Jump to content

Intrebare asigurare CASCO


adrianrus

Recommended Posts

Se da una situatie:

 

Masina asigurata prin CASCO care a suferit un accident!

 

Daca proprietarul masinii are un BMW pe care doreste sa si-l repare prin CASCO la reprezentanta, poate? Poate alege service-ul pe care-l vrea? Daca da, cine face constatarea? Poate sa faca constatare la reprezentanta?

 

Eu spre exemplu am fost la reprezentanta si s-au uitat la masina, au spus: schimbam ambele jante ca sunt zgariate, schimbam usa din fata pentru ca arezgarietura. Total vreo 2000 Euro, si daca aveam CASCO imi convenea! Dar, firmele de asigurari zic: Nu schimbam jantele pentru ca sunt doar zgariate, le vopsim, vopsim si usa ca doar putin e zgariata.

 

Am vazut mai demult la o firma de asigurari un tip care aveam un Mercedes si vroia sa rezolve problema la reprezentanta si nu vroaia firma respectiva. Nu e corect, parerea mea.

 

So, cum se procedeaza?

Link to comment
Share on other sites

Constatarea o face inspectorul de asigurari de la firma unde ai casco.

El e singurul care decide daca piesele ti se inlocuiesc sau se revopsesc. Degeaba da serviceul la reconstatare sa ti le inlocuiasca ca nu da asiguratorul acceptul.

Asadar, singura modalitate este ca atunci cand esti cu inspectorul sa iti faca reconstatarea ii bagi niste bancnote mai grase in buzunar si il rogi frumos sa ti le dea pe inlocuire. :)

 

PS: Metoda testata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Se da una situatie:

 

Masina asigurata prin CASCO care a suferit un accident!

 

Daca proprietarul masinii are un BMW pe care doreste sa si-l repare prin CASCO la reprezentanta, poate? Poate alege service-ul pe care-l vrea? Daca da, cine face constatarea? Poate sa faca constatare la reprezentanta?

 

Eu spre exemplu am fost la reprezentanta si s-au uitat la masina, au spus: schimbam ambele jante ca sunt zgariate, schimbam usa din fata pentru ca arezgarietura. Total vreo 2000 Euro, si daca aveam CASCO imi convenea! Dar, firmele de asigurari zic: Nu schimbam jantele pentru ca sunt doar zgariate, le vopsim, vopsim si usa ca doar putin e zgariata.

 

Am vazut mai demult la o firma de asigurari un tip care aveam un Mercedes si vroia sa rezolve problema la reprezentanta si nu vroaia firma respectiva. Nu e corect, parerea mea.

 

So, cum se procedeaza?

Eu cred ca daca aveai casco, firma de asigurai iti dadea masina noua!

Tie ti se pare normal sa schimbi o usa pt o zgarietura?

 

Sa presupunem ca ai uitat ca ti-a expirat RCA-ul si lovesti pe cineva din vina ta. Trebuie sa repari masina respectivului pe banii tai.Ce faci, ii cumperi o usa noua dac e doar un pic atinsa?

 

Vino cu picioarele pe pamant !

Link to comment
Share on other sites

Se da una situatie:

 

Masina asigurata prin CASCO care a suferit un accident!

 

Daca proprietarul masinii are un BMW pe care doreste sa si-l repare prin CASCO la reprezentanta, poate? Poate alege service-ul pe care-l vrea? Daca da, cine face constatarea? Poate sa faca constatare la reprezentanta?

 

Eu spre exemplu am fost la reprezentanta si s-au uitat la masina, au spus: schimbam ambele jante ca sunt zgariate, schimbam usa din fata pentru ca arezgarietura. Total vreo 2000 Euro, si daca aveam CASCO imi convenea! Dar, firmele de asigurari zic: Nu schimbam jantele pentru ca sunt doar zgariate, le vopsim, vopsim si usa ca doar putin e zgariata.

 

Am vazut mai demult la o firma de asigurari un tip care aveam un Mercedes si vroia sa rezolve problema la reprezentanta si nu vroaia firma respectiva. Nu e corect, parerea mea.

 

So, cum se procedeaza?

Eu cred ca daca aveai casco, firma de asigurai iti dadea masina noua!

Tie ti se pare normal sa schimbi o usa pt o zgarietura?

 

Sa presupunem ca ai uitat ca ti-a expirat RCA-ul si lovesti pe cineva din vina ta. Trebuie sa repari masina respectivului pe banii tai.Ce faci, ii cumperi o usa noua dac e doar un pic atinsa?

 

Vino cu picioarele pe pamant !

 

Hello! Vorbim de o usa zgariata bine, aproape de gaurita. Ar fi normal sa o schimbe atata timp cat de la service se spune ca nu va mai fi cum a fost si nu se poate face foarte bine. Nu ti se pare normal?

Link to comment
Share on other sites

Hello! Vorbim de o usa zgariata bine, aproape de gaurita. Ar fi normal sa o schimbe atata timp cat de la service se spune ca nu va mai fi cum a fost si nu se poate face foarte bine. Nu ti se pare normal?

