Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Service Engine Soon


Recommended Posts

...si nu stiu exact ce trebuie sa fac. In manual scrie sa vizitez service-ul, mi s-a aprins dintr-o data acest martor insa motorul merge ok, trage cum trebuie totul pare in regula. Aveti idee cam care ar fi problema? Poate fi doar o eroare?
Link to comment
Share on other sites

Este becul de check engine de fapt. Ai model american?

 

becul de check engine este intr-adevar, am model european insa asa scrie in manual(cel in engleza), semnul este identic cu cel de pe BMW-urile de Canada, nu stiam cum sa descriu semnul de asta am folosit titulatura asta. WLF ai idee ce poate fi? tinand cont ca totul pare in ordine, motorul merge ok...ieri i-am facut schimbul de ulei si filtre, am mers vreo 20 km prin oras si apoi s-a aprins, capacul la ulei este strans(am citit ca asta poate fi o cauza, daca este slabit).

Link to comment
Share on other sites

Sal.

poti sa cumperi o interfata pentru BMW si atunci cu ajutotul unui Notebook o sa afli singur ce probl are masina ta.

Numai bine...si pe aceasta cale salut toti membrii acestui forum.

 

daca ar fi asa de simplu...

Link to comment
Share on other sites

Sal.

poti sa cumperi o interfata pentru BMW si atunci cu ajutotul unui Notebook o sa afli singur ce probl are masina ta.

Numai bine...si pe aceasta cale salut toti membrii acestui forum.

 

De cele mai multe ori nu aflii informatii reale in acest mod.

 

In plus, interpretarea corecta a unui tester este foarte dificila.

Link to comment
Share on other sites

Sal.

poti sa cumperi o interfata pentru BMW si atunci cu ajutotul unui Notebook o sa afli singur ce probl are masina ta.

Numai bine...si pe aceasta cale salut toti membrii acestui forum.

 

De cele mai multe ori nu aflii informatii reale in acest mod.

 

In plus, interpretarea corecta a unui tester este foarte dificila.

....si totusi cam care ar putea fi problema mea? vi s-a intamplat acest lucru? ma repet, motorul merge ok, trage cum trebuie nimic nu pare a fi in neregula. M-am gandit si la achizitionarea unei interfate insa cum au spus si ceilalti nu sunt sigur ca e atat de simplu.

Link to comment
Share on other sites

Sal.

poti sa cumperi o interfata pentru BMW si atunci cu ajutotul unui Notebook o sa afli singur ce probl are masina ta.

Numai bine...si pe aceasta cale salut toti membrii acestui forum.

 

De cele mai multe ori nu aflii informatii reale in acest mod.

 

In plus, interpretarea corecta a unui tester este foarte dificila.

 

De ce sa fie dificila? Iti trebuie vreo diploma sa citesti un cod de eroare si sa te uiti intr-o lista sa vezi la ce eroare corespunde?

 

Si de ce sa nu afli informatii reale? In memoria calculatorului se inregistreaza alte erori decat cele reale? E stricat un sensor si masina memoreaza ca au sarit airbagurile?

 

Orice tester, de orice tip, citeste memoria erorilor din DME. Ai codul de eroare, stii care e problema, e foarte simplu.

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopi...202675640dac883

 

Asta e tot ce am gasit si eu. E si pentru Carsoft.

 

In principiu, Carsoft cu licenta si o interfata buna, e un tester foarte capabil. Insa sunt unele erori pe DME, la care nu explica nimic, iti da codul de eroare si te lasa in coada de peste, trebuie tu sa te interesezi ce inseamna. In afara de chestia asta cu DME, diagnosticheaza perfect.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

De ce sa fie dificila? Iti trebuie vreo diploma sa citesti un cod de eroare si sa te uiti intr-o lista sa vezi la ce eroare corespunde?

 

Nu ai nevoie de o diploma insa interpretarea tester-ului nu este o chestie atat de banala, am avut si eu o interfata carsoft si am vazut cat de util este.

Nu devii expert in tester cu 200 euro.

 

Si de ce sa nu afli informatii reale? In memoria calculatorului se inregistreaza alte erori decat cele reale? E stricat un sensor si masina memoreaza ca au sarit airbagurile?

 

Carsoft-ul este un tester aftermarket, de multe ori sunt variante fara licenta, este evident ca nu poti avea mare incredere.

 

Orice tester, de orice tip, citeste memoria erorilor din DME. Ai codul de eroare, stii care e problema, e foarte simplu.

 

Daca este atat de simplu, de ce trebuie sa alergi in 10 locuri pentru o diagnoza corecta?

Link to comment
Share on other sites

Interpretare? Pai probabil e greu pentru cei ce nu stiu limba engleza. Mai bine ar da 200 euro pe un curs de engleza.

 

Test aftermarket? Ce inseamna asta? Carsoft e un soft foarte bine implementat si pus la punct. Orice cod de eroare din computerele masinii sunt citite, deci ce face cel OEM si nu face Carsoft?

