Jump to content

316i lenes


Recommended Posts

am observat ca in ultima vreme masina mea este mult mai lenesa, si consumul este mult mai mic decat de obicei.

asta nu mi se pare a bine.

cam de la ce ar putea fi? eu m-am gandit ca o combinatie intre pompa de benzina + benzina putina in rezervor.

motorul merge bine, rotund, ajung la aceleasi viteze ca de obicei, difera doar timpul, care este putin mai mare...

aveti alte idei?

Link to comment
Share on other sites

nu prea cred... de la debitmetru nu da in nas, sau consuma mult, motorul nu merge rotind la pornire, probleme cu relantiul?

 

Schimba filtrele si incearca sa faci proba cu alt debitmetru, de la o masina similara bineinteles.

filtrul de benzina e schimbat acu 3000 km

Link to comment
Share on other sites

Debitmetru da in nas sau face urat cand este dus de tot, daca e numai putin dus nici nu-ti iese pe tester, motorul merge bine fara intreruperi dar nu ai performante.

A mea mergea perfect, fara fum , fara consum aiurea , numai ca tragea 10s 0-100km/h. Debitmetru nu dadea eroare dar avea valori anormale la diferite turatii. L-am schimbat si 8.2, 8.3 sec 0-100km/h, si nu era nici o diferenta ca sa zic in felul in care mergea motorul.

Link to comment
Share on other sites

Debitmetru da in nas sau face urat cand este dus de tot, daca e numai putin dus nici nu-ti iese pe tester, motorul merge bine fara intreruperi dar nu ai performante.

A mea mergea perfect, fara fum , fara consum aiurea , numai ca tragea 10s 0-100km/h. Debitmetru nu dadea eroare dar avea valori anormale la diferite turatii. L-am schimbat si 8.2, 8.3 sec 0-100km/h, si nu era nici o diferenta ca sa zic in felul in care mergea motorul.

dar in cazul in care debitmetrul nu ar fi dus de tot, si ar fi diferenta de air flow, nu ar insemna acelasi consum de benzina, sau poate consum mai mare, in cazul in care ii dadeai blana?

am avut probleme cu furtunul de la deitmetru (acu 1 luna si jumate am fost si la tester, si cand a pus omu' putin mana pe furtun, unde era crapat, indica un volum corect de aer), si pot spune ca aveam un consum f mare... pentru ca aer putin + benzina multa...

Link to comment
Share on other sites

Când debitmetrul dă semne de uzură, automat creşte consumul şi scad performanţele.

exact asta stiam si eu. la mine nu are simptomul sa consume mult... chiar consuma mult mai putin.

deci ramane filtrul si / sau pompa de benzina?

cum imi pot da seama daca e pompa de benzina?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca te-ai prea obisnuit cu ea, pe langa asta probabil te apropii de schimb. A mea e in aceeasi situatie. O lene de masina de la o vreme. Ca sa-mi confirm banuielile l-am chemat pe un prieten bun cu 318is ca si al meu pe care il fac de fiecare data cand ne dam. Ei bine zilele trecute mi-a dat rusine jumatate de masina. De regula il fac o lungime de masina. Dar o simt si eu ca merge infundata rau. Asa sunt cand se apropie de schimb, toate filtrele infundate. Fa un schimb complet si vezi apoi. O sa ti se para ca ai cipuit-o :)
Link to comment
Share on other sites

prea dintr-odata a inceput sa faca figuri. de obicei cand ii dadeam blana in treapta a 4-a, intre 150 si 170km la ora acum din bord imi arata in jur de 24L, iar mers f calm in jur de 6-7%. acum maximul indicat este 16-18L ( intre 150 si 170 ), iar mers lejer cam 5L mai mereu. si se simte si la kilometrii parcursi, mi-am dat seama ca zilele trecute am mers f mult, si inca nu am ajuns pe rosu cum o faceam de obicei.

alte pareri mai are cineva?

Link to comment
Share on other sites

primavara asta simteam ca nu trage suficient de bine(tot benzinar);am schimbat filtrul de aer pt. ca aveam unul nou de mai mult timp desi cel vechi nu era totusi prea imbacsit; rezultatul a fost evident in felul cum accelera masina,adica simtitor mai bine.
Link to comment
Share on other sites

ai schimbat benzina sau ai alimentat din aceiasi parte ?

pai inca nu am apucat sa fac un plin, am mai patit-o cu benzina proasta, dar simptomele era ca nu tragea bine, si consuma si mai mult.

 

cum as putea sa fiu sigur ca pompa de benzina e ok? maine, fiind sambata, nu lucrez, si sunt predispus sa fac un test :)

 

primavara asta simteam ca nu trage suficient de bine(tot benzinar);am schimbat filtrul de aer pt. ca aveam unul nou de mai mult timp desi cel vechi nu era totusi prea imbacsit; rezultatul a fost evident in felul cum accelera masina,adica simtitor mai bine.

dupa cum am zis mai sus, filtrele toate ( in afara de cel de polen, pe care nu l-am putut schimba, si care nu are nici o treaba aici ) acu 3000 km...

ma astept la ceva mai grav decat filtrele. :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai mers pe rosu, se ppoate sa fi prins mizerie. Eu cred totusi ca e filtrul de benzina infundat. Daca nu e asta, inseamna ca ai probleme de debit. Verifica pompa.

Zi-mi te rog cum pot verifca debitul la pompa de benzina. Mai devreme am scos capacul de la pompa de bezina si am pornit motorul, si nu am auzit zgomote ciudate.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai mers pe rosu, se ppoate sa fi prins mizerie. Eu cred totusi ca e filtrul de benzina infundat. Daca nu e asta, inseamna ca ai probleme de debit. Verifica pompa.

Zi-mi te rog cum pot verifca debitul la pompa de benzina. Mai devreme am scos capacul de la pompa de bezina si am pornit motorul, si nu am auzit zgomote ciudate.

 

Nu stiu, cred ca trebuie sa o duci la un mecanic pt asta. La dacie era simplu, se scoate futunul de alimentare care intra in carburator, sau in pompa mai tarziu, si il tii peste radiator sa dea afara undeva. Cineva da la cheie si trebuie sa vina jet puternic. Ceva de genul 10-15 cm jet de diametrul tubului. Eu zic sa o duci totusi la un mecanic care stie ce face sa nu cumva sa faci o prostie.

Link to comment
Share on other sites

o mai tin asa cateva zile, eventual schimb filtrul de benzina, si daca se comporta la fel, merg la un mecanic sa-mi probeze pompa de benzina.

astazi totusi am reusi sa fac o rotire, si cu scart, nu dadea sa moara motorul.

 

multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Ai fĂŁcut cerc cu 316? :)

 

da, unul mic :)

am prins o portiune cam da 1 metru patrat de umezeala ( aproape inghetata ), si am virat pe aia si am accelerat brusc, si cand am dat de asfalt, a inceput sa scartzaie putin, si am aproape o rotatie completa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

din cate stiu eu, demarajul pentru 316i e36 este de 13 secunde.

cum masoara producatorii demarajul, cum se pleaca de pe loc pentru calcularea demarajului? acceleratia la fund, si dat drumul brusc la ambreaj, sau plecat de pe loc mai usor, si apoi pedala la fund?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.