Jump to content

Dura Lube-merita sau nu


alex230ro

Folositi/recomandati un aditiv de ulei?  

419 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tocmai de aceea am folosit gilimelele trebuie sa citesti textul cu tot cu semne de punctuatie. Aditivul de motorina sau tratamentul este la fel de fluid ca si motorina.

 

Cat despre problema celor de la Dacia e cat se poate de reala, au inlocuit la sisteme de injectie in garantie de s-au saturat. Sistemele de injectie erau produse de Dhelpi (daca am scris bine). Eu ce am scris e doar ce mi-au relatat cateva cunostinte, ma documentasem deoarece eram interesat sa cumpar Logan Pick-up 1,5 dci pentru firma. Dar sa nu crezi ca numai Dacia are problema asta si cei de la grupul VW cand au trecut pe motoarele common-rail aveau probleme de genu Sckoda si VW reparau de fapt inlocuiau intr-o veselie pompele de injectie, Un amic cu care mergeam impreuna la munte cu Skoda de 2.0 TDI 140CP a ramas pe drum cu masina de 60.000 km. Si inginerul de la service Sckoda i-a zis ca e o problema fregventa.

 

De fapt asta a fost oarecum unul din motive pentru care nu am optat pentru Audi 2.0 TDI 140 CP cand mi-am luat masina.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ionatan- nu vreau s ate contrazic dar trebuie sa-ti spun ca la servici avem o flota de vw ( achizitii 2001) si una de skoda octavia ( achizitii 2006), cam o suta si ceva din fiecare marca. acum sunt pe drum vw jetta. nici una dintre masini nu a avut o astfel de problema. si sunt folosite la greu in conditiile in care sunt conduse de diferite persoane, cu deprinderi si apucaturi diferite.

concluzia o tragi tu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
http://www.buhnici.ro/2009/07/31/chiar-functioneaza/ http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/24.gif

 

Mutam la FUN ?

 

Am bĂŁgat o datĂŁ cu plinul la Type R Âşi am pornit la drum. De atunci motorul merge ĂŽntradevĂŁr mai bine, este mai silenĂžios Âşi nu mai “ĂŽntârzie” ĂŽntr-a treia când sprintez spre exemplu. Am resetat Âşi consumul, iar dupĂŁ 70 de km am rĂŁmas uimit. La drum lung a scĂŁzut de la 9 la 7litri/100km.

 

...Pe atunci aveam un Volvo de 3 ani cu 102 cai putere. DupĂŁ schimbul acesta, l-am dus la test Âşi avea 106 cai....

 

Il numesc pe acest om CRETIN in public.

incredibil cat de usor poti sa cresti puterea motorului, cu doar 40 de lei si cand ma gandesc ca alti fac remap sau CIP pentru cativa caluti. Pole baga si tu in M6 sa vezi cum il faci la 600cai nu mai trebe sa dai banii pe tuning de la Hamman. Momentan masina mea are 150 cai deseara o sa aibe 160 dupa primu flacon de DuraLube iar la urmatoru 170 o s avad unde ma opresc iar consumu urban scade de la 14-16 pe la 8-9 ca un logan. doamne cata prostie incape in unii oameni, incepe sa curga prostia din ei

Link to comment
Share on other sites

Eu votez chiar acum Metabond nu Dura Lube. Innobileaza si reduce uzura..noxele....frecarile vor fi istorie

Am auzit ca s-au facut teste pe masini de taxi si care acum dupa innobilare merg ca si noi...Mecanicii someaza.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Deci cu 40 de lei sau cat o fi un flacon pot sa spun ca am motor de 318i :) cu un consum de 318d probabil :lol:

 

la asta nu ma gandisem...DL sau Metabond cred ca iti permit sa mergi cu benzina la 318d si motorina la 318i fara probleme... :lol:

Consum scazut desigur....putere...Laser frate

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

In sfarsit incepe sa iasa la iveala adevarul.

Astia de la BMW pun din fabrica Dura Lube, cine lucreaza acolo poate confirma, eu am auzit dintr-o sursa sigura.

Banuiesc ca din cauza asta au si iesit din F1, s-au bazat mai mult pe inginerii aia decat pe Dura Lube. :)

Link to comment
Share on other sites

[url="http://www.buhnici.ro/2009/07/31/chiar-

Il numesc pe acest om CRETIN in public.

 

Nu este cretin.O face pentru bani deoarece nu cred ca este prost.S-au mai vazut exemple, totul pentru pasionati, corectitudine si cinste,...aberatii de genul asta.Banul face legea, nu Dura Lube. :)

 

 

 

 

protejeaza nu repara.daca era vre o panarama nu cred ca statea pe piata mai ales americana UNDE S REGULI MAI STRICTE atatia ani.

 

 

+1!

 

PERFECT ADEVARAT!

 

 

+2!

 

Foarte adevarat!

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce au fost dati in judecata de nu se mai stie cate ori :lol: Duralube a pus frana pe piata din Nord America.

 

Inca mai vand, asa este.Dar reclama s-a schimbat putin :lol:

 

Acum este" un aditiv recomandat la fiecare 12000km,ideal de folosit intre schimburile de ulei".Un flacon costa in jur de 15$.

