Jump to content

Dura Lube-merita sau nu


alex230ro

Folositi/recomandati un aditiv de ulei?  

419 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E , nu chiar toate , dar se spune ca unele fac bine . La mine s-a observat de fiecare data pornire mai usoara , mai putine tacanituri la motor si chiar motorul mergea mai in ture mai multe , fara zgomotul de "a-si da duhul " ( asta la motoarele pe carburatie ) . La cele pe injectie zgomot mai putin , pornire mai usoara si ridicare in ture mai rapida chiar si la accelerarile pe loc .

Asta e parerea mea si observatiile mele .

Eroarea standului este destul de mare, el putin 2 motive :

1. Eroarea standului. Precizia sa este in jur de 5%. Deci la 100cp poate indica intre 95 si 105 cp

2. Modul prin care se aproximeaza puterea la arbore.

Standul masora in mod evident puterea la roata. In cartea tehnica e trecuta puterea la arbore. Poti calcula puterea la arbore plecand de la puterea la roti daca cunosti exact pierderile din transmisie : roti, diferential, cutie de viteza. Si din aproximarea acestor pierderi mai poate aparea o eroare de cateva procente - 3-5%.

Daca ai masurat fix 333 cp, puterea poate fi probabil oriunde intre 305 si 360.

1. De unde stii ca eroarea la acel stand este de 5% ???

2. standul dupa cate stiu iti da valoarea puterii la roata .

3. Daca colegului i-a dat dyno la roata puterea de 333CP , atunci inseamna ca la arbore are mai multi CP nu ? De ce mai putini ? Tu scazi din putin si iti da mai mult ?

4. majoritatea prietenilor care si-au facut dyno inainte si dupa cip / flash-tuning au avut puterea initiala a motorului ( si aici ma refer la motoare mai noi de 3-4 ani ) f apropiata de valoare trecuta in talon si au fost si motoare si benzina si diesel de 75 CP , 90 , 105 , 130 . La toate au fost f aprope de genul - 1 - 2 CP din valoare din talon la masinile mai noi , si cam 4-5 CP la cele trecute de 4-5 ani .

Link to comment
Share on other sites

E , nu chiar toate , dar se spune ca unele fac bine . La mine s-a observat de fiecare data pornire mai usoara , mai putine tacanituri la motor si chiar motorul mergea mai in ture mai multe , fara zgomotul de "a-si da duhul " ( asta la motoarele pe carburatie ) . La cele pe injectie zgomot mai putin , pornire mai usoara si ridicare in ture mai rapida chiar si la accelerarile pe loc .

Asta e parerea mea si observatiile mele .

BMW nu recomandĂŁ astfel de aditivi.

Dacã motoarele despre care vorbeºti Þãcãneau, Înseamnã cã erau motoare foarte uzate, motoare cu probleme.

 

"Mergea ĂŽn ture mai multe fĂŁrĂŁ zgomotul de a-Âşi da duhul"? :)

AdicĂŁ vrei sĂŁ spui cĂŁ ai pus aditivi Âşi ai crescut puterea motorului? Nu cumva comercializezi astfel de aditivi?

 

 

4. majoritatea prietenilor care si-au facut dyno inainte si dupa cip / flash-tuning au avut puterea initiala a motorului ( si aici ma refer la motoare mai noi de 3-4 ani ) f apropiata de valoare trecuta in talon si au fost si motoare si benzina si diesel de 75 CP , 90 , 105 , 130 . La toate au fost f aprope de genul - 1 - 2 CP din valoare din talon la masinile mai noi , si cam 4-5 CP la cele trecute de 4-5 ani .

 

Dyno-uri inexacte.

Puterea din talon este puterea de la volantĂŁ.

Este imposibil ca puterea de la roÞi sã fie doar cu 1-2 cp mai micã decât la volantã, pierderile sunt totuºi un pic mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus dura lube ieri...

Am un tzacanit un motor si nu-mi sta acum carul in drum sa-mi refac motorul asa ca am bagat dura lube...

Ca recomanda bmw sau nu, ma doare la baschetzi... BMW recomanda cauciucuri pe 15 ... Si ? Nu pot sa-mi pun pe 16 ?

BMW nu recomanda bara stabilizatoare intre amortizoare. Si e rau daca-mi pun si am o stabilitate mai mare in curbe ?

