Jump to content

Garnitura chiulasa


Recommended Posts

care sunt simptomele clare cand e garnitura chiulasa dusa ...

A trosnit un furtun ..sotia conducea nu stiu cat a mers cu masina asa ..vad ca nu e apa in ulei ...

 

am comandat furtun ,astept sa vina ..intre timp am taiat furtunul ala si l-am prins temporar ...desi a pierdut multa apa nu am putut sa-i fac aerisire ..am pornit masina putin ..si vad ca ridica acul la apa ..presupun ca si din cauza ca nu avea apa ....deci sa ma astept la garnitura //?

 

masina nu e BMW ..dar tot la voi apelez ;0

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

...poate era doar obosit furtunul...ĂŽnlocuieÂşte-l, aeriseÂşte, completeazĂŁ cu apĂŁ, aÂşteaptĂŁ sĂŁ deschidĂŁ termostatul, aeriseÂşte iar....Âşi apoi vezi dacĂŁ ĂŽĂži mai ridicĂŁ temperatura.....dacĂŁ e garnitura, clar, o sĂŁ-Ăži cam bolboroseascĂŁ ĂŽn borcan....
Link to comment
Share on other sites

...nu e neapĂŁrat sĂŁ ai apĂŁ ĂŽn ulei, schimbĂŁ furtunul Âşi vezi, sĂŁ nu se fi dus Âşi termostatul....

 

 

Am schimbat furtunul ..i-am pus lichid ..si se pare ca sta acul nemiscat ;d ..Multumesc pt info ..Totul e in regula !..Se pare ca wife a oprit la timp masina :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

MaÂşina nu trage, se supraĂŽncĂŁlzeÂşte, apĂŁ ĂŽn ulei, miros ĂŽnĂžepĂŁtor de antigel din evacuare.

 

 

si daca se supraincalzeste doar pe loc la relanti?

 

apa in ulei cum o depistezi ?

 

 

intreb ca am si eu probleme cu nivelul antigelului ...si toata lumea zice ca e garnitura de chiulasa

Link to comment
Share on other sites

Un factor prin care poti sa iti dai seama ca e dusa garnitura de chiulasa ar fi scaderea lichidului de racire din vasul de expansiune si cresterea nivelului de ulei pe jojĂŁ. In rest si eu as fi curios cum altfel poti sa iti dai seama ca ai lichid de racire in ulei. Edited by Slick-
Link to comment
Share on other sites

Un factor prin care poti sa iti dai seama ca e dusa garnitura de chiulasa ar fi scaderea lichidului de racire din vasul de expansiune si cresterea nivelului de ulei pe jojĂŁ. In rest si eu as fi curios cum altfel poti sa iti dai seama ca ai lichid de racire in ulei.

lichidul de racire in ulei il depistezi dimineata,are o culoare ciudata uleiul(ceva mai albicios) pe joja.Dupa ce se incalzeste motorul revine la culoarea normala.O garnitura dusa de tot ar trebui sa faca bolboroace in vas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.