Jump to content

bmw m5 sau 535d m pachet


fortdoe

Recommended Posts

ciupanezu poti sa ne spui ceva concret despre costuri de intretinere luand in considerare o masina buna la care nu pica motorul cum spuneau unii. haide sa aflam niste info pertinente tinad cont ca ai sau ai avut M6, ca dupa vedem topicul asta se duce spre o analiza financiara.

 

Eu n-am avut M6, mĂŁ confunzi. :)

a da era vb de poleposition. scuze

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu nu am m5 am m3 e93. din ce am vazut pe la altii, toate m-urile inghit bani cu nemiluita dupa 100000km. asta din cauza ca cine are m da in el ceva mai tare decat intr-o masina normala. de acolo tot felul de uzuri, mai rapide ca la alte modele. pe mine nu ma costa deocamdata nimic in afara de revizii si benzina, masina e noua si in garantie. nu am auzit de nimeni, repet nimeni, sa aiba m de o anumita varsta/km la bord fara reparatii majore- diferentiale, cutii, motoare...etc. e adevarat ca e92/93 e mic, nu prea ai aer in el dar asa trebuie sa fie o masina sport in opinia mea. in plus al meu e cabrio, cat nu e existat e9x cabrio nu am cumparat m. imi place sa merg dimineata la munca decapotat, uneori si iarna. caroseria de serie 5 are un volum optim pt o masina si recent au rezolvat si problema de ergonomie cu manerele alea de pe usi care erau si oribile si le loveai mereu cu piciorul.
Link to comment
Share on other sites

am gasit aceasta masina. e 39000 tva inclus in jur de 65000km. asta cu km e relativ tare la un second.

la banii astia, eu m-as orienta spre un Impreza WRX STi 2008 nou-nout, cu garantie, 309 cp, AWD, motor boxter, o frumusete. :)

 

esti ferm convins sper, ca inafara de performante pe circuit sa zicem , in oras nu se compara cu M-ul, nu ?

Link to comment
Share on other sites

scuze, dar daca iar vorbim de consum la un m5 e clar ca vorbim vorbe....daca iti permiti un m5 nu te uiti la consum si consumabile...daca iti faci calcul ptr un m5 inseamna ca probabil nu til poti permite ca si intretinere, pentru ca o sa fii uimit de cat de scumpa e intretinerea lui in comparatie cu orice masina "normala"....deci e clar, 545i sau 535d....m5-ul ...alta data...parerea mea !!!

 

 

la toate parerile si previziunile de cost pe care le citesti/vezi/auzi mai adauga jumatate doar pentru neprevazut si atunci o sa ai o imagine cat de cat reala.......

 

am prieten care a avut m5 e39 , m3 e46 , m5 e60...acum merge cu un S550 nou...de departe cel mai costisitor a fost e60-ul....ce povesteste poleposition e foarte adevarat si chiar mai mult ( facturi garla are omu' )...pentru ca o astfel de masina nu o repari cu piese din dezmembrari sau in service-uri ambulante....cel care umbla la el chiar trebuie sa se priceapa altfel o sa ai o gramada de fier care nu merge ca lumea....

Edited by alex sabin
Link to comment
Share on other sites

am gasit aceasta masina. e 39000 tva inclus in jur de 65000km. asta cu km e relativ tare la un second.

la banii astia, eu m-as orienta spre un Impreza WRX STi 2008 nou-nout, cu garantie, 309 cp, AWD, motor boxter, o frumusete. :)

 

esti ferm convins sper, ca inafara de performante pe circuit sa zicem , in oras nu se compara cu M-ul, nu ?

nu prea cred, STi pleaca pe 4 roti, M-ul doar pe 2. :)

Link to comment
Share on other sites

nu am auzit de nimeni, repet nimeni, sa aiba m de o anumita varsta/km la bord fara reparatii majore- diferentiale, cutii, motoare...etc.

 

Ai mare dreptate.

 

ÂŞtiu doi posesori de M5 E39, una dintre maÂşini a avut motorul recondiĂžionat, grupul schimbat Âşi mai multe probleme la distribuĂžie iar cealaltĂŁ, grupul Âşi cutia.

 

ExistĂŁ un posesor de M5 E39 pe forum, the drunken monkey.

I-a picat Âşi motorul Âşi cutia.

 

Sursa problemelor este exploatarea extremĂŁ a acestor maÂşini.

