Jump to content

bmw m5 sau 535d m pachet


fortdoe

Recommended Posts

@alex sabin, ai zis că i-a picat debitmetrul şi ambreiajul ca şi cum ar fi avut daună totală :)))...ca o curiozitate, debitmetrul pică la toate maşinile...ba chiar şi ambreiajul...a picat, l-a schimbat, ce atâta tam-tam pentru un kit de ambreiaj......mă gândesc că după ce l-a cumpărat, i-au mai rămas bani de benzină şi alte cele.... Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@alex sabin, ai zis cã i-a picat debitmetrul ºi ambreiajul ca ºi cum ar fi avut daunã totalã :) ))...ca o curiozitate, debitmetru picã la toate maºinile...ba chiar ºi ambreiajul...a picat, l-a schimbat, ce atâta tam-tam pentru un kit de ambreiaj......mã gândesc cã dupã ce l-a cumpãrat, i-au mai rãmas bani de benzinã ºi alte cele....

 

 

era ideea ca pica si de asemenea ca depinde de exploatarea anterioara...

Link to comment
Share on other sites

...la debitmetru nu depinde aºa mult exploatarea anterioarã, sau nu ar fi cazul la 50.000 km...pur ºi simplu mai picã....cât despre ambreiaj, asta e i-a dat puÞin ºi proprietarul anterior....

 

debitmetrul se mai duce si filtrului de aer neschimbat la timp, poate la asta se referea :)

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Am schimbat la M6:

 

- ambreiaj + volanta

- diferential ( de 3 ori) defecte de fabricatie, cel putin 2

- interlink-uri pe spate

- bucse cardanica (parca ?)

 

ambreiajul cred ca poate fi considerat consumabil oricum, la M-uri mai degraba decat la restul...

 

L-am "exploatat" normal pt o masina sport... si in M Mode si in D2 (gen, mod "oras")... si in limitare 250hm/h (de fiecare data cand am iesit pe autostrada) si din "padele" pe manual si pe automat, derapaje controlate etc... (si inca nu am apucat sa ii dau Launch Control)

 

Cam tot ce inseamna sa conduci un "M", adica altfel decat o masina "normala"

 

In schimb intretinuta exemplar si fara compromisuri. Verificari la cel mult 3 luni si revizii COMPLETE la timp, de fapt mult mai devreme decat anunta iDrive-ul... La cel mai mic detaliu.

 

Costuri de intretinere...? lipsit de sens... Placerea de a o conduce: "priceless" !

Comparatia intre M5 si 535d ?... complet inutila.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat la M6:

 

- ambreiaj + volanta

- diferential ( de 3 ori) defecte de fabricatie, cel putin 2

- interlink-uri pe spate

- bucse cardanica (parca ?)

 

ambreiajul cred ca poate fi considerat consumabil oricum, la M-uri mai degraba decat la restul...

 

L-am "exploatat" normal pt o masina sport... si in M Mode si in D2 (gen, mod "oras")... si in limitare 250hm/h (de fiecare data cand am iesit pe autostrada) si din "padele" pe manual si pe automat, derapaje controlate etc... (si inca nu am apucat sa ii dau Launch Control)

 

Cam tot ce inseamna sa conduci un "M", adica altfel decat o masina "normala"

 

In schimb intretinuta exemplar si fara compromisuri. Verificari la cel mult 3 luni si revizii COMPLETE la timp, de fapt mult mai devreme decat anunta iDrive-ul... La cel mai mic detaliu.

 

Costuri de intretinere...? lipsit de sens... Placerea de a o conduce: "priceless" !

Comparatia intre M5 si 535d ?... complet inutila.

despre asemenea informatii vb. nu despre ce se aude de la prieteni. multumesc mult! vreau sa te intreb la cati km parcursiai schimbat toate piesele mentionate? merci

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

acum am 40.000 km.

 

In jur de 35.000 am schimbat cele mentionate mai sus.

 

De curand am facut revizia, acum o luna 2 cam asa, 41 de milioane.

 

Iar SMG-ul a fost schimbat pe la 15.000 in garantie.

 

La primavara trebuie cauciucuri, Michelin Pilot Sport, 51 de milioane BUCATA pe spate. Inca un lucru care nu este in comun cu 535d-ul :)

 

Acum este la AB iar, pt ca mi s-a aburit farul din stanga si trebuie schimbat, ala e 53 de milioane.

