Jump to content

Recommended Posts

Este modelul pĂŁtrat de cheie adicĂŁ este o cheie de prefacelift?

 

Se poate schimba foarte uÂşor bateria, trebuie sĂŁ dai jos capacul de pe spatele cheii.

Heexact, prefacelift, am uitat sa precizez ca masina e din 2000..... o sa-i schimb bateria dar o sa ma uit sa vad daca nu e acumulator aia ce e acum pe cheie, ca am auzit diferite pareri cum ca s-ar incarca bateria in contact si la modelul asta....... apoi altii(autodata) zic ca numai la facelift..... asa ca, voi vedea ce are cheia in ea: daca e baterie inseamna ca nu se incarca, iar daca e acumulator(baterie reincarcabila) atunci inseamna ca se incarca!

Voi posta dupa ce fac "disectia" cheii!

 

PS: cine are cheie cu acumulator(alea romb) sa nu puna baterie in loc ca va buli intreaga cheie(contactul incercand sa o incarce)!

Edited by CalinE46+194E1
Link to comment
Share on other sites

E baterie normalĂŁ, poĂži s-o schimbi.

 

Eu mi-am fĂŁcut o cheie de facelift ĂŽnsĂŁ ĂŽn cheia de prefacelift aveam o baterie CR 2016

 

http://www.consumer.philips.com/consumer/r...ceas+CR2016-01B

 

Cheile cu acumulator nu pot fi desfãcute decât prin tãiere deci nu se pune problema schimbãrii acumulatorului.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Procedeul de initializare

 

1. Deschideti sistemul central de inchidere (ZV) folosind cheia de la masina .

2.Intrati in masina si inchideti toate usile.

3.Bagati cheia in contact , porniti si opriti motorul.Pornirea trebuie sa dureze cel putin 5 secunde, altfel sistemul nu va fii pregatit pentru initializare.

4.Apasati si tineti apasat butonul 2 de pe radio-transmintator.

5.Apasati butonul 1 de 3 ori ( la un interval de 10 secunde ). Butonul 2 va ramane apasat.

6.Butonul 2 nu se va mai tine apasat.

7.Semnalele ZV de Inchidere si apoi Deschidere imediata arata ca radio-transmiterul a fost initializat.

Daca OZ nu va emite nici un semnal va trebui reluata initilaizarea.

Odata ce initializarea primului radio-transmitator a fost efectuata , se va realiza initializarea pt. celelalte chei.

Pentru fiecare radio-otransmintator , provedeul descris la punctul 4 trebuie repetat la interval de 30 secunde , altfel initializarea nu va mai avea loc.

In timpul initializarii , trebui initializati si ceilalti radio-tranmitatori.Contactul nu va fii oprit in timpul initializarii , deoarece va trebui reluata initializarea pentru toti radio-transmitatorii.

cestia asta merge si la celelante modele de chei ale mai patrtoase

Link to comment
Share on other sites

Bmw pisica e36, 1997, motor 1.6 benzina, cheie fara facelift.Asa am cumparat-o, adica cu o singura cheia si nu functioneaza telecomanda, doar din yala o pot descuia.Centralizata merge.Am incercat sa o initializez, am verificat baterie, sigurante...nu fun ctioneaza.Becul clipeste..dar nu se rezolva.Daca aveti un sfat...mi-ar fi de ajutor.Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Ai reusit ?

da am reusit :) . dar am observat ceva. am reusit sa fac o cheie si am incercat si cu a 2-a cheie ,am facuto si pe cea de a 2-a , dar nu merg ambele cheii sa deschida si inchida masina. merge doar una. daca o faci si pe a 2-a se strica prina cheie sau daca faci prima cheie se strica ceea de a 2-a cheie

 

1. baga cheia in pozitia 1 si revino inapoi in max 5 sec

2. scoate cheia din contact

3. tine apasat butonul lock (2).

4. apasa de 3 ori pe unlock (1) in max 10sec (butonul lock il ti apasat)

 

toate acestea trebuie sa le faci din interioru masini si sa nu ai usile blocate.

 

eu nu am reusit sa fac deoarece blocam usile .

 

 

ai o adresa de mess sau un numar de telefon? vreau sa te intreb ceva in legatura cu reinitierea cheii?

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ cealaltĂŁ cheie merge, n-ai treabĂŁ cu siguranĂžele.

 

Ai schimbat bateria? Sigur ai fĂŁcut reiniĂžializarea corect?

Am schimbat bateria pur si simplu, am inlocuit-o cu o alta baterie si atat. Am urmat in de-aproape pasii de mai sus si nimic. Dar curios este faptul ca motorul porneste cu cheia asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

As dori si eu cateva sfaturi in legatura cu o cheie comandata de pe ebay pt un BMW E61 525d din 2005. Cheia contine placa cu circuitele. Este de tip romb.

Am taiat cheia, dechide usile, invarte contactul in schimb nu pot face initializarea conform instructiunilor primite (aceleasi cu cele postate aici pe forum). Am fost si la cineva care a mai facut cateva initializari si nimic. Nici macar pentru prima cheie originala care functioneaza perfect dealtfel.

