Jump to content

�ntrebãri


Allex

Recommended Posts

Am ºi eu câteva Întrebãri:

 

1. Dupã ce sar airbag'urile faÞã (ºofer ºi pasager) ce trebuie Înlocuit? Am ÎnÞeles cã pe lângã airbag'uri, care evident trebuiesc schimbate, s-ar mai schimba ºi nu ºtiu ce modul/calculator de declanºare al airbag'urilor, sau se poate reseta? :)

 

2. La centuri am ÎnÞeles cã iarãºi apar probleme, ceva legat tot de airbag'uri :) Ce ar trebui sã schimb sau mai bine zis, chiar trebuie schimbat ceva ºi la centuri? MenÞionez cã În timpul accidentului nu s-au purtat centurile de siguranÞã.

 

MaÂşina este un E46 din 2001.

Link to comment
Share on other sites

Am sĂŁ ĂŽncerc aÂşa Âşi dacĂŁ tot iese ceva la tester, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ treb schimbat Âşi modulul.

Eroare În bord oricum aveam pentru cã trebuia schimbat ºi senzorul de prezenÞã pasager.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie (neplacuta): dupa schimbarea airbagurilor, teoretic trebuie schimbat si calculatorul de airbag care are crash stored in memorie. Pentru ca e f scump se rescrie softul (un fel de format) si functioneaza ca nou. De asemenea, daca centurile au sarit trebuie schimbate.

Capsa de la baterie de asemenea.

 

Imi para rau sa aud de accident..stiu ca e neplacut :)

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie (neplacuta): dupa schimbarea airbagurilor, teoretic trebuie schimbat si calculatorul de airbag care are crash stored in memorie. Pentru ca e f scump se rescrie softul (un fel de format) si functioneaza ca nou. De asemenea, daca centurile au sarit trebuie schimbate.

Capsa de la baterie de asemenea.

 

Imi para rau sa aud de accident..stiu ca e neplacut :)

Mersi mult de info... m-am mai liniÂştit. Centurile nu au sĂŁrit si nici capsa.

 

adica aveai martorul de la airbag aprins in bord si tot au sarit airbagurile? credeam ca nu mai functioneaza in cazul asta

Da, au sãrit. ªi eu la fel ºtiam cã nu vor sãri dacã maºina are senzorul de prezenÞã stricat.

TotuÂşi bine cĂŁ au sĂŁrit cĂŁ altfel nu mai scriam acum pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Martorul airbag daca este aprins in bord asta nu inseamna ca airbag-urile sunt dezactivate.Martorul ala este aprins ca ceva in legatura cu airbag-urile s-ar putea sa nu functioneze cum trebuie, nu ca sunt dezactivate air-bag-urile...Asa scrie si in manualul masinii:malfunction nu dezactivare... :)

 

P.S.:Imi pare rau sa aud ca ai facut accident...Doamne fereste de asa ceva!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Am ºi eu câteva Întrebãri:

 

1. Dupã ce sar airbag'urile faÞã (ºofer ºi pasager) ce trebuie Înlocuit? Am ÎnÞeles cã pe lângã airbag'uri, care evident trebuiesc schimbate, s-ar mai schimba ºi nu ºtiu ce modul/calculator de declanºare al airbag'urilor, sau se poate reseta? :)

 

2. La centuri am ÎnÞeles cã iarãºi apar probleme, ceva legat tot de airbag'uri :) Ce ar trebui sã schimb sau mai bine zis, chiar trebuie schimbat ceva ºi la centuri? MenÞionez cã În timpul accidentului nu s-au purtat centurile de siguranÞã.

 

MaÂşina este un E46 din 2001.

 

Nasol rĂŁu..

 

Ai casco?

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie (neplacuta): dupa schimbarea airbagurilor, teoretic trebuie schimbat si calculatorul de airbag care are crash stored in memorie. Pentru ca e f scump se rescrie softul (un fel de format) si functioneaza ca nou. De asemenea, daca centurile au sarit trebuie schimbate.

Capsa de la baterie de asemenea.

 

Imi para rau sa aud de accident..stiu ca e neplacut :)

 

Te-au mintit aia care ti-au schimbat airbagurile, sa iti mai ia niste bani pe "formatare". Nu mai e ca la masinile mai vechi. Pui airbagurile la loc si stergi erorile si atat.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie (neplacuta): dupa schimbarea airbagurilor, teoretic trebuie schimbat si calculatorul de airbag care are crash stored in memorie. Pentru ca e f scump se rescrie softul (un fel de format) si functioneaza ca nou. De asemenea, daca centurile au sarit trebuie schimbate.

