Jump to content

Miros al fumului de esapament...


roco123

Recommended Posts

Am un Bmw 320i e36 touring, masina merge perfect din punct de vedere tehnic, motorul are compresie,a fost testat,nu mananca ulei deloc... etc.

Dar eu daca am masina pornita si merg in spate la portbagaj, nu pot respira, mentionez ca nu se vede, fumul ca si culoare, dar mirosul este extraordinar de puternic, a diluant parca,in nici un caz a fum de motor pe benzina...Pur si simplu ma ustura ochii, ca si cum cineva mi-a dat cu pepper spray.

Habar nu am de la ce poate fi lucrul acesta,insa nici o persoana nu poate sta mai mult de 10 secunde in spatele masinii,nici macar aplecat sa miroase...normal,in picioare.

Tare ciudata chestia.

Am schimbat benzina,am zis ca asta e, bagasem numai omv carerra 100, am pus alta firma,tot asa face.

Cateodata e uscata teava de la toba finala, cateodata la rece e umeda,la fel miroase si cand e uscata si cand e uda..

Daca aveti cunostiinta de chestia asta bizara,spuneti-mi si mie va rog.

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca mirosul asta intepator vine de la antigel ajuns unde nu trebuie... verifica nivelul lichidului de racire, daca scade probabil trebuie sa schimbi garnitura de chiulasa :)

Mersi pt reply, insa nivelul lichidului nu scade,nu am apa in ulei, nu am chestii din acestea evidente..

Unii zic ca de la catalizator,nu stiu ce sa mai cred

Link to comment
Share on other sites

Verifica daca exista ceva erori, sonda lambda, amestecul de benzina,...daca sunt ok.

Verifica catalizatorul daca lucreaza.

Schimba iar tipul de benzina, de cele mai multe ori asta este cauza.

De verificat am fost la tester, dar nu am vazut nimic suspect...nu poti stii niciodata.

Catalizatorul cum sa-l verific daca lucreaza?

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Catalizatorul cum sa-l verific daca lucreaza?

 

Sunt mai multe variante.Se poate masura presiunea gazelor cu niste sonde.

Mai simplu se verifica temperatura gazelor de evacuare inainte de catalizator si dupa.Daca lucreaza temperatura trebuie sa fie mai mare, nu mai stiu exact cu cat, cei din service stiu cu siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Catalizatorul cum sa-l verific daca lucreaza?

 

Sunt mai multe variante.Se poate masura presiunea gazelor cu niste sonde.

Mai simplu se verifica temperatura gazelor de evacuare inainte de catalizator si dupa.Daca lucreaza temperatura trebuie sa fie mai mare, nu mai stiu exact cu cat, cei din service stiu cu siguranta.

Nu am crezut ca, catalizatorul poate fi vina, ca am trecut rar-ul luna trecuta, a iesit euro2, mi-a zis inginerul de acolo ca gazele au iesit extrem de bine, ''uimitor'' fiind cuvantul sau...

O sa merg la alt service sa vad insa..

Link to comment
Share on other sites

Catalizatorul cum sa-l verific daca lucreaza?

 

Sunt mai multe variante.Se poate masura presiunea gazelor cu niste sonde.

Mai simplu se verifica temperatura gazelor de evacuare inainte de catalizator si dupa.Daca lucreaza temperatura trebuie sa fie mai mare, nu mai stiu exact cu cat, cei din service stiu cu siguranta.

Nu am crezut ca, catalizatorul poate fi vina, ca am trecut rar-ul luna trecuta, a iesit euro2, mi-a zis inginerul de acolo ca gazele au iesit extrem de bine, ''uimitor'' fiind cuvantul sau...

O sa merg la alt service sa vad insa..

 

Ti-am zis in general cauza este benzina proasta, cu mult sulf.

Link to comment
Share on other sites

pai cred ca a sulf miroase...la 3 masini, marci diferite aveam acelasi miros descris de colegul nostru...

mirosul acesta este dat de benzina de la omv...e langa mine,si mai convenabil sa bag de acolo.

Uite o sa incerc de la mol,sau luk, sa vad daca e vreo diferenta.

Mersi mult pentru timpul acordat.

Link to comment
Share on other sites

pai cred ca a sulf miroase...la 3 masini, marci diferite aveam acelasi miros descris de colegul nostru...

mirosul acesta este dat de benzina de la omv...e langa mine,si mai convenabil sa bag de acolo.

Uite o sa incerc de la mol,sau luk, sa vad daca e vreo diferenta.

Mersi mult pentru timpul acordat.

 

Eu totuÂşi zic cĂŁ nu este de la benzinĂŁ.

Ăn primul rând, cum a zis Âşi Bavaria, catalizatoarele Âşi sondele lambda. PĂŁrerea mea e cĂŁ de acolo este problema.

