Jump to content

Posesori de steptronic


armin

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Ciupanezu: Stii bine ce zic :) , calca frana doar 10% si o sa simti diferenta. Daca o calci pana la fund, normal ca franeaza la fel in D sau in N.

 

Nu constat nici o diferenÞã Între frânarea În N ºi cea În D.

 

N-ai incercat indeajuns :)

 

Acum serios, nu stiu de ce doar tu spui ca nu simti.

Link to comment
Share on other sites

In acest topic sunt rugati sa posteze numai posesorii de BMW echipate cu steptronic.

 

model, motor, an de fabricatie, km parcursi, ulei schimbat sau nu, probleme intampinate.

 

Ar fii bine sa nu incepeti cu discutii automata vs manuala, exista deja un topic.

 

Incep eu:

 

E46, 320i, 2002,170 cai, 166.000 km, cutie ZF 5HP 19, nu am schimbat uleiul.

 

nicio problema.

 

schimbat ulei la 167.000

Link to comment
Share on other sites

am schimbat la AB de pe DN1. nu te lasa sa intri in service, dar mi-au spus ca daca uleiul era ars sau avea span in el ma duceau sa vad si sa iau hotararea daca mai schimb sau nu uleiul... nu a fost cazul, mi-au dat inapoi garnitura si filtrul vechi.

 

Am fost surprins sa vad ca filtrul arata foarte bine, nu avea urme de span cum am vazut pe youtube la unii care au facut un filmulet...urmele de ulei de pe filtru aveau o culoare deschisa ...semana cu uleiul care se pune la motor, ramasese o pelicula de ulei pe capacul de la filtru asa am putut sa vad starea uleiului...prima oara m-am gandit ca a mai fost schimbat uleiul, dar m-am uitat mai atent pe capacul de la filtru si era trecuta data de fabricatie a masinii mele.

 

Masina merge la fel ca inainte, nu simt vreo diferenta si cred ca asa si trebuie sa fie...

 

costuri: 6L ulei x 90 ron

 

filtru+garnitura+6 suruburi baie de ulei ( rezerva) = 160 ron

 

manopera = 160 ron

Link to comment
Share on other sites

nu mi-au spus nimic despre asta...tipic pentru reprezentanta BMW...e o secretomanie maxima acolo. Ei au vrut sa ma incarce pe factura cu 9l de ulei pentru ca asa apare in TIS...in fine, mi-e sila...nu mai calc pe acolo, macar la filaret ma lasa sa stau langa masina.
Link to comment
Share on other sites

am schimbat la AB de pe DN1. nu te lasa sa intri in service, dar mi-au spus ca daca uleiul era ars sau avea span in el ma duceau sa vad si sa iau hotararea daca mai schimb sau nu uleiul...

 

adica daca schimbi uleiul sau cutia cu totul !?

Link to comment
Share on other sites

daca e puternic contaminat uleiul si are si span mult in el mai bine nu mai faci schimbul...lasi uleiul vechi.

 

schimbul se face ca masura de intretinere.

 

am aflat un lucru interesant de la cei din conducere intr-o mica discutie pe care am avut-o : la modelele noi care sunt inca in garantie daca cutia nu lucreaza cum trebuie, adica patineaza, schimba cu intarziere, sunt socuri etc. prima oara se schimba uleiul din cutie, chiar mi-a subliniat ca asta este procedura, iar de-abia apoi daca nu se rezolva problema se schimba cutia pe garantie.

am intrebat daca se rezolva ceva doar cu schimbul uleiului, raspunsul a fost la unele da, la altele nu.

Link to comment
Share on other sites

Dar intr-o anumita masura trebuie sa patineze cutia, nu-i asa ? Adica, mai ales

 

Adica daca rulez la 1,500 rpm si accelerez (putin spre mediu) turatia urca brusc la (aprox) 1,800 ca si cum ar patina putin sa se ajute dar fara sa retrogradeze.

 

Dar daca accelerez de la mai mult 3,000 rpm nu mai patineaza si ma baga in scaun, ar trebui sa patineze mai ales la turatii mari cand forta e mare... ma gandesc.

 

Se poate doar sa mi se para dupa atatea discutii pe forum despre socuri, etc :)

Edited by andrei27
Link to comment
Share on other sites

Dar intr-o anumita masura trebuie sa patineze cutia, nu-i asa ? Adica, mai ales

 

Adica daca rulez la 1,500 rpm si accelerez (putin spre mediu) turatia urca brusc la (aprox) 1,800 ca si cum ar patina putin sa se ajute dar fara sa retrogradeze.

 

Dar daca accelerez de la mai mult 3,000 rpm nu mai patineaza si ma baga in scaun, ar trebui sa patineze mai ales la turatii mari cand forta e mare... ma gandesc.

 

Se poate doar sa mi se para dupa atatea discutii pe forum despre socuri, etc :)

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ Âşi cutia ta e un pic uzatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Nu ĂŽnţeleg despre ce vorbeşti.

 

Mi-a picat cutia acum o lună, am recondiţionat-o doar o dată.

 

Cutia dădea semne de uzură de mai multe luni ĂŽnsă nu am recondiţionat-o până nu a ĂŽnceput să patineze şi ĂŽn sarcină.

 

Am cumpărat un kit de reparaţie ZF, au fost folosite doar piese noi cu excepţia blocului hidraulic.

M-a costat 1500 €.

M-ar fi costat doar 1000 € dacă nu era şi blocul hidraulic spart.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.