Jump to content

topul fiabilitatii marcilor auto


lucian

Recommended Posts

Topul fiabilitatii marcilor auto

 

Cifrele din paranteza reprezinta numarul de probleme aparute pe o perioada de trei ani, raportate la o suta de unitati

 

Lexus (139)

Porsche (149)

Lincoln (151)

Buick (163)

Cadillac (175)

Infinity (178)

Toyota (194)

Mercury (195)

Honda (201)

Acura (203)

BMW (225)

Ford (231)

Chevrolet (232)

Chrysler (235)

Saturn (240)

Oldsmobile (242)

GMC (245)

Pontiac (245)

Mazda (252)

Hyundai (260)

Subaru (260)

Volvo (266)

Jaguar (268)

Dodge (273)

Nissan (275)

Mitsubishi (278)

Mercedes-Benz (283)

Saab (286)

Jeep (289)

Suzuki (292)

Audi (312)

Daewoo (318)

Isuzu (331)

Volkswagen (335)

MINI (383)

Land Rover (395)

Kia (397)

 

Sursa: JDPower&Associates

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo nimic? Sau e din oficiu varza.

65491[/snapback]

uite ca n-am observat ca lipseste!

clasamentul e valabil pentru state. nu stiu de ce lipseste alfa. putin probabil sa nu fi raportat nici o defectiune...si atunci ar fi fost no.1 in top.

e bine ca bmw-ul e in fata mertului si a lu' audi...

Link to comment
Share on other sites

eu am mers doar cu un porsche 944 ..... misto masina... si ce senzatie ai in el.... cu toate ca e de cand mama era tanara :blink:

 

ma rog.... stiam ca mercedes era pe 29 .... aici vad ca pe 27..... poate or mai fi urcat..... si de lexus stiam ca e pe 1 dar parca stiam de bmw ca e pe 3 !?!?!?

Link to comment
Share on other sites

eu n-am incredere deloc in topurile astea. sunt ca si alea in care la cea mai prost imbracata vedeta apare britney spears pe locul intai in fiecare an. total relativ la interesele celui care publica. sincer, ma mir ca aici nu este toyota pe primele 5 locuri :blink: .... moda asa zice, nu? :)
Link to comment
Share on other sites

pai da, da' sa scrie clar TOYOTA acolo, sa vada tot omu :)

 

corect era asa:

Lexus

Toyota

Lexus

Toyota

Lexus

Toyota

Acura

Infinity

.....

si Vauxhall (in caz ca citeste ceva englishman)

65704[/snapback]

:)

 

Eu zic ca sunt reale statisticile.Lexus nu se strica.Punct.

 

Asta este adevarul ,desi imi place de 1000 de ori mai mult BMW-ul.Nici Toyota nu sta rau la capitolul fiabilitate.Ma asteptam sa fie mult inaintea BMW-ului.Pai ce naiba sa se strice intr-o Toyota ca au 2 computere si 3 sigurante :)

Clasamentele nu sunt facute dupa gravitatea problemei.Practic se verifica satisfactia clientului.Masinile sunt numai noi,in garantie.Nu se fac clasamente de genul asta pentru masini iesite din garantie.

Daca un posesor de BMW a fost la service de 3 ori ,in timp ce unul de Toyota doar de 2 ori, ghici cine este mai sus in clasament. :)

Nu conteaza ca BMW -ul a fost pentru diverse probleme de soft, iar Toyota a fost prima oara sa schimbe cutia iar a doua oara motorul.Exagerez bineanteles ,dar cam asa sunt facute statisticile.

