Jump to content

Amortizoare sport sau normale?


Alin.E36

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

depinde ce vrei sa faci cu masina. daca vrei sa mergi zilnic cu ea, la ce drumuri sunt o sa iti fie cam nasol. daca ti masina numai pentru plimbare si-ti alegi singur drumurile este ok si sport.

 

 

 

Pai eu masina o folosesc zilnic...si mai mult in orash.. crezi ca e ok daca pun sport?? merci

Link to comment
Share on other sites

depinde ce vrei sa faci cu masina. daca vrei sa mergi zilnic cu ea, la ce drumuri sunt o sa iti fie cam nasol. daca ti masina numai pentru plimbare si-ti alegi singur drumurile este ok si sport.

 

 

 

Pai eu masina o folosesc zilnic...si mai mult in orash.. crezi ca e ok daca pun sport?? merci

Eu am sport pe masina si o folosesc mai mult in oras , nu prea ma afecteaza faptu` ca am sport mai deloc.Ce-i drept incerc sa nu fiu certat chiar cu toate gropile si sa dau peste toate , unele le mai iert :) :)

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

Cred ca trebuie schimbate si arcurile daca vrei amortizoare sport, deoarece sunt mai scurte ...

 

 

 

Oricum...daca schimb amortizoarele o sa schimb si arcurile...asa ma gandisem...la tot kitul :)

 

Baieti..eu ma gandeam la rigiditatea masinii... Cum se comporta masina cu telescoape sport... Am auzit ca sunt foarte rigide si de asta imi este frica mie...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca trebuie schimbate si arcurile daca vrei amortizoare sport, deoarece sunt mai scurte ...

 

 

 

Oricum...daca schimb amortizoarele o sa schimb si arcurile...asa ma gandisem...la tot kitul :)

 

Baieti..eu ma gandeam la rigiditatea masinii... Cum se comporta masina cu telescoape sport... Am auzit ca sunt foarte rigide si de asta imi este frica mie...

exista suspensii sport dar pt oras..adica nu f rigide..iti recomand daca tot schimbi sa pui sport..mai ales la bmw fiind o masina cat decat nervoasa sunt foarte utile mai ales la drum lung..curbe..franare etc!

Link to comment
Share on other sites

majoritatea isi pun suspensie sport pt ca sta masina mai jos si da mai bine la ochi nu pt alceva ..ii plin de ei :) sau cand ii vezi ca isi cupara unii kit sport in cel mai bun caz si tescoapele si arcurile la mana 2`si isi pun ce arunca altii morr!! :) sau dak va uitatzi toti au scris pe la anunturi vand suspensie sport in stare ff buna si ele defapt is vai de mama lor :)
Link to comment
Share on other sites

gobi niste amortizoare sport is mult mai trainice decat amortizoarele standard...

Observa un fenomen.... toata lumea cumpara jante pe 18" si apoi le vinde si pune pe 16-17"... asa e si cu suspensia sport, toata lumea vrea suspensie sport, si apoi o schimba cu una normala, nu ca e blana suspensia, ci ca pur si simplu nu mai rezista omu .

 

Exista si kituri de coborat masina.. pentru suspensie standard.. deci nu judecati lumea aiurea.

Link to comment
Share on other sites

gobi niste amortizoare sport is mult mai trainice decat amortizoarele standard...

Observa un fenomen.... toata lumea cumpara jante pe 18" si apoi le vinde si pune pe 16-17"... asa e si cu suspensia sport, toata lumea vrea suspensie sport, si apoi o schimba cu una normala, nu ca e blana suspensia, ci ca pur si simplu nu mai rezista omu .

 

Exista si kituri de coborat masina.. pentru suspensie standard.. deci nu judecati lumea aiurea.

nu am nimic cu suspesiile sport din contra si eu mi-as pune da ceva nou nu ce arunca altii sau vand la mana 2`a ..am fost putin cam off topic

Link to comment
Share on other sites

nu am nimic cu suspesiile sport din contra si eu mi-as pune da ceva nou nu ce arunca altii sau vand la mana 2`a ..am fost putin cam off topic

 

 

 

 

Mane,eu sunt omul "anti - mana a-2a". Deci..daca u ai vrea masina sa o tii...minim un an de zile...nu cred ca merita sa iei ceva pe ea la mana a-2a. Eu am luat pana acum o gramada de piese pt ea si puteam sa pun si la mana a-2a dar nu merita man pt masina vreau sa o tin ceva timp si vreau sa-mi fie drag cand urc in ea... Deci..cine ia piesa la mana a-2a este un... :) nu mai spun. Va multumesc mult pt raspunsul la topic...M-am decis :) SUSPENSIE SPORT :) Stima.

