Jump to content

Cauciucuri RFT - Eroare iDrive


Recommended Posts

Salut,

 

Astazi am avut "norocul" de a face o pana. Am mers la o vulcanizare, am rezolvat pana (pus dop pt ca baiatul de acolo mi-a spus ca nu poate dejanta un cauciuc RFT) dar eroarea de pe iDrive tot nu dispare. M-am uitat eu prin meniul iDrive dar nu am gasit nimic care sa anuleze eroarea sau asa ceva.

Sincer nu am avut timp sa citesc in carte cum se anuleaza, de aceea va cer un sfat pt ca mi-a fost mai usor sa postez aici, desi problema e banala.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

 

Later edit: mi-a venit o idee acum: trebuia sa apas pe butonul ala de langa incalzirea in scaun? :)

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

pai ... pune contactul la masina, apasa pe rotita de la idrive cand esti in ecranul principal, intra in vehicle settings, acolo selecteaza RPA, porneste motorul, selecteaza "Set tyre pressure" si apasa rotita, da-i "yes" dupa asta si gata, poti sa pleci. O sa iti apara acolo initialising...

 

Dar inainte sa faci astea sa iti verifici si sa iti reglezi presiunea in toate rotiile.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tocmai am vulcanizat RFT-ul. Se poate vulcaniza fara probleme atat timp cat intepatura se afla pe parte de rulare a cauciucului, nu pe laterala lui. Si daca taiatura nu este prea mare. Eu am avut un cui.

Ideea este ca nu se da caucicul jos de pe janta, se vucanizeaza din exterior....sunt curios cat poate fi de rezistent un astfel de dop. Ramane de vazut.

Nu simt nici o diferenta in rulare, nici vibratii, nici zgomot...

Link to comment
Share on other sites

am pus eu dop si a tinut fix o statie de tramvai.

Astazi am fost la Autosoft pe Dudesti (au masina de dejantat RFT) si mi-a vulcanizat-o acolo cu petic pe interior. Sper sa tina.. daca nu, imi cumpar cauciucuri :)

Oricum nu bate, iar zgomot mai mare nu pot spune ca am remarcat.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am vulcanizat RFT-ul. Se poate vulcaniza fara probleme atat timp cat intepatura se afla pe parte de rulare a cauciucului, nu pe laterala lui. Si daca taiatura nu este prea mare. Eu am avut un cui.

Ideea este ca nu se da caucicul jos de pe janta, se vucanizeaza din exterior....sunt curios cat poate fi de rezistent un astfel de dop. Ramane de vazut.

Nu simt nici o diferenta in rulare, nici vibratii, nici zgomot...

 

nu are nimic daca e pe banda de rulare

ai sa vezi ca o sa te tina

nu afecteaza cu nimic un dop.....

Edited by noname!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.