astfel de simptome nu au legatura cu volanta si crede-ma ca eu am si un 320d fl si am schimbat la ea si volanta si kit ambreaj. Totusi eu cred ca e de vina ptr. infranarea aia brusca e valva CDV, sau pompa de benzina, motorina in cazul tau, dar nu imi explic acceleratia pe turometru. Care mai are simptomele astea sa zica ceva. Precizez ca la mine face la benzinar si la "bernad" e dieselar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.