Jump to content

nu stiu ce are


alextrust

Recommended Posts

am un bmw 520 i din `97 . Astazi cand am pleacat cu ea am vazut ca intra cam greu in viteze.. Cand sa plec de la un semafor nu a mai intrat deloc in nici o viteza. Dupa multe incercari si injuraturi a intra intr-a 3 a si asa am mers pana acasa. Dupa ce opresc motorul intra in toate vitezele. Am auzit ca ca ar fii de la placa de presiune.. Ca sa pun cireasa pe tort tot astazi am indoit si pragul de pe dreapta intr-o bordura.. ; Nu stiti .. cum se procedeaza.. merge intreptat.? sau trebuie schimbat?
Link to comment
Share on other sites

Din ce spui,90% este placa de presiune.Pedala de ambreiaj cum este ?

 

Later edit:

Acum am citit in alt thread ca ai schimbat kit-ul de ambreiaj acum 12.000 de km.Poate ceva nu e reglat cum trebuie.Ai atins masina pe dedesubt ? Ulei mai ai in cutie ?

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie muult mai ieftin decat placa de presiune, daca pedala de ambreaj nu se mai ridica, sau este moala verifica lichidul de ambreiaj, care este lichid dce frana, daca se pierde s-ar putea sa fie de la pistonasul care leaga pedala de ambreaj,(piston colector), sau verifica timoneria in cazul in care nu sunt probleme cu lichidul de ambreaj. La timonerie poate fi un boltz putin indoit si ala te omoara, dar nu e scump. Dupa aia, eu nu mai am idei, decat placa de presiune, si daca nici aia, atunci Doamne fereste sa patesti ce am patit eu la Espero, intr-un final s-a spart cutia. si atunci am aflat si ce avea de intra greu in viteze.
Link to comment
Share on other sites

pai ce sa zic.. am dat cu pragul in bordura inainte.. nu cred ca de acolo se trage.. darr cine stie.. ma uit maine dimineata la ea.. dar pragul e indoit pe o portiune de 8 9 cm.. nu e cine stie ce.. pedala de ambreiiaj e mai moale decat de obicei.. si cand pornesc motorul intra in viteze.. ..greu .. dar intra.. dar cand se incalzeste motorul putin.. dupa 10 minute nu mai intra deloc.. decat in a 3 a.. si aia greu..
Link to comment
Share on other sites

Pai ambreiajul e hidraulic.

65774[/snapback]

 

 

 

sa stii ca m-am uitat acolo unde am vazut ca a bagat mecanicul lichid de servo.. si era la nivel.. acum nu stiu unde sa ma uit de lichid de frana.. e ceva acoo langa si scrie ca trebuie strans la anumita presiune..dar cred ca se deschide cu o cheie

Link to comment
Share on other sites

sa stii ca m-am uitat acolo unde am vazut ca a bagat mecanicul lichid de servo.. si era la nivel.. acum nu stiu unde sa ma uit de lichid de frana.. e ceva acoo langa si scrie ca trebuie strans la anumita presiune..dar cred ca se deschide cu o cheie

65817[/snapback]

 

 

Vasul pentru lichid de frana este in spatele microfiltrului(stanga).

 

Ori nu este aerisita ori este defect cilindrul de ambreiaj,din masina sau de la cutie.

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat acolo unde am vazut ca a bagat mecanicul lichid de servo.. si era la nivel..

ambreiajul desi se numeste hidraulic nu foloseste lichid hidraulic de la servodirectie, ci lichid de frana direct din vasul de pe pompa de frana.

asta e primul simptom, nu mai intra in viteza, dar daca te chinui mult si mergi cu ea asa poate ramai si fara frana daca de acolo e.

Link to comment
Share on other sites

ambreiajul desi se numeste hidraulic nu foloseste lichid hidraulic de la servodirectie, ci lichid de frana direct din vasul de pe pompa de frana.

asta e primul simptom, nu mai intra in viteza, dar daca te chinui mult si mergi cu ea asa poate ramai si fara frana daca de acolo e.

