Jump to content

Recommended Posts

Stai, ce a costat 100 RON? Filtrul sau Igienizarea AC?

Igienizarea :)

 

Dupa ce au facut revizia (respectiv schimbarea filtrelor) au lasat un aparat in masina si clima mergand pe recirculare.

Timp de 15-20 minute parca.

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

Pfoai. Și cu drumul la Ploiești și tot ies mai ieftin :))))

Posibil intre timp sa se mai fi schimbat lucrurile. Asta a fost acum 1 an si putin.

 

Acelasi lucru si cu revizia. In momentul respectiv in Bucuresti (chiar la filaret) era 1800 RON. La Proleasing era putin sub 1000 RON.

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde e oferta :))

 

Cand am facut ultima oara revizia la Proleasing Ploiesti m-a costat 100 lei.

 

Salutare,

 

Cat costa o revizie la Proleasing Ploiesti? Am auzit lucruri bune despre ei in general.

 

La revizie, cei de la Proleasing iti scriu in istoric intrarea, apare proleasing sau pur si simplu intrare normala de revizie?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Sunt reprezentanță BMW. Sigur fac asta, la fel ca Bavaria. Dă-le un telefon și cere o ofertă.

 

Între timp am lămurit cu cei de la Filaret. Schimbarea filtrului nu este Obligatorie cum au zis inițial. Am discutat telefonic cu șeful de service.

A fost o interpretare greșită a celui ce mi-a trimis oferta. Pentru a maximiza efectul ei recomandă schimbarea acelui filtru, odată cu curățarea respectivă. Ceea ce face oarecum sens dacă îl ai de 2 ani pe mașină aproape. Eu am schimbat filtrul acum 3 luni, la mine mai mult ca sigur nu e cazul. Totuși, 600 RON este o sumă destul de mare pentru filtrul ăsta la ei :( Puteam înțelege un 300-400, fie.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Sunt reprezentanțĂŁ BMW. Sigur fac asta, la fel ca Bavaria. DĂŁ-le un telefon și cere o ofertĂŁ.

 

Ăntre timp am lĂŁmurit cu cei de la Filaret. Schimbarea filtrului nu este Obligatorie cum au zis inițial. Am discutat telefonic cu șeful de service.

A fost o interpretare greșitĂŁ a celui ce mi-a trimis oferta. Pentru a maximiza efectul ei recomandĂŁ schimbarea acelui filtru, odatĂŁ cu curĂŁțarea respectivĂŁ. Ceea ce face oarecum sens dacĂŁ ĂŽl ai de 2 ani pe mașinĂŁ aproape. Eu am schimbat filtrul acum 3 luni, la mine mai mult ca sigur nu e cazul. Totuși, 600 RON este o sumĂŁ destul de mare pentru filtrul ĂŁsta la ei :( Puteam ĂŽnțelege un 300-400, fie.

Si 3-400 lei pentru un filtru e rezonabil? :)) asta in conditile in care e 150-200 lei pe cam toate site-urile care comercializeaza piese OEM.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si 3-400 lei pentru un filtru e rezonabil? :)) asta in conditile in care e 150-200 lei pe cam toate site-urile care comercializeaza piese OEM.

 

Rezonabil pentru o reprezentanță BMW, ca piesă OEM BMW. E ceva ce aș fi putut oarecum accepta.

 

E cam 250-280 din ce am văzut în comerț. Am luat ca exemplu asta: https://www.bavauto.ro/64119237555. Și pe ePiesă e 257 RON.

 

Trebuie luată totuși o marjă. Reprezentanța nu poate vinde piesa la prețul la care o comercializează BavAuto online de exemplu, din diverse motive. Comerțul online întotdeauna va fi mai ieftin. Dar nici 600 RON dă-o în soarta mă-sii :)

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Stai puțin, n-am zis că și dau banii ăștia :D , era ideea de preț la care aș fi putut să ma aștept la o reprezentanță, care clar le umflă, dar în ultima vreme se pare că le umlfă cu compresorul nu cu pompa. Eventual cu heliu :) Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

probabil la banii aia e si cu montaj , care e pretios , se taxeaza vreo ora . In fine nu te obliga nimeni sa mergi la ei , e o piata libera , pot taxa cat vor ei ,plateste cine doreste , daca discutam cat merita serviciile lor nu mai iesim din topicul asta :thumbsup:

eu personal , in urma unei intamplari recente nu cred ca-mi voi mai lasa masina vreodata in vreo reprezentanta sau service nesupravegheata , nefilmata . Este un haos total si de cele mai multe ori front desk nu are nici cea mai mica vina pt ca tot in spate e JALE .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Am fot luna trecuta la FIlaret, pt o diagnoza pe partea electrica.

Concluzia este ca am fost multumit. Pe langa faptul ca am gasit programare de azi pe azi, mi-au rezolvat problema si pret decent.

