Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Si eu am aceeasi problema. Masina am cumparat-o la 90000 acum am 110000. Mi-a facut de vreo 5 ori, cateodata la plecare depe loc, alte dati la prima intersectie. TOt timpul mi-a facut cu motorul rece, niciodata in trafic dupa ce s-a incalzit. Masina e E46 320d 12/2004. De vreo 2 luni nu am mai patit-o.

Nu mi-am facut probleme dar ar fi foarte nasol sa ma prinda intr-o intersectie sa trebuiasca sa scot untu din ea. Mi-e frica sa nu plezneasca ceva cand o rup :)

 

Mi-am luat si eu un 320d din 2000, la 130 000 Km si a mers Ok pana in romania unde nu numai ca a inceput sa vibreze, dar si consuma ca un inecat.

La mine se manifesta in felul urmator:

Trepidarie la 1-a plecare, turatie mica, nu doar cand debraiez ci in acceleratie usoara intre 1000 - 1200 RPM.

Acelasi lucru se intampla si la a 2-a si la a 3-a daca intre 1000 - 1200 RPM la accelerare usoara. Daca acelerez tare sau deloc se diminueaza vibratia si apoi dispare de tot.

Asta se intampla si la Rece si la cald, cu preponderenta la Rece.

Daca s-a mai intalnit cineva cu asta, sa-mi spuna.

Cat despre faza cu pompa de ambreiaj, aproape pot sa va asigur ca nu are legatura. Nu am mai desfacut nici un motor de BMW insa stiu bine ce se intampla acolo la alte masini.

Eu suspectez volanta sau Injectia. Cat despre injectie, am Fost la Bucuresti la MHS Motors pentru o testare si nu au putut sa se conecteze la DDE sa citeasca Valorile de Injectie si mi-au zis sa inlocuiesc computerul motorului, turbina, niste valve si sa demonteze distributia, cat sa se apropie factura de vreo 10000 RON.

Bineinteles ca trebuie sa schimb si suportii la motor si probabil alte piese dupa o demontare completa.

Daca cineva a inlocuit volanta, il rog sa ne spuna care este diferenta.

cred ca noi avem aceeasi problema numai ca se manifesta la turatii diferite(la mine undeva intre 1800 -2000) ...acum 2 zile am mers mai multi in masina mea si cel care statea pe bancheta din spate mi-a spus ca simtea sub el cum vibreaza ...deci concluzie nu e cutia sau motorul..mai mult ceva de la cardan ..sau ceva care face sa se simta la cardan vibratia...eu am cutie automata si pana se incalzeste mai resimt si unele socuri ale schimbarii treptelor,ceva mai brutale decat ar fi normal....

Edited by B78KRS
Link to comment
Share on other sites

Se manifesta doar in treapta 1,cand era aglomerat si vroiam sa inaintez usor trepida rau,daca o turam pana pe la 2000 rpm nu mai trepida,in afara de asta,am observat dupa vreo 3 luni la un drum lung masina nu mai tragea si se tura aiurea(patina ambreiajul),atunci am decis sa schimb kitul,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

 

Si spune-mi te rog...inainte sa-ti pice ambreiajul punctul de contact al acestuia in pedala era sus? Adica mai pe scurt spus tinea sus? Pentru ca la mine ambreiajul tine aproape de capatul cursei. Am vorbit cu multi mecanici si mi-au spus ca la astea ambreiajul se auto-ajusteaza hidarulic...adica oricat de uzat e el va tine in acelasi punct ca la inceput! Nu mai e ca pe vremuri la cele cu cabluri sa tina din ce in ce mai sus cu cat e mai uzat. Au dreptate sau vorbesc ei prostii? Mai stie cineva de faza asta? Ideea e ca eu mi-am testat ambreiajul si nu pare a fi uzat...sau pica pur si simplu deodata incepand sa patineze cum descrii tu?

