Jump to content

probleme e39


sevraj929

Recommended Posts

am achizitionat de curand un bmw 523 e 39 din 97. masina este superba, pur si simplu geniala, dar... are mici probleme (dar deranjante).

1. cateodata daca apas acceleratia la podea brusc la turatie mai mica de 2000 de ture masina sa ingatuie (nu stiu daca folosesc termenul corect) ca si cum ar cere o treapta inferioara face asta in orice treapta in afara de treapta 1. nu ma deranjaza decat cand face asa in treapta a doua ca in rest schimb vitezele peste 2000 de ture, dar nu mi se pare normal ca in treapta a doua la 1500 de ture sa ceara treapta intai. masina are cutie manuala. intrebarea este: la toate face asa sau numai la masina mea?

2. faza lunga pe farul din dreapta nu merge. am schimbat becul (mai multe becuri) si tot nu merge. de la ce sa fie oare.

3. si cel mai important (zic eu) mi-au furat sticla oglinzii de pe partea dreapta (multumesc bucuresti, multumesc romania). stie cineva de unde pot cumpara alta si cam ce pret ar avea?? oglinda este electrica, incalzita si nu sunt sigur daca e heliomata sau nu (cum pot sa-mi dau seama). bineinteles nu vreau o oglinda furata ca eu injur de cate ori sunt la volan si ma uit in oglinda si nu vad nimic si cateodata si cand nu sunt in masina.

Edited by sevraj929
Link to comment
Share on other sites

am achizitionat de curand un bmw 523 e 39 din 97. masina este superba, pur si simplu geniala, dar... are mici probleme (dar deranjante).

1. cateodata daca apas acceleratia la podea brusc la turatie mai mica de 2000 de ture masina sa ingatuie (nu stiu daca folosesc termenul corect) ca si cum ar cere o treapta inferioara face asta in orice treapta in afara de treapta 1. nu ma deranjaza decat cand face asa in treapta a doua ca in rest schimb vitezele peste 2000 de ture, dar nu mi se pare normal ca in treapta a doua la 1500 de ture sa ceara treapta intai. masina are cutie manuala. intrebarea este: la toate face asa sau numai la masina mea?

2. faza lunga pe farul din dreapta nu merge. am schimbat becul (mai multe becuri) si tot nu merge. de la ce sa fie oare.

3. si cel mai important (zic eu) mi-au furat sticla oglinzii de pe partea dreapta (multumesc bucuresti, multumesc romania). stie cineva de unde pot cumpara alta si cam ce pret ar avea?? oglinda este electrica, incalzita si nu sunt sigur daca e heliomata sau nu (cum pot sa-mi dau seama). bineinteles nu vreau o oglinda furata ca eu injur de cate ori sunt la volan si ma uit in oglinda si nu vad nimic si cateodata si cand nu sunt in masina.

o oglinda complecta e la 580 ron. corpul din plastic si sticla si ce mai are ia inauntru. eu atit am dat

Link to comment
Share on other sites

am achizitionat de curand un bmw 523 e 39 din 97. masina este superba, pur si simplu geniala, dar... are mici probleme (dar deranjante).

1. cateodata daca apas acceleratia la podea brusc la turatie mai mica de 2000 de ture masina sa ingatuie (nu stiu daca folosesc termenul corect) ca si cum ar cere o treapta inferioara face asta in orice treapta in afara de treapta 1. nu ma deranjaza decat cand face asa in treapta a doua ca in rest schimb vitezele peste 2000 de ture, dar nu mi se pare normal ca in treapta a doua la 1500 de ture sa ceara treapta intai. masina are cutie manuala. intrebarea este: la toate face asa sau numai la masina mea?

2. faza lunga pe farul din dreapta nu merge. am schimbat becul (mai multe becuri) si tot nu merge. de la ce sa fie oare.

3. si cel mai important (zic eu) mi-au furat sticla oglinzii de pe partea dreapta (multumesc bucuresti, multumesc romania). stie cineva de unde pot cumpara alta si cam ce pret ar avea?? oglinda este electrica, incalzita si nu sunt sigur daca e heliomata sau nu (cum pot sa-mi dau seama). bineinteles nu vreau o oglinda furata ca eu injur de cate ori sunt la volan si ma uit in oglinda si nu vad nimic si cateodata si cand nu sunt in masina.

 

2. verifica sigurante/cablurile si mufa de la bec.

 

3. poti schimba numai sticla, nu trebuie sa cumperi toata oglinda

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

3. si cel mai important (zic eu) mi-au furat sticla oglinzii de pe partea dreapta (multumesc bucuresti, multumesc romania). stie cineva de unde pot cumpara alta si cam ce pret ar avea?? oglinda este electrica, incalzita si nu sunt sigur daca e heliomata sau nu (cum pot sa-mi dau seama). bineinteles nu vreau o oglinda furata ca eu injur de cate ori sunt la volan si ma uit in oglinda si nu vad nimic si cateodata si cand nu sunt in masina.

 

vezi ca are geamuri de oglinzi la magazinele de pe lizeanu, cum intri din stefan cel mare, pe stanga si dreapta sint vreo 2-3 magazine...era 1,3 milioane perechea, nu stiu daca dau si la bucata

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

"vezi ca are geamuri de oglinzi la magazinele de pe lizeanu, cum intri din stefan cel mare, pe stanga si dreapta sint vreo 2-3 magazine...era 1,3 milioane perechea, nu stiu daca dau si la bucata"

 

sunt incalzite sau este doar geam simplu??