Am inteles ca pe langa faptul ca tb initializata sa deschida masina din telecomanda ar mai trebui si scrisa pentru a porni motorul.

Am sunat la reprezentanta si mi-au spus ca nu pot face altceva decat sa comand o cheie noua de la ei cu 11 milioane.

Exista vreo firma care scrie astfel de chei sau ce solutie as mai putea gasi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut toti expertii in X3 !

Am o problema mare ! Am un Xr 2.0D din 2007 luat din Germania cu 14.000 km, iar acum are 69.000 km. Acum citeva zile venem de la Bucuresti, am oprit intr-o parcare iar cin am vrut sa pornesc sa aprins in bord lampa de la ABS, frina de urgenta ( aia cu rosu ) si lampa de la 4x4. In plus masina parca era turata si infrinata. Am stat citeva minut in parcare cu notorul oprit, dupa care cind am plecat a disparut. Pe drum se tot aprindeau si se stingeau fara nici un motiv. Astazi am fos la Trado Motors din iasi si mi-au spus ca este motorasul de la cutia de transfer ( in urma dignozei pe partea electrica), poate si cutia de transfer. care cica costa foarte mult. Este adevarat ce spun astia de la service ? Poate cineva sa-mi dea ceva sfaturi ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
procedeul este asa cum a fost descris mai sus doar ca atunci cand faci manevra sa scoti cheia din contact deja trebuie sa ai degetul pe butonul de unlock apasat si dupa ce o scoti sa apesi (in timp ce unloc este apasat) de 3 ori pe "lock"

masina raspunde si se inchide si deschide singura dupa care lasi cheia configurata deoparte si apesi "unlock" si de 3 ori "lock" pe cea dea 2a cheie si masina va raspunde iar inchizand si deschizand inchiderea centralizata. in felul asta vei avea ambele chei configurate. si nu cred ca exista vreo limita, ATENTIE se pot configura in aceasi timp si chei ale altor BMW uri cu format de cheie ca la E46 facelift.

 

 

 

Si daca fac ce ai scris tu mai sus si masina nu se mai inchide si deschide dupa, mai exact ramane la fel de idioata...unde naibilor am gresit..????? Am un e60, sau ce ai scris e valabil doar pentru alte modele?

Link to comment
Share on other sites

Salut toti expertii in X3 !

Am o problema mare ! Am un Xr 2.0D din 2007 luat din Germania cu 14.000 km, iar acum are 69.000 km. Acum citeva zile venem de la Bucuresti, am oprit intr-o parcare iar cin am vrut sa pornesc sa aprins in bord lampa de la ABS, frina de urgenta ( aia cu rosu ) si lampa de la 4x4. In plus masina parca era turata si infrinata. Am stat citeva minut in parcare cu notorul oprit, dupa care cind am plecat a disparut. Pe drum se tot aprindeau si se stingeau fara nici un motiv. Astazi am fos la Trado Motors din iasi si mi-au spus ca este motorasul de la cutia de transfer ( in urma dignozei pe partea electrica), poate si cutia de transfer. care cica costa foarte mult. Este adevarat ce spun astia de la service ? Poate cineva sa-mi dea ceva sfaturi ?

 

posibil, e o problema destul de comuna din pacate

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut toti expertii in X3 !

Am o problema mare ! Am un Xr 2.0D din 2007 luat din Germania cu 14.000 km, iar acum are 69.000 km. Acum citeva zile venem de la Bucuresti, am oprit intr-o parcare iar cin am vrut sa pornesc sa aprins in bord lampa de la ABS, frina de urgenta ( aia cu rosu ) si lampa de la 4x4. In plus masina parca era turata si infrinata. Am stat citeva minut in parcare cu notorul oprit, dupa care cind am plecat a disparut. Pe drum se tot aprindeau si se stingeau fara nici un motiv. Astazi am fos la Trado Motors din iasi si mi-au spus ca este motorasul de la cutia de transfer ( in urma dignozei pe partea electrica), poate si cutia de transfer. care cica costa foarte mult. Este adevarat ce spun astia de la service ? Poate cineva sa-mi dea ceva sfaturi ?

salut aceiasi simtoma am avuto si eu am schimbat motorasu si a mers ma costat 20 mil cu tot cu manopera o zi buna

Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema cu una din chei.

E87.

Prima cheie merge ok

A doua merge sa pornesc motorul,merge sa descui ,insa cand dau sa incui nu face nimic.

Pare "turnata" ,ca sa o desfac ,ar trebui sa o tai cu un cutter,etc.

Intrebarea e:O fi butonul defect(mizerie,condens,contact prost,etc) sau altceva?

Sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

 

Am un BMW E39 din 2000-2001 si de vreo cateva zile, ma rog de el sa se deschida si sa se inchida. Problema este de la cheie, cred ca s-a descarcat bateria. Am incercat sa fac ceeea ce-am gasit pe forum, foaia cu acele detalii si poza respectiva, si n-a mers. Sau poate n-am stiut eu cum sa fac sa mearga. Daca cineva are vreo idee il rog sa ma ajute. Multumesc, anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.