Link to comment
Share on other sites

eu am deja suspensia sport pe masina :) arcuri si amortizoare Sachs...deci nu ma costa nimic :)

 

planurile mele ar cam fi Bilstein B6 (doar amortizoarele care merg pe arcurile mele) - aprox. 2300 RON am primit oferta toate 4, sau tot pe Sachs sport, care am gasit ceva mai ieftine, dar nu cred ca egaleaza Bilstein-ul B6.

 

pentru modificare arcuri / amortizoare recomand kit-ul Bilstein B8 (amortizoare sport si arcuri Eibach daca nu ma insel) cu garda la sol micsorata.

Link to comment
Share on other sites

Eu am suspensie sport pe E34 si diferenta e enorma ca si tinuta de drum, unde franez cu suspensie normala, la asta accelerez. Nu mi se pare obositoare chiar prin oras.

 

 

Da... :) , la ce autobenzi avem in Romania suspensia sport e cea mai indicata. Pui suspensie sport si stai cu ea la semafoare, ai trecut de semafor... hop in groapa de 2 m.

Link to comment
Share on other sites

Nu toate suspensiile sunt la fel de rigide. Daca e groapa de 2 m, treci poate doar cu tancul. Sa nu exageram. :)

 

Te invit la o excursie Bucuresti-Timisoara cu suspensia sport. Dupa drumul asta intr-un Opel Calibra mergeam descentrat. Suspensie sport e bine sa ai doar pe masina de weekend nu pe o masina cu care faci 2-3 mii de km lunar.

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea a uitat sa specifice ca exista mai multe tipuri de suspensii sport.

 

1. Suspensia de circuit sau mai bine zis suspensia dura de-ti desface masina din toata incheieturile si deranjeaza rinichiul din tine. Garda la sol ramane batuta in cuie indifirent de ce viraje, frane, etc faci. Asta e pt cei care au jante mari si nu vor sa atinga in aripi si pt cei care aleearga grav cu masina. Pe curba la 130km/h o suspensie sport adevarat te tine pe sosea. Pe drumurile noastre simti fiecare pietricica, gropita, etc.

2. Suspensia sport de oras ... sau mai bine zis o suspensie sport putin mai moale. Se apleaca masina putin te tot pe curbe, dar se simte mult mai bine la gropi, denivelari etc. E cea mai buna pt drumurile noastre de cacao din Romania.

 

Eu am sport de oras luata SH cu 1.000 ron si isi merita toti banii.

 

 

Si atentie, suspensia ori o iei sport ori normala, imperecherea de amortizoare de un fel cu arcuri de alt fel sunt fix o mare greseala. Toate sunt facute sa lucreze impreuna la anumiti parametri.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Toata lumea a uitat sa specifice ca exista mai multe tipuri de suspensii sport.

 

1. Suspensia de circuit sau mai bine zis suspensia dura de-ti desface masina din toata incheieturile si deranjeaza rinichiul din tine. Garda la sol ramane batuta in cuie indifirent de ce viraje, frane, etc faci. Asta e pt cei care au jante mari si nu vor sa atinga in aripi si pt cei care aleearga grav cu masina. Pe curba la 130km/h o suspensie sport adevarat te tine pe sosea. Pe drumurile noastre simti fiecare pietricica, gropita, etc.

2. Suspensia sport de oras ... sau mai bine zis o suspensie sport putin mai moale. Se apleaca masina putin te tot pe curbe, dar se simte mult mai bine la gropi, denivelari etc. E cea mai buna pt drumurile noastre de cacao din Romania.

 

Eu am sport de oras luata SH cu 1.000 ron si isi merita toti banii.

 

 

Si atentie, suspensia ori o iei sport ori normala, imperecherea de amortizoare de un fel cu arcuri de alt fel sunt fix o mare greseala. Toate sunt facute sa lucreze impreuna la anumiti parametri.

 

 

Te contrazic , nu in totalitate dar pe partea cu , "la fel" si "parametrii".Ce te face sa crezi ca de exemplu arcurile sport Eibach nu merg cu amortizoare sport Koni ? sau ca arcurile Koni nu merg cu amortizoare FK ori KW ? sau eu stiu ce alte combinatii ? sincer am avut diverse combinatii fara nici cea mai mica problema.Compatibiliatate foarte buna intre diferitele firme.Atata vreme cat respecti indicatiile producatorului unde iti scrie in ce combinatie de arcuri trebuie sa utilizezi amortizoarele (de abicei conditia fiind legata de garda pe care o are arcul asupra masinii) nu vad de ce nu ar fii ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.