 

Deci, in concluzie, inghite mai multi bani decat o alta masina, bani pe care trebuie sa ii ai permanent, deoarece nu poti merge cu o defectiune sau ceva de genul asta fara raspundere... sau fara revizii, sau fara cauciucuri sau placute sau chestii neasteptate care te sug de 180 de milioane (atat e diferentialul).

 

Acestea fiind spuse, trebuie gandita bine miscarea de a-ti lua un M, orice M ar fi el si trebuie sa fii sigur ca il poti intretine.

 

Este foarte important ca la o masina de 507 CP si o dinamica atat de agresiva cu performantele pe care le atinge, totul sa fie in regula, pt ca te poate omori intr-o clipa de neatentie SAU din cauza unei intretineri necorespunzatoare.

 

De asemenea ar fi ideal sa mai ai cel putin o masina, deoarece in anumite conditii (gen iarna, aglomeratii intense etc) nu iti sugerez sa mergi cu ea zilnic.

 

Masina asta nu o iei de fite, o iei pt senzatiile pe care ti le ofera, oricum stai linistit ca majoritatea nu stiu ce e M5 sau M6. In cel mai bun caz esti altu' cu 6ar...

 

De multe ori am fost intrebat daca e diesel... asa ca daca vrei fite si recunoastere ia Porsche sau Corvette. :)

Link to comment
Share on other sites

acum am 40.000 km.

 

In jur de 35.000 am schimbat cele mentionate mai sus.

 

De curand am facut revizia, acum o luna 2 cam asa, 41 de milioane.

 

Iar SMG-ul a fost schimbat pe la 15.000 in garantie.

 

La primavara trebuie cauciucuri, Michelin Pilot Sport, 51 de milioane BUCATA pe spate. Inca un lucru care nu este in comun cu 535d-ul :)

 

Acum este la AB iar, pt ca mi s-a aburit farul din stanga si trebuie schimbat, ala e 53 de milioane.

 

Deci, in concluzie, inghite mai multi bani decat o alta masina, bani pe care trebuie sa ii ai permanent, deoarece nu poti merge cu o defectiune sau ceva de genul asta fara raspundere... sau fara revizii, sau fara cauciucuri sau placute sau chestii neasteptate care te sug de 180 de milioane (atat e diferentialul).

 

Acestea fiind spuse, trebuie gandita bine miscarea de a-ti lua un M, orice M ar fi el si trebuie sa fii sigur ca il poti intretine.

 

Este foarte important ca la o masina de 507 CP si o dinamica atat de agresiva cu performantele pe care le atinge, totul sa fie in regula, pt ca te poate omori intr-o clipa de neatentie SAU din cauza unei intretineri necorespunzatoare.

 

De asemenea ar fi ideal sa mai ai cel putin o masina, deoarece in anumite conditii (gen iarna, aglomeratii intense etc) nu iti sugerez sa mergi cu ea zilnic.

 

Masina asta nu o iei de fite, o iei pt senzatiile pe care ti le ofera, oricum stai linistit ca majoritatea nu stiu ce e M5 sau M6. In cel mai bun caz esti altu' cu 6ar...

 

De multe ori am fost intrebat daca e diesel... asa ca daca vrei fite si recunoastere ia Porsche sau Corvette. :)

merci de raspuns.

nu e vb de nici o fitza. daca ar fi asa cred ca sunt multe masini mult mai usor de intretinut si de procurat care sa atraga priviri. M5 in cauza nu e nici pe aproape, asa cum ai zis si tu. e doar un seria 5 care sunt a gramada. pe mine unu nu ma intereseaza decat masina fara parerile altora. am avut un m3 e 46 si cam stiu ce inseamna un m. desigur cred ca un m5 este altceva fiind vorba de alta generatie alta tehnologie alta putere. intr-adevar nu e ieftina dar nici nu trebuie sa fie. e un m in fond. asta cu cauciucurile a fost cam dura. pe cat sunt jantele?

oricum daca iau asa o masina ma gandesc sa o cumpar inca in garnatie. niciodata nu stii cum a fost exploatata si e bine sa ai ceva garnatie in caz ca e nevoie. in revizia de 41 mil ce ai bagat? filtre, ulei, placute, sau si altceva?