Am avut ºi eu problema asta la E46; mirosea exact cum ai spus tu mai sus, a ceva toxic, diluant... :) ceva de genul asta ºi da, te usturau ochii daca stãteai in spate lângã evacuare :)

Am schimbat catalizatoarele Âşi sondele lambda Âşi nu mai miroase a nimic.

 

P.S. Mie mi-a dat o eroare la tester la unul din catalizatoare + cã mi se aprindea din când În când Check Engine.

Link to comment
Share on other sites

si la mine miroase ciudat ...la rece doar pana se incalzeste...sonda lambda?! cred ca i-a venit si ei vremea saraca.. :)

Păi tu nu ai diesel? Din câte ştiu eu diesel'ul nu are sonde lambda :)

 

 

are una ... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Probabil trebuie sa schimbi garnitura de _chiulasa_ .Iti intra antigel in camera de ardere si fumul are un miros tare intepator si ochii te pisca.Am avut si eu aceasi problema.

Am mai spus, nivelul lichidului de racire nu scade deloc. la 1500 km facuti, a ramas identic la fel.

Link to comment
Share on other sites

Probabil trebuie sa schimbi garnitura de _chiulasa_ .Iti intra antigel in camera de ardere si fumul are un miros tare intepator si ochii te pisca.Am avut si eu aceasi problema.

Am mai spus, nivelul lichidului de racire nu scade deloc. la 1500 km facuti, a ramas identic la fel.

 

Foarte ciudat totusi ca noxele au iesit bine, asta inseamna ca amestecul este corect.

Link to comment
Share on other sites

Probabil trebuie sa schimbi garnitura de _chiulasa_ .Iti intra antigel in camera de ardere si fumul are un miros tare intepator si ochii te pisca.Am avut si eu aceasi problema.

Am mai spus, nivelul lichidului de racire nu scade deloc. la 1500 km facuti, a ramas identic la fel.

 

Foarte ciudat totusi ca noxele au iesit bine, asta inseamna ca amestecul este corect.

Asa mi s-a spus la RAR, ca au iesit foarte bine. Normal ca m-am bucurat, eram stresat ca poate nu e euro 2.

Asta e acum :)

Poate fi de la faptul ca l-am chipuit?

Link to comment
Share on other sites

Poate fi de la faptul ca l-am chipuit?

 

Da.Daca amestecul nu este corect apare acelasi miros.

Daca amestecu nu este corect nu se simte,adica masina nu trage, se ineaca,porneste mai greu... etc?

nu am nici un fel de probleme cu masina, merge identic ca inainte,doar mai ceva mai multa putere. Mi se pare mie ca la fel mirosea si inainte.

Mai am softul original, am sa merg numai de curiozitate sa fac un switch back...sa vad ce iese.

Link to comment
Share on other sites

Poate fi de la faptul ca l-am chipuit?

 

Da.Daca amestecul nu este corect apare acelasi miros.

Daca amestecu nu este corect nu se simte,adica masina nu trage, se ineaca,porneste mai greu... etc?

nu am nici un fel de probleme cu masina, merge identic ca inainte,doar mai ceva mai multa putere. Mi se pare mie ca la fel mirosea si inainte.

Mai am softul original, am sa merg numai de curiozitate sa fac un switch back...sa vad ce iese.

 

Este destul de greu uneori sa realizezi ca softul este prost.Si softul original BMW este corectat de multe ori dupa ce apare prima oara pe un anumit model.

Exista multe cazuri cand un soft aftermarket provoaca probleme.

Link to comment
Share on other sites

Poate fi de la faptul ca l-am chipuit?

 

Da.Daca amestecul nu este corect apare acelasi miros.

Daca amestecu nu este corect nu se simte,adica masina nu trage, se ineaca,porneste mai greu... etc?

nu am nici un fel de probleme cu masina, merge identic ca inainte,doar mai ceva mai multa putere. Mi se pare mie ca la fel mirosea si inainte.

Mai am softul original, am sa merg numai de curiozitate sa fac un switch back...sa vad ce iese.

 

Este destul de greu uneori sa realizezi ca softul este prost.Si softul original BMW este corectat de multe ori dupa ce apare prima oara pe un anumit model.

Exista multe cazuri cand un soft aftermarket provoaca probleme.

Mersi @Bavaria pentru timpul acordat acestui topic, ai mare dreptate.

O sa incerc sa trec inapoi pe softul original sa vad daca se mai simte asa...

Ti-am zis, din cate tin eu minte, dintotdeauna a mirosit asa....dar poate ma insel.

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si?...Care este concluzia in cele din urma? La BMW-ul meu dau vina pe termostat pentru ca doar de cand e frig a aparut mirosul asta(e blocat pe deschis si domn' primar nu are timp sa-l schimbe).Asadar motorul meu functioneaza permanent rece(undeva la 60 grade...cred) si explozia se face cu randament scazut rezultand gaze pe evacuare nearse complet...de unde si mirosul.

Apropo:masina nu consuma ulei sau combustibil in exces si trage normal(adica nu are magari in loc de cai).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.