Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

e46 320 diesel ,cutie automata - mie nu imi trepideaza la plecarea dupa loc...imi trepideaza cand e rece motorul si undeva in jur de 2000 ture indiferent de treapta in care este...am observat si o scadere a turatiei motorului in momentul respectiv...inclin sa cred ca e vorba de vreun furtunas sau vacum care ar scadea turatia motorului atunci cand e rece motorul...dar cum nu am habar de functionarea motorului cer sfatul celor mai priceputi...care vacum (ca am vazut ca sunt vreo 4 sau 5) ar putea sa imi scada turatiile...referitor la filtre am schimbat filtrele:aer,epurator,ulei si mai ramane ala de motorina care sigur nu se afla in cea mai buna stare.....la masina a mai fost schimbat: tampoane motor+cutie,volanta.
Link to comment
Share on other sites

si mie imi tremura in aglomeratie,acum am schimbat kit-ul de ambreiaj si nu mai am probleme.Trebuia sa schimb si volanta dar nu am avut bani la momentul respectiv.

 

deci ai schimbat decat kitu de ambreiaj si nu mai ai probleme de atunci?

exact

 

pavel marius te intreba cum se manifesta la tine aceasta problema, doar la plecarea de pe loc,la cald..in mult trafic? merci

Link to comment
Share on other sites

si mie imi tremura in aglomeratie,acum am schimbat kit-ul de ambreiaj si nu mai am probleme.Trebuia sa schimb si volanta dar nu am avut bani la momentul respectiv.

iti tremura doar in treapta 1 fi mai explicit avea uzura ambreajul

 

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

si mie imi tremura in aglomeratie,acum am schimbat kit-ul de ambreiaj si nu mai am probleme.Trebuia sa schimb si volanta dar nu am avut bani la momentul respectiv.

iti tremura doar in treapta 1 fi mai explicit avea uzura ambreajul

 

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

hmmm..misto, ai scapat, poate o sa il schimb si eu, desi unii sustin ca nu e asta cauza. se pare ca in cazul tau a fost asta, si parca a mai fost un caz mai sus cu un e90.

si eu parca am observat ca atunci cand tremura nici nu mai trage ok, iar cand trage bine nu tremura ... :)

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema...dupa ce merg in trafic..la cald..la a 1 a trepideaza rau..in final ce tre sa schimb? Pompa de ambreiaj?

 

 

la mine de cand am schimbat tampoanele la motor nu se mai simte ca trepideaza la plecare de pe loc,desi am volanta praf... :)

oricum de la volanta face...dar daca ai si tampoanele praf face de 2 ori mai rau..

Link to comment
Share on other sites

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

Si spune-mi te rog...inainte sa-ti pice ambreiajul punctul de contact al acestuia in pedala era sus? Adica mai pe scurt spus tinea sus? Pentru ca la mine ambreiajul tine aproape de capatul cursei. Am vorbit cu multi mecanici si mi-au spus ca la astea ambreiajul se auto-ajusteaza hidarulic...adica oricat de uzat e el va tine in acelasi punct ca la inceput! Nu mai e ca pe vremuri la cele cu cabluri sa tina din ce in ce mai sus cu cat e mai uzat. Au dreptate sau vorbesc ei prostii? Mai stie cineva de faza asta? Ideea e ca eu mi-am testat ambreiajul si nu pare a fi uzat...sau pica pur si simplu deodata incepand sa patineze cum descrii tu?

 

PS cat te-a ajuns schimbul de ambreiaj? Kit+manopera desigur si unde? Merci!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

Si spune-mi te rog...inainte sa-ti pice ambreiajul punctul de contact al acestuia in pedala era sus? Adica mai pe scurt spus tinea sus? Pentru ca la mine ambreiajul tine aproape de capatul cursei. Am vorbit cu multi mecanici si mi-au spus ca la astea ambreiajul se auto-ajusteaza hidarulic...adica oricat de uzat e el va tine in acelasi punct ca la inceput! Nu mai e ca pe vremuri la cele cu cabluri sa tina din ce in ce mai sus cu cat e mai uzat. Au dreptate sau vorbesc ei prostii? Mai stie cineva de faza asta? Ideea e ca eu mi-am testat ambreiajul si nu pare a fi uzat...sau pica pur si simplu deodata incepand sa patineze cum descrii tu?

 

PS cat te-a ajuns schimbul de ambreiaj? Kit+manopera desigur si unde? Merci!

am dat comanda in germania pt volanta costa 500e si chit ambreaj 250e

Link to comment
Share on other sites

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

Si spune-mi te rog...inainte sa-ti pice ambreiajul punctul de contact al acestuia in pedala era sus? Adica mai pe scurt spus tinea sus? Pentru ca la mine ambreiajul tine aproape de capatul cursei. Am vorbit cu multi mecanici si mi-au spus ca la astea ambreiajul se auto-ajusteaza hidarulic...adica oricat de uzat e el va tine in acelasi punct ca la inceput! Nu mai e ca pe vremuri la cele cu cabluri sa tina din ce in ce mai sus cu cat e mai uzat. Au dreptate sau vorbesc ei prostii? Mai stie cineva de faza asta? Ideea e ca eu mi-am testat ambreiajul si nu pare a fi uzat...sau pica pur si simplu deodata incepand sa patineze cum descrii tu?

