Jump to content

pierde ulei !


Guest juststy

Recommended Posts

Guest juststy
Am un e 46, benzina, 1895 cc, de cateva zile am observat ca atunci cand e rece motorul pierde ulei intre blocul motor si pompa de ulei, acolo unde se imbina cu suruburi de bloc. Dupa ce se incalzeste nu mai da deloc.Sa fie garnitura de la pompa ? Sa fie o pura coincidenta ca de catva timp mi se aprinde ceck engine sau nu are legatura ? Pana am sa o duc la mecanic poate ma ajutati si voi. Masina merge impecabil iar cantitatea de ulei pierduta e infima dar cred ca in timp se va agrava.
Link to comment
Share on other sites

salut

 

si eu am o problema similara la e 39 525 d

dar la uleiul servo

cam la 3000 km tre sa completez cam 50 ml

Fara suparare dar cum iti dai seama ca trebuie sa pui doar 50 ml?

 

Este destul de greu

 

parerea mea este sa va duceti la un service

 

Iar cand motorul este rece da ulei pt ca inca nu sa dilatat garnitura sau poate chiar sa dus garnitura

Iar cand este cald este dilatata si din cauza asta nu mai sare.

 

Sfatul meu SERVICE

 

o seara buna!

Link to comment
Share on other sites

salut

 

si eu am o problema similara la e 39 525 d

dar la uleiul servo

cam la 3000 km tre sa completez cam 50 ml

Fara suparare dar cum iti dai seama ca trebuie sa pui doar 50 ml?

 

Este destul de greu

 

parerea mea este sa va duceti la un service

 

Iar cand motorul este rece da ulei pt ca inca nu sa dilatat garnitura sau poate chiar sa dus garnitura

Iar cand este cald este dilatata si din cauza asta nu mai sare.

 

Sfatul meu SERVICE

 

o seara buna!

 

 

salut,

 

pai capacul de la servo are o joja.

daca am pus 50 ml a ajuns la nivelul ultimei completari.

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
exact, pe la filtru, acolo unde se imbina cu blocul motor, nu pe la capac ci la baza. Am pus pe langa niste mastic special care se foloseste in loc de garnituri sau la baia de ulei, , din ala negru care rezista la temperaturi inalte, acum sa vad daca mai curge .
Link to comment
Share on other sites

iti trebue 2 oringuri si o garnitura,cost piese 15ron,din cate stiu eu si la mine era la fel,curge pe la unul din oringuri,mai mult te costa manopera,pt. ca trebue sa demontezi alternatorul,filtrul de aer,suportul de la alternator si pe urma poti desface capacul de la filtrul de ulei.

e bine sa faci operatiunea cand faci schimbul de ulei.

daca desfaci tu,sa te uiti cum vine supapa pe care vin oringurile sa nu o pui invers la montaresi si sa le ungi cu ulei cand le montezi ca sa intre usor capacul,in rest e relativ simplu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
iti trebue 2 oringuri si o garnitura,cost piese 15ron,din cate stiu eu si la mine era la fel,curge pe la unul din oringuri,mai mult te costa manopera,pt. ca trebue sa demontezi alternatorul,filtrul de aer,suportul de la alternator si pe urma poti desface capacul de la filtrul de ulei.

e bine sa faci operatiunea cand faci schimbul de ulei.

daca desfaci tu,sa te uiti cum vine supapa pe care vin oringurile sa nu o pui invers la montaresi si sa le ungi cu ulei cand le montezi ca sa intre usor capacul,in rest e relativ simplu.

Am si eu aceasi problema. Am achizitionat garnitura, insa mai trebuie sa iau o-ring-urile. Eu, in imagine ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30 ) vad ca este doar un o-ring. Imi poti spune unde se gaseste si cel de al doilea? M-ar ajuta foarte mult o imagine sau codul acestora. 

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am si eu aceasi problema. Am achizitionat garnitura, insa mai trebuie sa iau o-ring-urile. Eu, in imagine ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30 ) vad ca este doar un o-ring. Imi poti spune unde se gaseste si cel de al doilea? M-ar ajuta foarte mult o imagine sau codul acestora. 

 

 

Multumesc!

Sunt doua garnituri oring identice si vin pe aceeasi piesa, cea cilindrica. Poti observa ca are doua canturi, o garnitura izoleaza parte dinspre motor iar cea de-a doua partea dinspre filtru.

Link to comment
Share on other sites

Sunt doua garnituri oring identice si vin pe aceeasi piesa, cea cilindrica. Poti observa ca are doua canturi, o garnitura izoleaza parte dinspre motor iar cea de-a doua partea dinspre filtru.

Subscriu. Azi am fost si eu sa rezolv problema, insa eu am cumparat piesa aia cilindrica noua OEM si avea O-ring-urile alea 2 pe ea deja.

 

problema des intalnita ... eu am schimbat garnitura si o'ringul si dupa 3000 km iar a inceput sa piarda

Nasol. Sunt 2 O-ring-uri. Le-ai schimbat pe amandoua? Au fost OEM, ma refer si la O-ring-uri si la garnitura aia de clingherit?

Link to comment
Share on other sites

Amndoua (garnitura si 1 o'ring) au fost OEM.Acum sa ma duc sa dau comanda si eu de piesa cilindrica daca zici ca are amndoua o'ringuri.Sper sa nu mai faca la fel .....

Eu ieri am fost sa rezolv problema. Am cumparat piesa aceea cilindrica si avea deja pe ea 2 O-ring-uri. Am fost si am montat-o si vad ca este OK deocamdata.

 

Bine, este extrem de prematur sa ma pronunt acum, dar am mers ieri in regim de turatie mare si niciun semn, in conditiile in care inainte era cascada.

 

P.S: Am schimbat si garnitura aia de clingherit tot OEM.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.