Jump to content

e39 520d 2000 touring mort


Ali

Recommended Posts

Salut,

dupa cateva zile in care webasto porneste la fiecare deschidere de usa precum si aiurea si se opreste la 1 minut dupa, a murit si altceva.

Am pornit ok azi dimineata, iar dupa aprox 1km am oprit putin motorul ca sa vad un generator eolian in bataia vantului si cand am dat sa pornesc a refuzat cu indaratnicie sa o mai ia.

Am observat mici zvacniri in mers, chiar ma intrebam ce ar putea fi?

Vreo idee cineva?

Bateria e ok, invarte motorul bine,sigurante ok, motorina este, nici un mesaj de eroare pe bord in afara de lichidul de spalare parbriz.

deasemenea de vreo 4-5 luni am observat o pornire mai grea dupa o sedere mai indelungata.

Orice sfat e binevenit.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

pompele de combustibil ar putea fi

 

loveste usor de 2-3 ori pompa de sub scaunul soferului, daca ai noroc s-ar putea sa porneasca

 

cata motorina mai ai in rezervaor ?

 

daca e undeva in jur de 15 litri ( aproximativ un sfert de rezervor ) incearca sa mai completezi cu inca 10.

 

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...23545&st=20

Link to comment
Share on other sites

nu, e sub masina, la aproximativ 15 cm distanta de prag, in dreptul scaunului soferului.

e acoperita de scutul de plastic al masinii, nu se vede direct.

are forma cilindrica, montata pe conducta de combustibil.

e posibil sa fie blocata, poate isi revine daca o lovesti usor.

mai intai insa as adauga cativa litri de motorina in rezervor, poate e pompa din rezervor cea care face probleme, mai precis nu are presiune suficienta.

 

daca ai posibilitatea, pune masina pe tester si vezi ce cod iti da.

 

evident, pot fi si alte cauze, dar pompele de combustibil sunt o problema relativ frecventa la E39.

Link to comment
Share on other sites

bujiile incandescente le-ai verificat??

daca problema e la cald se poate sa fie dusa pompa de motorina...poate capul hidraulic...

in general asta nu mai face presiunea necesara la cald

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

ok, a pornit dupamasa dupa ce am dat la cheie mai mult timp, e ciudat si se pare ca a fost vorba de o pana de motorina desi OBC-ul imi raporta ca mai am de parcurs cel putin 50km cu motorina din rezervor.

Va multumesc la toti, o seara placuta.

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

50 KM !!!!!

 

si intrebi de ce nu porneste ? asta nu e motorina in rezervor, sunt stropi si vapori.

 

oricum, bine ca ai pornit-o. probabil a tras aer si a durat ceva pana s-a amorsat.

 

evita sa mergi "pe rosu", iti va aduce mari neplaceri in timp.

Link to comment
Share on other sites

ok, a pornit dupamasa dupa ce am dat la cheie mai mult timp, e ciudat si se pare ca a fost vorba de o pana de motorina desi OBC-ul imi raporta ca mai am de parcurs cel putin 50km cu motorina din rezervor.

Va multumesc la toti, o seara placuta.

 

trist.. probabil era suficient sa tii cheia in pozitia 2 30 sec- 1 min.. sa se amorseze instalatia ... cum ziceau colegii poate a prins aer....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut.

Aceeasi problema ca si Ali o am si eu, doar ca pe mine m-a lasat in drum de vreo 2-3 ori, (dar pana la urma a pornit dupa multe insistente) iar acum nu a mai vrut sa porneasca deloc. Intrebare: se potriveste pompa (de sub bancheta din spate) de la 320d la 520d (E39)? Cred ca aia e dusa, desi se aude ca motorasul merge ("bazaie"), nu ajunge deloc motorina in fata la motor (in filtru de motorina), ci doar multe bule de aer. Am inlocuit aceasta pompa cu una noua de pe un Renault Clio (doar ca proba de moment) si a bagat presiune pana in fata (in filtru). Ar mai putea fi si altceva stricat? Sunt sanse sa mai fi stricat (sa mai fi fortat) eu altceva (alte angrenaje) incercand sa o pornesc? Mentionez ca nu am incercat sa o pornesc impinsa ci doar "dand la automat". Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu e recomandat sa impingi masina dar in caz de urgenta asta e ,mergi la test e una din cele 2 pompe mai mult ca sigur si termina cu improvizatiile nu face bine la sanatatea...........masinii <_< Edited by 525dtouring
Link to comment
Share on other sites

Am observat pe forum foarte multe discutii legate de pompele de benzina (mai ales cele de pe traseu - spate si sub scaunul soferului). Am ajuns la concluzia ca majoritatea au cedat din cauza forțării lor prin mentinerea nivelului de combustibil la un nivel scazut (5-20 litri). Nu stiu daca este vreun caz in care cele 2 pompe sa fi cedat pe o masina care avea mereu rezervorul peste jumatate...

Nu cred ca sunt proiectate sa "traga" non-stop... mai degraba reprezinta un ajutor in caz de nevoie... si se presupune ca neamțu' are in general peste 30-40 de litri in rezervor.

e doar o parere personala... dar poate sunt si altii de acord...

Edited by mihai845
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu Cristi.MD; nu cred ca ar conta daca ai 10 l sau 40 l de motorina in rezervor - pompa trebuie sa traga, nu? plus ca, in cazul meu, sincer aveam acul la motorina peste jumatate in bord cand mi-a facut figurile cu opritul...si cam asa il mentin , mai ales pe timp de iarna; motorina am pus , zic eu buna - alpine diesel de la Petrom;

oricum...ce sa va spun ca azi am rezolvat-o; mi-a venit pompa noua (pe comanda) marca Siemens VDO, nu stiu daca e buna sau rea, ideea e ca-i noua si nu am mai pus second; sincer, mi se pare ca masina "trage" (ma rog, de fapt impinge) mult mai bine, in schimb mi-a ramas acul la rezervor blocat la jumatate (exact unde era inainte de a se strica) si e clar ca nu-mi indica bine cantitatea de motorina; aveti idee de ce? am auzit ceva de o placuta de ceramica din pompa - dar aia e intreaga; alte motive pt ac blocat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.