Jump to content

intrebare posesori e46 318i


Recommended Posts

salut , vreau sa mai stiu o parere de la voi , am impresia ca in treapta 1 si a 2 masina nu trage asa de bine ca in 3 si 4, oare de ce?o din cauza ca este cu tractiune spate si trebuie sa fie mai linistita la plecarile de pe loc? :) am auzit ca la unele masini cuplu este redus pe primele 2 trepte. am mers cu un mzd 3 sport 150cp si in a 2 te da cu cracii in sus :) :) vreau pareri salutare :)
Link to comment
Share on other sites

a mea trage foarte bine si in treapta 1 si in 2...

la benzinare nu poti vorbi de cuplu mare in primele trepte de viteza, decat daca ridici turatia la peste 3200 rot/min.

doar la diesel se simte cuplul mai jos, si implicit si un start aparent mai bun... pe parcurs, benzinarul recupereaza, dar toate astea depind foarte mult de stilul de condus, nivelul rotatiilor unde faci schimbul vitezelor, etc...

Link to comment
Share on other sites

a mea trage foarte bine si in treapta 1 si in 2...

la benzinare nu poti vorbi de cuplu mare in primele trepte de viteza, decat daca ridici turatia la peste 3200 rot/min.

doar la diesel se simte cuplul mai jos, si implicit si un start aparent mai bun... pe parcurs, benzinarul recupereaza, dar toate astea depind foarte mult de stilul de condus, nivelul rotatiilor unde faci schimbul vitezelor, etc...

 

 

salut , frana la voi tine de sus bine sau tine mai jos? ca am impresia ca la mine nu tine asa de bine ca la alte masini care le am mai condus, m am uitat la placutze si erau bune , sau treb sa fac aerisirea si sa schimb lichidul de frana ? :)

Link to comment
Share on other sites

a mea trage foarte bine si in treapta 1 si in 2...

la benzinare nu poti vorbi de cuplu mare in primele trepte de viteza, decat daca ridici turatia la peste 3200 rot/min.

doar la diesel se simte cuplul mai jos, si implicit si un start aparent mai bun... pe parcurs, benzinarul recupereaza, dar toate astea depind foarte mult de stilul de condus, nivelul rotatiilor unde faci schimbul vitezelor, etc...

 

 

salut , frana la voi tine de sus bine sau tine mai jos? ca am impresia ca la mine nu tine asa de bine ca la alte masini care le am mai condus, m am uitat la placutze si erau bune , sau treb sa fac aerisirea si sa schimb lichidul de frana ? :)

la a doua pedala prinde deja sus ? sau indiferent la cate apasari consecutive iti lasa impresia asta ?

Link to comment
Share on other sites

a mea trage foarte bine si in treapta 1 si in 2...

la benzinare nu poti vorbi de cuplu mare in primele trepte de viteza, decat daca ridici turatia la peste 3200 rot/min.

doar la diesel se simte cuplul mai jos, si implicit si un start aparent mai bun... pe parcurs, benzinarul recupereaza, dar toate astea depind foarte mult de stilul de condus, nivelul rotatiilor unde faci schimbul vitezelor, etc...

 

 

salut , frana la voi tine de sus bine sau tine mai jos? ca am impresia ca la mine nu tine asa de bine ca la alte masini care le am mai condus, m am uitat la placutze si erau bune , sau treb sa fac aerisirea si sa schimb lichidul de frana ? :)

la a doua pedala prinde deja sus ? sau indiferent la cate apasari consecutive iti lasa impresia asta ?

o sa verific si o sa iti spun ms

Link to comment
Share on other sites

a mea trage foarte bine si in treapta 1 si in 2...

la benzinare nu poti vorbi de cuplu mare in primele trepte de viteza, decat daca ridici turatia la peste 3200 rot/min.

doar la diesel se simte cuplul mai jos, si implicit si un start aparent mai bun... pe parcurs, benzinarul recupereaza, dar toate astea depind foarte mult de stilul de condus, nivelul rotatiilor unde faci schimbul vitezelor, etc...

 

 

salut , frana la voi tine de sus bine sau tine mai jos? ca am impresia ca la mine nu tine asa de bine ca la alte masini care le am mai condus, m am uitat la placutze si erau bune , sau treb sa fac aerisirea si sa schimb lichidul de frana ? :)

la a doua pedala prinde deja sus ? sau indiferent la cate apasari consecutive iti lasa impresia asta ?

