Jump to content

Posesori de steptronic


armin

Recommended Posts

dar poate dauna schimbul de ulei in cutie daca aceast nu este defecta (nu da niciun semn ca n-ar functiona bine)?? :)

 

Nu cred cĂŁ dĂŁuneazĂŁ.

 

Ăn America se face acest schimb la ordinea zilei, foarte mulĂži posesori schmimbĂŁ uleiul din cutie Âşi nu au apoi probleme.

 

 

nu chiar...si acolo isi pun multi intrebarea daca sa schimbe sau nu...cel putin pe e46fan...

 

sunt inr-adevar mai multi in state decat in europa cei care fac schimbul de ulei...cum am spus mai sus cred ca e alegerea fiecaruia atata timp cat nu exista o practica untara in acest sens.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu chiar...si acolo isi pun multi intrebarea daca sa schimbe sau nu...cel putin pe e46fan...

 

sunt inr-adevar mai multi in state decat in europa cei care fac schimbul de ulei...cum am spus mai sus cred ca e alegerea fiecaruia atata timp cat nu exista o practica untara in acest sens.

 

Dacã te vei uita pe forumurile americane, vei vedea cã cei mai mulÞi schimbã uleiul chiar la reprezentanÞã.

Link to comment
Share on other sites

PAI daca o cumperi de la unu de 57 de ani care are masina de noua de la 49 ani si il mai si cunosti si te mai si uiti la emblema daca are ciupituri de pietricele.. stii.

mers sportiv cel putin masina mea a vazut doar la mine si se pare cai place. :)

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

poti sa dezvolti putin, te rog?

 

stiu ca in US au garantie 100.000 mile ...are vreo legatura cu garantia?

 

Nu stiu exact motivele, insa exista multe diferente referitoare la intretinerea masinii, bujiile se schimba la 160.000km in loc de 100.000km cum este in Europa, uleiul la cutie se schimba, la modelele cu X-drive se schimba uleiul la cutia de transfer(cred ca este la fel si in Europa),etc.

In America de Nord BMW-ul are garantie 4 ani si 50.000mile.Exista si garantia care se poate cumpara extinsa la 100.000 mile, BMW Certified, insa nu este acoperit totul cum este la garantia originala, din fabrica.

Link to comment
Share on other sites

PAI daca o cumperi de la unu de 57 de ani care are masina de noua de la 49 ani si il mai si cunosti si te mai si uiti la emblema daca are ciupituri de pietricele.. stii.

mers sportiv cel putin masina mea a vazut doar la mine si se pare cai place. :)

Eu aleg să nu am ĂŽncredere ĂŽn astfel de lucruri.

 

Unu' de 57 de ani poate să aibă copii, amici, şoferi, etc.

 

Ăl cunosc pe un comandor de marină care are un E34 540i, forjează maşina aia non-stop şi are peste 50 de ani.

 

Ciupiturile de pietricele apar de la mersul pe autostradă nu de la forjă prin oraş.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

deci, in cazul in care masina a fost exploatata corect, nefortata, si are peste 150k km, iar cutia merge f bine...n-are rost sa umblu sa schimb uleiul in ea :)

 

Este relativ faptul,uite, de exemplu acum 2-3 luni ai fi cumparat masina lui Ciupanezu, masina impecabila, fara cusur,etc,etc.

Acum era timpul de o cutie noua. :)

Link to comment
Share on other sites

PAI daca o cumperi de la unu de 57 de ani care are masina de noua de la 49 ani si il mai si cunosti si te mai si uiti la emblema daca are ciupituri de pietricele.. stii.

mers sportiv cel putin masina mea a vazut doar la mine si se pare cai place. :)

Eu aleg sĂŁ nu am ĂŽncredere ĂŽn astfel de lucruri.

 

Unu' de 57 de ani poate sĂŁ aibĂŁ copii, amici, Âşoferi, etc.