 

De ce umbla in mai multe locuri? De prosti, parerea mea. Primesc sfaturi pe forum de la copii in loc sa mearga la reprezentanta. E drept, pe forum e moca. :) Nu stiu daca ai sesizat, dar multe din sfaturile persoanelor serioase sunt : du-te la reprezentanta, nu pe forum iti repari masina.

 

Eu folosesc acelasi laptop, aceasi interfata, acelasi soft, de ani de zile. In afara de cateva coduri fara explicatie si pentru care a trebuit sa apelez la cineva, n-am intalnit dificultati. De ce n-as avea incredere in el? Daca as pune alt tester pe masina, crezi ca ar da alte coduri de eroare? Nu cred, deci de ce sa merg in alta parte.

 

Un tester nu iti repara masina, doar te ajuta sa intelegi ce s-a intamplat cu masina.

Link to comment
Share on other sites

ªi dacã mergi la reprezentanÞã ºi tot nu rezolvi problema, cine-i de vinã?

 

Eu am vĂŁzut pe pielea mea ce ĂŽnseamnĂŁ un tester prost.

 

Aveam carsoft 6.5 Âşi am vrut sĂŁ aflu de ce nu-mi mai trage maÂşina Âşi nu mi-a apĂŁrut nici un cod de eroare.

 

Am fost apoi la Filaret Âşi din nou nici un cod de eroare.

M-am dus apoi la un mecanic care avea Bosch KTS Âşi au ieÂşit 9 coduri de eroare.

Link to comment
Share on other sites

Am fost apoi la Filaret Âşi din nou nici un cod de eroare.

M-am dus apoi la un mecanic care avea Bosch KTS Âşi au ieÂşit 9 coduri de eroare.

 

Poate la Filaret nu au testerul original BMW.

Altfel imi este greu sa cred ca testerul facut special pentru BMW nu a indicat nici o eroare, insa un tester general a indicat 9 erori. :)

 

 

Daca este atat de simplu, de ce trebuie sa alergi in 10 locuri pentru o diagnoza corecta?

 

Deoarece de multe ori testerul indica erori care nu reprezinta in mod obligatoriu o piesa defecta.Daca apare o eroare de nu stiu ce senzor, atunci este simplu, insa sunt multe alte erori posibile.

Eu asa cred.

Link to comment
Share on other sites

ªi dacã mergi la reprezentanÞã ºi tot nu rezolvi problema, cine-i de vinã?

 

Eu am vĂŁzut pe pielea mea ce ĂŽnseamnĂŁ un tester prost.

 

Aveam carsoft 6.5 Âşi am vrut sĂŁ aflu de ce nu-mi mai trage maÂşina Âşi nu mi-a apĂŁrut nici un cod de eroare.

 

Am fost apoi la Filaret Âşi din nou nici un cod de eroare.

M-am dus apoi la un mecanic care avea Bosch KTS Âşi au ieÂşit 9 coduri de eroare.

 

Haide ma sa fim seriosi. Nu credeam ca ajungi sa minti ca sa iti sustii in continuare punctul de vedere. Ma gandeam ca discutam ca niste oameni maturi, dar vad ca n-am cu cine. Basmele astea pastreaza-le pentru prietenii tai.

Link to comment
Share on other sites

becul de check engine este intr-adevar, am model european insa asa scrie in manual(cel in engleza), semnul este identic cu cel de pe BMW-urile de Canada, nu stiam cum sa descriu semnul de asta am folosit titulatura asta. WLF ai idee ce poate fi? tinand cont ca totul pare in ordine, motorul merge ok...ieri i-am facut schimbul de ulei si filtre, am mers vreo 20 km prin oras si apoi s-a aprins, capacul la ulei este strans(am citit ca asta poate fi o cauza, daca este slabit).

E imposibil sa stabilesti cauza pe forum, in baza (lipsei) informatiilor furnizate de tine.

In principiu aprinderea check engine este cauzata de un defect care poate provoca cresterea emisiilor poluante. Deci poate fi cam orice, de la la un capac de rezervor prost strans pana la injectoare defecte. Mergi la un service.

Link to comment
Share on other sites

becul de check engine este intr-adevar, am model european insa asa scrie in manual(cel in engleza), semnul este identic cu cel de pe BMW-urile de Canada, nu stiam cum sa descriu semnul de asta am folosit titulatura asta. WLF ai idee ce poate fi? tinand cont ca totul pare in ordine, motorul merge ok...ieri i-am facut schimbul de ulei si filtre, am mers vreo 20 km prin oras si apoi s-a aprins, capacul la ulei este strans(am citit ca asta poate fi o cauza, daca este slabit).

E imposibil sa stabilesti cauza pe forum, in baza (lipsei) informatiilor furnizate de tine.

In principiu aprinderea check engine este cauzata de un defect care poate provoca cresterea emisiilor poluante. Deci poate fi cam orice, de la la un capac de rezervor prost strans pana la injectoare defecte. Mergi la un service.

mersi pentru sfat, oricum aveam de gand sa fac asta dar m-am gandit sa intreb pe aici inainte, insa au fost doar raspunsuri offtopic :) cu exceptia catorva.

