Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Sal. Si eu am avut aceeasi problema cu tripidatia f mare. Am schimbat bucsile de la motor si tripidatia a disparut aproape in totalitate.Un E46 din 2000. La 110000 am adus-o din germania si pe la 120000 a inceput sa tripideze. De atunci tot asa ma duc cu el si nu are nimic 180000 in prezent.... Sal
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca suna a cliseu dar....iar incepem diesel vs benzina!? Raspunsul optim la aceasta intrebare e ca fiecare fan ar tb sa aiba de amandoua...problem solved :) !

se vede ca sunt un adevarat BMW-ist. Am avut si E30(320 2 usi) si E 36(316 si 318is) si acum am 2 E 46, dar in toamna vreau un E90 automat. Apropo; cutia automata de pe E90 e aceeasi ca cea de pe E46? Au probleme cutiile astea?

 

Apropo, faceam un mic calcul in legatura cu costul de consum. Eu am facut in jur de 50.000 km in 14 luni.cu un consum de 6% mediu la diesel, imi da 3000 de litrii de motorina. Daca era benzinar, cu un consum mediu de 10%, imi da 5000 de litrii. Diferenta de 2000 litrii la un pret mediu de 3,5/litru= 7000ron, bani cu care pot in fiecare an sa schimb tot la un diesel, in asa fel incat sa fie ca nou tot timpul.

 

Intradevar, daca faci multi km, castigi daca ai masina diesel.

Dar tu ai mai uitat un aspect important.

Degeaba ai castigat tu 7000 ron la combustibil , ca pe un diesel dai cu 10000 ron mai mult ca pe o benzinara, deci deocamdata tot in minus iesi.

Acuma exagerezi un pic, nu cred ca este o diferenta de 2500 euro intre ele la achizitie, vorbind de uzat bineinteles. si chiar daca ar fi cum zici tu, in cazul asta eu in 1,5 ani am amortizat diferenta, dupa care intru si merg pe plus cat vor muschii mei, ca sa nu mai zic ca dupaia o vand si se intoarce roata si iau mai mult pe ea decat pe un benzinar, conform celor spuse de tine.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca suna a cliseu dar....iar incepem diesel vs benzina!? Raspunsul optim la aceasta intrebare e ca fiecare fan ar tb sa aiba de amandoua...problem solved :lol: !

se vede ca sunt un adevarat BMW-ist. Am avut si E30(320 2 usi) si E 36(316 si 318is) si acum am 2 E 46, dar in toamna vreau un E90 automat. Apropo; cutia automata de pe E90 e aceeasi ca cea de pe E46? Au probleme cutiile astea?

 

Apropo, faceam un mic calcul in legatura cu costul de consum. Eu am facut in jur de 50.000 km in 14 luni.cu un consum de 6% mediu la diesel, imi da 3000 de litrii de motorina. Daca era benzinar, cu un consum mediu de 10%, imi da 5000 de litrii. Diferenta de 2000 litrii la un pret mediu de 3,5/litru= 7000ron, bani cu care pot in fiecare an sa schimb tot la un diesel, in asa fel incat sa fie ca nou tot timpul.

 

Intradevar, daca faci multi km, castigi daca ai masina diesel.

Dar tu ai mai uitat un aspect important.

Degeaba ai castigat tu 7000 ron la combustibil , ca pe un diesel dai cu 10000 ron mai mult ca pe o benzinara, deci deocamdata tot in minus iesi.

Acuma exagerezi un pic, nu cred ca este o diferenta de 2500 euro intre ele la achizitie, vorbind de uzat bineinteles. si chiar daca ar fi cum zici tu, in cazul asta eu in 1,5 ani am amortizat diferenta, dupa care intru si merg pe plus cat vor muschii mei, ca sa nu mai zic ca dupaia o vand si se intoarce roata si iau mai mult pe ea decat pe un benzinar, conform celor spuse de tine.

 

Palaria jos maestre :) ...se vede ca ai(si ai avut) de amandoua, dupa intelepciunea cu care vb despre diesel SI benzina(nu diesel VS benzina cum au in cap unii). Stii sa apreciezi bine ce inseamna fiecare...respectele mele! Eu pana in prezent am pupat doar diesel. Bnezina doar la motocicleta...insa cred ca in curand ma delectez si eu cu un benzinar bavarez...Sarbatori Fericite!

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca suna a cliseu dar....iar incepem diesel vs benzina!? Raspunsul optim la aceasta intrebare e ca fiecare fan ar tb sa aiba de amandoua...problem solved :lol: !

se vede ca sunt un adevarat BMW-ist. Am avut si E30(320 2 usi) si E 36(316 si 318is) si acum am 2 E 46, dar in toamna vreau un E90 automat. Apropo; cutia automata de pe E90 e aceeasi ca cea de pe E46? Au probleme cutiile astea?