Link to comment
Share on other sites

ca o concluzie pe care imi permit sa o trag de vreme ce eu am deschis acest topic este ca voi merge pe M5. vad ca multi de pe aici nu prea au incredere in masina. vad ca se pune cam mult raul in fata. ba ca pica motorul ba cutia. la o masina care nu o iei de noua exista mereu riscuri. asta fiind o masina mai scumpa e logic sa fie mai scumpa si intretinerea. insa cred ca cei de la Bmw stiu ce fac mai ales cand e vorba de motoare. apropo, pe m5board.com nu exista isteria care este pe acest forum referitor la cutia SMG. asta asa ca o paranteza. si mai cred ca o masina care a avut atentia necesara inca de la inceput si ma refer la reviziile facute la timp si mai ales la un rodaj corect, nu va avea probleme.

asadar fratilor putin mai multa incredere in ce fac baietii astia de la BMW.

si inca ceva. nu stiu cati de pe aici isi permit sa schimbe si motorul si cutia la un M5 sau la un M6 sau la un M3. spun asta nu pentru a intepa pe cineva ci doar pentru a evidentia ca nu la asta te gandesti cand iti cumperi o masina.

oricum multam mult pentru pareri.

Link to comment
Share on other sites

BMW face motoare extrem de fiabile.....totusi voi auziti ce spuneti ? M5 cu 100 000km la bord,totusi nu e un diesel oarecare sau vreun 525i sau 530i.....e un //M ! Cate Ferrari-uri sau Lamborghini-uri ati vazut voi cu 100-120k km ? :) Sa fim seriosi........100 000km pt un M5 este mai mult decat decent !
Link to comment
Share on other sites

BMW face motoare extrem de fiabile.....totusi voi auziti ce spuneti ? M5 cu 100 000km la bord,totusi nu e un diesel oarecare sau vreun 525i sau 530i.....e un //M ! Cate Ferrari-uri sau Lamborghini-uri ati vazut voi cu 100-120k km ? :) Sa fim seriosi........100 000km pt un M5 este mai mult decat decent !

 

sincer nu as cumpara un ferrari cu 100 k km ....

 

 

depinde si de cum sunt facuti acei km...

Link to comment
Share on other sites

sincer nu as cumpara un ferrari cu 100 k km ....

 

depinde si de cum sunt facuti acei km...

 

Pai Alex, tu cum crezi ca sunt facuti ? Ai impresia ca cineva isi cumpara Ferrari si sa mearga la pas cu el ?

 

Fortdoe, din experienta prietenilor mei iti pot spune ca un M nu se cumpara la peste 50.000 km, decat daca ai deja in buzunar inca 50% din cat ai dat pe el, pt reparatiile ulterioare si intretinere, daca nu ai garantie la masina.

Colegii de pe forum te invata de bine; M5-ul e doar pt oamenii cu o stare financiara buna spre foarte buna; intretinerea unui M (la standarde, nu carpeli in spatele blocului) te usuca la buzunar; stiu oameni care castigau 4-5000 de euro pe luna care au avut M5 si se plangeau ca masina le inghite pre multi bani.

 

M5-ul ala gasit de tine la inceputul topicului mi se pare afacere; 39.000 cu TVA inclus e excelent, ireal chiar.

Frumoasa si culoarea.

Bafta!!!

Edited by cozmisu
Link to comment
Share on other sites

eu nu am m5 am m3 e93. din ce am vazut pe la altii, toate m-urile inghit bani cu nemiluita dupa 100000km. asta din cauza ca cine are m da in el ceva mai tare decat intr-o masina normala. de acolo tot felul de uzuri, mai rapide ca la alte modele. pe mine nu ma costa deocamdata nimic in afara de revizii si benzina, masina e noua si in garantie. nu am auzit de nimeni, repet nimeni, sa aiba m de o anumita varsta/km la bord fara reparatii majore- diferentiale, cutii, motoare...etc. e adevarat ca e92/93 e mic, nu prea ai aer in el dar asa trebuie sa fie o masina sport in opinia mea. in plus al meu e cabrio, cat nu e existat e9x cabrio nu am cumparat m. imi place sa merg dimineata la munca decapotat, uneori si iarna. caroseria de serie 5 are un volum optim pt o masina si recent au rezolvat si problema de ergonomie cu manerele alea de pe usi care erau si oribile si le loveai mereu cu piciorul.

 

 

cred ca sinteti destul de excesivi in ceea ce priveste costul de intretinere al unui M ( ambreiaj, cutie viteza, motor etc ca piese consumabile) :)

 

in cazul unei utilizari de genul asta http://fr.youtube.com/watch?v=zqjYa9RmjYc&NR=1 poate ca as fi de acord,

dar intretinut si exploatat de un adevarat pasionat de masini sportive costul de intretinere al unui M nu depaseste cu mult

cel al unei masini clasice.

