Jump to content

316i lenes


Recommended Posts

Aha... Eram curios cum trage motorul acuma, si am facut doua masuratori, mai putin de 1 secunda cu motorul in 2500-3000 ture, apoi pedala la fund, si am scos 12.6 secunde, iar a doua oara mai eram cu cineva in masina, si a cronometrat el, si am scos fix 13 secunde.
Link to comment
Share on other sites

De ce nu sunt exacte? O eroare mai mare de +-1 secunda nu cred sa fie... Sau este?

Ideea e ca totusi trage bine zic eu, dar cateodata am impresia ca nu prea se duce...

Am fost la tester, nu a gasit nimic. Ori are masina o mica problema, ori am eu o problema cu capul. :)

Link to comment
Share on other sites

acu aproape 4000 km.

iar cel de benzina foarte foarte recent.

cel de aer este curat, nu are inca impuritati prea multe.

 

poate e cum zici tu, ca m-am obisnuit cu ea, dar pe de o parte ma obsedeaza chestia asta, si mai am o durere, de nu pot dormi noaptea, un zgomot la partea dreapta spate. sambata schimb telescoapele intre ele, sper sa fie de la flansa la telescop.

Link to comment
Share on other sites

Consumul mixt e cam 9%, si oras si in afara orasului. Motorul merge rotund, nu da in nas. La un interval de 3-4 secunde, se simte o mica vibratie de la motor, ca si cum ar tremura pentru o franctiune de secunda, dar e aproape insesizabila, se simte daca tin schimbatorul strans. Asta de la ce ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

Deci e ceva ciudat la mijloc.

Am fost acu 1 ora la un service. Surpiza, motorul era cald si nu se simtea nimic. Apoi am turat-o in gol de cateva ori, am mai stat 15 min cu motorul pornit. Am constatat ca nu face mereu, ci doar dupa ce merg putin mai turat. Si in timp ce stateam asa, cu baiatul de la service langa mine, o turam de cateva ori mai tare, apoi se simtea vibratia, o mai turam odata imediat, nu se mai simtea. Si m-a intrebat daca am pus-o pe tester, i-am zis ca am fost destul de recent, si nu mi-au gasit nimic. Face treaba asta de cand am cumparat-o, adica de vreo 3 luni, dar abia acum a inceput sa ma obsedeze.

Si mi-a mai zis ca daca nu face asa tot timpul sa stau linistit, pentru ca nu are nimic, si nici nu-mi poate face nimic asa.

Bujiile le-am schimbat de vreo 4000km, odata cu filtre, ulei, etc. Cat despre fise nu stiu...

Daca ar fi vreuna cu probleme, nu ar face figuri tot timpul?

Link to comment
Share on other sites

Da, ai dreptate :)

Tachetii trebuie sa-i schimb, cred ca unul sau doi dintre ei dau un concert infernal, cand e motorul cald, la rece nu se aude nimic.

Am luat azi 6 tacheti, ca numai atati avea, si am mai dat comanda de inca 2, sper ca pana de sarbatori sa ii schimb.

 

Referitor la zgomotul de la roata din spate, mi-a zis ca atunci cand plec de pe loc se schimba unghiul rotii putin, si s-ar putea ca bataia sa apara de la capul planetarei. Dar i-am zis ca face si cand e scot din viteza, la mici denivelari, si nu cred sa fie atat de uzata planetara incat sa faca asa. Cand am cumparat-o nu aveam joc la planetare, decat atat cat este normal, asa mi-a zis la service. Am dat vreo 7-8 scarturi de atunci, dar nu cred ca a influentat asta atat de mult.

Link to comment
Share on other sites

de la 7-8 nu prea are de ce sa faca, nici la dacie nu se intampla nimic. am vazut acea bataie cand am mers cu tine in masina si m-am mai gandit la ea, dar tot nu-mi dau seama de la ce poate sa fie.

si cu cerculetul, se face si cu 316, se reuseste, trebuie un pic de umezeala si daca nu-s cauciucurile noi :), dar daca vrei iese.

Link to comment
Share on other sites

Cu dacia eram mai tentat sa dau scarturi :)

Dar la pisica mi-e mila sa-i dau multe din astea :)

 

Dar referitor la bucsa de la fuzeta? ;)

 

eu si cu @pyu am trecut amandoi de la dacie pe 316, pt noi e racheta :) sau cel putin era la inceput.

Eu unul deocamdata sunt foarte multumit, arata binisor, merge bine (exceptand zgomotul enervant), caldurica este, nu bate vantul prin toate incheieturile, o depasire pot sa o fac in siguranta :)

Link to comment
Share on other sites

Am dat jos amortizoarele de pe spate, si vreau sa schimb stangul cu dreptul.

Am observat ceva ciudat pe corpul amortizorului, care vine in mod sigur de la atingerea sa cu caroseria. Sper ca asta sa fie sursa zgomotului. :)

 

Flansa din capul amortizorului trebuie sa fie fixa, sau are voie sa se miste putin?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.