Jump to content

Semnalizari "Euro style"


tupeu

Recommended Posts

Fii ma serios. Daca vezi ochi de pisica portocalii, presupuni ca omul semnalizeaza? Daca vezi un E60 din spate si vezi ochi de pisica rosii, inseamna ca pune frana? Pentru ca daca in State daca nu ar avea semnale aprinse pe galben, atunci obligatoriu ar avea ochi de pisica pe laterala, care ar fi si mai naspa.

 

Mie imi place cum arata cu semnalele aprinse. Nu au intensitatea semnalizarilor ca sa deranjeze.

post-116-1227439432_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu vreau pe masina un tuning foarte frumos, simplu si care sa atraga privirile, am grija de masina mea si tot timpul e curata aranjata si sclipitoare :), cu astea vreau sa spun ca o asa masina fiind din toate punctele de vedere pusa la punct, nu cred ca te-ai gandi ca acel semnal este aprins din ceva motiv de defectiune si no sa te duca niciodata cu gandul la dacie, deci no sa te duca in eroare ca unde vreau sa ma duc

 

am facut acest topic sa vad CUM sa fac acest lucru posibil, dar mai mult sa discutat despre gusturile mele etc...

 

tot nu s-a raspuns la intrebare

astept raspunsuri in continuare, multumesc

 

P.s. Cristi.MD, de la ce este prescurtat DLR ?

 

.

Multumesc WLF pentru poza si pentru explicatie :), nu am gasit poza mai apropiata de ceea ce imi doresc eu

Link to comment
Share on other sites

Fii ma serios. Daca vezi ochi de pisica portocalii, presupuni ca omul semnalizeaza? Daca vezi un E60 din spate si vezi ochi de pisica rosii, inseamna ca pune frana? Pentru ca daca in State daca nu ar avea semnale aprinse pe galben, atunci obligatoriu ar avea ochi de pisica pe laterala, care ar fi si mai naspa.

 

Mie imi place cum arata cu semnalele aprinse. Nu au intensitatea semnalizarilor ca sa deranjeze.

 

 

te-ai obisnuit in state.... ti-am zis, am vazut un jeep a franat.. si a durat putin pana mi-am dat seama ca si semnalizeaza... din spate atat vedeam 2 stopuri.. plus al 3-lea aprinse puternic.. si apoi am deosebit si un "semnal" rosu.

 

De multe ori in intersectii, nu stau sa verific daca la omu din fata ii functioneaza toate avertizarile vizuale ca vrea sa schiimbe sensul...

 

Norma aia a fost introdusa in state.. pentru ca sunt cretini si desi legea le impunea sa porneasca pozitia ei nu faceau treaba asta, si atunci s-a trecut la DLR-uri care vin automat cu masina. Tot datorita americanilor ca-s cretini si in ciuda regulilor de circulatie nu poarta centura, ca sa-i protejeze pe cretini, s-au bagat tot felu de legi, referitoar ela inaltimea plafonului, unghiul parbrizului , etc, legislatii care pun piedici cand vine vorba de designul unei masini.. si se tine cont si in europa de treburile astea...

 

PS: WLF: chabar nu am si sunt curios, la X5-u nou care sunt DLR-urile ? ca cel putin la varianta europeana exista ca DLR= angel eyes-urile cu Halogene de 35W, pornesc automat la pornirea motorului, si sunt mai slab luminate decat atunci cand pornesti pozitia..... in state se merge tot pe semnalizari la X5-u nou ?

Pe ce comuti cand vrei sa pornesti ambele semnale , pui pe pozitie ?

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nu e adevarat. Nu pentru motivul ca sunt cretini s-au bagat normele astea, astea sunt impresii de romani. La ei totul e studiat si nu e lasat nimic in voia sortii. Totul se bazeaza pe siguranta in trafic, a ta si a celorlalti. Daca ei folosesc asa ceva, sunt 100% sigur ca e mai sigur decat cum e la noi. Am permis de multi ani, multi km facuti, dar totusi am picat examenul in State cu 18 greseli, pentru ca sunt un pericol public pe sosea dpdv al sigurantei, si asa esti si tu si oricare altul.

 

PS: WLF: chabar nu am si sunt curios, la X5-u nou care sunt DLR-urile ? ca cel putin la varianta europeana exista ca DLR= angel eyes-urile cu Halogene de 35W, pornesc automat la pornirea motorului, si sunt mai slab luminate decat atunci cand pornesti pozitia..... in state se merge tot pe semnalizari la X5-u nou ?

