Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Eu am reusit sa rezolv trapidatia la plecare de pe loc, un tampon de la motor era rupt, am schimbat ablele si bucsa din spate de la grup. Acuma nu mai vibreaza dar au aparut alte probleme: cand masina se afla in miscare, in orice viteza, iau brusc piciorul de la acceleratie si se simte parca cineva ar prinde masina din spate si ar tine-o o zecime de secunda si se vede si pe turometru o oscilatie de -50rpm si inapoi +50rpm, iar cand nu accelerez, pui piciorul pe acceleratie, reactie inversa, se simte parca cineva apasa masina brusc si se vede pe turometru +50rpm si inapoi -50rpm. Aceste simptome numai can apesi sau iei piciorul de la pedala de acc, cand am apasata pedala pe jumate si ii dau talpa se comporta normal. Masina este un 320d din 2000, m47, trage bine nu sunt probleme la pornire. La service au verificat rulmentul intermediar si rulm din spate dar se pare ca alea nu au probleme. Maine fac un videoclip ca sa se vada mai bine despre ce este vorba. A mai patit cineva ceva asemanator?

Si eu la coupe 320 125kw, simt chestia cu opritul brusc si anume cand schimb viteza in treapta superioara, in momentul in care iau piciorul de pe ambreaj si pana sa apuc sa accelerez, simt ca si cum ar face o frana de motor mai tare si da sa ma apreasca si nu ma refer cand schimb si a 1-a in a 2-a, ci cand dau din a 3-a in a 4-a. poate fi din cauza ca masina nu mai are valva CDV? Tu mai ai valva sau ai dat-o jos?

e pe motorina sau benzina ?

Link to comment
Share on other sites

vesti proaste... am facut ieri diagnoza. nu am scapat de eroare de bujii duse... is 2 variante : ori nici releul cumparat SH nu e bun, ori mai e ceva in afara de releu si bujii care poate da acea eroare. vibratiile nu au disparut. ma dispera in continuare :) Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

Eu am reusit sa rezolv trapidatia la plecare de pe loc, un tampon de la motor era rupt, am schimbat ablele si bucsa din spate de la grup. Acuma nu mai vibreaza dar au aparut alte probleme: cand masina se afla in miscare, in orice viteza, iau brusc piciorul de la acceleratie si se simte parca cineva ar prinde masina din spate si ar tine-o o zecime de secunda si se vede si pe turometru o oscilatie de -50rpm si inapoi +50rpm, iar cand nu accelerez, pui piciorul pe acceleratie, reactie inversa, se simte parca cineva apasa masina brusc si se vede pe turometru +50rpm si inapoi -50rpm. Aceste simptome numai can apesi sau iei piciorul de la pedala de acc, cand am apasata pedala pe jumate si ii dau talpa se comporta normal. Masina este un 320d din 2000, m47, trage bine nu sunt probleme la pornire. La service au verificat rulmentul intermediar si rulm din spate dar se pare ca alea nu au probleme. Maine fac un videoclip ca sa se vada mai bine despre ce este vorba. A mai patit cineva ceva asemanator?

Si eu la coupe 320 125kw, simt chestia cu opritul brusc si anume cand schimb viteza in treapta superioara, in momentul in care iau piciorul de pe ambreaj si pana sa apuc sa accelerez, simt ca si cum ar face o frana de motor mai tare si da sa ma apreasca si nu ma refer cand schimb si a 1-a in a 2-a, ci cand dau din a 3-a in a 4-a. poate fi din cauza ca masina nu mai are valva CDV? Tu mai ai valva sau ai dat-o jos?

e pe motorina sau benzina ?

daca are 125kw inseamna ca este benzinar.

Link to comment
Share on other sites

am o intrebare :

toti cei care va plangeti ca masina tremura la plecarea de pe loc doar aveti pe tester eroarea de bujii moarte ? e vreunu care ii tremura si nu-i da pe tester ca-s toate bujiile moarte ?

mi-a trenurat la plecare...dar acum si-a revenit...am un 324d si nu ma mai plang...porneste pe ger..adevarat ca mai trepideaza putin..dar o ''ia'' la sfert...ambreiajul nu mai face figuri..imi tremura inainte nu stiu de ce,cand plecam cu ea, cand era rece...dar acum vad ca nu imi mai tremura

Edited by georgian
Link to comment
Share on other sites

pai ele oricum nu functioneaza in cazul in care is erori pe ele ... porneste din compresie... alea nu fac decat sa incalzeasca aerul cand e motorul rece sau/si rece afara.

