Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Mai nu stiu de ce mai multi aveti problema asta. Mie nu mi-a tremurat niciodata la plecare. Nici calda, nici rece, nici vara, nici iarna.

Si nici a mea nu mai e tinerica, sa zic asa :)

 

Am intrebat acum 2 pagini parca: daca plecati mai turat (+3->400 ture) mai tremura ?

Link to comment
Share on other sites

Mai nu stiu de ce mai multi aveti problema asta. Mie nu mi-a tremurat niciodata la plecare. Nici calda, nici rece, nici vara, nici iarna.

Si nici a mea nu mai e tinerica, sa zic asa :)

 

Am intrebat acum 2 pagini parca: daca plecati mai turat (+3->400 ture) mai tremura ?

 

Pai am si raspuns...cel putin eu. La mine nu tremura daca dau drumul usor la ambreiaj fara sa accelerez. Nu tremura nici daca accelerez putin(pana in 1200, poate 1400). Trepidatia apare intre 1200(1400) si 1800. Cam asa...pentru valorile din afara acestui interval nu se simte niciodata nicio trepidatie. Repet, tremuratul apare DOAR la plecarea dupa loc cu a 1-a dupa ce temperatura e la optim. Si nu apare tot timpul, dar cand apare va fi in intervalul anterior mentionat!

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Eu am un bmw 320 d din 2004 cutie manual 6+1, 110 kw si am aceeasi problema. In aglomeratie dupa ce se incalzeste cutia am un trepiat la plecarea de pe loc. Daca accelerez un pic mai tare la plecare nu mai face deloc. cred ca asa se comporta toate si nu trebuie schimbat nimic la ele.

Sunt de acord daca vrei sa spui ca nu e o problema critica datorita careia sa se strice motorul sau ceva de genul...insa eu spun ca trebuie totusi schimbata volanta......sau care o fi cauza!

 

@pavel marius...deci pana la urma problema la volanta nu e de deformare? Totul e din acele arcuri de care vorbeai?

Link to comment
Share on other sites

a incercat cineva sa scoata valva aia CDV? poate se rezolva, si nici nu te costa nimic..... ca valva aia are un rol/efect ciudat asupra ambreiajului.....

 

valva aceea e defapt un reductor de debit adica micsoreaza debitul de lichid

e defapt o piesa care la interior are gaura mai mica decat intrarea sau iesirea ei

Link to comment
Share on other sites

a incercat cineva sa scoata valva aia CDV? poate se rezolva, si nici nu te costa nimic..... ca valva aia are un rol/efect ciudat asupra ambreiajului.....

 

valva aceea e defapt un reductor de debit adica micsoreaza debitul de lichid

e defapt o piesa care la interior are gaura mai mica decat intrarea sau iesirea ei

 

Si ar putea avea efect asupra ambreiajului in asa fel incat sa poata induca trepidatii?

Link to comment
Share on other sites

Mai nu stiu de ce mai multi aveti problema asta. Mie nu mi-a tremurat niciodata la plecare. Nici calda, nici rece, nici vara, nici iarna.

Si nici a mea nu mai e tinerica, sa zic asa :)

 

Am intrebat acum 2 pagini parca: daca plecati mai turat (+3->400 ture) mai tremura ?

 

daca plec mai turat (totusi nu 4000 ca am diesel :) ) nu mai tremura

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Eu am un bmw 320 d din 2004 cutie manual 6+1, 110 kw si am aceeasi problema. In aglomeratie dupa ce se incalzeste cutia am un trepiat la plecarea de pe loc. Daca accelerez un pic mai tare la plecare nu mai face deloc. cred ca asa se comporta toate si nu trebuie schimbat nimic la ele.

gresit nu ti fa iluzii volanta este de vina dupa cm am mai zis am vazut cum arata volanta cu aceste simptom. ce se intimpla de fapt cind pleci turat,motorul avind turatie dela1500de ture in sus cind debraezi arcurile din volanta ramin coprimate adica turatia nu permite acelor arcuri sa se relaxeze.deci problema este la arcurile din volanta

Link to comment
Share on other sites

Detalii despre CDV aici: http://www.zeckhausen.com/CDV.htm

 

 

inseamna ca din cauza CDV se strica ambreiajul :)

 

prin incercarea sa esuata de a face masina se debraieze mai lin,defapt uzeaza ambreiajul sau volanta care preia socurile...si daia la o folosire indelungata in trafic aglomerat sesizezi...oricum in momentul in care face din ce in ce mai evident ,e clar ca ambreiajul sau in principal volanta, a cedat nervos...

