Jump to content

intake air sensor, etc.


Recommended Posts

hey.

am pus masina la tester si indicatia de la intake air temp. era de 40-50 de grade. am pus intervalul asta nu pt ca varia in momentul ala, ci pentru ca am pus testerul de mai multe ori. cand arata 40 de grade era f frig afara si motorul nu era la temp optima. mi s-a parut f mult, din moment ce afara erau max 0 grade. chestia e ca in traficul din bucuresti imi consuma cam 14-15%, care e cam multicel totusi-logic ar fi ca daca intake air are temp mai mare decat e real atunci ecu ar trebui sa comande o cantitate mai mica de combustibil, implicit sa imi si consume mai putin, dar nu pare. pe tester nu a dat nici o eroare, lucru care ma face sa ma gandesc ca sunt niste intervale de valori, unde este error free rezultatul analizei.

ce parere aveti?

are cineva documentatie tehnica cu intervalele de valori pentru diversi indicatori care apar pe tester?

 

10x.

Link to comment
Share on other sites

temperatura optima nu vine de la aeru de afara, de aia are termostat!

 

huh? stai un pic...am precizat ca motorul nu era la temperatura optima, pentru ca senzorul de temp in cauza este pe ca in poza...cam aproape de motor si aerul care ajunge acolo se mai incalzeste de la motor. ma rog...:blink: ai inteles, sunt sigur.

 

in alta ordine de idei iar cu ea la tester. temp de afara +3, motorul incalzit, si intake-ul meu arata +35 grade. ceva e sigur in neregula, dar pana weekendul viitor nu am ce sa ii fac. o sa desfac capacul ala si o sa ma uit daca s-au oxidat contactele sau mai stiu si eu ce... (mizerie cu desfacutul, ca nu e doar capacul...mai e si suportul ala unde e filtrul de aer care intra in interior, shit...destul de facut)

Link to comment
Share on other sites

pacat, debimetrele se bubuie non stop

 

la Map daca ai filtru de aer bun tzine cat masina.

 

Poate sensoru ala de temperatura aerului e bulit, oricum stiu ca tre sa fie montat cat mai aproape de galeria de intake deci nu masoara temperatura aerului de afara masoara temperatura aerului care e la vro 3cm de valva, deci pana ajunge acolo aerul ajunge linistit la 20 grade sau mai mult, motorul poate are deja 60 grade, e cam la 3-4 cm locat de valvele de la intake (sensorul) deci este destul de cald acolo.

 

Asta e in opinia mea

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am facut test relevant cu senzorul, in sensul ca am verificat temperatura motorul fiind rece rece si imi arata 4 grade temp aerului, dar apoi, pe masura ce se incalzea motorul a crescut pana pe la 33-34, iar coolant level ajunsese pe la 93 de grade.

cum draq e cu senzorul??? oricum, o sa il desfac soon sa il curat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.