 

PS cat te-a ajuns schimbul de ambreiaj? Kit+manopera desigur si unde? Merci!

am dat comanda in germania pt volanta costa 500e si chit ambreaj 250e

cum ai reusit sa dai comanda in germania sau unde? poti sa imi dai niste detalii ms

am un prieten in germania
Link to comment
Share on other sites

A citit cineva topicul cu trepidatia de la sectiunea de probleme tehnice? Acolo spune un tip de cazul in care ajunge ulei pe disc din cauza unui simering...sfatuieste sa patinezi ambreiajul pe loc putin si dispare trepidatia ptr ceva timp. Am incercat asta azi si confrim...a mers...deci ceva este!
Link to comment
Share on other sites

da este ..

ambreiaj defect. :)

 

Faza e ca deja solutiile incep sa ma calce pe nervi...ambreiaj si volanta schimbata...nicun rezultat, tampoane schimbate...niciun rezultat, injectoare curatate...niciun rezultat. Si mai vine cineva cu "eu am schimbat motorina pe care o puneam si gata...totu bun". Topicul suna deja a solutia pe care mi-a dat-o un mecanic de la reprezentanta oficiala(nu spun de unde si care) in momentul in care mi s-a rupt un prezon in roata in timpul infiletarii:"Schimbam flansa, etrierul si placutza impreuna cu cativa senzori...ca sa fim siguri ca nu exista probleme". 2 ore, o roata data jos si un patent invirtit in sens invers acelor de ceasornic mai tarziu problema era rezolvata de "eu" in parcare.

 

Acuma ori problema este foooooarte usor de rezolvat da nimeni nu-i da de capat avand in vedere simplitatea ei, ori vorbim de 10 tipuri de trepidatii sub forma unei singure probleme.

 

@POIUYT...te cred cand spui "ambreiaj defect" insa pana acuma 5 zile si roata mea stanga fatza putea fi clasificata ca fiind "defecta". Solutia mecanicului era demna de ceva "zerouri" scoase din buzunar insa s-a rezolvat cu un patent, ceva atentie si un prezon nou. Solutia cea mai simpla ar fi sa inlocuiesc Kit ambreiaj+volanta+tampoane+rulmenti pe la cardan+pompa de ambreiaj...atunci singur ar disparea problema. Nu sunt insa fan al cheltuielilor haotice(a nu se intelege ca-s zgarcit) dar prefer sa donez banii astia(cum am mai facut cu alte ocazii) decat sa-i dau pe niste componente care nu-s defecte. Daca problema e un simering care permite uleiului sa se scurga pe ambreiaj atunci te ce as inlocui "tot" si nu doar simeringul?

 

Scuze POIUYT de tonul cam grav indus de textul meu...cred ca solutia oferita de tine este una viabila si cred ca ai dreptate insa au trecut deja 2 luni de cand se tot discuta problema si rezultate nema. Eu astept rezultatul lui Pavel_Marius iar daca si el spune ca Volanta+Kit=Rezultat Bun atunci am solutii din partea a doua persoane pe care eu le consider avizate in acest subiect. Respect!

Link to comment
Share on other sites

da este ..

ambreiaj defect. :)

 

 

Scuze POIUYT de tonul cam grav indus de textul meu...cred ca solutia oferita de tine este una viabila si cred ca ai dreptate insa au trecut deja 2 luni de cand se tot discuta problema si rezultate nema. Eu astept rezultatul lui Pavel_Marius iar daca si el spune ca Volanta+Kit=Rezultat Bun atunci am solutii din partea a doua persoane pe care eu le consider avizate in acest subiect. Respect!

 

si eu astept sa vad ce-a facut pavel_marius, sa stiu si eu ce am de facut.

sper sa rezolve problema.

Link to comment
Share on other sites

Daca problema e un simering care permite uleiului sa se scurga pe ambreiaj atunci te ce as inlocui "tot" si nu doar simeringul?

