Jump to content

Porneste greu la rece


Recommended Posts

salut

 

am un e46 din 2004 motorul de 150cp.

uneori dimineata porneste greu. ideea ca bujiile incandescente nu stau aprinse mai mult de 1.7 secunde; mentionez ca atunci cind am cumparat masina am schimbat toate consumabilele inclusiv bujiile. cineva mi-a spus ca ar putea fi din cauza martorului de temperatura care interpreteaza eronat temperatura exterioara si comanda bujiile ca su cum motorul ar fi cald; a mai intilnit cineva situatia asta?

 

multam mult

 

ps: si un manual de utolizare pt e46 d 2004? any ideea?

Link to comment
Share on other sites

Ce bujii ai pus?probleme pot fii multiple.Cel mai indicat ar fii sa mergi la un test cu masina si sa iti masoare toti parametrii.Incearca cu un aditiv de curatat sistemul de injectie.Probabil nu e destul de rece pt a sta mai mult pe bujii depinde si de releul de bujii si acela poate fii defect
Link to comment
Share on other sites

si mie imi porneste un pic,un pic mai greu insa la tem f scazute -6C,-7C,ieri la moeciu erau -17C si a pornit la a3a cheie,insa mie mi se pare ca e bateria,la temp de 0C,-1C porneste la sfert de cheie

 

tot 320d 150cp

 

 

ca sa porneasca bine trebuie sa ai : bujii bune,baterie buna,motorina buna

Link to comment
Share on other sites

Stai linsitit e normal. De revelion la munte, intr-o dimineata a fost un frig ... imi arata termometrul de la bord -18 grade, era vreo 9.00 am. Am dat o cheie, a pornit si dupa 1 secunda s-a oprit. Am dat iar si a ramas pornita. Bagasem motorina de la OMV ... obisnuita, nu Alpin. De la -20 de grade in sus motorina ingheata. La -6 - 7 grade, de exemplu chiar azi dimineata masina a pornit, dar statea turometrul la 1000rpm, facea ca un tractoras. Uleiul vascos, rece motorina, baterie de 4 ani, etc. Nu cred ca trebuie sa te sperii. Doar daca cumva se repeta constant asta ..., ceea ce observ ca nu este cazul.

 

Tot 320d e46 din 2004 - 150cp, touring.

Link to comment
Share on other sites

salut

 

am un e46 din 2004 motorul de 150cp.

uneori dimineata porneste greu. ideea ca bujiile incandescente nu stau aprinse mai mult de 1.7 secunde; mentionez ca atunci cind am cumparat masina am schimbat toate consumabilele inclusiv bujiile. cineva mi-a spus ca ar putea fi din cauza martorului de temperatura care interpreteaza eronat temperatura exterioara si comanda bujiile ca su cum motorul ar fi cald; a mai intilnit cineva situatia asta?

 

multam mult

 

ps: si un manual de utolizare pt e46 d 2004? any ideea?

 

 

Salut, foloseste functia search, a postat cineva un link de unde poti descarca manualul pe care il soliciti.

Link to comment
Share on other sites

salut

 

am un e46 din 2004 motorul de 150cp.

uneori dimineata porneste greu. ideea ca bujiile incandescente nu stau aprinse mai mult de 1.7 secunde; mentionez ca atunci cind am cumparat masina am schimbat toate consumabilele inclusiv bujiile. cineva mi-a spus ca ar putea fi din cauza martorului de temperatura care interpreteaza eronat temperatura exterioara si comanda bujiile ca su cum motorul ar fi cald; a mai intilnit cineva situatia asta?

 

multam mult

 

ps: si un manual de utolizare pt e46 d 2004? any ideea?

schimba bateria si o sa ti porneasca fara probleme ,motoarele comon rail au nevoe de tensiune mai mare

Link to comment
Share on other sites

schimba bateria si o sa ti porneasca fara probleme ,motoarele comon rail au nevoe de tensiune mai mare

 

Nu functioneaza tot cu 12-14,4 V ca restul masinilor? :blink:

ai dreptate,dar 0 baterie de 12 v daca e mai veche s ar putea sa ai surpriza cind ii masori tensiunea sa iti indice 10 sau11 v. despre asta evorba ,parereamea

Link to comment
Share on other sites

si eu am pb asta ba chiar uneori porneste si se opreste imediat. dar una e bateria slaba ca o macina si tubu de bas cu amplificatorul, e si veche si poate cine stie, bujii slabe, senzori nu f buni pt diverse. ca uneori mai bine e fara ei. atunci cand tre sa i platesti , cand merg sunt foarte utili
Link to comment
Share on other sites

Mai verifica-ti bujiile.De obicei bujiile iti functioneaza sub -5 grade sau cum e setat din soft.Probabil una dintre ele nu se incalzeste in cap ci pe lateral.Mai poate fii releul de bujii.De exemplu si eu am avut problema un pic la pornire la rece,ieri cand am fost la service sa imi schimbe bujiile toate 6 erau arse :blink:
Link to comment
Share on other sites