Si daca e zgariata bine ce? Naca nu e gaurita si nu lipseste material se repara cu usurinta.

Problema asta o intalnim des la reprezentante, unde clientul nu are acces in service, unde angajatii au multe daune totale cumparate de la pagubiti si vor sa le repare. De foarte multe or piese date la inlocuit sunt reparate, lasate pe masina, iar piesele noi, platite de client sau asigurator ajung cu totul in alta parte.

Nu va mai uitati in gura lor cand spun ca nu se poate repara o piesa ca sunt banditi.Eu am avut o bara rupta la un Focus, chiar lipsea si o bucata cat doua palme din el.Stiti cum au facut-o, de nici nu i-am crezut.Am crezut ca mi-au schimbat-o pt a-si mai spala din pacate in fata mea. :) .

Sunt inspector de daune, si credeti-ma ca stiu ce vorbesc.Al caz des intalnit este cel al farurilor cu urechi rupte, care sunt foarte usor de reparat.

 

Si cam atat cu secretele meseriei!

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

Hello! Vorbim de o usa zgariata bine, aproape de gaurita. Ar fi normal sa o schimbe atata timp cat de la service se spune ca nu va mai fi cum a fost si nu se poate face foarte bine. Nu ti se pare normal?

Si daca e zgariata bine ce? Naca nu e gaurita si nu lipseste material se repara cu usurinta.

Problema asta o intalnim des la reprezentante, unde clientul nu are acces in service, unde angajatii au multe daune totale cumparate de la pagubiti si vor sa le repare. De foarte multe or piese date la inlocuit sunt reparate, lasate pe masina, iar piesele noi, platite de client sau asigurator ajung cu totul in alta parte.

Nu va mai uitati in gura lor cand spun ca nu se poate repara o piesa ca sunt banditi.Eu am avut o bara rupta la un Focus, chiar lipsea si o bucata cat doua palme din el.Stiti cum au facut-o, de nici nu i-am crezut.Am crezut ca mi-au schimbat-o pt a-si mai spala din pacate in fata mea. :) .

Sunt inspector de daune, si credeti-ma ca stiu ce vorbesc.Al caz des intalnit este cel al farurilor cu urechi rupte, care sunt foarte usor de reparat.

 

Si cam atat cu secretele meseriei!

 

 

Cred ca asa e! Oricum sunt destul de multumit de modul in care a fost reparata masina. Ce m-a dezamagit a fost mizeria pe care au lasat-o in masina, de parca au lucrat in interior. De-asemenea nu au dat spoilerul jos ca sa-l vopseasca si nici pragul. L-au vopsit direct pe masina.

Apropo, am fost la Subaru, nu la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca asa e! Oricum sunt destul de multumit de modul in care a fost reparata masina. Ce m-a dezamagit a fost mizeria pe care au lasat-o in masina, de parca au lucrat in interior. De-asemenea nu au dat spoilerul jos ca sa-l vopseasca si nici pragul. L-au vopsit direct pe masina.

Apropo, am fost la Subaru, nu la BMW.

 

Nu tin mortis sa fac antireclama reprezentantelor, dar calitatea serviciilor si modul in care sunt tratati clientii lasa de dorit.Ca sa nu mai vorbim de termene lungi la care se fac programarile si reparatiile!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca asa e! Oricum sunt destul de multumit de modul in care a fost reparata masina. Ce m-a dezamagit a fost mizeria pe care au lasat-o in masina, de parca au lucrat in interior. De-asemenea nu au dat spoilerul jos ca sa-l vopseasca si nici pragul. L-au vopsit direct pe masina.

Apropo, am fost la Subaru, nu la BMW.

 

Nu tin mortis sa fac antireclama reprezentantelor, dar calitatea serviciilor si modul in care sunt tratati clientii lasa de dorit.Ca sa nu mai vorbim de termene lungi la care se fac programarile si reparatiile!

 

In cazul meu, Subaru au fost prompti! M-au sunat azi, am dus masina si la termenul dat masina a fost gata. A durat 3 zile! Calitatea e buna insa e nevoie de atentie indreptata catre client deoarece ei traiesc din daunele pe care le facem. Putina atentie in plus la detalii si la calitate e totdeauna binevenita insa gaditi-va suntem in Romania, din pacate!

 

Un exemplu negativ ar fi acesta: a venit la mine baiatul care a vopsit si a zis: "Va place masina? Eu am lucrat la Mercedes 3 ani, am vopsit S-uri nu de-astea." , lucru care m-a cam enervat deoarece nu asa se vorbeste cu un client.

 

Am inteles ca atata poate, e vopsitor, nu lucreaza in birou si din pacate educatia lor e asa cum e! I-am dat 100 de lei ca a vopsit si spoilerul fata, o parte din el, care nu trebuia platit de casco.

 

Asta este! "Train in Romania..."