BMW nu recomanda si nu impune. Multe piese sau produse sunt mai bune decat cele originale pt ca altfel masinile noi ar fi mult mai scumpe la achizitie . De aceea masinile de expozitie sunt custom nu standard ! Deci teoria cu producatorul nu recomanda pica...

Ce e minciuna si ce e adevar :

1. Cica dura lube are proprietatea de a se duce unde e caldura mai mare bla bla bla.... Minciuna. Mi-au ramas cateva picaturi pe care le-am pus intr-o tigaie si am pus tigai pe foc.... N-are nici o treaba cu caldura... Ca e mai cald sau mai rece tot acolo sta.

-1

 

2. Cica are propietati de ungere la nu stiu cate sute de grade.... Minciuni... dupa ce s-a incins bine tigaia a inceput sa iasa un fum de am deschis toate geamurile din casa, am dat drumul la ventilatie si am deschis si usa de la apartament sa se faca curent cu geamurile de pe scara blocului... Asta pe la 4 dimineatza :)

-1

 

3. Intr-adevar Dura lube adera foarte bine la metal.

Am pus tigaia respectiva intr-o parte sprijinita de perete... Majoritatea uleiului s-a scurs dar a ramas un strat pe tigaie care dupa 2 ore inca nu se scurse-se...

+1

 

4. Tzacanitul din motor nu a disparut

-1

 

5. Motorul porneste mai rotund , mai uns.

+1

 

6. In mers normal insesizabil e mai silentios sau mai uns .

+1

 

7. Consum mai mic nu am sesizat si nici fortza mai mare.

 

8. Aici vorbesc de ce este extrem de evident ! Pot spune cu certitudine si fara nici un dubiu!

Dupa ce am pus dura lube scoate cu MULT MAI PUTIN FUM.

 

Vineri noapte pe la 12 , 1 noaptea m-am dus sa-mi bag benzina. Motorul era rece si afara era destul de frig. Benzinaria e cam la 500 de metri de mine... Cand am ajuns in benzinarie dadea un fum de am crezut ca mi-a luat ceva foc. Se vedea si la semafor cand ma uitam in oglinda un fum de parca dadeam burn-uri...

 

Acum nu mai scoate fum.

+1

Din acest punct de vedere acest tratament de motor isi face toti banii.

In general tratamentul de motor e combatut doar de cei ce nu-l folosesc.

 

Nu recomand nimanui acest tratament dar eu sunt multumit de rezultat. Momentan nu-mi pare rau ca l-am folosit.

 

Fiecare trage ce concluzie vrea din acest post.

 

( am folosit dura lube pe motorul M50B25 254000km fara vanos. probabil are mai multi km decat este indicat pe bord fiind din 92.)

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

2. Cica are propietati de ungere la nu stiu cate sute de grade.... Minciuni... dupa ce s-a incins bine tigaia a inceput sa iasa un fum de am deschis toate geamurile din casa, am dat drumul la ventilatie si am deschis si usa de la apartament sa se faca curent cu geamurile de pe scara blocului... Asta pe la 4 dimineatza

-2

 

Asta e tare de tot...ce face omul la 4 dimineata :) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Acum daca e sa o iau pe bune cam asa a fost si reactia la vechea mea masina...un diesel. Pus Duralube si apoi motorul se auzea mai rotund si numai scotea fum dar atat. Fara consum mai mic si puteri mai mari ori alte vrajeli. In BMW nu as baga nici sa ma picuri cu ceara.

 

Bravo Rin Tin Tin. Pledoaria ta m-a facut sa zambesc astazi seara.

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

Mai ciupanez istetz... Procesul de inghetz ( sau ardere ) este acelasi daca se realizeaza in bucatarie in laborator in pom sau in motor...

 

La fel am testat si antigelul... In bucatarie. adica in congelator ! Daca nu ingheatza in congelator nu o sa in ghetze nici pe casa in pom sau la dracu-n praznic... :)

 

Nu poti comanda la mine pt ca nu ma ocup cu asa ceva dar gasesti in Real.

Ca sunt unii sceptici ma doare la bashca. Cine vrea isi pune cine nu vrea nu-si pune. Doar am impartashit pe forum experienta mea. Nimic in plus.