65948[/snapback]

 

am fost azi cu ea la service.. si maine la 2 am programare.. s-au uitat la ea.. sa vad maine.. chestia este ca azi a intrat in viteze aproape normal.. adica nu asa usor cum intra de obicei dar cu o diferenta insesizabila pt cineva care nu cunoaste masina.. sper sa fie ceva ieftin de schimbat:) stie cineva cam la cat sa ma astept... chestia este ca nu de la kitul de ambreiaj.. m-au asigurat cei de la service. am observat ca la frana.. pedeala se duce mai mult in podea. deci nu e presiune de ajuns sau cine stie. nu-s mecanic.. Nu este service bmw. si nu prea stiu ei ce are... se cam uita la ea si am intreaba pe mine care sunt planta.. Doresc sa va intreb altceva, poate cineva a avut aceeasi problema. Acum ceva timp... cand am pornit masina am vazut ca toate luminile din afara masini.. adica faza scurta si becurile din spate.. licare(nu stiu exact care e termenul).. asa parca ar fii in scurt. cand dau faza lunga revine totul la normal dar pe pozitii si faza scurta au o licarire la fiecare secunda.. cam asa ceva.. Am fost cu ea.. tot aici la service.. si 4 ore au stat sa caute scurtul... dupa ce au dat scane si banchete jos.. si au luat toate firele la puricat.. mi-au zis ca e din calculatorul de retea.. care e undeva jos in dreapta masini.. si ei nu au ce face sa ma duc la bmw. cum bmw nu e in acest oras.. si nici nu am avut drum pe la buc.. nu am ajuns la bmw. .:blink:) si eu noapea merg numai cu faza lunga data la maxim in jos.. oricum tot imi iau injuraturi.

Link to comment
Share on other sites

am fost azi cu ea la service..  si maine la 2 am programare.. s-au uitat la ea.. sa  vad maine.. chestia este ca azi a intrat in viteze aproape normal.. adica nu asa usor cum intra de obicei dar cu o diferenta insesizabila pt cineva care nu cunoaste masina.. sper sa fie ceva ieftin de schimbat:) stie cineva cam la cat sa ma astept... chestia este ca nu de la kitul de ambreiaj.. m-au asigurat cei de la service.  am observat ca la frana.. pedeala se duce mai mult in podea. deci nu e presiune de ajuns sau cine stie. nu-s mecanic.. Nu este service bmw. si nu prea stiu ei ce are... se cam uita la ea si am intreaba pe mine care sunt planta..  Doresc sa va intreb altceva, poate cineva a avut aceeasi problema.  Acum ceva timp... cand am pornit masina am vazut ca toate luminile din afara masini.. adica faza scurta si becurile din spate.. licare(nu stiu exact care e termenul).. asa parca ar fii in scurt. cand dau faza lunga revine totul la normal dar pe pozitii si faza scurta au o licarire la fiecare secunda.. cam asa ceva.. Am fost cu ea.. tot aici la service.. si 4 ore au stat sa caute scurtul... dupa ce au dat scane si banchete jos.. si au luat toate firele la puricat.. mi-au zis ca e din calculatorul de retea.. care e undeva jos in dreapta masini.. si ei nu au ce face sa ma duc la bmw. cum bmw nu e in acest oras.. si nici nu am avut drum pe la buc.. nu am ajuns la bmw. .:blink:) si eu noapea merg numai cu faza lunga data la maxim in jos.. oricum tot imi iau injuraturi.

66134[/snapback]

scuze pt greselile gramaticale dar ma uitam si la sport cand scriam replyul.

Link to comment
Share on other sites

deci iti spunem aici ce si cum si nu vrei sa asculti...

eu zic ca sunt legate intre ele frana si ambreiajul ca folosesc acelasi vas cu lichid de frana si tu zici :

am observat ca la frana.. pedeala se duce mai mult in podea. deci nu e presiune de ajuns sau cine stie

te duci la service si sa verifice in ordinea asta:

1 - lichid de frana. (daca nu este sa completeze)

2 - cilintru colector - este legat de pedala de ambreiaj - sa verifice daca sunt urme de lichid de frana pe langa el...dar sa verifice partea din masina de la pedala nu aia de afara care iese pe sub pompa de servofrana. daca e lichid pe acolo trebuiesc schimbate garniturile. se poate scoate si pe la pedala si pe la motor dar trebuie sa miste si pompa de servofrana.

3 - cilindrul colector - vine sub masina cu doua suruburi pe carcasa cutiei de viteze. daca curge pe acolo .....tot garnituri. e mai usor de schimbat la asta.

 

setul de garnituri (la oricare din cilindri) eu am platit pe ele 250.000. vezi ca se potrivesc si garnituri de pompa de frana de dacie. eu de alea am pus pt ca desi am cumparat de pe catalog ...nu s-au potrivit.

daca problema se rezolva astfel se completeaza lichidul pierdut si se aeriseste partial pe la cilindrul receptor de la cutie. partial o sa observi ca se aeriseste singura ....ies bule de aer in vasul de lichid de frana.

daca problema nu este in nici una din aceste parti.....tre sa dai cutia afara si sa vezi placa de presiune rulmentul si discul.

bafta si sa ne zici ce ai facut.