 

PS: Am gasit liber la programaa=re numai peste 1 saptamana la Bavaria Militari (Otopeni sau Baneasa full) si peste cateva zile la CObalcescu. Dar Filaret avea programare imediata.

 

PS2: Era un client nemultumit odata cu mine, dar nu stiu cauza....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am avut experienta proasta cu Filaret de fiecare data cand am apelat (nu stiu de ce dracu am continuat sa apelez la ei dupa prima, poate de idiot).

Prima experienta, pentru obtinerea unui touch up stick. Dupa ce am asteptat ca boul 2 ore sa ma bage in seama acolo, au dat comanda si cand a venit: surpriza, era culoarea gresita. 

A doua experienta a fost pentru obtinerea unui deviz pentru reparatie. Mi-au cerut 10% din valoarea reparatiei (care costa uneva la 12.000ron) doar pentru a emite devizul! Cand i-am intrebat pe ce baza factueaza 1200lei doar pentru a-mi transmite un deviz, in conditiile in care la Cobalcescu era 600lei si la Bavaria similar, nu au mai raspuns, s-au dat la fund.

Pe scurt: le urez sa dea faliment!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Sun la telefonul de pe site pentru o programare. Intră robotul care îmi repetă sistematic faptul ca toți operatorii sunt ocupați. După niște minute de ascultat asta, robotul îmi spune să las un mesaj după semnalul sonor și voi fi contactat de către un lucrător. Se aude semnalul sonor după care robotul îmi spune ca nu pot lăsa mesaj pt ca este plina căsuța de mesaje. Apelul se întrerupe.

Intru pe programare service și ce să aleg de acolo (vreau schimb ulei și filtru ulei)? Aleg revizie ulei pt ca mi s-a părut cea mai apropiată de ce nevoie am eu.
Fac programare către sfârșitul unei zile, conform disponibilității oferită de aplicație.
După jumătate de oră mă sună un angajat al firmei și mă roagă să schimbăm programarea deoarece la ora programării mele (15:00) ei se ocupă cu finalizarea lucrărilor din ziua respectivă și ca trebuie să le finalizeze (n-am înțeles-o dar am luat-o ca atare) !!!!!
Am acceptat și am fost de acord să mai programarea pe ziua următoare. “Păi nu se poate!” “Când se poate?” M-a programat după 3 zile.
Ok…

Am spus ca aș vrea și tester pt a afla dacă trebuie curățată galeria [preț curățare galerie 1300 de lei] Am cerut asta pt ca un angajat al service-ului mi-a spus ca operațiunea aceasta va fi decisă doar după ce se pune testerul pe mașină.

Mi s-a răspuns ca nu se poate pronunța în legătură cu acest aspect pt ca partea cu testerul o decide un tehnician când voi ajunge acolo pt ulei și filtru și ca, oricum, mă va costa 450 de lei.

La așa “tratament”, cu siguranță voi evita acest service.

Ar trebui să ia ce e bun de la concurență (Ford). Clientul poate lăsa mașina în parcare reprezentanta/aeroport cu cheia la self box. Comunicarea (oferta de preț și acceptul clientului) se face exclusiv pe mail, plata se face electronic (transfer bancar sau self pay în incinta), iar mașina se ia tot din parcare, cheia tot de la self box.

Clientul primește filmuleț pe mail cu verificarea totală dpdv mecanic al mașinii.

Așa am relationat eu cu ei (Ford).

BMW Filaret = atitudine de malu’ şanțului.

Edited by michidutza
Link to comment
Share on other sites

Treaba e ca de la BMW te astepti sa fie altfel, ai tot dreptul sa crezi asta dar cand dai de asa ceva si mai si vezi cum arata pe acolo la ei la Filaret .. nu inteleg cum BMW accepta asta, fata de Bavaria e diferenta uriasa.

Link to comment
Share on other sites

Sunt în asentimentul lui @arnx. Este primul meu BMW și, când aflu de prețurile practicate pentru orice, invariabil primesc raspunsul “e BMW” sau “ai vrut BMW”.

Dacă asta este situația în ceea ce privește prețul/marca, apreciez ca sunt îndreptățit să am pretenții sa fie respectată acea amărâtă programare de schimb de ulei și filtru de ulei.
Nu am fost absurd sa am pretenții în condițiile în care, la o constatare mecaniza sau diagnoza s-a se constate ceva, iar eu să am pretenții absurde să se repare pe loc!

La așa pretenții de preț, așa pretenții de la client.

Apropo, un service serios la care sa pot curata galeria, îmi recomandați?

Nu de alta dar am mai ajuns la un alt mecanic (nu dau amănunte pt ca e f cunoscut) dar se pare ca lumea BMW este plina de oameni (meşteri de profil) care nu prea te baga in seama ca și client daca nu ai lucrare de 1500-2000€ !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.