 

Ăl cunosc pe un comandor de marinĂŁ care are un E34 540i, forjeazĂŁ maÂşina aia non-stop Âşi are peste 50 de ani.

 

Ciupiturile de pietricele apar de la mersul pe autostradĂŁ nu de la forjĂŁ prin oraÂş.

 

pai de aia ciupiturile au aparut l mine.

in cazul 535i-ului meu, cunosc bine persoana de la care am luat-o intrucat este doctor, coleg cu tata. masina a fost a lui personal cumparata in februarie 99 de la bavaria bucuresti cash, full options.

P.S. riscant de la o varsta incolo sa alergi asacu masina...comandoru nu doctor :)

 

cutia automata mai pica si de la condusul excesiv prin oras in aglomeratie.

Link to comment
Share on other sites

728iA e38 '99 193cp are 150k din care vreo 8-9k cu mine. cutia se comporta impecabil schimba vitezele fara socuri sau intirzieri nici la pornirea de pe loc dimineatza ,nu are trepidatzii nu simt socuri sau altceva in timpul mersului fata/spate sau stationarii , uleiul/filtrul urmeaza sa'l schimb cat de repede.
Link to comment
Share on other sites

E39, 525iA, 10/2002

 

Am schimbat uleiul la cutie si filtrul de ulei (la AB Cluj) cand am luat masina ca masura preventorie.

 

scrie te rog si la cati km ai facut schimbul si cati ai acum

 

Schimbat la 137,000 km si acum am 149,000 km. Nu are nimic sa schimbi uleiul, doar bine poate sa ii faca cutiei daca schimbul se face corect impreuna cu filtru de ulei si garniturile aferente.

 

Tampenia cu "profesionistii" de la AB e ca nu au folosit pasta de etanseizare cand au schimbat uleiul => am observat la inspection II (la un alt service) ca imi curge ulei pe la cutie.

 

Rezolvarea: cumparat 1 L ulei Lifetime si adaugat (au intrat 300-400 ml) si pus pasta etanseizare la capacul de la cutia de viteze.

 

Dar daca mai umblam asa 10,000 km se ducea cutia din cauza lipsei de ulei.

 

Cutia nu picã atât de uºor, dã semne de uzurã cu multã vreme Înainte sã pice.

 

Ai dreptate, nu poĂži avea ĂŽncredere deplinĂŁ ĂŽntr-o maÂşinĂŁ sh.

 

Tot nu s-a lamurit urmatoarea chestiune legata de utilizarea cutiei steptronic (un topic mai vechi):

 

La semafor se sta in D sau in N ? Nu are nimic sa stai pe loc in D perioade prelungite pentru ca la mine, cand stau in D motorul e in sarcina => nu decupleaza cand stai pe loc.

 

Am inteles ca la seria 6 porneste de pe loc doar cand apesi acceleratia => decupleaza cand stai pe loc cu piciorul pe frana. E adevarat ?

Link to comment
Share on other sites

din ce am inteles de la cineva care a facut un curs pe la bmw, se sta, pt perioadele scurte de stationare, de genul 20-30 s stationare si apoi mai dai un pic in fata, in D, cu un pic de loc in fata, si din cand in cand se mai da drumul un pic masinii usurel inainte, ca si cum ai pregati-o de plecare, pentru ca atunci cand pleci de pe loc, sa nu se faca acel tranzit brusc intre repaus si mers, e vorba de tinut in presiune angrenajul, sau ceva de genul

 

mentionez ca cel de la care stiu are e39 530d Alpina full (adica are pana si monitoare in tetierele spate originale de fabrica), si ca a facut ceva curs pe-acolo de l-au invatat aia sa mearg

Link to comment
Share on other sites

320dA, an 2002 [E46...face-lift], are in jur de 200.000 km reali. Rupe soselele din Spania :)

 

Nu am schimbat uleiul la cutie, nici nu o sa il schimb. Probabil ca pedala de acceleratie+cutia automata+scaunul soferului...o sale schimb ultimele !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.