Edited by sevraj929
Link to comment
Share on other sites

dar are cineva idee cum vine prinsa sticla acolo?? ca am gasit pe net niste kit-uri de montare a oglinzii; este neaparat nevoie sa cumpar si un kit din asta sau pot sa o montez si singur? m-am uitat la oglinda mea si am impresia ca sticla vine lipita cumva dar inca nu m-am prins cum.
Link to comment
Share on other sites

La problema nr. 1 cu "gatuirea", banuiesc ca ai probleme la alimentarea cu benzina.

 

Schimba filtrul de benzina daca nu l-ai schimbat (la aprox 50,000 km se schimba in mod normal) si filtrul de aer (daca e imbacsit). Daca asta nu rezolva, trebuie verificat tot circuitul de alimentare, inclusiv pompa de benzina.

 

Eventual fa si o diagnoza de functionare a motorului (cu motorul pornit).

Link to comment
Share on other sites

dar are cineva idee cum vine prinsa sticla acolo?? ca am gasit pe net niste kit-uri de montare a oglinzii; este neaparat nevoie sa cumpar si un kit din asta sau pot sa o montez si singur? m-am uitat la oglinda mea si am impresia ca sticla vine lipita cumva dar inca nu m-am prins cum.

 

in partea de jos a sticlei, adica intre sticla si carcasa ai un stift care trebuie tras cu o surubelnita subtire in stanga. Sau in dreapta, nu mai stiu sigur.

Nu forta prea tare, stiftul ala se poate rupe si atunci e mai greu. Cand se desface sa nu tragi tare de oglinda ca pe ea mai vin si doua fire de la incalzire

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ar mai fi o problema la e39-le meu. cand l-am adus din germania si am intrat cu el in tara, de la gropi si alte denivelari incepusera sa se aprinda in bord martorii de la asc si abs (de... a simtit si ea drumurile noastre si nu i-au placut), a facut faza asta vreo 2 luni, martorii se aprindea si se stingeau dupa ce opream motorul si-l porneam iar. insa acum vreo 2 saptamani s-a aprins doar martorul de la asc si nu se mai stinge nicicum. am dat cu ea in gropi foarte mari si foarte tare si abia o data am reusit sa-l aprind si pe cel de abs, care s-a stins dupa ce am oprit motorul, inasa cel de asc a ramas tot aprins. de la ce sa fie??

aaa si mi-au furat iar oglinda :)). am cumparat alta si le-am luat pe amandoua in casa si am scris numele meu pe ele (m-am chinuit vreo 2 ore cu o surubelnita, ma dor toate degetele, dar a meritat). dar daca si acum mi le mai fura si le gasesc pe alta masina, imi permit sa scot buletinul si sa mi le iau inapoi cu tot cu usa.

si inca ceva: voua la ce turatie va sta relantiul?? ca mie imi sta putin peste linia de 500 de ture... masina este un 523i din 97

Edited by sevraj929
Link to comment
Share on other sites

ar mai fi o problema la e39-le meu. cand l-am adus din germania si am intrat cu el in tara, de la gropi si alte denivelari incepusera sa se aprinda in bord martorii de la asc si abs (de... a simtit si ea drumurile noastre si nu i-au placut), a facut faza asta vreo 2 luni, martorii se aprindea si se stingeau dupa ce opream motorul si-l porneam iar. insa acum vreo 2 saptamani s-a aprins doar martorul de la asc si nu se mai stinge nicicum. am dat cu ea in gropi foarte mari si foarte tare si abia o data am reusit sa-l aprind si pe cel de abs, care s-a stins dupa ce am oprit motorul, inasa cel de asc a ramas tot aprins. de la ce sa fie??

aaa si mi-au furat iar oglinda :)). am cumparat alta si le-am luat pe amandoua in casa si am scris numele meu pe ele (m-am chinuit vreo 2 ore cu o surubelnita, ma dor toate degetele, dar a meritat). dar daca si acum mi le mai fura si le gasesc pe alta masina, imi permit sa scot buletinul si sa mi le iau inapoi cu tot cu usa.

si inca ceva: voua la ce turatie va sta relantiul?? ca mie imi sta putin peste linia de 500 de ture... masina este un 523i din 97

asa si trebe , pe la 700

Link to comment
Share on other sites

pai mie imi sta relantiul ceva cam in genul asta. distanta dintre 0 si 500 rpm este mai mica ddecat cea dintre 500 si 1000... si daca stau sa aproximez dupa cum indica ar fi aprox 550 - 600 de ture. daca aproximez dupa distanta dintre 0 si 500 atunci ar avea o turatie completa. si nelamurirea mea este: cand el indica asa cum am reprezentat eu in imagine indica 600 de ture sau de fapt indica 750??

post-11324-1232028803_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Puteai sĂŁ mergi la orice geamgerie, te costa 40 Ron sĂŁ le sablezi.

pai a salvat aia 40 roni pentru urmatoarea oglinda...

 

nu prea cunosc locurile prin bucuresti, stiu doar strictul necesar, adica sa ajung acasa de oriunde as fi... si intr-adevar, am facut economii pt urmatoarea oglinda :) , si plus de asta sunt de parere ca daca pot eu sa fac ceva singur, de ce sa apelez la altii?? de exemplu acum imi scartaie amortizoarele spate si toti ma intreaba de ce nu ma duc la service, insa am inteles de pe forum ca e o bucsa gripata si trebuie unsa cu ulei... eu nu pot sa ung o bucsa?? sau care e faza?? deocamdata nu-mi permit sa arunc banii asa aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.