 

dupa 5-6 pedale se intareste, este grav? :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai eficienta la franare nu e grav. Stai linistit. Si la mine e mai moale pedala ca la un alt e46, dar tot franeaza f bine. Eu de aia vreau sa o aerisesc, mai ales ca imi schimb si placutele pe fata.

 

Costul aerisitului cred ca e pe la 1 mil maxim.

 

 

Referitor la tras: reseteaza acceleratia. Pune contactul 10 secunde, apoi ia contactul 10 sec(fara a scoate cheia) si apoi porneste motorul. Ai sa observi o imbunatatire la raspunsul acceleratiei.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Daca ai eficienta la franare nu e grav. Stai linistit. Si la mine e mai moale pedala ca la un alt e46, dar tot franeaza f bine. Eu de aia vreau sa o aerisesc, mai ales ca imi schimb si placutele pe fata.

 

Costul aerisitului cred ca e pe la 1 mil maxim.

 

 

Referitor la tras: reseteaza acceleratia. Pune contactul 10 secunde, apoi ia contactul 10 sec(fara a scoate cheia) si apoi porneste motorul. Ai sa observi o imbunatatire la raspunsul acceleratiei.

 

o sa incerc sa fac ce ai zis , frana nu prea tine , naspa ca a inceput sa ninga in seara asta, ms bafta

Link to comment
Share on other sites

dupa 5-6 pedale se intareste, este grav? :)

este foarte grav... aeriseste-ti cat mai repede instalatia de franare, nu e a bine sa umbli asa...

 

 

De asta am intrebat si eu , probabil ca nu sunt aerisite cum trebuie.Ar mai fii o metoda , sa cumperi lichid de frana , sa desfaci aerisitoarele de sub masina si sa dai al pedale pana te plictisesti , apoi completezi si o iei de la capat.Dar daca faci asta , in cel mai probabil caz o sa faci febra musculara la picior :) dar asta e ...

Link to comment
Share on other sites

Daca ai eficienta la franare nu e grav. Stai linistit. Si la mine e mai moale pedala ca la un alt e46, dar tot franeaza f bine. Eu de aia vreau sa o aerisesc, mai ales ca imi schimb si placutele pe fata.

 

Costul aerisitului cred ca e pe la 1 mil maxim.

 

 

Referitor la tras: reseteaza acceleratia. Pune contactul 10 secunde, apoi ia contactul 10 sec(fara a scoate cheia) si apoi porneste motorul. Ai sa observi o imbunatatire la raspunsul acceleratiei.

 

 

am facut ce ai zis , si se simte o diferentza sau este doar in mintea mea, :) bafta

Link to comment
Share on other sites

De asta am intrebat si eu , probabil ca nu sunt aerisite cum trebuie.Ar mai fii o metoda , sa cumperi lichid de frana , sa desfaci aerisitoarele de sub masina si sa dai al pedale pana te plictisesti , apoi completezi si o iei de la capat.Dar daca faci asta , in cel mai probabil caz o sa faci febra musculara la picior :) dar asta e ...

 

Daca desface aerisitoarele si face pedale, isi baga mai rau aer in instalatie. Aerisirea se face prin pedale mai multe, se tine pedala, se desface aerisitorul cu pedala apasata(ca sa iasa aerul) si apoi se inchide aerisitorul.

Link to comment
Share on other sites

De asta am intrebat si eu , probabil ca nu sunt aerisite cum trebuie.Ar mai fii o metoda , sa cumperi lichid de frana , sa desfaci aerisitoarele de sub masina si sa dai al pedale pana te plictisesti , apoi completezi si o iei de la capat.Dar daca faci asta , in cel mai probabil caz o sa faci febra musculara la picior :) dar asta e ...

 

Daca desface aerisitoarele si face pedale, isi baga mai rau aer in instalatie. Aerisirea se face prin pedale mai multe, se tine pedala, se desface aerisitorul cu pedala apasata(ca sa iasa aerul) si apoi se inchide aerisitorul.

da , ai dreptate :) eu ziceam ca idee mai mult , nu musai exact modul in care se face aerisirea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.