 

Apropo, faceam un mic calcul in legatura cu costul de consum. Eu am facut in jur de 50.000 km in 14 luni.cu un consum de 6% mediu la diesel, imi da 3000 de litrii de motorina. Daca era benzinar, cu un consum mediu de 10%, imi da 5000 de litrii. Diferenta de 2000 litrii la un pret mediu de 3,5/litru= 7000ron, bani cu care pot in fiecare an sa schimb tot la un diesel, in asa fel incat sa fie ca nou tot timpul.

 

Intradevar, daca faci multi km, castigi daca ai masina diesel.

Dar tu ai mai uitat un aspect important.

Degeaba ai castigat tu 7000 ron la combustibil , ca pe un diesel dai cu 10000 ron mai mult ca pe o benzinara, deci deocamdata tot in minus iesi.

Acuma exagerezi un pic, nu cred ca este o diferenta de 2500 euro intre ele la achizitie, vorbind de uzat bineinteles. si chiar daca ar fi cum zici tu, in cazul asta eu in 1,5 ani am amortizat diferenta, dupa care intru si merg pe plus cat vor muschii mei, ca sa nu mai zic ca dupaia o vand si se intoarce roata si iau mai mult pe ea decat pe un benzinar, conform celor spuse de tine.

 

Palaria jos maestre :) ...se vede ca ai(si ai avut) de amandoua, dupa intelepciunea cu care vb despre diesel SI benzina(nu diesel VS benzina cum au in cap unii). Stii sa apreciezi bine ce inseamna fiecare...respectele mele! Eu pana in prezent am pupat doar diesel. Bnezina doar la motocicleta...insa cred ca in curand ma delectez si eu cu un benzinar bavarez...Sarbatori Fericite!

Merci de apreciere, era doar o constatare reala, avand posibilitatea sa o fac fiind in posesia ambelor modele concomitent. Sarbatori fericite si tie si tuturor membrilor forumului.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am reusit sa-i mai dau de cap la inca o problema pe care o aveam cu masina si poate ii va ajuta si pe alti colegi de pe forum. Problemele erau urmatoarele: la oprirea motorului se zdruncina rau de tot, la plecarea dupa loc aveam o trepidatie, daca urcam in rampa abia tragea masina si trebuia sa apas pedala la maxim, pompa servo nu isi mai facea treaba cum trebuia (la viteze mai mari nu se mai intarea volanul) si multe altele. Rezolvarea a fost schimbarea intinzatorului ( se desfacuse surubul care se prindea cu rola intinzatoare).
Link to comment
Share on other sites

adevarat ca il suportam cam greu tremuratul la diesel si mai adevarat este faptul ca am impresia ca traim in pestera, de nimeni nu reuseste sa rezolve problema asta, sau macar sa vina unu care are ceva cumostinte pe la BMW (parca era cineva pe forum cu un var prin Germania pe la BMW) si sa ne zica "fratilor nu exista rezolvare la tremuratul asta de cacao" si gata, dar de aici si pana la a da un diesel pe un bemzinar e cale lunga. Insumand avantaje reale, raman pro Diesel!!

eu v am mai spus am gasit rezolvarea ,problema este la volanta.am schimbat o si nu mai trepideaza , asta dupa ce am incercat toate chestiile auzite pe la unul pe la altu.

Edited by pavel_marius
Link to comment
Share on other sites

ma bate gandul sa trec la un 320d touring E90. Stie cineva daca si E90-ul are problama asta cu volanta?

daca citesti acest topic gasesti si e 90 cu problema astasi avea in jur de 100k

 

Cat te-a costat si ce motorizare ai ?

volanta era in jur de6 /7oo nu mai stiu exact oricum eu am schimbat tot volanta placa disc rulment sicu manopera1000e dar doar volanta avea probleme restul erau bune

Link to comment
Share on other sites

ma bate gandul sa trec la un 320d touring E90. Stie cineva daca si E90-ul are problama asta cu volanta?

daca citesti acest topic gasesti si e 90 cu problema astasi avea in jur de 100k

 

Cat te-a costat si ce motorizare ai ?

volanta era in jur de6 /7oo nu mai stiu exact oricum eu am schimbat tot volanta placa disc rulment sicu manopera1000e dar doar volanta avea probleme restul erau bune

deja ma bate candul sa trec la un Mercedes E220CDI in loc de 320 E90.