in ceea ce priveste ideea de a avea si o alta masina cred ca ai dreptate. oricum nu as face mai mult de 10000km cu ea pe an? cred cel putin. poate dupa ce o cumpar nu ma mai dau jos din ea :) am accesat de cateva ori si m5board un forum de pe afara. nu prea vb cei de acolo de probleme grave. cel putin aia cu smg -ul e cam umflata am vazut. nu zic ca nu pica dar uite, si la 535 d pica cutia intr-o veselie si nu are 507 cp. oricum trebuie sa recunoastem ca este si nevoie de noroc cand iei o masina in general si cu atat mai mult cand iei un m. insa pe langa noroc trebuie si ceva banuti :)

merci poleposition

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Cu placere :)

 

cand iau masina de la AB, am sa ma uit pe cartea service (plus factura) sa vad ce am schimbat la revizie, ca parca a mai fost ceva in afara de ulei, consumabile etc. Oricum, sigur nu au fost si placutele ca pe alea le schimb acum, odata cu farul.

 

Eu am facut cam 8000 de km si ceva din Mai 2008 pana azi...

 

Stiu m5board :)

Link to comment
Share on other sites

La primavara trebuie cauciucuri, Michelin Pilot Sport, 51 de milioane BUCATA pe spate.

 

M-am uitat de curiozitate pe cauciucuridirect.ro Âşi am gĂŁsit Goodyear EAGLE F1 Supercar EMT la 68 de milioane setul.

 

Ce tip de pneu pui? 51 de milioane mi se pare enorm pentru un singur pneu.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pai Michelin Pilot ceva, Sport ceva de genul.

 

Oricum asta e cu siguranta pretul, am intrebat acum la Bavaria, ca de acolo le iau.

 

Doar 2 modele au disponibil pt M6. Asta si ceva de la Continental parca. Michelin cica ar fi mai bun.

 

Iti dai seama ca sper sa se fi inselat dar nu cred :) am intrebat de 2 ori ca si mie mi se parea umflat.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

hmmm, este ciudat ce imi spui... tu sau AB.

 

Dau maine telefon iar, ca m-ai facut curios, o fi alt model de cauciuc Michelin, dara la ce spui diferenta este ingrozitoare frate :)

 

Si avand in vedere ca far bi xenon cu adaptive de M6 este fix 53 de milioane (asta de il schimb acum), asta ar intari suspiciunea... nu m-am gandit pana acum :)

 

Maine sun !

Link to comment
Share on other sites

VerificĂŁ pe cauciucuridirect.ro, eu de acolo am luat preĂžurile.

 

Michelin Pilot Sport sunt pneuri premium, nu cred cĂŁ au alt model.

 

RFT-urile ar fi fost mai scumpe ĂŽnsĂŁ pe M-uri nu se pun RFT-uri.

 

Oricum cei de la AB au preturi "sensibil" mai mari decat restul lumii......:)

 

PreĂžurile astea sunt prea obraznice..

 

Totul are o limitĂŁ.

 

Maine sun !

 

E 1 decembrie. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

da, nu se pun RFT pe M, ar fi prea mult probabil in combinatia cu suspensia foarte dura.

 

Mersi de info, la cum ma stiu faceam cum am facut cu dvd de navigatie, cumparat de la ei cu 1200 roni si parca tot tu mi-ai zis dupa aia ca era si pe forum moca...

 

Am vrut sa le iau saptamana viitoare, ia sa investighez, ca ar fi prea mare diferenta frate.

 

LE

 

Cred ca lucreaza ...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Si avand in vedere ca far bi xenon cu adaptive de M6 este fix 53 de milioane (asta de il schimb acum), asta ar intari suspiciunea... nu m-am gandit pana acum :)

 

http://static.bmwfans.info/images/epc/MTI5MzQ0X3A=.png

 

Preţul fără TVA pentru far este:

850,00 €

 

http://bmwfans.info/original/E63/Cou/M6-S8...63/ill-63_0830/

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Aici iese pretul, la cursul din zilele astea cel putin.

 

850 € + T.V.A ---> 1011,5 €

 

1 € era 3,7794 pe 28 noiembrie.

 

La acest curs, 1011,5 € = 3843,7 RON

 

Să zicem că 4500 Ron ar fi un preţ oarecum corect deşi normal ar fi ca AB să respecte preţurile BMW AG.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

tre' sa manance si ei o paine.

 

@Andrei tata, linisteste-te si nu incerca sa ma ataci fara rost.

 

Daca asta e o problema pt tine, voi posta factura pe forum ca sa te relaxezi putin ca esti foarte incordat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.