 

Acum daca e sa o iau pe bune cam asa a fost si reactia la vechea mea masina...un diesel. Pus Duralube si apoi motorul se auzea mai rotund si numai scotea fum dar atat.

Exact ! Nu mai scoate fum si merge mai rotund. Asta am spus si eu.

Daca nu aveam tzacanitul in motor sigur n-as fi pus nici eu dar acum ca l-am pus nu-mi pare rau. Nu stiu daca pe viitor voi mai pune sau nu... Probabil ca la alt motor care va tzacanii sau va scoate fum voi pune...

 

 

Din cate stiu eu un motor scoate mult fum cand pierde compresie... In cazul in care scoate mai putin fum insemna ca ajuta intr-o oarecare masura si compresia. I-am luat la un moment dat compresia. Daca are cineva manometru putem sa-i luam compresia si vom vedea cu certitudine daca are o compresie mai buna sau nu...

 

Inca nu am mers 100 de km cu masina.... Va tin la curent cu evenimentele...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Astia care mi-au bagat pe gat acum cativa ani oloiul asta au spus sa il bag imediat dupa schimbarea uleiului iar apoi sa merg cu masina cel putin 200km sa isi faca efectul. Zis si facut. Am mers 365km fara oprire si i-am dat ceva la sarmanul diesel...urmarile au fost cele zise mai sus. Oricum sunt muulte basme cu duralube asta.
Link to comment
Share on other sites

@Rin_Tin_Tin:

Nu cred că ne cunoaştem ĂŽncât să mi te adresezi cu "măi Ciupanez isteţ"...

 

Cred că ai uitat ceva.

 

Ăn motorul Otto există o anumită presiune constantă.

Crezi că e aceeaşi ca ĂŽn tigaia din bucătăria ta? :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Crezi tu ca nu ne cunoastem. Vrei sa spui ca tu nu ma cunosti pe mine dar tu esti cunoscut de tot forumul la cele 22 de mii de posturi... :)

Sper sa nu te fi suparat din atata lucru...

 

Ai o logica dar usor diferita de a mea... Bineinteles ca nu am aceesi presiune in tigaie dar temperatura poate fi similara. era un test de caldura nu de presiune... Deci nu este atras de caldura precum zic cei de la dura lube...

Logic ca n-am cum sa am conditii identice cu cele din motor dar oricum vad ceva daca-l pun in tigaie... E ceva in plus fatza de aruncatul recipientului direct in cosul de gunoi...

Macar stiu ca textul cu "este atras de caldura " e abureala...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Mi-e mai usor sa ma uit si sa vad ca nu mai scoate fum... Am mai mare incredere in experienta mea decat in a altora...

 

In aceeasi ordine de idei si apa distilata este tot o mare abureala... Poti sa pui si apa de la robinet ca oricum daca ai suficient antigel tot nu ingheatza... oricum tu vei pune NUMAI cu apa distilata pt ca asa recomanda BMW... Vezi similitudinile si diferentele ?

 

Uite eu pun cu apa de la robinet si n-am nici o problema...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

6. In mers normal insesizabil e mai silentios sau mai uns .

+1

 

 

Pai daca este insesizabil cum de ti-ai dat seama? :)

Oricum ai dreptate, dura lube este o alternativa ieftina pentru a da o viata noua unui motor uzat.Nu am incercat faza cu tigaia in bucatarie, insa am pus in masina de tuns iarba.Vreau sa spun ca functioneaza foarte bine si acum.

Din surse sigure stiu ca cei de la BMW au incercat dura lube pe 3 motoare N54, anul asta.Rezultatele au fost extraordinare, un motor s-a calat(se pare ca a fost o defectiune din constructie), insa cele 2 au parcurs 500k pe standul de probe.Nu s-a aprobat insa, se pare ca vor sa mai vanda si masini noi. :lol:

Link to comment
Share on other sites

6. In mers normal insesizabil e mai silentios sau mai uns .

+1

 

 

Pai daca este insesizabil cum de ti-ai dat seama? :)

 

Adica imi pare mai silentios dar nu pot demonstra practic... Poate mi se pare sau diferenta e foarte fina...

Deci e cu "parca e mai bine"... Nu cu "cert e mai bine"...

 

Una peste alta incep sa cred ca e cu tzeapa...

 

Nu cred ca face rau dar nici un bine evident n-am vazut pana acum.

Sper macar rau sa nu-i faca...