Pe ce comuti cand vrei sa pornesti ambele semnale , pui pe pozitie ?

 

Nu stiu cum e la X5. La mine semnalizarile sunt pe post de pozitie, cand aprind farurile sau pun pe pozitie, semnalele pe fata sunt aprinse mai slab. Am si faruri automate, dar n-are legatura asta cu DRL.

 

Cand am pus farurile cu angels eyes, am legat mufele standard, adica angels eyes ca pozitii, si m-am trezit ca atunci cand semnalizez, semnalizeaza si angels eyes-urile. A trebuit sa leg angels-urile impreuna cu faza lunga, ca n-am cum sa modific pozitiile din semnale. Numai poate daca schimb LCM-ul. De codat LCM-ul nu se poate coda pe model european, ca nu exista un cablaj sa mearga la faruri sau bec pentru pozitie in faruri, numai eventual daca improvizez ceva.

 

Si apropo de ce zici tu, cum se vede din laterala. Practic e ceva gen ochi de pisica, becul e mascat.

 

La modele europene, semnalul e complet transparent si evident ca vezi direct becul aprins. Uite la X3 din fata si din lateral, si la E46 cum e semnalul ca la E39, cu placuta pe lateral sa nu bata direct becul.

post-116-1227441183_thumb.jpg

post-116-1227441204_thumb.jpg

post-116-1227441236_thumb.jpg

post-116-1227441329_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

la ce intensitate are becul chiar deranjeaza :)) (glumeam)

 

deci asa cum e acel e46 vreau si eu, chiar daca e alb becul sau galben, alb ar arata mai bine cred eu pe langa angel eyes alb

 

pana la urma exista metoda pentru aceasta modificare?

Edited by tupeu
Link to comment
Share on other sites

WLF: hai ma cu siguranta in trafic, ei merg pe principiu ca decat sa fie victima mai bine agresor.... nu eu am inventat motivu pentru care s-au introdus normele alea cu parbrizu plafonu etc, toate se datoreaza americanilor ca sunt prea cretini sa poarte centrua si atunci ii protejeaza statul... si WLF: fara sa invat, normal ca-l pic si eu si tu si toata lumea, faptu ca avem experienta de sofat nu inseamna ca suntem in stare sa luam un test.... inseamna ca stim conduce, regulile de circulatie sunt altceva.
Link to comment
Share on other sites

WLF: hai ma cu siguranta in trafic, ei merg pe principiu ca decat sa fie victima mai bine agresor.... nu eu am inventat motivu pentru care s-au introdus normele alea cu parbrizu plafonu etc, toate se datoreaza americanilor ca sunt prea cretini sa poarte centrua si atunci ii protejeaza statul... si WLF: fara sa invat, normal ca-l pic si eu si tu si toata lumea, faptu ca avem experienta de sofat nu inseamna ca suntem in stare sa luam un test.... inseamna ca stim conduce, regulile de circulatie sunt altceva.

 

Ce mentalitate stupida ai. Asta crezi tu despre americani? Ziceai ca ai fost acolo?

 

Am picat orasul ! Sunt un "public hazard" pentru strazile lor ! Cand il vedeam pe ala ca tot scrie ceva tot timpu, credeam ca pune OK OK, cand colo el semnaliza greselile ! Cand mi-a dat hartia aia, mi-a picat fata efectiv.

 

Nu vorbesc de examenul scris, reguli de circulatie si altceva. Tot examenul lor se bazeaza pe siguranta in trafic, nu pe ce e la noi, ca stii sa schimbi vitezele si stii ca semnul cu cruce inseamna oprirea interzisa. Sa fim seriosi, examenul la noi este absolut o gluma. Ce sa inveti? Trebuie sa ai cu totul alta mentalitate acolo.

Link to comment
Share on other sites

WLF: ce ti-am zis eu acolo, nu am inventat, a zis designeru de la aston martin, a mentionat de ce anumite designuri nu se mai pot face... de ce nu o sa mai vedem niciodata nustiu ce model de aston.

 

Iar despre americani, mi-am facut o parere, europenii sunt cu 2-3 trepte peste americani. Eu am incheiat ca deja nu mai are legatura cu subiectul.

 

E greu ca roman sa te cobori la mentalitatea lor. Uite eu cu examenu de soferi tipi cormanesc, nu am spart niciodata la masini mai mult de 1 far... varu meu care nu e "traffic hazard" a facut varza da varza 3 masini si o motocicleta... (astea toate fiind ale lui, ca despre ceilalti participanti in trafic nu mai vorbesc...)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

In clipul ala de pe youtube cu e36, semnalele alea totusi sunt cam puternice...cam la fel ca proiectoarele..de fapt a pus lumini in semnale ca sa poata sa le foloseasca in loc de faza scurta....la asa ceva intorci capul pe strada dar cu o geana ridicata :)

Nu arata rau DLR-urile de pe e46-ul lui WLF...cam cum sunt luminile de parcare la Logan la intensitate.