 

 

daca este de vina si un semering ,ce a distrus ambreiajul ...se observa doar la schimbarea ambreajului ,cand se da cutia jos,daca este cazul, se schimba si simering problematic care distruge ambreiaje.. :)

 

p.s. oricum ai da-o te lovesti de ambreiaj si dat cutie jos..dureaza cel putin jumate de zi

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ca posesor de bmw 318d 2004 am acceasi problema cand folosesc foarte mult ambreaju de ex in oras observ ca daca plec cu a I-a de pe loc fara sa accelerez las usor ambreaju masina pleca frumos de pe loc dar dupa ce ma plimb cu masina vreo 1 prin oras si las usor ambraju fara sa accelerez incepe sa trepideze usor :)
Link to comment
Share on other sites

ca posesor de bmw 318d 2004 am acceasi problema cand folosesc foarte mult ambreaju de ex in oras observ ca daca plec cu a I-a de pe loc fara sa accelerez las usor ambreaju masina pleca frumos de pe loc dar dupa ce ma plimb cu masina vreo 1 prin oras si las usor ambraju fara sa accelerez incepe sa trepideze usor :)

 

welcome to the club. (din pacate)

se pare ca sunt multe 318d 2004 cu aceeasi problema, printre care ma numar si eu, tot din pacate :)

Link to comment
Share on other sites

ca posesor de bmw 318d 2004 am acceasi problema cand folosesc foarte mult ambreaju de ex in oras observ ca daca plec cu a I-a de pe loc fara sa accelerez las usor ambreaju masina pleca frumos de pe loc dar dupa ce ma plimb cu masina vreo 1 prin oras si las usor ambraju fara sa accelerez incepe sa trepideze usor :)

 

welcome to the club. (din pacate)

se pare ca sunt multe 318d 2004 cu aceeasi problema, printre care ma numar si eu, tot din pacate :)

 

318d si nu numai...vad ca pe sctiunea de "probleme tehnice" se vorbea si de 320d si o serie de benzinare(320i si 318i)! Din cate vad e o problema generala...o boala as putea spune la E46 si ma mira faptul ca BMW nu a facut nimic in acest sens...nu ma astept sa vina sa-mi schimbe componentele gratis si sa ma trateze si cu un masaj exotic dar macar ar putea sa spuna claaaar care e problema si ce trebuie facut in mod sigur...repet, cred in versiunea cu volanta si kitul insa raman mirat de cei care au facut deja "schimbarea" iar trepidatia e inca acolo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ca posesor de bmw 318d 2004 am acceasi problema cand folosesc foarte mult ambreaju de ex in oras observ ca daca plec cu a I-a de pe loc fara sa accelerez las usor ambreaju masina pleca frumos de pe loc dar dupa ce ma plimb cu masina vreo 1 prin oras si las usor ambraju fara sa accelerez incepe sa trepideze usor :)

 

welcome to the club. (din pacate)

se pare ca sunt multe 318d 2004 cu aceeasi problema, printre care ma numar si eu, tot din pacate :)

 

318d si nu numai...vad ca pe sctiunea de "probleme tehnice" se vorbea si de 320d si o serie de benzinare(320i si 318i)! Din cate vad e o problema generala...o boala as putea spune la E46 si ma mira faptul ca BMW nu a facut nimic in acest sens...nu ma astept sa vina sa-mi schimbe componentele gratis si sa ma trateze si cu un masaj exotic dar macar ar putea sa spuna claaaar care e problema si ce trebuie facut in mod sigur...repet, cred in versiunea cu volanta si kitul insa raman mirat de cei care au facut deja "schimbarea" iar trepidatia e inca acolo.

 

din ce am mai citit, parca nu toti au schimbat amandoua (volanta + kit). si eu tot in versiunea asta cred volanda + kit...se pare ca pavel_marius ne tine in suspans :))

Link to comment
Share on other sites

ca posesor de bmw 318d 2004 am acceasi problema cand folosesc foarte mult ambreaju de ex in oras observ ca daca plec cu a I-a de pe loc fara sa accelerez las usor ambreaju masina pleca frumos de pe loc dar dupa ce ma plimb cu masina vreo 1 prin oras si las usor ambraju fara sa accelerez incepe sa trepideze usor :)

 

 

si 320 facea la fel ..dupa ce se incalzea dadea mici trepidatii la plecare de pe loc ...in schimb cand era rece ...nu simteai nimic ...si daca nu ma insel cred ca si 316 manifesta aceleasi apucaturi !