 

PS cat te-a ajuns schimbul de ambreiaj? Kit+manopera desigur si unde? Merci!

am dat comanda in germania pt volanta costa 500e si chit ambreaj 250e

volanta la E90 320d 500e? ai cutie manuala sau automata?

eu vroiam sa o iau de la Bavaria si era 1300lei, volanta dublu masica. si kitul tot cam 1300 lei.

Link to comment
Share on other sites

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

Si spune-mi te rog...inainte sa-ti pice ambreiajul punctul de contact al acestuia in pedala era sus? Adica mai pe scurt spus tinea sus? Pentru ca la mine ambreiajul tine aproape de capatul cursei. Am vorbit cu multi mecanici si mi-au spus ca la astea ambreiajul se auto-ajusteaza hidarulic...adica oricat de uzat e el va tine in acelasi punct ca la inceput! Nu mai e ca pe vremuri la cele cu cabluri sa tina din ce in ce mai sus cu cat e mai uzat. Au dreptate sau vorbesc ei prostii? Mai stie cineva de faza asta? Ideea e ca eu mi-am testat ambreiajul si nu pare a fi uzat...sau pica pur si simplu deodata incepand sa patineze cum descrii tu?

 

PS cat te-a ajuns schimbul de ambreiaj? Kit+manopera desigur si unde? Merci!

am dat comanda in germania pt volanta costa 500e si chit ambreaj 250e

 

No, esti sigur ca asta era problema?!

Link to comment
Share on other sites

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

Si spune-mi te rog...inainte sa-ti pice ambreiajul punctul de contact al acestuia in pedala era sus? Adica mai pe scurt spus tinea sus? Pentru ca la mine ambreiajul tine aproape de capatul cursei. Am vorbit cu multi mecanici si mi-au spus ca la astea ambreiajul se auto-ajusteaza hidarulic...adica oricat de uzat e el va tine in acelasi punct ca la inceput! Nu mai e ca pe vremuri la cele cu cabluri sa tina din ce in ce mai sus cu cat e mai uzat. Au dreptate sau vorbesc ei prostii? Mai stie cineva de faza asta? Ideea e ca eu mi-am testat ambreiajul si nu pare a fi uzat...sau pica pur si simplu deodata incepand sa patineze cum descrii tu?

 

PS cat te-a ajuns schimbul de ambreiaj? Kit+manopera desigur si unde? Merci!

am dat comanda in germania pt volanta costa 500e si chit ambreaj 250e

 

No, esti sigur ca asta era problema?!

daca era pompa de ambreaj de vina trebuia sa curga . cind rezolv pb. va anunt sper ca in 2 sap e gata
Link to comment
Share on other sites

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

Si spune-mi te rog...inainte sa-ti pice ambreiajul punctul de contact al acestuia in pedala era sus? Adica mai pe scurt spus tinea sus? Pentru ca la mine ambreiajul tine aproape de capatul cursei. Am vorbit cu multi mecanici si mi-au spus ca la astea ambreiajul se auto-ajusteaza hidarulic...adica oricat de uzat e el va tine in acelasi punct ca la inceput! Nu mai e ca pe vremuri la cele cu cabluri sa tina din ce in ce mai sus cu cat e mai uzat. Au dreptate sau vorbesc ei prostii? Mai stie cineva de faza asta? Ideea e ca eu mi-am testat ambreiajul si nu pare a fi uzat...sau pica pur si simplu deodata incepand sa patineze cum descrii tu?

 

PS cat te-a ajuns schimbul de ambreiaj? Kit+manopera desigur si unde? Merci!

am dat comanda in germania pt volanta costa 500e si chit ambreaj 250e

cum ai reusit sa dai comanda in germania sau unde? poti sa imi dai niste detalii ms

Link to comment
Share on other sites

Bun, vad ca discutia e interminabila, ceea ce e bine ca poate fiecare o sa-si gaseasca rezolvarea la problema lui. Eu v-am spus, am schimbat kit ambreiaj, volanta, tampoane, si totusi problema persista. Imi vine greu sa cred ca e de la pompa de ambreiaj, dar cand o sa am niste bani de aruncat o s-o schimb si pe aia. Masina nu tremura in rest in nici o situatie, doar la plecarea de pe loc cand se incalzeste in trafic.

 

Totusi in cazul meu care credeti ca ar putea fi cauza?! Ar putea fi cumva din cutie, gen un rulment de la axul care intra in volanta si pe care sta discul de ambreiaj?