 

si mie pe tester imi apar toate cele 4 bujii arse cu toate ca le-am schimbat pe toate 4 cu Beru :). Eu cand pornesc dimineatza masina o perioada de vreo cateva secunde imi trepideaza masina. Si banuiesc ca eset releul, Tu inainte de al pune nu l-ai verificat daca merge? A durat mult ca sa il schimbi?

Link to comment
Share on other sites

nu. dar nu are legatura. ca nu le schimba cu cheia in contact sau cu motoru pornit :)

oricum istoria e asta :

- venit masina din germania cu bujiile din fabrica

- pus pe tester - bujii moarte toate

- schimbat bujii noi marca BERU

- pus pe tester iar - bujii moarte toate

- schimbat computer de bujii

- pus pe tester iar - bujii moarte toate....

 

urmeaza sa vad ce legaturi mai is in jurul bujiilor..... sigurante, alte relee......etc :lol:

Link to comment
Share on other sites

am o intrebare :

toti cei care va plangeti ca masina tremura la plecarea de pe loc doar aveti pe tester eroarea de bujii moarte ? e vreunu care ii tremura si nu-i da pe tester ca-s toate bujiile moarte ?

Acum daca ma gandesc mai bine , anul trecut inainte sa schimb kit ambreaj si volanta, imi arata si mie bujiile duse pe comp. si evident le-am schimbat. De atunci nu mai mai uitat sa vad daca mai da la diagnoza bujiile arse, dar ce este interesant de stiut, este ca mecanicul care mi-a facut diagnoza zicea ceva si de presiunea din rampa, ca cica ar scrie ceva acolo care asta ar insemna. Bineinteles ca am fost si la altii si acesti au zis ca daca nu ai presiune in rampa nu merge masina, desi primul mecanic mi-a dat o explicatie mai logica, precum presiunea din rampa slaba duce la trepidatii. Oricum este un adevarat mister de X Files. Eu inca mai am un tremurat, bineinteles ca nu la fel ca inainte sa schimb volanta, kitul de ambreaj si tampoane motor, dar m-am resemnat.

Link to comment
Share on other sites

din cite ma vazut pe forumurile bmw se pare ca sint multe masini care sufera de aceasta boala . adica de multe ori la plecarea de pe loc masina trepideaza f tare .dubios este faptul ca nu apare aceasta simptoma de fiecare data . apare in general cind este folosit mai des ambreiajul de ex.la intersectii.masina mea este318d 2005,dar aceasta problema aparesi la318iadica la benzinare.unii au schimbat tot ambreajul, altii filtru epurator,bucsa la cardan,tampoane la motor,si ultima gaselnita un senzor pe la axul cu came.concuzia ar fi; ce trebuie schimbat pina la urma .vreo piesa sau marca pt ca pe mine ainceput sa ma dispere aceasta trepidatie.va multumesc si sper ca nu v-am plictisit

cine are aceasta problema il rog sa ne spuna ce masina are si citi km ca sa vedemdupa citi km apare problema.multumesc

am un 320d si am aceasi problema,nu se aude nimic, doar ca tremura dar cred ca dupa ce se incalzeste putin. si doar in viteza 1 si 2(uneori). am 140mii km.

Link to comment
Share on other sites

din cite ma vazut pe forumurile bmw se pare ca sint multe masini care sufera de aceasta boala . adica de multe ori la plecarea de pe loc masina trepideaza f tare .dubios este faptul ca nu apare aceasta simptoma de fiecare data . apare in general cind este folosit mai des ambreiajul de ex.la intersectii.masina mea este318d 2005,dar aceasta problema aparesi la318iadica la benzinare.unii au schimbat tot ambreajul, altii filtru epurator,bucsa la cardan,tampoane la motor,si ultima gaselnita un senzor pe la axul cu came.concuzia ar fi; ce trebuie schimbat pina la urma .vreo piesa sau marca pt ca pe mine ainceput sa ma dispere aceasta trepidatie.va multumesc si sper ca nu v-am plictisit

cine are aceasta problema il rog sa ne spuna ce masina are si citi km ca sa vedemdupa citi km apare problema.multumesc

am un 320d si am aceasi problema,nu se aude nimic, doar ca tremura dar cred ca dupa ce se incalzeste putin. si doar in viteza 1 si 2(uneori). am 140mii km.