 

p.s. cred ca rezolvarea ar fi : un ambreiaj nou,iar cand pleci dupa loc sa o faci mai turat(1200-1300)...

probabil asta e si rolul CDV ca in momentul in care pleci mai turat sa atenueze socul ambreiajului,insa la turatii mici ii da socuri ambreiajului... sau nu... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Daca tot se vb. de trepidatii imi zic si eu povestea poate ajuta pe cineva. Aveam o trepidatie urata la plecare si inca o trepidatie mai usoara in relanty. Am fost la Timisoara la BMW si am facut o diagnoza, unde mi s-a spus ca trebuie schimbat kitul de ambreaj si volanta, care ma costa in jur de 55 mil.Bineinteles ca nu am crezut nimic din cauza ca ma speria costul si am schimbat la alt service doar kitul de ambreaj 13mil. Era varza, placa de presiune cu arcurile rupte si discul ros inegal.Nu am mai avut nici o trepidatie urata la pleccare dar trepidatia mica in relanty inca era acolo si bineinteles ca am ajuns la vb. celor de la BMW si am schimbat si volanta 25 mil cu manopera inclusa si surpriza, by, by, trepidatii. In concluzie trebuie schimbat kitul de ambreaj si totodata volanta care se schimba obligatoriu daca schimbi kitul de ambreaj. Apropo am un 320d touring, manual, 2002, 150hp, 110 000 km.
Link to comment
Share on other sites

Daca tot se vb. de trepidatii imi zic si eu povestea poate ajuta pe cineva. Aveam o trepidatie urata la plecare si inca o trepidatie mai usoara in relanty. Am fost la Timisoara la BMW si am facut o diagnoza, unde mi s-a spus ca trebuie schimbat kitul de ambreaj si volanta, care ma costa in jur de 55 mil.Bineinteles ca nu am crezut nimic din cauza ca ma speria costul si am schimbat la alt service doar kitul de ambreaj 13mil. Era varza, placa de presiune cu arcurile rupte si discul ros inegal.Nu am mai avut nici o trepidatie urata la pleccare dar trepidatia mica in relanty inca era acolo si bineinteles ca am ajuns la vb. celor de la BMW si am schimbat si volanta 25 mil cu manopera inclusa si surpriza, by, by, trepidatii. In concluzie trebuie schimbat kitul de ambreaj si totodata volanta care se schimba obligatoriu daca schimbi kitul de ambreaj. Apropo am un 320d touring, manual, 2002, 150hp, 110 000 km.

 

multumim pentru informatii.

si eu cred ca tot asta trebuie schimbat pentru a rezolva problema, (desi nu ma pricep deloc :) )

 

LE: iar dupa ce ne va confirma si pavel_marius, atunci e clar!

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

 

Trepidatiile la plecarea de pe loc apar din cauza ambreajului, la E46 este problema cu volanta.Are un amortizor de socuri,aceasta se duce in urma condusului sportiv,fortari al ambreajului dar si un indelungat timp de folosire.

Nu va mai chinuiti cu alte chestii cum ar fii clutch delay si alte nebunii .

 

 

Va salut.

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Eu am un bmw 320 d din 2004 cutie manual 6+1, 110 kw si am aceeasi problema. In aglomeratie dupa ce se incalzeste cutia am un trepiat la plecarea de pe loc. Daca accelerez un pic mai tare la plecare nu mai face deloc. cred ca asa se comporta toate si nu trebuie schimbat nimic la ele.

gresit nu ti fa iluzii volanta este de vina dupa cm am mai zis am vazut cum arata volanta cu aceste simptom. ce se intimpla de fapt cind pleci turat,motorul avind turatie dela1500de ture in sus cind debraezi arcurile din volanta ramin coprimate adica turatia nu permite acelor arcuri sa se relaxeze.deci problema este la arcurile din volanta

atunci cum iti explici ca eu am volanta de 6 luni si am aceleasi trepidatii ?

Link to comment
Share on other sites

si sa mai ziceti ca loganu-i prost :)))))

ma cam enerveaza chestiile astea la bmw...... cu picatu pieselor pana in 150-200 mii de km cum ar fi : turbine, ambreiaje, volante, debitmetre.....

oare inginerii de la bmw stiu de chestia asta ? sau poate stiu si le convine....

Link to comment
Share on other sites

si sa mai ziceti ca loganu-i prost :)))))

ma cam enerveaza chestiile astea la bmw...... cu picatu pieselor pana in 150-200 mii de km cum ar fi : turbine, ambreiaje, volante, debitmetre.....

oare inginerii de la bmw stiu de chestia asta ? sau poate stiu si le convine....