Link to comment
Share on other sites

si cum sar putea remedia aceasta problema,sa schimb volata +kit?daca nu le schimb poate sa faca mai rau in timp?.......inca ceva se aude un croncanit cand trec incet prin gropi in partea dreapta fata :)

Croncanit?...ceva gen bataie repetata? Daca e asa s-ar putea sa fie bielele de antiruliu...tare urat fac...m-am confruntat cu problema la E39. Cat despre faza cu tremuratul o poti lasa asa pana cand pica ambreiajul...o sa patineze aiurea si apoi vei fi nevoit sa schimbi kit-volanta!

Link to comment
Share on other sites

foarte ciudata treaba care nu ii dam de cap ..si dupa parerea mea nu e de vina kitul de ambreiaj ,alta e buba

si mie imi mai face cand o apuca la plecarea de pe loc da o "mint" putin cu ambreiaju ,cand incepe il calc iar la podea nu las sa trep ,iar ii dau drumu usor il mai calc putin si isi revine ajutata cu acceleratia mai tare putin ...........ce sa zic mai mult!!!!

Link to comment
Share on other sites

am avut ghinion ,piesele care le am primit nu erau bune mai clar erau de318 model 98,acum trebuie sa mai astept citeva zile pina le schimb cred ca vineri o rezolv.in mare vapot spune canu este devina chitul ci volanta pt ca le am vazut.neamtu a eliminat arcurile de pe disc si a inventat o volanta cu masa dubla care dupa parerea mea a complicat ambreajul,adica volanta este formata din 2componente care sint prinse intre ele de niste arcuri care dupa un timp si in functie de exploatare isi pierd rigiditatea .volanta veche cu mina poti sa o misti pe cind cea noua nu .discul era aproape nou
Link to comment
Share on other sites

a incercat cineva sa scoata valva aia CDV? poate se rezolva, si nici nu te costa nimic..... ca valva aia are un rol/efect ciudat asupra ambreiajului.....

 

Ne poti arata si noua(cei care nu stiu...precum eu :) ) unde e acea valva si la ce foloseste? Merci!

 

am avut ghinion ,piesele care le am primit nu erau bune mai clar erau de318 model 98,acum trebuie sa mai astept citeva zile pina le schimb cred ca vineri o rezolv.in mare vapot spune canu este devina chitul ci volanta pt ca le am vazut.neamtu a eliminat arcurile de pe disc si a inventat o volanta cu masa dubla care dupa parerea mea a complicat ambreajul,adica volanta este formata din 2componente care sint prinse intre ele de niste arcuri care dupa un timp si in functie de exploatare isi pierd rigiditatea .volanta veche cu mina poti sa o misti pe cind cea noua nu .discul era aproape nou

 

Si care este explicatia ca atunci cand patinezi putin ambreiajul pe loc, pentru cateva plecari nu mai trepideaza...ce efect o fi avand asta asupra volantei? Pana vineri stau iar stam cu sufletul la gura :) . Mult spor la inlocuire!

Link to comment
Share on other sites

CDV = Clutch Delay Valve, este o valva interpusa pe circuitul de lichid de frana ce actioneaza ambreiajul, cu scopul de a face debreierea mai lina. In realitate, din cate am citit pe forum-urile straine cu mult timp in urma, nu prea face decat sa iti patineze inutil ambreiajul. Am tot vrut si eu sa o elimin si niciodata nu m-am incumetat. :)

 

Problema este ca, pentru a o elimina corect, nu se scoate pur si simplu, ci se inlocuieste cu una cu diametru mai mare, ceea ce nu cred ca se poate gasi prea usor pe la noi si parca nici nu as lasa-o pe mana "meseriasilor" sa o largeasca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.