 

Sunt curios cum este BMW-ul in Romania, la capitolul satisfactia clientului :blink:

Link to comment
Share on other sites

mie topul mi se pare o mare varza... nu are nici cap nici coada... pai ce dracu sa caute masini de gen Toyota, Honda sau Lincoln in aceeasi lista cu BMW, Porsche sau Audi... Apropos, de ce nu e Rolls Royce acolo sau Maybach in schimb e cacatul de copie Lexus? Pai tu compari masini sport cu masini de zi cu zi, masini super computerizate cu tot felul de facilitati cu niste roabe pe 4 roti? Pai e evident ca o masina sau un dispozitiv mai complicat are sanse sa se defecteze mai des... Un BMW echipat complet, cu 4 portiere si absolut toate optionalele are electronica mai avansata decat gasesti in orice cladire din Romania... Pai topul nu urmareste nici dotarile masinilor... Nu cred ca se vinde BMW in 4 portiere fara clima sau aer conditionat automat macar pe cand papagalii de la Toyota vand si masinile goale cu echiparea minima obligatorie prin lege (ca si Renault, Opel, Volkswagen, etc)... M-am saturat de stilul asta de marketing agresiv de provenienta estica care induce in eroare in mode intentionat opinia publica... Astept un top in care se analizeaza tipul de defecte si echiparea respectivelor masini... Pana atunci toti japonezii (si francezii) nu au decat sa ma pupe... in c...r...:blink: mai au mult de tot pana sa faca masini... Imi amintesc de o reclama de la Renault care spunea "Renault este automobilul numarul 1 ca importuri in Germania"... de cate ori am fost acolo vedeam maxim 1 Renault la 50 de masini (BMW, Mercedes, Audi, Porsche, Volkswagen erau restul de 49)... deci mai lasati topurile si priviti realitatea si uneori, cat mai des, va rog sa ganditi...:)
Link to comment
Share on other sites

bavaria ai fost cel mai tare cu toyota..... nota 10+ !

 

adevarul e urmatorul .... ai sanse mari sa nu ai probleme la o masina daca nu o bruschezi, revizii la timp, etc... rata defectelor scade....

 

eu ce sa zic acum.... am fost de am schimbat bucsile la bmw in septembrie, octombrie nu mai stiu... mama ce joc am in ele ???? aoleu... bucsi bilstein ... in fine nu comentez.... dar cand dai numai prin gropi in minunea de bucuresti nu mai zic nimic.. ori dai in unu, ori dai in groapa.... ai de ales.....

 

conditiile la noi.... sunt unele vitrege pt masini :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o chestie interesanta de stiut: daca problemele unei marci fruntase se cheama injectoare, cutii, calculatoarea iar problemele unei marci codase inseamna becuri arse atunci topul asta este egal cu zero pt cineva care il consulta in vederea formarii unei opinii, nu? Adica eu prefer sa stiu ca am o sansa din cinci sa mi se arda un bec decat o sansa din 20 sa-mi pice un injector (doar un exemplu). In concluzie se zice pe undeva si genul de probleme care se iau in calcul?
Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o chestie interesanta de stiut: daca problemele unei marci fruntase se cheama injectoare, cutii, calculatoarea iar problemele unei marci codase inseamna becuri arse atunci topul asta este egal cu zero pt cineva care il consulta in vederea formarii unei opinii, nu? Adica eu prefer sa stiu ca am o sansa din cinci sa mi se arda un bec decat o sansa din 20 sa-mi pice un injector (doar un exemplu). In concluzie se zice pe undeva si genul de probleme care se iau in calcul?

65887[/snapback]

 

q.e.d. :blink:

 

asta era ideea

Link to comment
Share on other sites

q.e.d. :blink:

 

asta era ideea

65910[/snapback]

 

 

sorry man, cumva am sarit de la citit niste posturi. cred ca rotita mouse-ului e de vina :) . Oricum, le-am citit in cele din urma si, cu toate ca esti cam dur cu japonezii, iti dau dreptate. La fel si lui Bavaria.

 

Deci pana la urma cu a ajuns JD Power asa celebru? Ce ne spune el noua defapt?

Link to comment
Share on other sites

RedCap cine a mers cu porsche sau cine a avut porsche stie ce poate si cat tine o masina din aia.. pot sa-ti spun ca e ca in topul ala... si de alfa romeo... am auzit de la mai multi posesori ca au stat cu ele mai mult prin service decat sa mearga..

65543[/snapback]

asta asa e...acum ceva ani am avut un 944 turbo din '89.. ammers 100.000 km doar cu schimburile de ulei, curele si placute.... si eram tanar si iute pe atunci...si nici radare pe DN:) nu erau...

asa ca... eu apreciez marca Porsche atat pentru performante cat si pentru fiabilitate..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.