Jump to content

E46 - 330d


mikken

Recommended Posts

Salutare,

 

dupa ceva timp de la achizitie ce-i drept, m-am gandit sa prezint si eu masina mea. Toata povestea a inceput cand m-am urcat prima oara la volanul ei, era primul BMW pe care il conduceam si a fost "dragoste la prima pedala" :)

 

Este vorba de un E46 - 330d de 184 cai, fabricat in decembrie 1999.

 

Nu ma pasioneaza tuningul de aceea masina am lasat-o stock, modificand doar pe alocuri cate ceva si avand mai mult grija ca totul sa functioneze impecabil. Are o mica buba pe aripa stanga spate, dar nu e cine stie ce, asa ca pana acum nu m-am complicat s-o repar.

 

Dotarile masinii se cam vad din poze...nu exceleaza dar sunt decente zic eu pentru o masina de zi cu zi.

 

Puncte tari: sunetul motorul in 6 cilindri care e o adevarata simfonie, consumul excelent, tinuta de drum precisa (are din fabrica suspensie sport si garda la sol coborata), franele (pe fata i-am pus discuri perforate Zimmerman si voi pune si pe spate la primul schimb...daca nu pentru performante macar pentru design :) ), extrem de confortabila la drum lung, senzatia pe care ti-o ofera cuplul, piese de schimb relativ ieftine fata de alte masini din gama ei si usor de schimbat.

 

Puncte slabe: taxe destul de piperate, articulatia pe fata slabuta (bucsele de bascula intra la consumabile :)), nu are scaune sport incalzite, navigatie 16:9 si trapa - dotari pe care mi le-as fi dorit, dar costa enorm sa le pui ulterior si am ajuns la concluzia ca nu merita, trebuie sa folosesc jante pe 17" iarna (mi-as fi dorit pe 16" cu niste anvelope cu talon mai inalt).

 

 

Mai departe las pozele sa vorbeasca... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

dupa ceva timp de la achizitie ce-i drept, m-am gandit sa prezint si eu masina mea. Toata povestea a inceput cand m-am urcat prima oara la volanul ei, era primul BMW pe care il conduceam si a fost "dragoste la prima pedala" :)

 

Este vorba de un E46 - 330d de 184 cai, fabricat in decembrie 1999.

 

Nu ma pasioneaza tuningul de aceea masina am lasat-o stock, modificand doar pe alocuri cate ceva si avand mai mult grija ca totul sa functioneze impecabil. Are o mica buba pe aripa stanga spate, dar nu e cine stie ce, asa ca pana acum nu m-am complicat s-o repar.

 

Dotarile masinii se cam vad din poze...nu exceleaza dar sunt decente zic eu pentru o masina de zi cu zi.

 

Puncte tari: sunetul motorul in 6 cilindri care e o adevarata simfonie, consumul excelent, tinuta de drum precisa (are din fabrica suspensie sport si garda la sol coborata), franele (pe fata i-am pus discuri perforate Zimmerman si voi pune si pe spate la primul schimb...daca nu pentru performante macar pentru design :) ), extrem de confortabila la drum lung, senzatia pe care ti-o ofera cuplul, piese de schimb relativ ieftine fata de alte masini din gama ei si usor de schimbat.

 

Puncte slabe: taxe destul de piperate, articulatia pe fata slabuta (bucsele de bascula intra la consumabile :)), nu are scaune sport incalzite, navigatie 16:9 si trapa - dotari pe care mi le-as fi dorit, dar costa enorm sa le pui ulterior si am ajuns la concluzia ca nu merita, trebuie sa folosesc jante pe 17" iarna (mi-as fi dorit pe 16" cu niste anvelope cu talon mai inalt).

 

 

Mai departe las pozele sa vorbeasca... :)

 

 

tare man...my dream este de asemenea un 330d indiferent din ce an.........mai ales ca ai putere bunicica la un conaum decent...sa o stapanesti sanatos

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina Mikken, ma bucur ca te-ai hotarat sa o tii, sa nu o mai vinzi. Nici eu nu as mai fi vandut-o daca as fi fost in locul tau, mai ales daca zici ca "a fost dragoste la prima pedala" :)

 

Sa o stapanesti sanatos in continuare si fara evenimente neplacute!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru aprecieri :)

 

@aleks_high: la intoarcerea de la Campina tu o mai aveai si pe domnisoara din dreapta la greutate, eu eram singur...de aia nu te puteai tine dupa mine :)

 

@Ciupanezu: nu, cand am vazut cat e de munca si de demontat m-am lasat pagubas. o sa-mi caut eventual scaunele sport, fara incalzire, ca sa nu modific nimic la instalatia electrica a masinii si sa fie in acelasi ton cu restul tapiseriei. cu banii economisiti vreau sa-i cumpar amortizoare sport (cel mai probabil vor fi Bilstein B6) si niste jante mai acatarii pentru la vara (am gasit ceva Alpina originale dar sa vad cum fac cu transportul din Germanica...oricum arata senzational).

 

@Acelover: iti dau doar unul, sa avem amandoi cate 5 :)

Link to comment
Share on other sites

cam asa ceva as vrea pentru la primavara...pe 17" sau 18"...inca nu sunt foarte sigur.

 

Eu zic pe 17".

Intr-adevar aspectul este mult mai frumos cu jante mai mari, dar la drumurile de pe la noi...

Saptamana trecuta am dat intr-o groapa la orhideea si am indoit o janta si am facut galma la cauciuc. Happiness + joy iti dai seama...

 

Zona aia cu pasajul de la Orhideea (in lucru) e dramatica. Mi s-a ars pana si becul de pozitie cand am dat in groapa. Macar de ar fi fost decat aia dauna. :)

post-13292-1227164349_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@alex_high: eh, slabe sanse sa vada nu? e inregistrata pe forum? anyway...nu ma da de gol :)

 

@Calin78: la cum evolueaza piata acum, m-am hotarat sa n-o mai vand. oricum nu am o caruta de bani sa pun diferenta pentru o Alpina sau M3 la ce visez eu, asa ca nu are rost s-o dau pe nimic. mai ales ca are noua toata articulatia fata, ii schimb si amortizoarele, revizie facuta...sunt foarte multumit de masina.

 

@teddy: sincer ma batea gandul s-o revopsesc in primavara, dar depinde ce buget o sa am atunci. nici nu prea stiu ce culoare s-ar potrivi mai bine si nici ce costuri implica o revopsire profi. argintiul asta e ok pt un oras ca Bucuresti, unde peste 2 ore ai iar praf pe masina, plus zgarieturi, etc...daca as avea garaj sau curte ar fi alta poveste :-s

 

@DanMTK: si eu sunt in dubiu inca in legatura cu jantele pe 18" la gropile de la noi. eu merg atent, dar cateodata chiar nu poti sa le ratezi :) aiurea ce ti s-a intamplat cu roata aia :) alti bani, alta distractie :-S

Link to comment
Share on other sites

Mda, adevarul e ca daca dai intr-o groapa naspa, indiferent ca ai pe 17" sau pe 18" tot se indoaie, sparge, anvelopa face galme (in cele mai rele cazuri).

 

cred ca voi alege in functie de oferta, indiferent ca e pe 17 sau 18. macar sa gasesc eu niste jante alpina misto :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pana la jantele Alpina, am schimbat toata articulatia pe fata si placutele de frana. urmeaza amortizoarele, dar se pare ca modelul asta sport OEM care il caut eu e cam greu de gasit :-s

 

deja m-am pregatit cu toate filtrele originale si uleiul 5w40 pentru urmatorul schimb, desi ultimul l-am facut acum 2000km :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.