Pe e46 fara facelift, cred ca ar arata mai nasol...ma refer la faptul ca la facelift cele cu semnal galben parca au sticla transparenta, si inca o sticla galbena pe sub....par mai finute.

Link to comment
Share on other sites

WLF: ce ti-am zis eu acolo, nu am inventat, a zis designeru de la aston martin, a mentionat de ce anumite designuri nu se mai pot face... de ce nu o sa mai vedem niciodata nustiu ce model de aston.

 

Iar despre americani, mi-am facut o parere, europenii sunt cu 2-3 trepte peste americani. Eu am incheiat ca deja nu mai are legatura cu subiectul.

 

E greu ca roman sa te cobori la mentalitatea lor. Uite eu cu examenu de soferi tipi cormanesc, nu am spart niciodata la masini mai mult de 1 far... varu meu care nu e "traffic hazard" a facut varza da varza 3 masini si o motocicleta... (astea toate fiind ale lui, ca despre ceilalti participanti in trafic nu mai vorbesc...)

 

Nu ma mai uimeste nimic la mentalitatea romaneasca.

 

In fine, mie personal imi place foarte mult cum arata masina cu semnalele aprinse. Decat cu pozitia aprinsa in farul de faza lunga, mai bine asa.

 

E60, care are sprancene galbene, e cam acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

WLF: ce ti-am zis eu acolo, nu am inventat, a zis designeru de la aston martin, a mentionat de ce anumite designuri nu se mai pot face... de ce nu o sa mai vedem niciodata nustiu ce model de aston.

 

Iar despre americani, mi-am facut o parere, europenii sunt cu 2-3 trepte peste americani. Eu am incheiat ca deja nu mai are legatura cu subiectul.

 

E greu ca roman sa te cobori la mentalitatea lor. Uite eu cu examenu de soferi tipi cormanesc, nu am spart niciodata la masini mai mult de 1 far... varu meu care nu e "traffic hazard" a facut varza da varza 3 masini si o motocicleta... (astea toate fiind ale lui, ca despre ceilalti participanti in trafic nu mai vorbesc...)

 

Nu ma mai uimeste nimic la mentalitatea romaneasca.

 

In fine, mie personal imi place foarte mult cum arata masina cu semnalele aprinse. Decat cu pozitia aprinsa in farul de faza lunga, mai bine asa.

 

E60, care are sprancene galbene, e cam acelasi lucru.

 

se poate.. ori is eu prea destept, ori am intalnit numa americani prosti, asa ca scuza conceptia mea despre americani...

Link to comment
Share on other sites

pai ala e baiu, ca initiatorul topicului, vorbeste de luminite slabe, discrete, si pune poze, cu xenoane in semnalizari, si clipuri care merg in aceeasi idee..

 

imi pare rau dar este tot ce am gasit, am pus pozele sa intelegeti ca se poate,

 

si daca faceti o poza cu un aparat de amator veti vedea ca de ex daca pozati un agel eyes noaptea arata ca farul e aprins cu tot cu faza lunga,

si la Dado (e36 galben) e doar lumina in semnalizare, nicidecum faza scurta, motivul pentru care se vede la fel ca ceata e filmarea.

 

pozele lui wlf sunt facute ziua, filmul noaptea, acolo e diferenta

Link to comment
Share on other sites

JorJ: si la noi exista astfel de legislatie, care ne obliga sa mergem cu faza mica, in afara localitatii, si calculati cum vreti voi, dar faza mica este mai vizibila decat 2 semnale galbene jumatate aprinse :)

 

 

Mi s-a parut interesanta prezentarea ..., n-am vrut sa insinuez nimic.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am facut sistemul asta pe E28. Cunoscatorii stiu ca semnalul e in spoiler sub bara si e prelungit de proiector. Efectul vizual, si cu proiectoarele aprinse, era super. Mi-a atras atentia un tip in trafic ca am avaria blocata, iar cand am dat avarie cu adevarat, s-a lamurit.

La E28 se vedea fumos dar la E39 nu as face. Nici macar cu proiectoarele aprinse nu merg.

Sunt de parere ca la modelele mai noi ...nu prea merge.

 

Parerea mea.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.