Link to comment
Share on other sites

acum de la service vin. au verificat tot.. au completat circa 100 grame lichid frana.. s-au uitat la cilindru.. cum ai spus tu.. nu are nimic nu pierde presiune , nici lichid.. deoarece kitul de ambreiaj a fost schimbat acum 10 mii kilometrii si este in garantie. au zis sa ma duc unde mi-au schimbat kitul. adica la cluj. eu sunt din valcea si nu am chef sa mai ma duc pana acolo:) Cei de la service cred ca este ceva legat de chestia aia care tine kitul de ambreiaj( mi-au zis numele dar nu am retinut), care nu a fost schimbata. Au aerisit.. sistemul si acum masina se comporta mai bine.. adica intra in viteze normal. dar chestia e ca pedala tot putin mai jos decat trebuie sta., acum sper sa se comborte normal de acum incolo.Tostusi e ciudat ca nu mai intra in viteze... am dus-o la service ca sa mi se spuna ca nu are nimic.:blink: , nici nu mi-au luat bani:) La ultimul schimb de ulei am bagat aral 5-40. , adica nu eu.. eu fiind plecat , mi-a facut altcineva schimbul. Nu a stiu ca trebuie sa bage castrol RS si a facut schimbul cu ce i s-a parut lui mai bun:) Acum vreau sa ii fac schimbul iar.. dar nu stiu ce sa bag... RS.. sau GTX HIGH milage.. M-as gadii sa bag hign milage pt ca masini chiar are high milage:) si uleiul asta care il are in ea il cam consuma. de aceea sunt cam speriat.. :) Am gasit si eu acest forum si imi spun toate ofurile acum.. sper sa nu va plictisesc:) In toamna intr-o noapte cand ma intorceam acasa am dat peste o vulpe, am orpit m-am uital la bara. nu avea nimic.. m-am uitat la vulpe.. decedata.. am zis asta e si am plecat. A doua zii am plecat la peste si pe drum am vazut ca motorul fierbe.. in sfarsit am dus-o la service si am schimbat radiatorul care il ciobise vulpea.. :) pompa de apa care cred ca am stricat-o cand am fiert motorul.. si termostatul, dar motorul tot are tendinta sa se incalzeasca cand merg prin orase aglomerate.. adica nu are tendinta.. chiar se incalzeste.. mult mai mult decat ar trebuii.. acum mi s-a spus ca motorul nu a patit nimic. nu sa fisurat nici garnitura de chiulasa nici chiulasa decat cu vulpea.. singura piesa care as mai putea sa o schimb este terocupla.. acum nu vad cum s-o fii stricat termocupla. ca nu am atins nimic cu ea..
Link to comment
Share on other sites

desi am cumparat de pe catalog ...nu s-au potrivit

pai chiar tu ai dat quote la asta.....care parte din fraza nu se intelege?

si am cumparat vreo 4 seturi ca am zis ca am nimerit vreunul cu defecte de fabricatie. catalogul mi l-a pus ala in fata si intradevar mi-a dat ce zicea catalogul la masina mea. am ajuns sa incerc de dacie la plezneala.

iar alea de dacie s-au potrivit. si costa 10.000.

Recomanzi sa puna la un BMW din 97 garnituri de Dacie?

si nu am recomandat...l-am informat ca se potrivesc........ce face cu masina lui e problema lui.

Edited by COObra
Link to comment
Share on other sites

520i negru de Valcea cu TOM parca? Ai fost la Otto cand aveai probleme cu incalzirea motorului?  Ne-am cunoscut acolo, poate ma mai tii minte. Si eu tot din Valcea sunt, dar stau de multa vreme la Cluj.

66280[/snapback]

 

 

da. :blink: eu sunt.. este 520i cu tom la numar:) tu esti baiatul cu seria 3 nu? ma gandesc sa imi iau un seria 3.. am fost in turcia de revelion si am fost cu un seria 3. 320 d. mi-a placut mult cum se comporta. si tot ma gandesc de atunci sa imi iau:).

Link to comment
Share on other sites

pai chiar tu ai dat quote la asta.....care parte din fraza nu se intelege?

si am cumparat vreo 4 seturi ca am zis ca am nimerit vreunul cu defecte de fabricatie. catalogul mi l-a pus ala in fata si intradevar mi-a dat ce zicea catalogul la masina mea. am ajuns sa incerc de dacie la plezneala.

iar alea de dacie s-au potrivit. si costa 10.000.

 

si nu am recomandat...l-am informat ca se potrivesc........ce face cu masina lui e problema lui.

66395[/snapback]

 

 

nu cred ca trebuie sa mai schimb nimic.. este o adevarata zona crepusculara cu masina.. acum merge ceas:), cred ca s-a speriat de service. pedeala de amb. e din nou sus.. e tare.. cum ar trebui.. cred ca tot ce trebuai facut au facut adica sa aeriseasca insataltia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.