Jump to content

bmw m5 sau 535d m pachet


fortdoe

Recommended Posts

stiu ca e putin deplasasta comparatia dar ce ati alege intre aceste 2 masini dar am mers de curand cu un 535d si am ramas placut surprins de masina. Un M este ceva deosebit cu atat mai mult M5 dar daca luam in considerare si alte elemente precum consum, taxe, intretinere ce credeti? In plus un M5 de prin 2005 cu vreo 80000-100000 km se poate cumpara pe firma desigur cu 32000 - 35000. Un 535 d cu km rezonabili cu m pachet si intr-o stare buna e undeva la vreo 25000- 28000.

bmw m5 507cp- 535 d 272/286cp

bmw m5 consum mixt 14,8 - 535d 6,7

impozit M5 cred ca vreo 2400ron - 535 d in jur de 900

Ma repet, stiu ca e putin fortata comparatia dar totusi tinand cont si de acesti factori si de criza financiara :) de care sa fie oare?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Din punctul meu de vedere M5, M3, AMG,RS4 etc, sunt masini pentru oameni cu o situatie financiara foarte buna astfel incat aspectele pe care le-ai enumerat tu mai sus sa nu conteze .

 

Cel putin asa vad eu lucrurile.

 

 

Deci as alege cealalta varianta oricare ar fi ea, in cazul de fata 535d, prin simplul fapt ca ti-ai pus problema :)

Link to comment
Share on other sites

de acord cu Remus, un M presupune un buget anual de intretinere cam maricel, numai revizile si consumabile sunt o avere.

eu as opta pentru un seria 5 cu M pachet, care dupa mine este combinatia traznet, la M trebuie sa ai si unde sa beneficiezi de cei 507 cp, iar cei 260 cp sunt mai mult decat suficienti.

dar trebuie sa recunoastem ca toti ne-am visat posesori de M. :)

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum vrei să te dai cu ele, dacă vorbeşti de consum la M5, mergi pe 535d....ĂŽnsă povestea aia cu 535d şi consumul mixt de 6,7 l/100km, este pentru copii, să poată adormi mai uşor....

Decât să iei M5 şi să o laşi uşurel pentru un consum de 12-13 l/100 km la drum, mai bine iei 535d şi cu un consum la drum de 9-10 l/100 km, mănânci asfalt...

 

Nu are rost să comparăm M5 cu 535d, oricât am vrea să credem că sunt apropiate, ele nu sunt, sau cel puţin, nu pe cât am vrea noi să fie.....535d e o limuzină extrem de rapidă pentru un diesel de talia ei, dar M5 e bomba pe şosea, e totuşi vârf de tehnologie ĂŽn motoare....nu ştiu cum stai tu pe "caşcaval", dacă tu crezi că-ţi permiţi M5, go for it....e totuşi o maşină de vis pentru unii....cu ĂŽntreţinerea e relativ, probabil ca nu o să faci sute de mii de kilometri pe an.....

 

p.s. : aseară m-am dat cu 535d-ul pe E85 cu un M3 e46 (era gălbui spre muştar şi avea nr. de BT), ce-i drept o parte din drum a fost cam ceaţă şi nu s-a ĂŽncumetat să-i dea mai tare ca mine, dar nu am făcut de râs seria e60...