 

am un m3 smg2 de aproximativ 2 ani am rulat in jur de 35 000km are 100 000km si costul de intretinere e derizoriu pina in momentul de fata.

am facut inspectia 2 (cea mai scumpa revizie la M) cost 650euro o garnitura schimbata la puntea spate in jur de 200euro si doua cauciucuri pe spate in jur de 800euro ( deci ele fiind noi, pot sta linistit inca 40 000km aproximativ)

deci total in doi ani costul a fost in jur de 1600 euro.

 

masina a fost prima mana cind am luat-o si am istoricul ei; in afara de reviziile clasice 0 euro cheltuieli

ca or sa vina cheltuieli mai importante la 200 000km si vechime de 10 ani la masina asta nu exclud dar la o masina de 3-4 ani si 100 000km nu vad cum pot aparea cheltuieli importante in cazul unei utilizari normale ( tinind cont bineinteles ca e o masina sport si are nevoie sa fie supusa la regimuri mai intenese )

 

deci cind citesc pe forum exagerari de genul motor cutie ambreiaj schimbate repede ma intreb daca nu utilizati masinile ca in filmuletul pe care l-am pus mai sus: in cazul asta va propun ceva mai solid pentru genul asta de utilizare http://fr.youtube.com/watch?v=kNJTuQhE_e0&...feature=related :)

Link to comment
Share on other sites

eu nu am m5 am m3 e93. din ce am vazut pe la altii, toate m-urile inghit bani cu nemiluita dupa 100000km. asta din cauza ca cine are m da in el ceva mai tare decat intr-o masina normala. de acolo tot felul de uzuri, mai rapide ca la alte modele. pe mine nu ma costa deocamdata nimic in afara de revizii si benzina, masina e noua si in garantie. nu am auzit de nimeni, repet nimeni, sa aiba m de o anumita varsta/km la bord fara reparatii majore- diferentiale, cutii, motoare...etc. e adevarat ca e92/93 e mic, nu prea ai aer in el dar asa trebuie sa fie o masina sport in opinia mea. in plus al meu e cabrio, cat nu e existat e9x cabrio nu am cumparat m. imi place sa merg dimineata la munca decapotat, uneori si iarna. caroseria de serie 5 are un volum optim pt o masina si recent au rezolvat si problema de ergonomie cu manerele alea de pe usi care erau si oribile si le loveai mereu cu piciorul.

 

 

cred ca sinteti destul de excesivi in ceea ce priveste costul de intretinere al unui M ( ambreiaj, cutie viteza, motor etc ca piese consumabile) :)

 

in cazul unei utilizari de genul asta http://fr.youtube.com/watch?v=zqjYa9RmjYc&NR=1 poate ca as fi de acord,

dar intretinut si exploatat de un adevarat pasionat de masini sportive costul de intretinere al unui M nu depaseste cu mult

cel al unei masini clasice.

 

am un m3 smg2 de aproximativ 2 ani am rulat in jur de 35 000km are 100 000km si costul de intretinere e derizoriu pina in momentul de fata.

am facut inspectia 2 (cea mai scumpa revizie la M) cost 650euro o garnitura schimbata la puntea spate in jur de 200euro si doua cauciucuri pe spate in jur de 800euro ( deci ele fiind noi, pot sta linistit inca 40 000km aproximativ)

deci total in doi ani costul a fost in jur de 1600 euro.

 

masina a fost prima mana cind am luat-o si am istoricul ei; in afara de reviziile clasice 0 euro cheltuieli

ca or sa vina cheltuieli mai importante la 200 000km si vechime de 10 ani la masina asta nu exclud dar la o masina de 3-4 ani si 100 000km nu vad cum pot aparea cheltuieli importante in cazul unei utilizari normale ( tinind cont bineinteles ca e o masina sport si are nevoie sa fie supusa la regimuri mai intenese )

 

deci cind citesc pe forum exagerari de genul motor cutie ambreiaj schimbate repede ma intreb daca nu utilizati masinile ca in filmuletul pe care l-am pus mai sus: in cazul asta va propun ceva mai solid pentru genul asta de utilizare http://fr.youtube.com/watch?v=kNJTuQhE_e0&...feature=related :)

 

bravo dorum3. in sfarsit o parere pertinenta si reala. multi vorbesc ce au auzit pe la prieteni dar putini s-au urcat macar o data intr-un m.