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Haide ma sa fim seriosi. Nu credeam ca ajungi sa minti ca sa iti sustii in continuare punctul de vedere. Ma gandeam ca discutam ca niste oameni maturi, dar vad ca n-am cu cine. Basmele astea pastreaza-le pentru prietenii tai.

 

Eu nu mint nimic, stai tu liniÂştit.

 

Eu nu am de unde sĂŁ Âştiu exact ce afiÂşa acel tester de la Filaret pentru cĂŁ era ĂŽn germanĂŁ ĂŽnsĂŁ asta mi-au zis.

Am scris pe un topic exact ce am pĂŁĂžit la Filaret la acea vreme, mi-au spus cĂŁ nu am nici o eroare Âşi cĂŁ totul este ok.

Cel care citea tester-ul avea ºi un dicÞionar german-român cu el, nu ºtiu cât de bine Îl interpreta.

 

A venit apoi un inginer un pic cocoÂşat care mi-a zis cĂŁ nu au de unde sĂŁ Âştie ce are maÂşina Âşi cĂŁ-mi recomandĂŁ sĂŁ schimb injectoarele Âşi debitmetrul.

L-am Întrebat ce se Întâmplã dacã problema nu se rezolvã astfel ºi mi-a spus cã În acest caz, Îmi vor recomanda schimbarea altor piese pentru cã oricum este vorba de o maºinã sh deci injectoarele ºi debitmetrul trebuie oricum schimbate.

 

Dacã nu ai de gând sã vorbeºti respectuos, nu mi te mai adresa, m-am sãturat sã aud jignirile astea gratuite din partea ta.

 

Am fost apoi la Filaret Âşi din nou nici un cod de eroare.

M-am dus apoi la un mecanic care avea Bosch KTS Âşi au ieÂşit 9 coduri de eroare.

 

Poate la Filaret nu au testerul original BMW.

Altfel imi este greu sa cred ca testerul facut special pentru BMW nu a indicat nici o eroare, insa un tester general a indicat 9 erori. :)

 

Nu Âştiu exact ce a indicat testerul, eu vorbesc din punctul de vedere al unui client care merge cu o problemĂŁ tehnicĂŁ la un service.

Nu am de unde sĂŁ Âştiu ce le afiÂşa exact tester-ul, nu sunt detectiv, nu e treaba mea asta.

Eu plãtesc pentru o diagnozã, atât.

Link to comment
Share on other sites

Aici am povestit ceea ce am pĂŁĂžit la Filaret: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...10436&st=40

 

Nu sunt basme, eu chiar am avut o problemĂŁ gravĂŁ la maÂşinĂŁ, nu puteam sĂŁ merg cu mai mult de 80 km/h, motorul nu se tura peste 3500-4000 rpm la relanti, aveam pe bord consum de 35% Âşi ei ĂŽmi spuneau cĂŁ maÂşina nu are nimic din punct de vedere electronic, cĂŁ tester-ul nu afiÂşeazĂŁ nimic anormal.

Link to comment
Share on other sites

Haide ma sa fim seriosi. Nu credeam ca ajungi sa minti ca sa iti sustii in continuare punctul de vedere. Ma gandeam ca discutam ca niste oameni maturi, dar vad ca n-am cu cine. Basmele astea pastreaza-le pentru prietenii tai.

 

Eu nu mint nimic, stai tu liniÂştit.

 

Nu, tu nu "minti" deloc, doar mistifici si exagerezi. Las-o balta.

Link to comment
Share on other sites

Nu Âştiu exact ce a indicat testerul, eu vorbesc din punctul de vedere al unui client care merge cu o problemĂŁ tehnicĂŁ la un service.

Nu am de unde sĂŁ Âştiu ce le afiÂşa exact tester-ul, nu sunt detectiv, nu e treaba mea asta.

Eu plãtesc pentru o diagnozã, atât.

 

Am inteles asta, doar m-a mirat faptul ca un tester aftermarket este mai bun decat cel original, asta daca cei de la Filaret au original.

Stai linistit, stiu ca nu te pricepi deloc la masini si doar platesti pentru diagnoza, era vorba de diferenta dintre testere.

 

si totul a fost de la benzina proasta :)

 

Toate cele 9 erori? :)

Link to comment
Share on other sites

Am inteles asta, doar m-a mirat faptul ca un tester aftermarket este mai bun decat cel original, asta daca cei de la Filaret au original.

 

Are mai mult legĂŁturĂŁ cu interpretarea tester-ului.

Nu cred cã tester-ul de la Filaret este atât de slab.

Probabil nu au vrut sĂŁ-mi spunĂŁ exact ce erori au apĂŁrut pe tester ca sĂŁ mĂŁ ĂžepuiascĂŁ.

 

Stai linistit, stiu ca nu te pricepi deloc la masini si doar platesti pentru diagnoza, era vorba de diferenta dintre testere.

Ironii gratuite ca de obicei.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.