 

Deci...din nou...comparatia asta cu loganu este mai mult decat inutila si stupida...Si un laptop se strica mai des decat un calculator de buzunar, presupun ca motivele sunt lesne de inteles, dar nu am auzit pe nimeni spunand ca un Casio FX85ES este superior unui Dell Inspirion 6400, desi cu cel din urma aveti mult mai multe batai de cap la capitolul intretinere.

Asta unu la mana...punctul II. Pai tu daca iti iei BMW te astepti ca la 150-200 mii de km sa nu schimbi absolut nimic? Asta este ideea de masina "buna"? Nici mie nu imi vine sa inghit faza cu volanta=consumabila(daca ar fi auzi Henry Royce de asa ceva cred ca s-ar fi lasat de inginerie) insa anumite piese tb schimbate la un moment sau altul. Se uzeaza asta este, daca e BMW nu insemna ca legile fizicii is mai blande. MAI ALES CA: BMW sunt recunoscuti pentru a fabrica piese mecanice de finetze(de unde si comportamentul mai "altfel", cu mai mult feeling) si astfel e normal ca la o utilizare mai "dura"(tb sa recunosti ca atunci cand simti ca poate, ii dai...nu te gandesti ca se uzeaza) sa cedeze mai rapid. Tatal meu, fan Mercedes fiind a avut 2 pana in prezent...un E din 2001 si un C mai vechi. Din cate mi-a explicat el mecanicii din Stuttgard au adoptat alta stratagema...au sacrificat feelingul pentru fiabilitate confectionand piese mai "dintr-o bucata", foarte bine gandite si fabricate dar simple ca structura(de aici si fiabilitatea mercedesurilor din '90, ca de cele din '70, '80 nu mai vorbim...alte vremuri cu alte ambitii). Desigur vorbim aici de masinile destinate publicului larg(pana in 99-2000, ca mai incolo nu ma pot exprima ca nu am mai detinut Mercedesuri) si nu intra in discutie AMG-urile sau mai stiu eu ce. Si cu toate astea am vazut multe C-uri si E-uri cu probleme mecanice premature(pe la 100.000 km). Cineva mi-a explicat recent cum o volanta a cazut la un E, dupa numai cateva zeci de mii de km si asta in caz de exploatare in regim normal. Volanta a fost urmata de cutie. Cunosc un caz in care un tip foarte meticulos si grijuliu pentru masinile sale si-a achizionat un ML prin 2004 si pana in prezent i-a fost schimbata cutia de 2 ori si volanta de 3. Deci nu cred ca putem da un puncatj asa de slab la capitolul fiabilitate...poate 8 da(in conditiile de azi) dar 6 e de peugeot. Plus, cati dintre noi fac reviziile ca la carte? Chiar si acest topic scoate in evidenta faptul ca e in sangele nostru sa cautam solutia mai ieftina numai sa tina. Recunosc, insasi eu vedeti ca am tot postat alternative la problema asta. Daca era sa fim mai "nemti" mergeam cu totii de mana si inlocuiam volanta si ambreiajul si apoi discutam.

DA, fiabilitatea BMW nu este cea mai buna insa de la a evidentia niste defecte la a se ajunge la o comparatie cu logan(maine poimane spunem ca si nova era mai buna) e drum tare lung. Pana una alta volanta+ambreiaj face cam tot pe acolo cat iti ia la Audi sa inlocuiesti cureaua de distributie pana in 130.000km. Fiecare marca are buaba ei insa asta te face sa le iubesti! Le face fi mai "umane"(nu contest insa si varianta cu piese facute intentionat mai slab...deh suntem in era consumismului, nu se mai pun bani la ciorap)

Edited by f1bogdan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci...din nou...comparatia asta cu loganu este mai mult decat inutila si stupida...Si un laptop se strica mai des decat un calculator de buzunar, presupun ca motivele sunt lesne de inteles, dar nu am auzit pe nimeni spunand ca un Casio FX85ES este superior unui Dell Inspirion 6400, desi cu cel din urma aveti mult mai multe batai de cap la capitolul intretinere.