Link to comment
Share on other sites

cred ca sinteti destul de excesivi in ceea ce priveste costul de intretinere al unui M ( ambreiaj, cutie viteza, motor etc ca piese consumabile) :)

 

dar intretinut si exploatat de un adevarat pasionat de masini sportive costul de intretinere al unui M nu depaseste cu mult

cel al unei masini clasice.

 

Cei mai mulĂži posesori de M conduc agresiv, nu fac promenade.

 

A conduce agresiv nu ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ faci burnout-uri sau cerculeĂže..

Link to comment
Share on other sites

daca ii bagi un ambreiaj ceramic...ai terminat povestea cu schimbul des de ambreiaj,

M-ul nu trebuie sa il alergi zi de zi 100k km ca sa cada, cade si el in functie de exploatarea lui, te porti fumos cu el si el la fel cu tine...dar sa nu uitam ca fiind un M s-ar putea sa te injure daca mergi la pas cu el de fiecare data cand il scoti din garaj. Oricum, parerea mea este ca M-ul nu este o masina de mers cu ea zi de zi. Pentru asta e bun dieselul 535d.

Link to comment
Share on other sites

ca sa intru tot in ciclul povestii de la altii : m3 la 50k adus din germania tipla , tinut un an sa il vada lumea , mers ca la promenada , fara forje peste 5000...vandut dupa un an la un tip din sibiu ...omu' luandu-si m3 a dat blana...pe la brasov i-a cazut debitmetrul , dupa vreo 3000km ia cazut ambreiajul... ( era un m3 galben cu interior mustar ... )

 

dorum3 : esti un caz fericit....bucura-te......

Link to comment
Share on other sites

ca sa intru tot in ciclul povestii de la altii : m3 la 50k adus din germania tipla , tinut un an sa il vada lumea , mers ca la promenada , fara forje peste 5000...vandut dupa un an la un tip din sibiu ...omu' luandu-si m3 a dat blana...pe la brasov i-a cazut debitmetrul , dupa vreo 3000km ia cazut ambreiajul... ( era un m3 galben cu interior mustar ... )

 

dorum3 : esti un caz fericit....bucura-te......

 

poate sint un caz fericit deoarece am dat peste o masina care a fost intretinuta si exploatata civilizat iar eu la rindul meu

am grija de ea la fel, nu ca M3 -ul meu ar fi norocos sa nu aibe probleme...

in ceea ce priveste modul in care conduc masina nu e nicidecum tip plimbare sub 3000ture : schimb destul de des vitezele la ruptor, am atins deja speedlimitul de la masina (adica in jur de 275km/h pe bord, ceea ce inseamna 250km/h reali anuntati chiar de constructor), deci condus pe masura masinii, asta nu inseamna ca 100% din km parcursi au fost in conduita sportiva extrema :) ( e imposibil, obositor si chiar neplacut sa conduci tot timpul la limitele masinii)

 

modul in care eu o folosesc ar fi: 20% din utilizare e ultra sportiva, 30% sportiva iar restul de 50% e normala.

 

iar poate un lucru foarte important pentru genul asta de masina, utilizarea in oras e poate maxim de 5% din totalul

celor 100 000km pe care ii are masina (primul proprietar a facut majoritatea autostrada iar eu la fel majoritatea drumuri lungi si foarte rar oras) : nu vad interesul celor 343 de cai in a rula de la un semafor la altul decit acel de a fi admirat de pietoni :)

 

ma intreb daca nu poate fi cauza problemelor multiple de care se pling unii proprietari acela de a utiliza un m in oras.

 

iar in legatura cu prietenul tau care a cumparat un m la 50 000km in tipla(chiar daca caroseria si interiorul arata tipla, motorul si restul mecanicii nu se vede) : problema e ca nu poti sa sti cum a fost exploatat si intretinut, cit circuit a facut (sint masini utilizate destul de des pe circuit, ceea ce nu inseamna ca ar fi moarte la utilizare pe circuit dar necesita o intretinere diferita, reviziile mult mai rapid 5000 -10 000km fata de 20 000-25 000km normal) etc

Link to comment
Share on other sites

Intadevar , M-ul la 39k cu tva cu tot ..... iti iei TVA-ul inapoi pe firma ramane in vreo 32-33k euro . E beton.

 

Dar gandeste-te inainte totusi ca daca ai un pic de noroc , la 100k km la M5 poti sa bagi in urmatorii 5-10-15k km si 10-15 mii de euro fara sa fie nimic grav . Testeaza masina bine si orienteaza-te !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.