Link to comment
Share on other sites

ma bate gandul sa trec la un 320d touring E90. Stie cineva daca si E90-ul are problama asta cu volanta?

daca citesti acest topic gasesti si e 90 cu problema astasi avea in jur de 100k

 

Cat te-a costat si ce motorizare ai ?

volanta era in jur de6 /7oo nu mai stiu exact oricum eu am schimbat tot volanta placa disc rulment sicu manopera1000e dar doar volanta avea probleme restul erau bune

deja ma bate candul sa trec la un Mercedes E220CDI in loc de 320 E90.

am pus si eu problema asta dar daca intri pe forumul lor tot la bmw ajungi

in state toti fug de mercedes din cauza ca se strica f des dar ce pb ai?

Edited by pavel_marius
Link to comment
Share on other sites

ma bate gandul sa trec la un 320d touring E90. Stie cineva daca si E90-ul are problama asta cu volanta?

daca citesti acest topic gasesti si e 90 cu problema astasi avea in jur de 100k

 

Cat te-a costat si ce motorizare ai ?

volanta era in jur de6 /7oo nu mai stiu exact oricum eu am schimbat tot volanta placa disc rulment sicu manopera1000e dar doar volanta avea probleme restul erau bune

deja ma bate candul sa trec la un Mercedes E220CDI in loc de 320 E90.

 

Pai nah...la mine rezolvarea problemei a venit prin inlocuirea unui tampon motor care era aproape rupt(acum vreau sa-mi iau un set nou sa le inlocuiesc pe amandoua...sa fie ca la carte). Motorul dansa stanga dreapta sub capota. Am desfacut si volanta si era ok. Deci nu-i mussai sa fie de la volanta. Exista multe tipuri de trepidatii despre care s-au discutat pe aici...sunt sigur ca pentru Pavel Marius volanta era defapt de vina...omul stie pentru ca a desfacut si a vazut, iar eu am incredere in ce spune pentru ca e documentat pe problema. La mine se pare insa ca a fost altceva...asta spre norocul meu. Eu nu am mai simtiti trepidatiile de jumatate de an, oricat as fi mers prin trafic.

 

Cat despre Merc nu stiu ce sa spun. Daca iti cumperi E Klasse nou cu gandul la vechile Cobre sau la E Klasse W124 vei ramane dezamagit. Acelea erau masini-tanc. Tatal meu a avut un W124 si un 190d...absolut nicio problema. Un prieten de-al meu si-a cumparat un E220 acum 2 ani. Dupa 50.000 a cazut volanta...dupa inca 30.000 a trebuit sa-si inlocuiasca lantul de ditributie pentru ca zanganea. Oricat de nostalgic risc sa par, masinile nu se mai fac ca odinioara...termenul "life time" e ceva rezervat trecutului. La fel se intampla in orice industrie. Eu sunt innebunit dupa ceasuri...aceeasi poveste ca si la masini. Regula numarul unu este: Fabrica rapid, Fabrica in asa fel incat sa cedeze repede si ramai in Business...Altfel in ziua de azi iti sapi singur groapa.

 

Eu zic ca "all in all" o cheltuiala de 1000 de euro pentru a inlocui o volanta(asta in cazul cel mai rau) dupa ce ai parcurs 100.000km cu masina nu e devastator pentru reputatia producatorului. Eu am inlocuit destule chestii la mine...insa toate erau mici plastice si plasticarai...termostat egr, chedere, mufe, prinderi, vase...etc. In total nu cred ca am dat mai mult de 300 de euro, punand aici si motorina consumata ca sa alegr dupa piese. Eu unul sunt multumit. Un prieten care si-a adus un A4 odata cu mine a cheltuit mult mai mult cu distributia(la Audi e grija cu acea curea de distributie) sau cu diverse piese ce picau ocazional. Eu unul sant multumit de BMW...desigur sunt multe de reprosat dar atat timp cat aceste greseli de fabricatie nu sar calul eu sant cu sufletul impacat cum s-ar spune...orice ai alege azi in materie de masina vei avea de inlocuit piese...asta e mentalitatea de azi. Toate sant la fel de bune si toate la fel de proaste...tie iti mai ramane sa alegi ce-ti place cel mai mult. Daca inima iti trage spre Merc... ia Merc. Daca sufletl trage spre BMW...ramai pe BMW. Aceleasi batai de cap si placeri vei avea cu amandoua!

