Jump to content

E46 - 330d


mikken

Recommended Posts

pentru ca a fost cuminte, aseara a primit un set nou de amortizoare sport si flanse :) diferenta nu e foarte mare pentru ca si alea originale erau sport, dar in schimb nu mai troncane nimic :)

 

amortizorul pe dreapta fata cel putin era curs, avea joc vreo 2-3 cm in gol, era praf...masina devenise foarte instabila.

 

va mai scriu impresii dupa mai multi km, weekend-ul asta cred ca o plimb pana la Brasov sa facem niste teste :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

amortizoarele sunt marca TA-Technix, au costat 200 euro setul, comandate din Germania, mi le-a adus BRANDEX (sa traiesti 100 ani fratioare <_< )

 

poze din pacate nu am facut, ca mi le-am schimbat singur si eram plin pe maini de tot felul de substante :)

 

la banii astia sincer nu stiu cat o sa ma tina, eu sper cat mai mult. oricum au 2 ani garantie, daca tin atata, e perfect. acuma depinde si de cate gropi reusesti sa ocolesti :bashwall: eu unul sunt destul de atent.

Link to comment
Share on other sites

la tine e alta treaba, 2.0 biturbo de 204 cai :) sincer mereu ma uit pe posturile tale sa vad impresii despre masina. cred ca e super agila.

 

in general motoarele in 6 cilindri suna altfel decat cele in 4, sunt mai echilibrate, au vibratii reduse, si ma refer in special la diesel-uri. vorbesc cel putin de modelele 320d-330d e46, pentru ca astea le-am auzit si am mers cu ele.

 

nu stiu sincer cum sta treaba cu motorizarile astea noi, poate daca ajungi vreodata prin Bucuresti ma dai o tura cu a ta <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca o sa ajung prin Bucuresti cu masina, cel mai aproape de zona merg la Predeal... Te-as convinge ca '4 cilindri' nu e un criteriu. Intr-un post am mentionat faptul ca vibratiile se resimt doar in schimbatorul de viteze, masina neavand nici o reactie la ele. Iar sunetul, parca te simti in spatele unui motor foarte puternic, este placut, nervos, si nu trancanit tipic diesel.

 

Eu zic sa

Link to comment
Share on other sites

nu l-am auzit niciodata, de asta nici nu am facut nici un fel de afirmatii despre motorul asta de 2.0 biturbo. <_< eu am comparat doar cu 2.0d clasic, care stie toata lumea ca e renumit pentru zgomotul specific....si inca la bmw e bine, la vw, seat, skoda, opel si chiar audi parca sunt si mai zgomotoase.

 

poate la urmatoarea intalnire, daca se va face pe la munte, o sa poti sa ajungi si tu. chiar sunt tare curios cum poate trage motorasul asta, am auzit numai lucruri bune despre el. :)

Link to comment
Share on other sites

orice motor in 4 cilindri e mai zgomotos fie ca e de ultima generatie. oricum motoarele L6 de 3.0 parca sunt altfel si fata de L6 2.5.... pacat ca nu mi-am luat si eu 3.0... da ce sa-i faci.. asta-i viata..

 

Sa ai noroc de amortizoare si de viitoarele jante.... las ca vezi tu cum dupa o groapa luata mai serios, opresti in prima parcare sa vezi daca nu cumva mergi in 3 roti <_<, asa faceam si eu... da pentru aia tot 18" pun :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Eu unul, inainte de asta am avut Golf V 1.9 TDI, ala intr-adevar trancanea si vibra, inclusiv la relanti, iar cand treceai de 3000rpm sunetul motorului se transforma in zgomot... Deci, garantez, comparativ cu motorul precedent, *23d-ul este rafinament, lux si placere, inclusiv la 4750rpm sunetul este o placere.

 

Iar extra, comparat cu motorul de 3.0 V6 de pe Touareg, tot mai rafinat, mai placut, mai elastic este.

 

Cu L6 nu l-am putut compara ( inca ), dar tind sa cred ca este peste generatiile mai vechi, din cauza Common Rail 3rd.

 

Hai sa nu sar prea departe din topic, sa ai parte de masina, numa bine bafta si griji de gropi. Poate ne vom intalni vreodata si atunci vom discuta altfel.

Link to comment
Share on other sites

Merci Cristi <_< Sincer, nu stiu daca o sa trec la roti pe 18 pentru vara. Momentan imi place cum se comporta masina cu roti pe 17 si amortizoarele astea. Plus ca am deja cauciucuri foarte bune pe 17...ar fi cam multi bani de investit in jante + cauciucuri...si cum e vreme de criza, mai limitez investitiile :)
Link to comment
Share on other sites

Merci Cristi <_< Sincer, nu stiu daca o sa trec la roti pe 18 pentru vara. Momentan imi place cum se comporta masina cu roti pe 17 si amortizoarele astea. Plus ca am deja cauciucuri foarte bune pe 17...ar fi cam multi bani de investit in jante + cauciucuri...si cum e vreme de criza, mai limitez investitiile :)

 

Lasa betivule ca iei de la mine jante pe 18 ieftine cu cauciucuri noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

inca sunt in dubiu daca sa raman la jante pe 17 sau sa trec la 18 pentru vara.

 

am gasit niste jante alpina originale pe 18, cu cauciucuri noi good year eagle f1, insa vrea 1200 euro pe ele si sincer mi se pare cam mult <_< oricum arata demential.

Link to comment
Share on other sites

inca sunt in dubiu daca sa raman la jante pe 17 sau sa trec la 18 pentru vara.

 

am gasit niste jante alpina originale pe 18, cu cauciucuri noi good year eagle f1, insa vrea 1200 euro pe ele si sincer mi se pare cam mult :) oricum arata demential.

 

 

Mai pui 300 si iei pe 19" sau am unele belea rau de tot pe 18 la 500 pe criza asta <_<

Link to comment
Share on other sites

inca sunt in dubiu daca sa raman la jante pe 17 sau sa trec la 18 pentru vara.

 

am gasit niste jante alpina originale pe 18, cu cauciucuri noi good year eagle f1, insa vrea 1200 euro pe ele si sincer mi se pare cam mult <_< oricum arata demential.

 

 

pune 18 si nu o sa-ti para rau, mai ales cu suspensie sport

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.