Jump to content

all new..proiect bmw(jhs)


heavystorm2005

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vezi să nu fie motor M60 din Nikasil luat de pe E32.

 

Nu sunt motoare reuşite.

 

Dacă nu găseşti un motor M62, mergi pe varianta 328i cu turbo sau compresor.

 

da pai asa e si mai convenabil ca e mai usor de omologat ..la m60 si m62 e cam nasol cu rarul... :)

 

dar culoarea cum ti-se pare man?

Edited by heavystorm2005
Link to comment
Share on other sites

Clar.

 

Poate omologhezi cu pile ĂŽnsă te costă bani ĂŽn plus.

 

Cred că este mai mişto senzaţia de motor supraalimentat pe E36, o maşină destul de uşoară, decât un V8.

S-ar distribui altfel greutatea...

 

dap plus ca motorul de 2.8 cu tot cu turbina galerii modificate etc e mult mai uosr decat e62..dar intrebare acum : care e mai bun pt a fie modificat 2.8 sau 2.5? care e mai rezistent?

Edited by heavystorm2005
Link to comment
Share on other sites

M52-ul nu mi se pare un motor reuşit.

Dacă iei unul mai vechi de '98, sunt şanse mari să fie din nikasil.

De fapt şi din '98 pentru că cele din Nikasil s-au fabricat şi câteva luni din '98.

 

M50-ul e un motor forjat maxim şi totuşi nu prea vezi motoare de 2.500 cmc picate.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

M52-ul nu mi se pare un motor reuÂşit.

DacĂŁ iei unul mai vechi de '98, sunt Âşanse mari sĂŁ fie din nikasil.

De fapt ºi din '98 pentru cã cele din Nikasil s-au fabricat ºi câteva luni din '98.

 

M50-ul e un motor forjat maxim Âşi totuÂşi nu prea vezi motoare de 2.500 cmc picate.

 

dap asa este , multumesc man pt sfaturi :)

Link to comment
Share on other sites

N-ai pentru ce! :)

Sunt doar niÂşte pĂŁreri, poate greÂşesc.

 

MĂŁ iau dupĂŁ faptul cĂŁ E36-urile 325i sunt niÂşte maÂşini forjate maxim dar care rezistĂŁ destul de bine.

 

 

pai eu ma gandesc asa..eu am avut 3 masini 325 pana acum la una am avut 320mii km si nici alea nu erau reali am dat masina acum 2 ani si merge si in ziua de azi masina... cred ca a mai facut in tre timp vreo 70mii min... deci sunt niste motoare f rezistente! :)

Link to comment
Share on other sites

masina a iesit super

culoarea e............. rea, e heavy, e belea

cu motorul - parerea mea - personal as merge pe 2.8 cu turbo

:) ms man.. am lucrat mult la ea si mai am de lucrat..ma bucur ca iti place vopsea :)

 

pai negru mat e bad look, logic ca imi place

cu interiorul cum stai?

si ai grija ce motor pui pe masina, nu te arunca si nu te grabi

Link to comment
Share on other sites

masina a iesit super

culoarea e............. rea, e heavy, e belea

cu motorul - parerea mea - personal as merge pe 2.8 cu turbo

:) ms man.. am lucrat mult la ea si mai am de lucrat..ma bucur ca iti place vopsea :)

 

pai negru mat e bad look, logic ca imi place

cu interiorul cum stai?

si ai grija ce motor pui pe masina, nu te arunca si nu te grabi

 

pai am luat un interior de pe ebay tot negru piele aproape impecabil... momentan schimb mocheta,clipsurile din interior,unele cabluri din instalarie electrica mi-sau parut foarte uscate si vechi inlocuiesc cat pot sper sa reusesc singur sunt foarte multe cabluri si trebuie luat fiecare in parte,,,,apropo stie cineva unde gasesc folie de aia de izolat(fonic)care se pune sub mocheta si in interiorul usiilor? ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.