Jump to content

330xd, cred ca am ceva probleme!


babilon

Recommended Posts

Am achizitionat in sfarsit 330xd (204cp, 7/2003) in urma cu cateva sapt. Treaba e ca sunt ceteva chestii care ma supara foarte tare, si anume: are o mica vibratie la relanti care se simte in interior si o oscilatie mica a turometrului, tot la relanti (dar in mers cand o dau pe liber,dupa care dispare) care la inceput nu a existat, a inceput acum 2 sapt si se pare ca e din ce in ce mai deasa...Am fost la Filaret, am testat-o si nimic, toata lumea a zis ca e ok.

 

 

 

P.S. Am cumparat masina la 59.000km de la o reprezentanta BMW din Germania cu revizia facuta.

Link to comment
Share on other sites

si o oscilatie mica a turometrului, tot la relanti (dar in mers cand o dau pe liber,dupa care dispare) care la inceput nu a existat, a inceput acum 2 sapt si se pare ca e din ce in ce mai deasa...

63988[/snapback]

Oscileaza continuu sau creste cu vreo 100 de ture si ramane acolo cateva minute?

Link to comment
Share on other sites

Referitor la motorina, am bagat OMV si Mol...

Referitor la oscilatii, se intampla o singura data cand o dau pe liber, cade acul turometrului, oscileaza un pic in jos si un pic in sus si revine la normal sau spre ex cand opresc la stop, la fel. In rest daca stau cu ea pornita la relanti nu oscileaza...

 

Dar despre vibratiile usoare pe care le simt la interior, poate sa-mi zica cineva ce e cu ele? Sunetul motorului e aproape imperceptibil dar se simt aceste mici vibratii...

Link to comment
Share on other sites

:blink: Sa fie tot valva PCV?

63994[/snapback]

 

Lui deathrow ii oscila puternic intre 500-800..

 

si mie mi se intampla mai ales cand e clima la maxim, scaunele incalzite si xenoanele .... cand nu e incalzit la temperatura normala, motorul sta undeva la 900rpm inloc de 800rpm..... daca mai inchid consumatorii revine.....

 

referitor la vibratie... si mie imi vibreaza .......dar mai putin ca la alta lume :)) ... in schimb am observat ca depinde f. f. mult de motorina...... am alimentat mai nou (de nevoie) de la petrom cu nordic diesel si chiar mi se pare nemaipomenita motorina aia.... mai buna ca alpin a llui omv.... pur si simplu motor mai silentios, demaraj mai furtunos, trepidatii mai mici !

Link to comment
Share on other sites

Eu cu valva PCV intr-adevar.

 

Inca nu am rez problema si nici nu o sa ma grabesc sa o rezolv. O sa ma ocup de ea in toamna, pt ca masina o sa stea 3 luni pe tusa pana vin eu...

 

Ai fasaitul ala lung cand opresti motorul?

 

Drept e ca eu am motor pe benzina... nush cum or fi astea pe motorina...

Link to comment
Share on other sites

la mine cel putin.... ce se aude cand opresc motorul ..... hmmm mai parca era un fasait... sau un zgomot...... dar mi se parea a fi de la clapetele alea de ventilatie..... eu asa as zice.... uite o sa fiu atent....

 

apropo cum se diagnosticheaza valva asta PVC>???

Link to comment
Share on other sites

Lui deathrow ii oscila puternic intre 500-800..

 

si mie mi se intampla mai ales cand e clima la maxim, scaunele incalzite si xenoanele .... cand nu e incalzit la temperatura normala, motorul sta undeva la 900rpm inloc de 800rpm..... daca mai inchid consumatorii revine.....

 

referitor la vibratie... si mie imi vibreaza .......dar mai putin ca la alta lume  :blink:) ... in schimb am observat ca depinde f. f. mult de motorina...... am alimentat mai nou (de nevoie) de la petrom cu nordic diesel si chiar mi se pare nemaipomenita motorina aia.... mai buna ca alpin a llui omv.... pur si simplu motor mai silentios, demaraj mai furtunos, trepidatii mai mici !

64592[/snapback]

 

Uite ca la treaba asta cu clima la max, faruri aparinse nu am fost atent...merci o sa vad.

Treaba e ca acum cu gerul asta nebunesc nu mai face, pur si simplu nu mai oscileaza!!!

Referitor la motorina, in ultimele sapt am alimentat doar cu OMV Alpin, dar acum o sa incerc si Nordic daca tu zici ca e mai ok.

Oricum, iti multumesc pt sfaturi si as vrea sa ne intalnim daca esti de acord, pt ca in afara de 330-ul meu nu am mai mers cu altul si mai ales sunt foarte curios cum se simte la tine vibratia aia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am vazut aceeasi chestie pe un E36, acum nu stiu, e mai vechi, alta tehnologie. Tot asa oscila turatia la relanti, a fost schimbat "regulatorul de relanti" si gata. Sigur ma insel dar...poate ajuta
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat va ajuta dar nu strica sa va aruncati o privire eu am patit o treaba acum 2luni incepuse sa vibreze foarte putin la semafor inainte de a se opri masina pe loc am ajuns la service si au constatat ca toba era rupta din suportul din spate unde se prinde de caroserie e o limba de tabla prinsa acolo se desprinsese au sudato si de atunci nu mai am probleme
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.