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Am spus si eu ca o comparatie intre bmw m5 si bmw 535 d e fortata. Un bmw M va ramane intotdeauna un etalon, iar senzatia pe care ti-o da conducerea unei astfel de masini este unica, Stiu asta pentru ca am avut un bmw m3 e 46.de fiecare data cand mergeam cu masina aceea era ceva unic. Eu am ridicat problema in primul rand din punctul de vedere al posibilitatii de exploatare a acestei masini. Consumul pe mine nu ma deranjeaza. In fond e o masina puternica care nici nu trebuie sa consume putin. Apoi costurile pentru intretinere asa cum spunea si un alt user cred ca sunt mult influentate de nr de km pe care ii faci. In cazul meu nu prea multi pe an. In momentul asta inclin spre un m5 mai ales ca si preturile nu sunt chiar mari pentru o masina de 500cp.Si cred ca cele doua masini se adreseaza unei clientele diferite atunci cand sunt noi. Dupa se mai schimba putin situatia. Multumesc celor care si-au dat cu parerea pana acum chiar si acelora care nu pot sa se abtina in a fi putin ironici sau a intepa un pic. Cred ca forumul asta trebuie sa fie ceva constructiv. iar faptul ca am deschis acest topic nu inseamna, ca ar trebui sa aleg din prima ,orice mai putin un m. e vorba de informare si de a afla si parerea altora. Daca nu ma insel ciupanezu ai avut un m6? Poate niste detalii despre masina tinand ocnt ca are acelasi motor cu m5 si imparte aceeasi tehnologie.
Link to comment
Share on other sites

Fa-ti calculele, nu te grabi si daca te tine buzunarul, ia-ti M5. Dar inainte sa iti faci calculele, citeste posturile userului poleposition care detine un M6 sa vezi ce bani baga omul ala in masina. Si asta nu pentru ca e vre-un cazan, ci pentru ca asa se cere pentru o masina de asemenea anvergura.
Link to comment
Share on other sites

@fortdoe, ia-Þi frate M5...nu o sã regreÞi, de ce sã iei un diesel cÞnd poÞi avea ceva cu adevãrat special.....probabil cã Þi-ai fãcut deja niºte calcule, oricum, nu e chiar aºa de speriat ÎntreÞinerea cum pare....100 de mii de kilometri nu sunt mulÞi deloc, Þinând cont cã toate piesele din motorul de M5 sunt tratate ºi rãsverificate.

 

...eu zic cã se comportã mai bine un motor tratat pentru fugã (cuzineÞi, axe cu came, pistoane, segmenÞi, virbochen etc.), chiar de dai În el, faÞã de un V8 de serie....dacã nu Îl alergi pe circuit, e greu sã oboseºti un M5, dacã nu Þii nepãrat sã ÎÞi baÞi joc de el....ai totuºi un V10 pur sânge sub capotã, nu un motor dopat :)....

Link to comment
Share on other sites

aia cu impozitul pe firma nu am avut-o in vedere pentru un moment. mea culpa. ciupanezu la te referi cand spui costuri de intretinere. la chestiile normale legate de ulei, filtre, placute? sau mai este vorba si de altceva. numai sa nu imi spui de treaba aia, cum ca cutia de viteze la M5 sau M6 e consumabila. din punctul tau de vedere este o masina fiabila (avand in vedere faptul ca este o masina care se vreea super sportiva). si cam la cati km se merita? multam mult!
Link to comment
Share on other sites

m-ul e o povara pe care nu cred ca o poti duce. cum o dai nu e bine. o iei veche, o sa te coste intretinerea. o iei noua e f scumpa. oricum ar fi totul se reduce la bani. consumul urban la m5 e cca 30. ia-ti masina pe care ti-o poti permite. daca iti poti permite m ia m. eventual un m3 e46 sau e92. m5 nu e asa de fun cat e m3. Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

...nu poĂži Âşti ce povarĂŁ poate sau nu poate duce omul....nu e obligatoriu sĂŁ fie ĂŽntreĂžinerea exageratĂŁ...tot ulei intrĂŁ ĂŽn motor, chiar de mai completezi, filtrele sunt tot filtre, placuĂžele de franĂŁ nu sunt de speriat....