Edited by adrianrus
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca atata poate, e vopsitor, nu lucreaza in birou si din pacate educatia lor e asa cum e! I-am dat 100 de lei ca a vopsit si spoilerul fata, o parte din el, care nu trebuia platit de casco.

 

Asta este! "Train in Romania..."

Vezi, tocmai ce-ti spuneam! Materialele folosite la spoilerul tau au fost suportate de altcineva!

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca atata poate, e vopsitor, nu lucreaza in birou si din pacate educatia lor e asa cum e! I-am dat 100 de lei ca a vopsit si spoilerul fata, o parte din el, care nu trebuia platit de casco.

 

Asta este! "Train in Romania..."

Vezi, tocmai ce-ti spuneam! Materialele folosite la spoilerul tau au fost suportate de altcineva!

 

Pe mine ma priveste mai putin atata timp cat masina a iesit bine.

O fi cumparat ei vopsea pe casco dar nu toata au pus-o pe usa mea. Usa toata a fost data la vopsit insa au facut doar pana la bandou. Romania...

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma priveste mai putin atata timp cat masina a iesit bine.

O fi cumparat ei vopsea pe casco dar nu toata au pus-o pe usa mea. Usa toata a fost data la vopsit insa au facut doar pana la bandou. Romania...

 

se practica tocmai pt a nu se vedea diferenta de culoare sau luciu ...nu e neaparat ceva rau ..dar daca nu ai fost multumit de ce ai dat spaga ? :)

 

[.

Sunt inspector de daune, si credeti-ma ca stiu ce vorbesc.Al caz des intalnit este cel al farurilor cu urechi rupte, care sunt foarte usor de reparat.

 

Si cam atat cu secretele meseriei!

 

 

majoritatea fraudelor se fac cu acordul inspectorului de asigurari ...

Link to comment
Share on other sites

majoritatea fraudelor se fac cu acordul inspectorului de asigurari ...

Vezi, majoritatea celor care se plang de inspectorii de daune nu vor sa inteleaga asta! :)

Consider-o gluma! :)

 

PS Ai confundat inspectorii de asigurari cu cei de daune!

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma priveste mai putin atata timp cat masina a iesit bine.

O fi cumparat ei vopsea pe casco dar nu toata au pus-o pe usa mea. Usa toata a fost data la vopsit insa au facut doar pana la bandou. Romania...

 

se practica tocmai pt a nu se vedea diferenta de culoare sau luciu ...nu e neaparat ceva rau ..dar daca nu ai fost multumit de ce ai dat spaga ? :)

 

[.

Sunt inspector de daune, si credeti-ma ca stiu ce vorbesc.Al caz des intalnit este cel al farurilor cu urechi rupte, care sunt foarte usor de reparat.

 

Si cam atat cu secretele meseriei!

 

 

majoritatea fraudelor se fac cu acordul inspectorului de asigurari ...

 

N-a fost spaga, i-am dat omului niste bani pentru ca mi-a facut un serviciu, pe care nu trebuia sa-l faca pe casco, dar i l-am cerut eu. Spaga e altceva.

Link to comment
Share on other sites

[

 

N-a fost spaga, i-am dat omului niste bani pentru ca mi-a facut un serviciu, pe care nu trebuia sa-l faca pe casco, dar i l-am cerut eu. Spaga e altceva.

 

Daca comandai lucrarea la receptia service-ului si o faceai pe acte te costa mai mult!

Deci se poate numi spaga!

Link to comment
Share on other sites

Si daca e zgariata bine ce? Naca nu e gaurita si nu lipseste material se repara cu usurinta.

Problema asta o intalnim des la reprezentante, unde clientul nu are acces in service, unde angajatii au multe daune totale cumparate de la pagubiti si vor sa le repare. De foarte multe or piese date la inlocuit sunt reparate, lasate pe masina, iar piesele noi, platite de client sau asigurator ajung cu totul in alta parte.

Nu va mai uitati in gura lor cand spun ca nu se poate repara o piesa ca sunt banditi.Eu am avut o bara rupta la un Focus, chiar lipsea si o bucata cat doua palme din el.Stiti cum au facut-o, de nici nu i-am crezut.Am crezut ca mi-au schimbat-o pt a-si mai spala din pacate in fata mea. :) .

Sunt inspector de daune, si credeti-ma ca stiu ce vorbesc.Al caz des intalnit este cel al farurilor cu urechi rupte, care sunt foarte usor de reparat.

 

Si cam atat cu secretele meseriei!

 

Foarte adevĂŁrat Âşi util postul tĂŁu!

De multe ori se ĂŽnlocuiesc piese inutil.

Link to comment
Share on other sites

[

 

 

Macar de-ar fi numai ei banditi. :)

Te superi daca nu raspund la provocare? :)

 

Oricum, daca faceai aluzie la mine in mod special, sa stii imi fac bine mesria, apar conturile firmei care ma plateste, respect si ii sprijin pe clientii care nu incearca sa obtina foloase necuvenite din banii companiei!

De faptele altora nu raspund!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.