Link to comment
Share on other sites

Bun, vad ca discutia e interminabila, ceea ce e bine ca poate fiecare o sa-si gaseasca rezolvarea la problema lui. Eu v-am spus, am schimbat kit ambreiaj, volanta, tampoane, si totusi problema persista. Imi vine greu sa cred ca e de la pompa de ambreiaj, dar cand o sa am niste bani de aruncat o s-o schimb si pe aia. Masina nu tremura in rest in nici o situatie, doar la plecarea de pe loc cand se incalzeste in trafic.

 

Totusi in cazul meu care credeti ca ar putea fi cauza?! Ar putea fi cumva din cutie, gen un rulment de la axul care intra in volanta si pe care sta discul de ambreiaj?

 

Hmmm...pe mine asta ma cam ingrijoareaza, ca voi schimba volanta plus ambreiaj(deci puff fac 800 de euro) si problema tot acolo e. Vad ca unii scapa de vibratie, altii nu! Pe un forum strain mi s-a spus de asemenea ca e de vina ambreiajul. Mare sansa sa fie acest ansamblu dar nu inteleg cum de la unii vibreaza volanta doar in a 1-a iar la altii zornaie la rece si apoi se hotaraste sa taca! Mi se pare foarte ambigu si tare ma gandesc ca poate la mine nu e cazul de schimbat volanta ci doar kitul de ambreiaj. Stiu ca nu se schimba decat impreuna dar as putea sa o fac si separat la un prieten. Pana la urma cred ca tot la aceeasi operatiune ca si pavel_marius voi ajunge si eu insa nu ma incanta deloc ideea ca dupa schimbare lucrurile sa fie la fel...Nu ma deranjeaza banii(ca totusi sunt investiti in masina cu folos) cat ma deranjeaza ideea ca o problema nu poate fi rezolvata!

Link to comment
Share on other sites

intervin si io pe aici pe la voi cu aceasta problema care am mai discutat-o de nenumarate ori

aceasta trepidatie nu este una oarecare daca bagati mai bine de seama e vb de niste "suturi" foarte rapide date in fata si spate la plecarea dupa loc la rece si uneori la cald

nu e vb de tremurat sau trepidat in laterale .........e ca si cum ai pleca cu masina in suturi

merg tot pe pompa de ambreiaj care e in jur de 457 de lei

Link to comment
Share on other sites

asa ca un spirit de gluma, eu pot sa spun "ca am rezolvat problema".......adica de vreo 6 luni nu s-a mai manifestat :)

si cand s-a manifestat eram in plina vara in aglomeratie, doar o perioada s-a zic asa o saptamana, in fiecare zii. Apoi in aceleasi conditii nu s-a mai manifestat!!! puteam sa jur la vremea respectiva ca este din cauza volantei, dar acum dupa ce am citit topicul asta sunt la fel de nedumerit ca atunci cand am simtit problema pt prima data!!!

 

sper sa nu mai revina pana cand gasim o rezolvare!!!

Edited by pie
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema. Masina am cumparat-o la 90000 acum am 110000. Mi-a facut de vreo 5 ori, cateodata la plecare depe loc, alte dati la prima intersectie. TOt timpul mi-a facut cu motorul rece, niciodata in trafic dupa ce s-a incalzit. Masina e E46 320d 12/2004. De vreo 2 luni nu am mai patit-o.

Nu mi-am facut probleme dar ar fi foarte nasol sa ma prinda intr-o intersectie sa trebuiasca sa scot untu din ea. Mi-e frica sa nu plezneasca ceva cand o rup :)

 

Mi-am luat si eu un 320d din 2000, la 130 000 Km si a mers Ok pana in romania unde nu numai ca a inceput sa vibreze, dar si consuma ca un inecat.

La mine se manifesta in felul urmator:

Trepidarie la 1-a plecare, turatie mica, nu doar cand debraiez ci in acceleratie usoara intre 1000 - 1200 RPM.

Acelasi lucru se intampla si la a 2-a si la a 3-a daca intre 1000 - 1200 RPM la accelerare usoara. Daca acelerez tare sau deloc se diminueaza vibratia si apoi dispare de tot.

Asta se intampla si la Rece si la cald, cu preponderenta la Rece.

Daca s-a mai intalnit cineva cu asta, sa-mi spuna.

Cat despre faza cu pompa de ambreiaj, aproape pot sa va asigur ca nu are legatura. Nu am mai desfacut nici un motor de BMW insa stiu bine ce se intampla acolo la alte masini.

Eu suspectez volanta sau Injectia. Cat despre injectie, am Fost la Bucuresti la MHS Motors pentru o testare si nu au putut sa se conecteze la DDE sa citeasca Valorile de Injectie si mi-au zis sa inlocuiesc computerul motorului, turbina, niste valve si sa demonteze distributia, cat sa se apropie factura de vreo 10000 RON.

Bineinteles ca trebuie sa schimb si suportii la motor si probabil alte piese dupa o demontare completa.

Daca cineva a inlocuit volanta, il rog sa ne spuna care este diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.