Capsa de la baterie de asemenea.

 

Imi para rau sa aud de accident..stiu ca e neplacut :)

 

Te-au mintit aia care ti-au schimbat airbagurile, sa iti mai ia niste bani pe "formatare". Nu mai e ca la masinile mai vechi. Pui airbagurile la loc si stergi erorile si atat.

Deci sigur nu mai trebuie schimbat Âşi altceva ĂŽn afarĂŁ de airbag'uri.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie (neplacuta): dupa schimbarea airbagurilor, teoretic trebuie schimbat si calculatorul de airbag care are crash stored in memorie. Pentru ca e f scump se rescrie softul (un fel de format) si functioneaza ca nou. De asemenea, daca centurile au sarit trebuie schimbate.

Capsa de la baterie de asemenea.

 

Imi para rau sa aud de accident..stiu ca e neplacut :)

 

Te-au mintit aia care ti-au schimbat airbagurile, sa iti mai ia niste bani pe "formatare". Nu mai e ca la masinile mai vechi. Pui airbagurile la loc si stergi erorile si atat.

Deci sigur nu mai trebuie schimbat Âşi altceva ĂŽn afarĂŁ de airbag'uri.

 

 

Oups...

Nu vreau sa te induc in eroare; concret e asa: 520i lovit in dreapta fata, a fost nevoie sa se lucreze si la calculatorul de airbaguri pentru crash stored. L-au scos si umblat la el in fata mea, insa fiind in o graba nebuna nu mai tin minte exact ce anume exact i-au facut.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie (neplacuta): dupa schimbarea airbagurilor, teoretic trebuie schimbat si calculatorul de airbag care are crash stored in memorie. Pentru ca e f scump se rescrie softul (un fel de format) si functioneaza ca nou. De asemenea, daca centurile au sarit trebuie schimbate.

Capsa de la baterie de asemenea.

 

Imi para rau sa aud de accident..stiu ca e neplacut :)

 

Te-au mintit aia care ti-au schimbat airbagurile, sa iti mai ia niste bani pe "formatare". Nu mai e ca la masinile mai vechi. Pui airbagurile la loc si stergi erorile si atat.

Deci sigur nu mai trebuie schimbat Âşi altceva ĂŽn afarĂŁ de airbag'uri.

 

 

Oups...

Nu vreau sa te induc in eroare; concret e asa: 520i lovit in dreapta fata, a fost nevoie sa se lucreze si la calculatorul de airbaguri pentru crash stored. L-au scos si umblat la el in fata mea, insa fiind in o graba nebuna nu mai tin minte exact ce anume exact i-au facut.

 

Pai ce sa ii faca, i-au sters erorile. Ca doar nu pui la loc airbagurile si gata se stinge becu si totul e ok. Acum depinde de cum lucreaza fiecare service, poate unii nu au tester pe obd si nu stiu sa reseteze decat cu calculatorul pe masa. La modelele vechi trebuia schimbat computerul de airbag, nu mai mergea facut nimic.

Link to comment
Share on other sites

Centurile nu au sĂŁrit si nici capsa.

 

Au sarit airbagurile si nu au sarit centurile.Foaarte ciudat :)

Probabil centurile nu au sĂŁrit, deoarece nu au fost purtate ĂŽn timpul impactului :)

Mai exact ce ĂŽnseamnĂŁ "sĂŁritul centurilor" ? Se desprind pur Âşi simplu de la locul lor? :)

Ale mele sunt exact ca ĂŽnainte.

Capsa pirotehnicĂŁ nu a sĂŁrit, pentru cĂŁ imediat dupĂŁ accident, au pornit avariile. DacĂŁ sĂŁrea se ĂŽntrerupea curentul de la baterie + cĂŁ m-am uitat Âşi nu se vede nimic sĂŁrit pe acolo, iar geamurile Âşi toate becurile de la bord funcĂžionau normal.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

saritul centurilor inseamna de fapt ca in momentul accidentului, centura din partea dinspre stalp se blocheaza ca sa nu te lase sa te duci in fata, iar tija aia in care se prinde centura in dreapta (respectiv stanga), care e legata de scaun, se strange ca sa intinda bine centura pe corp. daca nu ma insel odata cu airbag-urile se strang si alea, indiferent daca centura e prinsa sau nu...nu stiu exact, dar poti verifica usor.

