Jump to content

Amortizoare Sashs


Acelover

Recommended Posts

salut,

 

este normal ca amotizoarele sachs noi sa poate fie stranse in mana....parca trebuiau sa fie mai tari? am luat pentru 320d din 2000 codurile 556 855 si 856 pentru fata si pentru spate 556 878 si toate patru le strang in mana...aveti ceva idei?

 

 

multumesc

Adica vrei sa spui ca sunt foarte moi ? banuiesc ca nu e normal

Link to comment
Share on other sites

Asa trebuie sa fie, ele sunt rigide la miscari rapide. Daca vei apasa brusc o sa vezi cat de bine opresc, spun asta pentru ca mi-am schimbat toate 4 amortizoarele de o luna si ceva maxim doua. Masina se comporta exceptional acum, insa iti recomand sa schmbi si flansele, sunt foarte importante si aproape sigur le ai duse. Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

daca stau sa ma gandesc e absolut normal ca amortizorul sa se stranga usor, insa la revenire sa opuna rezistenta nu? in principiu pentru asta e gandit...sa tina impinsa roata pe sosea, nu sa se opuna ridicarii ei la o denivelare peste care trece? pentru asta exista arcul.
Link to comment
Share on other sites

daca stau sa ma gandesc e absolut normal ca amortizorul sa se stranga usor, insa la revenire sa opuna rezistenta nu? in principiu pentru asta e gandit...sa tina impinsa roata pe sosea, nu sa se opuna ridicarii ei la o denivelare peste care trece? pentru asta exista arcul.

 

 

Pt cine nu stie bmw si alte marci mai noi ,amortizoarele au dublu reflex ,adica tin si la socuri de sus in jos ,si la socuri jos in sus...pe vremea e30-ului putine masini aveau asa :)

 

e normal sa se apse usor tija daca o faci progresiv,fara sa bruschezi...daca vrei sa mearga si mai greu,atunci ia-ti amortizoare sport, vei constata ca au tija mai scurta si ca se apasa de 2 ori mai greu...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu te deranjeze ca intreb in topicul tau:

 

Am schimbat pe casco amortizorul dr fata. Am facut test si la celelalte amortizoare si sunt bune, eficacitate buna. Oare sa il schimb si pe cel de pe stg fata?

 

din ce stiu eu amortizoarele se schimba pereche...trebuie sa fie uzura uniforma

Link to comment
Share on other sites

Pai vreo 10 oameni ti-au zis ca e normal. Pune amortizoarele pe masina si mergi la un test de eficacitate daca nu crezi spusele de pe forum. Mai mult nu vad ce s-ar putea face.

 

P.S.: eu ma gandeam asa. Daca cel nou are eficacitate teoretica de 100%(desi nu cred) iar cel uzat are 90%, nu ar trebui sa fie probleme, mai ales ca e suspensie independenta, deci ce face o roata nu o influenteaza pe cealalta. Ma gandesc sa nu fie o chestie de marketing faza cu schimbatul amortizoarelor in pereche(cu garantia).

Edited by autonero
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e chestie de marketing. chiar daca rotile sunt independente, va fi diferit gradul lor de aderenta.

 

gandeste-te de exemplu la franarea pe o suprafata de asfalt valurita (avem suficiente exemple mai ales in apropierea intersectiilor)...pe partea cu amortizor bun roata va sta mai bine lipita de asfalt fata de roata al carei amortizor e uzat....in felul asta franarea va fi mai eficienta.

 

daca ai o masina relativ noua si din diverse motive ti se strica un amortizor atunci inteleg, il schimbi doar pe cel in cauza. dar cand masina e second, are peste 5-6 ani, peste 100.000km poate si iti pica unul din amortizoare (curge sau mai stiu eu ce) mi se pare de bun simt sa le schimbi macar in pereche fata/spate daca nu toate 4.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai, asta spuneam si eu. Testul a iesit la toate 4 bun. Eficacitatea e ok, nu trebuie schimbate. Asigurarile il schimba pe cel de pe partea dreapta pentru ca e putin indoit de la accident si nu poate regla directia cu el asa. In contextul asta ziceam daca sa cumpar unul nou si pe partea cealalta. Nu banii ar fi problema, ci schimbatul unei piese care mai merge inca mult si bine.

 

Evident, aici sunt de acord cu tine, daca unul curge e clar ca si celelalte sunt aproape la fel de uzate si trebuie schimbate si ele.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai, asta spuneam si eu. Testul a iesit la toate 4 bun. Eficacitatea e ok, nu trebuie schimbate. Asigurarile il schimba pe cel de pe partea dreapta pentru ca e putin indoit de la accident si nu poate regla directia cu el asa. In contextul asta ziceam daca sa cumpar unul nou si pe partea cealalta. Nu banii ar fi problema, ci schimbatul unei piese care mai merge inca mult si bine.

 

Evident, aici sunt de acord cu tine, daca unul curge e clar ca si celelalte sunt aproape la fel de uzate si trebuie schimbate si ele.

 

 

Ce e nou e nou, asa ca e pacat sa nu il schimbi si pe celalalt pentru banii astia, vei avea suspensie noua pe fata.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Asa trebuie sa fie, ele sunt rigide la miscari rapide. Daca vei apasa brusc o sa vezi cat de bine opresc, spun asta pentru ca mi-am schimbat toate 4 amortizoarele de o luna si ceva maxim doua. Masina se comporta exceptional acum, insa iti recomand sa schmbi si flansele, sunt foarte importante si aproape sigur le ai duse.

Salut eu am un E46 320D 110Kv din 2004 si amortizoarele pe fata m-au lasat. Ce imi recomanzi sa montez pe masina Sachs/ Boge/ Monroe,s.a.m.d? Merci frumos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.