am aproximat din suma pe care este dispus sa o cheltuie. cu m-ul nou asa e, dar la 100k km lucrurile se schimba. la un necaz mai mare esti dus. consumul e f mare si conteaza cat umbli. eu am un disconfort cu 18 la sosea, mi se pare mult. 22-24 in oras accept. la un drum pana in germania si inapoi poti face economie 500-700eu. ma rog. ce am vrut sa spun este ca nu merita m decat daca ai o situatie financiara sigura si solida. m-ul mananca bani.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca e putin deplasasta comparatia dar ce ati alege intre aceste 2 masini dar am mers de curand cu un 535d si am ramas placut surprins de masina. Un M este ceva deosebit cu atat mai mult M5 dar daca luam in considerare si alte elemente precum consum, taxe, intretinere ce credeti? In plus un M5 de prin 2005 cu vreo 80000-100000 km se poate cumpara pe firma desigur cu 32000 - 35000. Un 535 d cu km rezonabili cu m pachet si intr-o stare buna e undeva la vreo 25000- 28000.

bmw m5 507cp- 535 d 272/286cp

bmw m5 consum mixt 14,8 - 535d 6,7

impozit M5 cred ca vreo 2400ron - 535 d in jur de 900

Ma repet, stiu ca e putin fortata comparatia dar totusi tinand cont si de acesti factori si de criza financiara :) de care sa fie oare?

Indiferent pe care te hotarasti incearca sa negociezi cat mai mult la pret. In ziua de azi sunt din ce in ce mai putini cei care platesc cash. :)

 

...nu poĂži Âşti ce povarĂŁ poate sau nu poate duce omul....nu e obligatoriu sĂŁ fie ĂŽntreĂžinerea exageratĂŁ...tot ulei intrĂŁ ĂŽn motor, chiar de mai completezi, filtrele sunt tot filtre, placuĂžele de franĂŁ nu sunt de speriat....

am aproximat din suma pe care este dispus sa o cheltuie. cu m-ul nou asa e, dar la 100k km lucrurile se schimba. la un necaz mai mare esti dus. consumul e f mare si conteaza cat umbli. eu am un disconfort cu 18 la sosea, mi se pare mult. 22-24 in oras accept. la un drum pana in germania si inapoi poti face economie 500-700eu. ma rog. ce am vrut sa spun este ca nu merita m decat daca ai o situatie financiara sigura si solida. m-ul mananca bani.

Hai sa o luam invers , de la ce venit lunar te-ai baga pe un M5 second de 40-45000.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca o masina nu trebuie sa depaseasca venitul proprietarului pe un an.

de fapt au facut altii socoteli din astea. socoteala mea e valabila daca o tii 10 ani. la 5 ani ar trebui venitul pe 6 luni. se verifica in practica, nemtii de ex cu un venit de 3000 eu/luna au masini de 30,000 pe care le tin 10 ani sau de 15000 pe care le tin 5. in ro unde toti sunt smecheri si dorm in masina socoteala nu se aplica.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca o masina nu trebuie sa depaseasca venitul proprietarului pe un an.

de fapt au facut altii socoteli din astea. socoteala mea e valabila daca o tii 10 ani. la 5 ani ar trebui venitul pe 6 luni. se verifica in practica, nemtii de ex cu un venit de 3000 eu/luna au masini de 30,000 pe care le tin 10 ani sau de 15000 pe care le tin 5. in ro unde toti sunt smecheri si dorm in masina socoteala nu se aplica.

Bun, calculul asta se justifica in ideea ca la nemti sa cumperi (sa construiesti) o casa medie ca dimensiuni, finisaje etc te costa vreo 300-400000 si tot asa mergem mai departe cu logica chelt. de intretinere mari indiferent la ce, impozite mari , taxe mari...

In Romania , dupa mine, un venit nemtesc de 3000 euro/luna se poate reduce la 1500 pentru o masina de 30000.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nu prea m-am facut inteles. nu consumul este ceea ce ma intereseaza in mod deosebit. si asta nu pentru ca sunt in top 300. 30% mi se pare cam mult totusi cu toate ca nu neg acest lucru pentru ca nu am mers cu o astfel de masina. retin insa dintr-un topic a lui tien care are un m6 parca, ca era vorba de vreo 18%. sper sa nu gresesc dar asa retin. despre asta ar putea sa ne spuna mai multe si ciupanezu. pe de alta parte nu cred ca un m5 e mult ma scump ca si intretinere in comparatie cu un un m3 e92, ca tot amintea de aceasta masina user fbdcnt. si acum o intrebare pe care a adresat-o si altcineva tot pentru fbdcnt.