 

Sfatul meu ar fi prima oara sa arunci un ochi la tampoane. Misca masina de pe loc cu capota deschisa si pune pe cineva sa se uite la motor. Daca acesta tremura(destul de tare) concomitent cu trepidatiile masinii, tampoanele sunt unul din motive(la mine a fost singurul). Abia apoi uita-te pe la volanta si kit. Sant cativa care au inlocuit pe cele doua antementionate si dupa 5-6 luni au reaparut trepidatiile.

 

Ca alte solutii ce au mai fost pe aici: pompa de benzina/motorina si bujiile. Eu insa te sfatuiesc sa verifici tampoanele...sunt cele mai usor de verificat si cele mai ieftine de inlocuit. daca acestea sunt ok abia atunci te afunzi in probleme mai tehnice si mai costisitoare. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Eu am auzit ca aceasta problema cu bmw-urile care vibreaza puternic la pornirea de pe loc, cand motorul e cald si ambreiajul a fost folosit des, se datoreaza lichidului de frana.

Ideea e ca lichidul acela de frana este folosit si la ambreiaj, si daca este vechi, se mai si incalzeste datorita folosirii intense (pornire de pe loc ...frana...si tot asa) isi pierde proprietatile. (Este un lichid hidraulic)

Asa ca puteti incerca in primul rand sa schimbati tot lichidul de frana si apoi sa verificati daca s-a ameliorat.

Este simplu si ieftin, si eu zic ca merita incercat.

Am auzit pe multi spunand ca au schimbat kit de ambreiaj, volanta, tampoane motor si alte cele, si tot nu s-a ameliorat problema.

Deci concluzia mea : schimbat lichid de frana

Link to comment
Share on other sites

nu. dar nu are legatura. ca nu le schimba cu cheia in contact sau cu motoru pornit :)

oricum istoria e asta :

- venit masina din germania cu bujiile din fabrica

- pus pe tester - bujii moarte toate

- schimbat bujii noi marca BERU

- pus pe tester iar - bujii moarte toate

- schimbat computer de bujii

- pus pe tester iar - bujii moarte toate....

 

ai luat in considerare ca poate nu este relul bun pt masina ta, ca ai zis ca il ai second hand 9doar nu or merge pt toate e46)

Link to comment
Share on other sites

ai luat in considerare ca poate nu este relul bun pt masina ta, ca ai zis ca il ai second hand 9doar nu or merge pt toate e46)

 

am luat in considerare asta, fireste, ca nu-s bucatar :)

am pus releu (computer - ca nu e releu) cu acelasi COD.

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

Eu am auzit ca aceasta problema cu bmw-urile care vibreaza puternic la pornirea de pe loc, cand motorul e cald si ambreiajul a fost folosit des, se datoreaza lichidului de frana.

Ideea e ca lichidul acela de frana este folosit si la ambreiaj, si daca este vechi, se mai si incalzeste datorita folosirii intense (pornire de pe loc ...frana...si tot asa) isi pierde proprietatile. (Este un lichid hidraulic)

Asa ca puteti incerca in primul rand sa schimbati tot lichidul de frana si apoi sa verificati daca s-a ameliorat.

Este simplu si ieftin, si eu zic ca merita incercat.

Am auzit pe multi spunand ca au schimbat kit de ambreiaj, volanta, tampoane motor si alte cele, si tot nu s-a ameliorat problema.

Deci concluzia mea : schimbat lichid de frana

 

intradevar, am schimbat lichidul de frana acum ceva timp, si doar dupa vreo 1500 km a aparut problema aceasta, ieri am facut un test si mi-a dat un cod la senzorul de la lichidul de frana, l-a sters si apoi nu a mai aparut, acum nu mai face dar este si zapada si nu imi pot da seama. oricum mersi de sfat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.