Jump to content

am un 535


preparatu`

Recommended Posts

O fi chiar fosta mea masina, mai stii. Eu aveam probleme cu pornirea dupa cateva zile, mergea neregulat motoru, si nu prea se tura. Daca mergeam zilnic cu ea, era totul ok. Era un E34 535i negru.

In plus de asta, din cauza incalzirii de la scaunul soferului, imi ardea o siguranta si mureau luminile in interior. Aparent problema era din butonul de la incalzire, l-am schimbat cu cel de pe dreapta si problema se mutase la scaunu din dreapta. A trebuit sa renunt la incalzirea de la un scaun, ca nu mi-am gasit alt buton.

Link to comment
Share on other sites

cine stie,daca o pun pe tester imi poate confirma defectiunea?

64848[/snapback]

Zilele trecute cand am avut si eu probleme cu bateria,mi-a pus masina pe tester si mi-a spus,citez:"aveati niste paraziti pe baterie,i-am sters".

De asemenea,mi-au spus ca,in caz de apar probleme la bateria proaspat schimbata,sa ma intorc la service sa vada daca nu e vre-un "consumator ascuns".

Deci,eu cred ca se poate,dar sa confirme si cineva mai priceput.

Link to comment
Share on other sites

il cunosc pe cel care ti-a cumparat-o,e in bucuresti

64862[/snapback]

 

Este posibil, am dat-o prin aprilie in Bistrita, poate ca s-a vandut mai departe.

 

Si asta era aproape full, daca as fi avut trapa si scaune electrice, puteam zice ca e chiar full. Aproape 2 ani am tinut-o, nu cred ca am bagat mai mult de 500 de euro in ea si cand am dat-o am, am iesit in castig.

Link to comment
Share on other sites

a mea este argintie,chiar,ce face butonul de EDC?

64864[/snapback]

 

EDC este de la suspensia hidraulica pe spate, se lasa si se coboara garda la sol. Ai tu asa ceva pe masina? Super misto.

 

Ia zi ce mai ai pe masina ca m-ai facut curios.

Link to comment
Share on other sites

are f multa electrica,masina este extra full option,ma gandesc ca este pe undeva un scurt sau ceva care ramane in sursa,ce zici? :blink:

64839[/snapback]

Salutare...incearca 2 chestii:

1. Daca ai un ampermetru, desfa o borna de la baterie (masa/minusul sau plusul) si intercaleaza instrumentul de masura. Asa vei vedea daca ai un consumator. PS:inainte sa faci asta asigura-te ca masina e incuiata, becul de la capota(daca are) sa fie stins...adica masina e pregatita sa stea peste noapte....pune ampermetrul pe 10A pentru inceput...si pe masura ce nu observi miscarea acului indicatorului/a cifrelor digitale, mai micsorezi gama de masura...in mod normal, nu trebuie sa ai un consumator care sa ia mai mult de 50-100mA (alarma(daca ai))

2.daca nu e posibila varianta 1, scoate seara o borna de la baterie si vezi daca a doua zi porneste la cheie...sau a treia zi...sau cand vrei tu :), avand in vedere ca bateria e noua.

Astept un raspuns pt a localiza defectiunea.... :) daca vrei sa o depanezi singur :)

Bafta si s-auzim numai de bine! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.