Jump to content

E normal sa faca asa ?


Recommended Posts

si inca o chestie de ex vara cand motoru era incalzit porneam caldura in masina si comutam pe dezaburire,pe acolo imi baga caldura dar cand comutam caldura spre interior imi baga aer rece,ce poate fi?????masina asta o am de 3 luni sa inca nu cunosc toate defectele comune care le au bmw-urile si vb aia am sarit din dacie direct in bmw un pas c-am mare :) :)
Link to comment
Share on other sites

si inca o chestie de ex vara cand motoru era incalzit porneam caldura in masina si comutam pe dezaburire,pe acolo imi baga caldura dar cand comutam caldura spre interior imi baga aer rece,ce poate fi?????masina asta o am de 3 luni sa inca nu cunosc toate defectele comune care le au bmw-urile si vb aia am sarit din dacie direct in bmw un pas c-am mare :) :)

cred ca asa ii facut de fabrica sa nu sufle caldura in fata ..la mine tot asa ii numa pe sus da caldura si la picioare cand invart de de butonul ala ala sa sufle in in fata sufla rece probabil sa nu te ia cu somn :)

Link to comment
Share on other sites

Vrei sã spui cã este normal sã scadã temperatura atunci când mergi pe autostradã sau sã creascã atunci când stai În aglomeraÞie?

 

Poate e normal la o SuperNova nu la un BMW.

 

La mine nu scade Âşi nici nu creÂşte temperatura ĂŽn trafic.

 

Bineinteles ca scade si creste temperatura in functie de regimul motorului.Este normal la orice motor, nu are legatura ca este Dacia sau BMW.

Link to comment
Share on other sites

ok mi se pare normal ca temperatura sa aiba fluctuatii dar nu ff mari de ex am fost la alba zilele astea cand era cat de cat mai cald afara,imi urca temp pana la jumatete chiar si mai mult cand mergeanm in aglomeratie si cand am prins drum liber imi scade aproape pe zona albastra ,vi se pare normal?? mie nu.....parerea mea ii ca tre sa-si mentina undeva temp constanta.dar eu cred ca am o problema cu termostatul....
Link to comment
Share on other sites

Bavaria: apreciez ce incerci sa faci de o perioada, dar normal este ca indiferent de modul de functionare a masinii, indicatorul sa ramana la mijloc, desi in manual specifica posibilitatea sa creasca pana la inceputul zonei rosii, si ca aceasta situatie apartine tot de normalitate, dar acul odata urcat la mijloc... ramane acolo, nici nu scade nici nu creste... Eu iti spun acuma ce constat la masina mea, ar fi normal ca in caz de forja sa se incalzeasca mai tare motorul, dar sa scada temperatura mai jos decat temperatura optima de functionare, nu este normal in nici un caz...

 

Esti cu m5-u prin centru, dupa 5 minute se sting "avertizarile de la turometru" deci poti sa-i dai forja... ajungi pe autostrada si dupa 50 de km.. ti se aprind avertizarile ca motorul e prea rece sa-i dai forja ? :)

 

PS: daca ma gandesc mai bine este normal, ca motoru sa se incalzeasca peste temperatura optima de functionare , in caz de forja, dar de aceea este sistemul de racire al motorului ca sa-l tina la temperatura optima,

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca scade si creste temperatura in functie de regimul motorului.Este normal la orice motor, nu are legatura ca este Dacia sau BMW.

 

La mine nu se Întâmplã aºa ceva.

 

Indiferent de regimul de circulaÞie, temperatura rãmâne la mijloc.

 

Poate te referi la faptul cĂŁ scade temperatura dupĂŁ ce opreÂşti motorul. :)

Link to comment
Share on other sites

E cum zice Ciupanezu, acul trebuie sa stea la mijloc fara sa creasca sau sa scada.... Mie cand mi-a adus ala masina, la vreo 40km de Sibiu i-a sarit o caprioara in fata si mi-a indoit capota de nu se mai deschidea...am mai mers asa cu ea vreo 150km (in luna august) iar cand au desfacut-o cei de la service, toate paletele de la elice erau rupte, dar mie apa nu mi-a crescut mai mult de jumatate..... schimba termostatul si anunta-ne cum se comporta..
Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca scade si creste temperatura in functie de regimul motorului.Este normal la orice motor, nu are legatura ca este Dacia sau BMW.

 

La mine nu se Întâmplã aºa ceva.

 

Indiferent de regimul de circulaÞie, temperatura rãmâne la mijloc.

 

Poate te referi la faptul cĂŁ scade temperatura dupĂŁ ce opreÂşti motorul. :)

Este intotdeuna o variatie mica de temperatura, are si termostat un raspuns (linear?) pe o plaja de temperatura, nu e digital on/off.

De obicei diferenta asta e prea mica ca sa fie vizibil pe ac (comandat digital) de pe bord. La E32 al meu se vede, cam juma de milimetru sub si juma de milimetru peste bine cunoscutul mijlocul de afisaj.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.