Jump to content

Problema mare la pornire 318d din 2003!


Recommended Posts

Salut.

Asa cum zice topicul am mari probleme cu motorul...Acum vreo 5 zile am observat ca motorul a pornit cam greu dimineata, adica in loc de "sfert" de cheie a pornit dupa cateva secunde de dat la automat. La cald motorul pornea imediat si la sfert de cheie. De atunci dimineata tot asa a facut nu a mai pornit la sfert. Ieri am fost la o plimbare de duminica si am condus si mai sportiv masina si am observat in mers ca s-a aprins martorul DDE(coada de purcel) si nu stiam de ce...Am tras pe dreapta am oprit motorul am pornit din nou si a mers...dupa cateva ore iar am observat ca s-a aprins DDE dar de dat asta dupa ce accelerasem mai tare, iar am oprit motorul si am vrut sa testez si am accelerat tare de pe loc si cand am schimbat din treapta 2 in treapta 3-a pe la 3200 de ture S-A APRINS IAR DDE. In rest motorul a mers bine, a tras a avut putere. Azi dimineata cand am vrut sa pornesc masina s-a intamplat dezastrul....Abia a pornit dupa 10 secunde de dat la automat si cand a pornit a scos fum albastru si innecacios cat o raba :) , motorul nu mergea rotund, parca tremurat si aproximativ 2-3 minute de la pornire a scos fum apoi dupa ce s-a incalzit nu a mai scos fum si a inceput sa mearga motorul aproape rotund. Am zis sa fac o tura scurta sa vad daca mai are putere in el si asa cum am crezut motorul nu mai are "viata" ca de obicei...Deci...ce ar putea avea?

Motorina am bagat numai de la OMV, masina e adusa din germania si o am de 2 saptamani si are 163.000km, nu am fost inca la service sa schimb toate consumabilele si uleiul, pe bord computerul imi zice ca mai am 18000 km pana la urmatoarea revizie...

 

M-am gandit sa postez inainte sa ma duc la service ca sa nu ma duc in totala necunostinta de cauza ca nici nu mi-ar conveni sa schimb jumatate de motor...

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Verifica injectoarele si filtrul de motorina. Nu conteaza ce scrie pe bord ca n-ai de unde sa stii cand a fost schimbat real filtrul. Oricum daca ti s-a aprins DDE, ceva electronic e, pompa din rezervor sau cea intermediara. Am un prieten cu un 320d, care avea aceeasi probleme la acceleratie puternica, i se aprindea DDE, si la el a fost pompa intermediara.
Link to comment
Share on other sites

eu am avut la e39 4 bujii arse din 6 si DDE nu se aprindea deloc, plus ca motoru pornea la sfert

nu sunt bujiile, omu zice ca dupa ce se incalzeste motoru si dupa ce trece de 3200 rot/min se aprinde DDE si nu are vlaga in el

raman la parerea mea, e una din pompele de motorina sau ceva la sistemul de alimentare (chiar injectoare) , bujiile nu functioneaza cand motorul e cald

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Verifica injectoarele si filtrul de motorina. Nu conteaza ce scrie pe bord ca n-ai de unde sa stii cand a fost schimbat real filtrul. Oricum daca ti s-a aprins DDE, ceva electronic e, pompa din rezervor sau cea intermediara. Am un prieten cu un 320d, care avea aceeasi probleme la acceleratie puternica, i se aprindea DDE, si la el a fost pompa intermediara.

 

Da' cate pompe are motoru ala?

Link to comment
Share on other sites

Salut. :)

Azi am fost la service cu masina si una peste alta am aflat ce prostie am facut.....AM PUS BENZINA LA ULTIMA ALIMENTARE FMM DE TREABA...cand au inceput mecanicii sa desfaca una alta pe la masina am vazut ca incepe sa miroasa a benzina....drept urmare ultimii 100-150 de km am mers cu amestec 1-1 de motorina cu benzina poate chiar mai rau....Mecanicii mi-au recomandat sa merg sa pun motorina plin ochi si sa pun 1 aditiv nemtesc...cea ce am si facut. Masina si-a mai revenit acum porneste si nu mai scoate fum dar parca tot nu trage cum trebuie...Imi este frica sa nu fi stricat injectoarele sau segmentii sa ii fi ars cu benzina...Poimaine ma duc iar la tester sa vad ce se mai intampla dupa ce reusesc sa termin motorina asta cu aditiv.

 

Data viitoare o sa schimb toate filtrele, uleiul si revin cu alte informatii.

 

A patit careva sa puna benzina peste motorina ? ce s-a intamplat? cata benzina ati pus?

Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

Gata am fost la service azi, am schimbat toate filtrele de pe masina ulei,motorina, filtru epurator "tot", am scos toata motorina din rezervor, am golit si returul de motorina, am bagat motorina noua de la omv am pus din nou aditiv si pare sa mearga totul ok...am facut o tura de vreo 10 km si motorul mi se pare ca are cam 80-90% din putearea care o avea inainte....La tester totul a iesit in parametrii normali de functionare, desi avea erori la injectoarele din cilindrul 1 si 2, am sters erorile...O sa ma mai plimb cu masina si apoi o sa merg din nou la tester sa vad ce zice.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.