 

 

Cam atat a ramas din:

 

reduces engine wear by more than 50percent;

prolongs engine life and reduces emissions;

reduces the risk of serious engine damage when oil pressure is lost; and

improves gas mileage by up to 35 percent.

 

Nu stiu cine a scris asta dar clar habar nu are ce spune :)

Dura Lube este aprobat in US la momentul actual si se vinde foarte bine.

 

Bineinteles, fiecare pune in motor ce doreste, ulei, aditiv,...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se vor pune in vanzare curand si versiuni service pack1...2...3...etc, la siropul asta. Ficare din ele fiind destinat unei anumite frectii ca de exemplu:reducere frecare iei SP1...Reducere noxe iei SP3...s.a.m.d

Vine Metabond din urma insa cu diverse grade de innobilare si sa vezi atunci. Tre' sa fim foarte atenti pe strada cu asa motoare silentioase ca dracu stie cand da unu peste tine pe care nu il auzi la timp, si sa te feresti...

Bufnici ala sau cum il cheama se va reprofila...sau ramane pe amandoua..."competitia naste imbunatatire" cum zicea un japonez odata...

Laser frate!

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

http://www.buhnici.ro/2009/07/31/chiar-functioneaza/ http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/24.gif

 

Mutam la FUN ?

 

Am bĂŁgat o datĂŁ cu plinul la Type R Âşi am pornit la drum. De atunci motorul merge ĂŽntradevĂŁr mai bine, este mai silenĂžios Âşi nu mai “ĂŽntârzie” ĂŽntr-a treia când sprintez spre exemplu. Am resetat Âşi consumul, iar dupĂŁ 70 de km am rĂŁmas uimit. La drum lung a scĂŁzut de la 9 la 7litri/100km.

 

...Pe atunci aveam un Volvo de 3 ani cu 102 cai putere. DupĂŁ schimbul acesta, l-am dus la test Âşi avea 106 cai....

 

Il numesc pe acest om CRETIN in public.

 

@george buhnici

 

Desi nu o sa aflu niciodata as vrea sa stiu cati bani ai primit pentru a scrie ce ai scris.

Adica si eu am scris tampenii mai mari(si voi mai scrie), insa nu sunt persoana publica si nici nu caut sa imi fac reclama.

Trebuie sa ai un anume caracter pentru a te preta la asa ceva.

Daca tot vrei sa prostesti pe cineva eu zic ca trebuie sa o faci mai plauzibil.Cum sa creasca puterea cu 4 cai dupa cei pui DL.Adica trebuie sa fii foarte special pentru a crede asa ceva.Si chiar daca crestea puterea cu 4 cai, cine simtea cresterea de putere...

Dura Lube nu se poate depune pe cilindri la temperatura normala de functionare a unui motor, este indepartat de segmenti.BMW-ul a facut teste in acest sens, am si pus la un moment dat un paragraf cu explicatii dintr-o carte de referinta.

A scazut consumul dupa 70km, de la 9l la 7l.Jenant.Aditivul nu crestea cifra octanica, ajuta la curatarea camerei de ardere, a supapelor si a injectoarelor."Lubrifia capul superior al cilindrului", asa explici , fara nici un sens.Pentru a observa o ameliorare este necesara parcurgerea a minim 1000km dupa ce s-a adaugat un aditiv de acest fel.Daca chiar ai simtit asa imbunatatire in mersul motorului dupa numai 70km inseamna ca masina are probleme serioase si probabil din cauza asta vrei sa o vinzi. :)

"Este ĂŽntradevĂŁr fantastic. Motorul se simte ca Âşi cum i-au fi fĂŁcut un “tune up”, adicĂŁ un fel de reglaj fin.Iar dacĂŁ este vreunul dintre cititori de la importator, poate face cinste cu un bax de flacoane din astea, ca sĂŁ mai bag Âşi pe viitor când fac plinul.

Am câºtigat la un concurs la radio (nu prea câºtig de obicei) un flacon de Dura Lube, tratament din acela pentru motor care se adaugã la ulei atunci când faci schimbul."

 

George Buhnici, daca te-ai respecta si ai avea un minim de probitate profesionala ai sterge tot ce ai scris acolo.

Mie mi-e jena de jena ta. :lol:

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Un meserias care si-a facut blog, poate-i mai pica ceva.

 

aha...intre timp am dat din gugal si am aflat ca e proteveu....Nasoala criza daca nu-i mai plateste boss-ul ..

Curand va incepe Esca cu Metabond-ul cred...concurenta dintre ei va fi in beneficiul companiei

"Competitia naste imbunatatire" cum zicea Taiichi Ohno

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca Dura Lube e un adevarat panaceu. E bun ca lubrifiant intim, protejeaza stratul de ozon, motoarele auto devin practic nemuritoare din cauza lui, consumul masinilor scade, prin urmare elimina si stresul. Sunt foarte sigur ca si casca lui Stig este lubrifiata la fiecare 1200 km de pista cu Dura Lube, trebuie sa-l intrebam pe Nea’ Miki. Singurul dezavantaj al Dura Lube-ului este ca, spre deosebire de Metabond, nu "ĂŽnnobilează suprafeţele metalice.” Poate vor colabora cele doua firme si criza mondiala va lua sfarsit. Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.