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate, nu mai sunt masinile cum erau odata. eu cu un E30 320, din '86, am facut turul Europei si pe langa faptul ca am bagat numa benzina si nu am avut nici o problema imi mai faceau si austriecii semne :) pe autobanda. Nu stiu ce sa mai zic, poate ar trebui sa ramanem la ideea ta ca toate sunt la fel si atunci noi ne tinem bmw-urile, le reparam si mergem mai departe.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
adevarat ca il suportam cam greu tremuratul la diesel si mai adevarat este faptul ca am impresia ca traim in pestera, de nimeni nu reuseste sa rezolve problema asta, sau macar sa vina unu care are ceva cumostinte pe la BMW (parca era cineva pe forum cu un var prin Germania pe la BMW) si sa ne zica "fratilor nu exista rezolvare la tremuratul asta de cacao" si gata, dar de aici si pana la a da un diesel pe un bemzinar e cale lunga. Insumand avantaje reale, raman pro Diesel!!

eu v am mai spus am gasit rezolvarea ,problema este la volanta.am schimbat o si nu mai trepideaza , asta dupa ce am incercat toate chestiile auzite pe la unul pe la altu.

 

 

Si eu tot asa am rezolvat trepitatia, am schimbat volanta si acum e super ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
adevarat ca il suportam cam greu tremuratul la diesel si mai adevarat este faptul ca am impresia ca traim in pestera, de nimeni nu reuseste sa rezolve problema asta, sau macar sa vina unu care are ceva cumostinte pe la BMW (parca era cineva pe forum cu un var prin Germania pe la BMW) si sa ne zica "fratilor nu exista rezolvare la tremuratul asta de cacao" si gata, dar de aici si pana la a da un diesel pe un bemzinar e cale lunga. Insumand avantaje reale, raman pro Diesel!!

eu v am mai spus am gasit rezolvarea ,problema este la volanta.am schimbat o si nu mai trepideaza , asta dupa ce am incercat toate chestiile auzite pe la unul pe la altu.

 

 

Si eu tot asa am rezolvat trepitatia, am schimbat volanta si acum e super ok.

 

+1

Schmbat volanta si kit ambreiaj si nu mai e nici o pb.

Link to comment
Share on other sites

@idx - cat te-a costat intreaga operatiune ?

 

kit ambreiaj sachs - 1250 ron

volanta luk - 3200 ron (gasisem si un pic mai ieftin, insa era in pragul sarbatorilor si dura pana ajungea)

 

in plus am schimbat tot atunci:

 

termostat apa + termostat egr - 450 ron

 

Total (incl. manopera - nu le-am facut la Contempo): 5300 ron

Edited by idx
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...
-un film cu o volanta, Valeo stiu ca produce pentru mai multe marci aceste volante. ciudat e ca la Vw nu cedeaza asa repede volanta cum se duc la BMW, asta denota ca motoarele de BMW sunt prea puternice sau posesorii lor merg prea sport.

 

in ceea ce priveste problema trepidatiei la plecarea de pe loc problema sta in felul urmator: aceasta poate fi cauzata de defectarea kitului de transmisie si mai exact la e 46 care este echipat cu volanta cu masa dubla. in acest caz cand volanta este uzata si se dezechilibreaza dinamic in timpul functionarii motorului aceasta nu mai reuseste sa preaia toate sarcinile iar una din problemele pe care le cauzeaza este ca rolele de transmisie in special fulia de arbore cotit este solicitata mai mult si preia niste socuri mari. in acest caz fulia de la arborele cotit se uzeaza iar trepidatia de la plecarea de pe loc aparae. puteti inlocui fulia costa in tre 500-1000ron in functie de producator si trepidatia va disparea. dar daca nu inlocuiti kit-ul de volanta-ambreeaj problema va aparea prin distrugerea din nou a fuluiei. pe strada Martisor din berceni exista un centru de reparatii si modificari de volante si ambreeaje si poate fi o solutie mai ieftina si mult mai durabila decat schimbarea cu un kit nou cu masa dubla.

 

in ceea ce priveste problema trepidatiei la plecarea de pe loc problema sta in felul urmator: aceasta poate fi cauzata de defectarea kitului de transmisie si mai exact la e 46 care este echipat cu volanta cu masa dubla. in acest caz cand volanta este uzata si se dezechilibreaza dinamic in timpul functionarii motorului aceasta nu mai reuseste sa preaia toate sarcinile iar una din problemele pe care le cauzeaza este ca rolele de transmisie in special fulia de arbore cotit este solicitata mai mult si preia niste socuri mari. in acest caz fulia de la arborele cotit se uzeaza iar trepidatia de la plecarea de pe loc aparae. puteti inlocui fulia costa in tre 500-1000ron in functie de producator si trepidatia va disparea. dar daca nu inlocuiti kit-ul de volanta-ambreeaj problema va aparea prin distrugerea din nou a fuluiei. pe strada Martisor din berceni exista un centru de reparatii si modificari de volante si ambreeaje si poate fi o solutie mai ieftina si mult mai durabila decat schimbarea cu un kit nou cu masa dubla.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :twoup: ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...
Link to comment
Share on other sites

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :twoup: ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.