Mai verifica-ti bujiile.De obicei bujiile iti functioneaza sub -5 grade sau cum e setat din soft.Probabil una dintre ele nu se incalzeste in cap ci pe lateral.Mai poate fii releul de bujii.De exemplu si eu am avut problema un pic la pornire la rece,ieri cand am fost la service sa imi schimbe bujiile toate 6 erau arse :blink:

unde ai schimbat bujiile? la ce servis.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salut

 

Am un X5 din 2005, cu motorizare 3.0d, si de cand a inceput sa fie vremea rece mai ales peste noapte, porneste f greu dimineata.

Mentionez ca s-a intamplat acum o luna tot seara dar oricum era mai cald (11-13 grade) ca dupa ce am stat in parcare cu muzica pronita, sa nu mai porneasca deloc din cauza bateriei, singura solutie fiind pornirea cu ajutor de la alta masina.

 

Azi dimineata, termometrul arata 0 grade, iar masina a pornit la a 4 cheie. Demarorul invarte dar nu porneste motorul. Ma gandesc deci ca bateria ar fi buna daca reuseste sa invarta motorul. Intrebarea mea este daca ar fi cazul sa o schimb in aceasta situatie.

O alta cauza la care ma gandesc ar fi "bujiile" incandescente care se poate sa nu mai functioneze si deci amestecul de comustibil nu mai e incalzit in camera de ardere. ( Am avut problema asta cu pornirea la un Renault Clio iarna trecuta si dupa inlocuirea bujiilor incandescente pornea la temperaturi ff sczute)

 

Dupa ce am pornit masina dimineata, motorul porneste normal in cursul zilei, dar am observat ca daca il las mai mult de 2-3 ore porneste ceva mai greu, nu la a 4 cheie, dar oricum mai greu.

 

Ce parere aveti?

Edited by BoBo
titlu
Link to comment
Share on other sites

1. Bateria poate fi dusa, dar poti verifica asta la orice service.

2. Bujia incandescenta s-ar putea sa aiba probleme.

3. Posibil apa in motorina

4. Dimineata, dupa ce pui contactul, lasa 10 sec ca bujia incandescenta sa isi faca treaba, apoi incearca sa pornesti.

 

Oricum, ce se ntampla nu e normal.

 

Cine are Webasto pe masina deja poate sa il foloseasca :)

Eu il apreciez foarte mult.

 

Se poate pune si pe X5/X3, chiar aftermarket. (e in catalogul de optiuni)

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am un X5 din 2005, cu motorizare 3.0d, si de cand a inceput sa fie vremea rece mai ales peste noapte, porneste f greu dimineata.

Mentionez ca s-a intamplat acum o luna tot seara dar oricum era mai cald (11-13 grade) ca dupa ce am stat in parcare cu muzica pronita, sa nu mai porneasca deloc din cauza bateriei, singura solutie fiind pornirea cu ajutor de la alta masina.

 

Azi dimineata, termometrul arata 0 grade, iar masina a pornit la a 4 cheie. Demarorul invarte dar nu porneste motorul. Ma gandesc deci ca bateria ar fi buna daca reuseste sa invarta motorul. Intrebarea mea este daca ar fi cazul sa o schimb in aceasta situatie.

O alta cauza la care ma gandesc ar fi "bujiile" incandescente care se poate sa nu mai functioneze si deci amestecul de comustibil nu mai e incalzit in camera de ardere. ( Am avut problema asta cu pornirea la un Renault Clio iarna trecuta si dupa inlocuirea bujiilor incandescente pornea la temperaturi ff sczute)

 

Dupa ce am pornit masina dimineata, motorul porneste normal in cursul zilei, dar am observat ca daca il las mai mult de 2-3 ore porneste ceva mai greu, nu la a 4 cheie, dar oricum mai greu.

 

Am fost la un service. Au pus-o pe tester, si mi-au zis ca e un mesaj de eroare legat de PRESIUNEA IN RAMPA. Au scos borna la baterie si apoi nu a mai prezentat nici un mesaj de eroare. Bujiile incandescente nu le-au verificat ca nu aveau timp momentan sa ajunga la ele.

 

Mentionez ca mai are uneori comportamente ciudate ca de exemplu absenta functiilor computerului de bord ( pur si simplu merge doar motorul ), alteori dupa ce semnalizez si maneta revine in pozitia neutra, masina inca semnalizeaza ceva timp. Am auzit ca problemele pot fi si de la Codul de Siguranta al masinii, care poate bloca functionarea normala a masinii.

 

Ce parere aveti? Daca puteti sa imi recomandati in Bucuresti un service bun sa pot sa ii dau de cap ca la Tulcea nu cred ca am sanse.

 

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.