Jump to content

316 COMPACT


KOSTY KOMPACT

Recommended Posts

SAL.IO SUNT NOU PE ACI DAR AM CEVA PROBLEME LA BMW SI NU AS VREA SA O DUC LA SERVICE PROBLEMA E CA NU MI SE APRIND LUMINILE IN BORD CAND APRIND FARURILE SAU POZIITILE A MAI PATIT CINEVA ASTA?SI POATE IMI ARATA CINEVA CE ESTE REGULATORUL DE RELANTI? :)

 

AM UITAT IO AM UN BMW 316 COMPACT AN 1995!VA ROG DACA STIE CINEVA CE AR PUTEA FI CA E CAM DERANJANT NOAPTEA! :) SIGURANTELE NU S CA LE AM VERIFICAT PE TOATE

Link to comment
Share on other sites

SAL.IO SUNT NOU PE ACI DAR AM CEVA PROBLEME LA BMW SI NU AS VREA SA O DUC LA SERVICE PROBLEMA E CA NU MI SE APRIND LUMINILE IN BORD CAND APRIND FARURILE SAU POZIITILE A MAI PATIT CINEVA ASTA?SI POATE IMI ARATA CINEVA CE ESTE REGULATORUL DE RELANTI? :)

 

AM UITAT IO AM UN BMW 316 COMPACT AN 1995!VA ROG DACA STIE CINEVA CE AR PUTEA FI CA E CAM DERANJANT NOAPTEA! :) SIGURANTELE NU S CA LE AM VERIFICAT PE TOATE

 

salut,

 

In stanga volanului ai un buton de care trebuie sa tragi ca sa aprinzi pozitii sau faruri? Daca ai modelul ala ... din acel buton prin invartire se regleaza si intensitatea luminilor din bord. Innauntru are un reostat care se ... arde. Sau il schimbi sau ... cum am facut eu ... te duci la un electrician auto cu bitonul in buzunar si ii spui sa-ti puna in scurt pinii de la reostat ... si vei avea lumini in bord la intensitate maxima.

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

mersi mult!are si almeu butonul ala de care sa invarti in partea stanga !am sa incerc sa vad ce ar putea fi!dar la becurile alea cum se ajunge?aici in siret nu vrea nici un electrician sa se bage la bordul unui bmw!cu toate ca exista un service destul de mare!cica e prea complicat pentru eipost-17270-1226059925_thumb.jpg

post-17270-1226059493_thumb.jpg

 

salutare. Am citit postul de mai sus legat de becuri ... intradevar sunt 3 becuri care ilumineaza bordul. Daca ti s-a stins dintr-o data ... e imposibil sa se fi ars toate 3 simultan (asta in cazul in care innainte bordul era bine luminat, pentru a putea exclude posibilitatea ca sa se fi ars pe rand).

Ca sa dai ceasurile de bord jos, exceptand situatia in care nu ai volan reglabil pe innaltime... tre sa dai volanul jos.

 

Cat despre verificat reostatul de pe buton ... e nevoie doar de un aparat de masura.

 

Ca sa dai butonul jos trebuie sa desurubezi bumbul de care tragi ca sa aprinzi farurile (invarti de el), dupa care dai la o parte plasticul din fata (ala pe care is desenate semnele de pozitie si faza scurta - e prins cu cleme --- folosesti o surubelnita subtire cu cap drept si iti incerci norocul intro parte), dupa care o sa vezi clemele de prindere a butonului. Vezi ca e si un surub cu cap in stea acolo care trebuie desfacut. Desfaci simultan clemele de prindere apasand din lateral pe ele (folosind surubelnite cu cap drept) impingi butonul spre interiorul bordului si trebuie sa iasa. Desfaci capacul de jos de la bord (ala de sub volan - is 4 suruburi jos si unul in lateral -- unde se inchide usa), bagi mana innauntru si scoti butonul de pe mufa. Daca nici cu butonul scos nu se descurca electricienii sa masoare ... ce pot spune ... is degeaba. Montajul la loc ... e operatiunea inversa.

 

Am avut si eu problema asta ... si am rezolvat-o.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt din suceava, daca nu te descurci vino intr-o zi pana in sv si te duc eu al un service unde iti rezolva baietii sau iti spun unde este, faci o programare si mergi fara probleme ca se face. bordul (ceasurile) de dat jos poti sa-l dai si fara sa dai jos volanul, chiar daca nu e reglabil, eu am reusit si am volan cu airbag, sunt doar 2 suruburi in stea care il tin, nu e greu. dar tu le-ai vazut aprinse vreodata becurile in bord sau de cand ai luat-o erau asa, poate s-au ars pe rand la fostul proprietar. maine dimineaza eu si cu colegul pyu ne intalnim, adac vrei lasa un pm si vii si tu.
Link to comment
Share on other sites

eipost-17270-1226059925_thumb.jpg

post-17270-1226059493_thumb.jpg

mersi mult la toata lumea :) prima oara cand am facut contul nu prea credeam ca o sa fie cineva care chiar raspunde!e misto!super tare forumul!mersi mult gekz!mersi la toata lumea!maine o sa incerc!si va spun dupa aia ce am rezolvat!daca are cineva 316 din anu 95 poate poate sa imi arate exact care e regulatorul de relanti!o poza ceva!acu ma duc la lucru! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
KOSTY daca esti in cautarea regulatorului pt ca simti usoare trepidatii cand sta masina la relanti, renunta. Alea nu vor disparea. E bine oricum sa il cureti sa il stii curat, dar nu rezolva trepidatiile. Sunt normale, la fel cum e normal la pornire sa oscileze relantiul cateva secunde pana se stabilizeaza. Cauta pe forum ca s-au discutat toate problemele la pisicute. Salut
Link to comment
Share on other sites

IO NU STIU CE SA ZIC DINU!TOATA LUMEA VORBESTE DE ACELE VIBRATII SI DE ACEST REGULATOR DE RELANTI!PROBLEMA CA ASEARA MI A FACUT SI CEVA SOCURI IN MERS SI MA CAM SPERIAT!NU MI SE PARE CHIAR ASA NORMAL !CATEODATA MERGE SUPER!UITE AM INCERCAT EFIXUL DE LA ROMPETROL SI A MERS SUPER FARA NICI O VIBRATIE NIMIK!PROBLEMA E CA NU E NICI UN PECO IN ZONA !AM DE MERS 40 DE KM PANA LA SV.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.