 

Cred ca mai bine haleam o friptura la restaurant si galgaiam o sticla de vin... Macar intzelegeam ceva :lol:

 

Pe de alta parte daca pui castrol sau nu stiu ce penalitate de ulei oricum nu ai cum proba stiintific ca uleiul castrol e mai bun dar faptul ca ai castrol te face sa te simti mai bine.... Pana nu desfaci motorul sau pana nu pica motorul n-ai ce sa zici... E placebo toata ziua...

Eu nu inteleg textele de genul " Eu folosesc Aral si sunt foarte multumit de el... " Adica ce vrea sa zica? Il unge pe sofer mai bine, il ajuta sa aiba scaun... Nu pricep... Il simte la gust ?

Toate tin de perceptia individului in lipsa testarii...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Cat despre DuraLube,din plictiseala am bagat si eu acum o saptamana/doua.

Nici cea mai mica diferenta nu am simtit-o.Eventual aceea de a ma usura de 40 lei

Ce DuraLube ai bagat tu de 40 ron si unde ? DuraLube tratament de motor incepe de la 140 ron in sus , pana la 180 ultimul si cu ceva bonus pe langa si aiai in majoritatea posturilor despre tratamentul de motor / pt ulei este vorba . Tratamemtnul pt. sistemul de alimetnare il gasesti pe la 34-37 ron la Cora / Carefura ... si ala se simte putin , nu cu mult mai mult decat un aditiv normal , DAR el cel putin isi face treaba de fiecare data , fata de alte prostii care spun ca fac minuni , dai 20-30 ron si nu se simte nimic .

Oricum intrebarea era ce ai fi vrut sa simti , cum ai mers cu masina ca sa simti si ce ai verificat dupa ce ai folosit acel aditiv ?

Link to comment
Share on other sites

Deci tu ai dat 40 ron pe tratamentul pentru motor Dura Lube , de la un prieten si nu ai simtit nimic dupa ce l-ai pus in motor ? Tu ai spus pretul de 40 ron si nu am putut sa ma gandesc decat la aditivul pentru benzina Dura Lube ca ala este pe la 40 ron . Scuze , eu am presupus gresit !
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca mai e cateodata reclama aia la Calgon.Apa de la robinet iti va umple sistemul de racire de "depuneri de piatra".Poti incerca insa , sa adaugi o pastila ,doua de Calgon in radiator (cand e rece motorul, altfel o patesti!)ca sa te mai salveze ceva de imprudenta pe care ai facut-o.

Risti sa blochezi radiatorul cu piatra si ,dupa cum ai constatat, nici macar Dura Lube-ului nu-i "place" caldura excesiva...

 

 

Sigur ca da.... sigur Se depune piatra...

Parca eu pun apa in radiator de fiecare data cand spal cu masina de spalat ca sa fie un flux mare de apa proaspata.

Cata piatra se poate depune din 2 - 3 litri de apa ? ( restul e antigel )

 

Ala e un circuit ermetic. Cat calcar poate fi in 2-3 litri de apa ? 2-3 grame ? poate un gram ?

Daca e sa ma iau dupa voi in 5 ani as avea si rotile din piatra...

Eu sa fiu sanatos !

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ceau, scuza-ma, dar ce parere ai fata de aditivii pt benzina? de curatat injectoarele mai ales? isi au rostul? pt un motor 325i cu 125.00km ?? ajuta cu ceva? sau pot dauna cu ceva?aveam 300ml de la liquil moly si ma gandeam sa il bag:D

 

Ce aditiv este mai exact? Un link ceva?

Link to comment
Share on other sites

Il poti baga si te poti bucura in voie de efectele lui ,intotdeauna, benefice!

Nu vreau s-o dau in reclama dar in tara de provenienta a BMW-ului, Liqui Moly este o prezenta obisnuita in service-urile de orice categorie.

Am mare incredere in aceasta firma.Aditivii lor sunt printre cei mai buni in categoria asta de produse.Dupa parerea mea......

 

Succes!

 

Poti sustine aceasta afirmatie.... :) ?.....eu cand am fost in germanica in toate service-urile de orice categorie foloseau guma turbo am mare incredere in firma aceasta.

Pacat ca multi nu vorbesc doar din eXperienta proprie, sau din surse verificabile si veridice. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.