 

imi pare rau de accident :) urata treaba

Link to comment
Share on other sites

saritul centurilor inseamna de fapt ca in momentul accidentului, centura din partea dinspre stalp se blocheaza ca sa nu te lase sa te duci in fata, iar tija aia in care se prinde centura in dreapta (respectiv stanga), care e legata de scaun, se strange ca sa intinda bine centura pe corp. daca nu ma insel odata cu airbag-urile se strang si alea, indiferent daca centura e prinsa sau nu...nu stiu exact, dar poti verifica usor.

 

imi pare rau de accident :) urata treaba

Am sĂŁ trec zilele astea pe la service sĂŁ verific, dar ei nu au zis nimic de centuri. Deci dacĂŁ au sĂŁrit Âşi centurile, ar trebui sĂŁ nu mai le pot trage.

Mersi de info!

Link to comment
Share on other sites

Centurile nu au sĂŁrit si nici capsa.

 

Au sarit airbagurile si nu au sarit centurile.Foaarte ciudat :)

Probabil centurile nu au sĂŁrit, deoarece nu au fost purtate ĂŽn timpul impactului :)

Mai exact ce ĂŽnseamnĂŁ "sĂŁritul centurilor" ? Se desprind pur Âşi simplu de la locul lor? :)

Ale mele sunt exact ca ĂŽnainte.

Capsa pirotehnicĂŁ nu a sĂŁrit, pentru cĂŁ imediat dupĂŁ accident, au pornit avariile. DacĂŁ sĂŁrea se ĂŽntrerupea curentul de la baterie + cĂŁ m-am uitat Âşi nu se vede nimic sĂŁrit pe acolo, iar geamurile Âşi toate becurile de la bord funcĂžionau normal.

 

Pai daca sare capsa pirotehnica, nu mai porneste motorul, dar restul functioneaza in interior. Sigur ti-a sarit capsa.

 

Centura in sine n-are nimic, nu e acelasi sistem ca la VW ca raman centurile largi si nu mai intra la loc. La BMW e o capsa care trage de locasul in care intra centura. Daca a sarit o sa vezi ca e mai intrat sub scaun ca sa zic asa, compara cu cel de la pasager sa vezi cat de mult iese de sub scaun si o sa iti dai seama daca e sarit sau nu.

Link to comment
Share on other sites

pai daca au sarit ambele airbag-uri, au fost "trase" si ambele centuri. centura se blocheaza de pe stalp doar in momentul impactului, ai vazut, ca si cum ai trage brusc de ea. trebuie sa verifici cum zicea si WLF locasurile alea in care se prinde centura, intre scaune...alea sunt trase in jos sa-ti intinda mai bine centura...daca sunt sarite, vor trebui si alea inlocuite.
Link to comment
Share on other sites

Centurile nu au sĂŁrit si nici capsa.

 

Au sarit airbagurile si nu au sarit centurile.Foaarte ciudat :)

Probabil centurile nu au sĂŁrit, deoarece nu au fost purtate ĂŽn timpul impactului :)

Mai exact ce ĂŽnseamnĂŁ "sĂŁritul centurilor" ? Se desprind pur Âşi simplu de la locul lor? :)

Ale mele sunt exact ca ĂŽnainte.

Capsa pirotehnicĂŁ nu a sĂŁrit, pentru cĂŁ imediat dupĂŁ accident, au pornit avariile. DacĂŁ sĂŁrea se ĂŽntrerupea curentul de la baterie + cĂŁ m-am uitat Âşi nu se vede nimic sĂŁrit pe acolo, iar geamurile Âşi toate becurile de la bord funcĂžionau normal.

 

Dupa cate stiu centurile nu sunt monitorizate decat la modele US, poate ma insel totusi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Martorul airbag daca este aprins in bord asta nu inseamna ca airbag-urile sunt dezactivate.Martorul ala este aprins ca ceva in legatura cu airbag-urile s-ar putea sa nu functioneze cum trebuie, nu ca sunt dezactivate air-bag-urile...Asa scrie si in manualul masinii:malfunction nu dezactivare... :)

 

P.S.:Imi pare rau sa aud ca ai facut accident...Doamne fereste de asa ceva!!! :)

La mine eroarea era de la senzorul de prezenÞã pasager. Eu mã gândesc cã acel senzor când se stricã ºi apare eroarea În bord, calculatorul/modulul nu mai "ºtie" dacã pe scaunul din dreapta se aflã o persoanã sau nu. Eu am fost singur În maºinã ºi dupã cum am spus a sãrit ºi airbag'ul pasager. Dacã senzorul nu era defect probabil, sau mai mult ca sigur airbagul pasager nu mai sãrea. Am mai vãzut E46 avariate frontal ºi doar cu airbag'ul de la ºofer sãrit.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.