cam de cati bani vb cand ne referim la intretinrea unui m5. si hai sa vorbim pe chestii normale adica in conditiile unei masini bune fara probleme grave. pentru ca daca e sa pice ceva la motor cred ca e groasa treaba si in cazul unui 535 d sau in cazul unui 335.

apropo de cutie. au avut cumva recall pentru aceasta ori s-au schimbat doar pe garantie?

totusi e tare pacat ca nu e si un posesor de m5 pe forumul asta care sa ne spuna ceva in cunostinta de cauza.

si da m5board.com e un site ok. am verificat si acolo. in general exista pareri bune despre m5 ca si fiabilitate si nici nu am observat asa o isterie in legatura cu cutia smg de pe m5. au mai picat dar nu e o regula. oricum cred ca sunteti de acord toti ca in cazul unei masini second e si putin vorba de noroc.

 

vad ca divagam de la subiect. am deschis topicul asta pentru o informare privind masina M5 ca si fiabilitate si costuri de intretinere in conditiile unei masini bune.astea cu venitul cred ca sunt probleme pentru alte formuri. nu ma refeream la consum sau la ce se intampla daca cade motorul.

oricum multumesc tuturor celor care au raspuns pana acum la acest topic.

 

 

m-ul e o povara pe care nu cred ca o poti duce. cum o dai nu e bine. o iei veche, o sa te coste intretinerea. o iei noua e f scumpa. oricum ar fi totul se reduce la bani. consumul urban la m5 e cca 30. ia-ti masina pe care ti-o poti permite. daca iti poti permite m ia m. eventual un m3 e46 sau e92. m5 nu e asa de fun cat e m3.

bune sugestiile tale dar m3 e46 am avut. un e 92 totusi e mult mai scump decat un bmw m5. si in plus parca as vrea o masina mai spatioasa. momentan am tot un m60 si nu stiu cum m-as acomoda iar intr-o masina in 2 usi.

 

DupĂŁ pĂŁrerea mea, nu se poate face nici un fel de comparaĂžie ĂŽntre M5 E60 Âşi 535d E60.

 

Sunt maÂşini care se adreseazĂŁ unor clientele diferite, sunt cu totul alte costuri de ĂŽntreĂžinere.

 

 

ciupanezu poti sa ne spui ceva concret despre costuri de intretinere luand in considerare o masina buna la care nu pica motorul cum spuneau unii. haide sa aflam niste info pertinente tinad cont ca ai sau ai avut M6, ca dupa vedem topicul asta se duce spre o analiza financiara.

Link to comment
Share on other sites

theotien: declara si consum de 14% la masnia lui m6, pe cand urmatorul proprietar adica poleposition, declara consum de 37% la acelas M6... problema nu e consumul, problema e daca ti-l permiti sau nu... 30% inseamna 200 de km.. vreo 3 zile prin oras.. maxim..cu 1 plin.

 

Apoi trebuie sa te gandesti la minim 1 schimb de gume pe 19" NOI.. pe an.. si sa nu te gandesti ca se uzeaza la 5mm si apoi le schimbi... le schimbi poate cand sunt pe la jumatate... si mai ai probleme cu ambreiajul in sensul ca este consumabil... tot din ce spune poleposition. cauta-i topicul, si vezi acolo. si consum si cheltuieli.

Link to comment
Share on other sites

ciupanezu poti sa ne spui ceva concret despre costuri de intretinere luand in considerare o masina buna la care nu pica motorul cum spuneau unii. haide sa aflam niste info pertinente tinad cont ca ai sau ai avut M6, ca dupa vedem topicul asta se duce spre o analiza financiara.

 

Eu n-am avut M6, mĂŁ confunzi. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.