Asta unu la mana...punctul II. Pai tu daca iti iei BMW te astepti ca la 150-200 mii de km sa nu schimbi absolut nimic? Asta este ideea de masina "buna"? Nici mie nu imi vine sa inghit faza cu volanta=consumabila(daca ar fi auzi Henry Royce de asa ceva cred ca s-ar fi lasat de inginerie) insa anumite piese tb schimbate la un moment sau altul. Se uzeaza asta este, daca e BMW nu insemna ca legile fizicii is mai blande. MAI ALES CA: BMW sunt recunoscuti pentru a fabrica piese mecanice de finetze(de unde si comportamentul mai "altfel", cu mai mult feeling) si astfel e normal ca la o utilizare mai "dura"(tb sa recunosti ca atunci cand simti ca poate, ii dai...nu te gandesti ca se uzeaza) sa cedeze mai rapid. Tatal meu, fan Mercedes fiind a avut 2 pana in prezent...un E din 2001 si un C mai vechi. Din cate mi-a explicat el mecanicii din Stuttgard au adoptat alta stratagema...au sacrificat feelingul pentru fiabilitate confectionand piese mai "dintr-o bucata", foarte bine gandite si fabricate dar simple ca structura(de aici si fiabilitatea mercedesurilor din '90, ca de cele din '70, '80 nu mai vorbim...alte vremuri cu alte ambitii). Desigur vorbim aici de masinile destinate publicului larg(pana in 99-2000, ca mai incolo nu ma pot exprima ca nu am mai detinut Mercedesuri) si nu intra in discutie AMG-urile sau mai stiu eu ce. Si cu toate astea am vazut multe C-uri si E-uri cu probleme mecanice premature(pe la 100.000 km). Cineva mi-a explicat recent cum o volanta a cazut la un E, dupa numai cateva zeci de mii de km si asta in caz de exploatare in regim normal. Volanta a fost urmata de cutie. Cunosc un caz in care un tip foarte meticulos si grijuliu pentru masinile sale si-a achizionat un ML prin 2004 si pana in prezent i-a fost schimbata cutia de 2 ori si volanta de 3. Deci nu cred ca putem da un puncatj asa de slab la capitolul fiabilitate...poate 8 da(in conditiile de azi) dar 6 e de peugeot. Plus, cati dintre noi fac reviziile ca la carte? Chiar si acest topic scoate in evidenta faptul ca e in sangele nostru sa cautam solutia mai ieftina numai sa tina. Recunosc, insasi eu vedeti ca am tot postat alternative la problema asta. Daca era sa fim mai "nemti" mergeam cu totii de mana si inlocuiam volanta si ambreiajul si apoi discutam.

DA, fiabilitatea BMW nu este cea mai buna insa de la a evidentia niste defecte la a se ajunge la o comparatie cu logan(maine poimane spunem ca si nova era mai buna) e drum tare lung. Pana una alta volanta+ambreiaj face cam tot pe acolo cat iti ia la Audi sa inlocuiesti cureaua de distributie pana in 130.000km. Fiecare marca are buaba ei insa asta te face sa le iubesti! Le face fi mai "umane"(nu contest insa si varianta cu piese facute intentionat mai slab...deh suntem in era consumismului, nu se mai pun bani la ciorap)

 

Bine spus, f1bogdan :)

 

 

Clar nu-i volanta sau kitul de ambreiaj, cel putin in cazul meu. Am schimbat 2 volante si 2 ambreiaje. Am schimbat tampoane si am scos valva CDV. Am respectat toate procedurile de rodaj si nimic, adica tremuratul a inceput sa apara dupa aproximativ 4000km. Problema m-a exasperat in cele din urma si am pus-o acolo intr-o cutiuta. Ma mai gandeam la o chestie...n-ar putea sa fie problema din cutie? Un rulment uzat de exemplu. Am gasit asta plauzibil mai ales ca la e46 uleiul din cutie este lifetime si probabil multi din cei cu probleme n-au schimbat uleiul la timp. Eu nu cred in chestia asta cu lifetime decat daca lifetime inseamna 100.000km. Intervalul de schimb de ulei a sarit la 24000 de la 12000 la e36. Prin asta se obtine o intretinere mai ieftina in detrimentul fiabilitatii. Intre 2 masini conduse in acelasi fel 300.000km la una sa se schimbe uleiul la cutie la 50.000km si la una sa nu-l schimbi deloc, credeti ca nu exista diferente semnificative de uzura? Nu mai vb. de schimb de ulei motor la 20000+ km in Romania.

Link to comment
Share on other sites

volanta si rulmentul de presiune care era dus dar placa si discu erau foarte bune nu era necesar

 

adica nu volanta era buba. pai sa tot facem experimente poate pana la urma ajungem sa-i dam de cap.

eu am schimbat volanta din alt motiv aveam trepidatii mari cand porneam si opream motorul din cauza k era volanta descentrata,iar pana sa o schimb nu am avut trepidatiile astea la plecarea de pe loc si nici dupa ce am schimbato o perioda nu au fost...au aparut cred ca acum 1 2 luni maxim...si nu cred ca are cum sa fie din volanta.placa disc rulment poate dra nu volanta...pana la urma tind sa cred ca este ceva din cardan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.