Jump to content

Vreau sa schimb motorul


Magic Johnny

Recommended Posts

Spuneti-mi si mie va rog ce motor se potriveste pe o pisicuta compact din 95 care are motor de 1.6.Eu ma gandisem la 1.8is. Am inteles ca e mai bun decat 2000i. Vreau sal schimb din doua motive:

1) Consuma exagerat de mult 1.6 al meu. 15% ca ma infig ca nu ma infig tot atat consuma. Poate sa fie motoru chipuit?

2) Vreau sa-mi pun jante pe 17 si atunci o sa traga mai putin si o sa consume mai mult.

Mentionez ca nu am probleme cu motoru asta. Nu tremura dimineatza, se infige. Are set nou. Cat m-ar duce distractia asta? Va multumesc.

 

 

Cu respect Johnny

Link to comment
Share on other sites

1. 15% e cam mult, al meu imi ia cam 8-9 daca nu ma infig, si 12-14 daca ii dau blana mereu.

2. eu am gume de 205 latime ( pe 15 ), si e greoaie in demaraj, dar stabila.

Mai era cineva care vrea sa-si puna motor de is, nu gasesc topicul acum.

Cred ca ai iesi destul de bine daca ai lua un 318is putin lovit (in jur de 1500 euro), cu motorul in stare buna, si poti schimba motor + cutie + grup. Poate poti schimba si suspensiile, si ai putea pune discuri pe spate, dar nu stiu sigur daca se poate asta.

Link to comment
Share on other sites

1. is-ul e in 4 cilindri, 2000 e in 6 cilindri.

2. Din cate am auzit si eu, consumul e cam egal, 2000-ul consuma mai mult dar diferenta nu e mare.

3. Altfel suna un motor in 6 cilindri fata de unul in 4 cilindri.

4. Daca te gandesti sa modifici motorul pentru o putere mai mare, 2000-ul o sa te ajute mai mult decat is-ul.

5. is-ul e mai rar decat 2000, deci pretul o sa fie mai mare la is, in cel mai bun caz egal cu 2000-ul.

 

is-ul are 140 CP - 2000-ul are 150 CP

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa intrebi la rar ce motor poti pune ca va trebuie sa ii faci itp

si daca vrei sa il schimbi te ajut eu cu manopera pe o lada cu bere (desi e cam frig pt bere) ca doar de aia suntem in club sa ne ajutam nu?

bine ca si la itp te pot ajuta

 

Ms mult. Ne intelegem noi daca e. Nu as vrea sa schimb franele ,cutia etc. Suspensiile sunt noi. Daca vrei ne putem intalni intr-o zi sa o vezi cum arata masina. NU vreau sa o vand deocamdata. M-a spart consumul. am fost la un service si aia de acolo mi-au spus ca poate sa aiba alt soft. Este posibil?? au incercat ei sa o bage pe tester dar nu comunica cu el (un laptop). As putea sa pun un 1.8ti?

Sa va spun cum am facut eu consumu la ea. Ma uitam la acu de la benzina si era la prima liniuta. Bun, am bagat benzina 12 litri. Am resetat kilometru. am mers cu ea pana a ajuns inapoi la prima liniuta. la kilometru acolo imi arata 75 km ca am facut. vitezele le schimbam la 2000 - 2500. La fel s-a comportat acul si cand am schimbat pe la 3000 - 3200. nici o diferenta. La cat de dezamagit sunt nu stiu ce sa fac. Sa o vand si sa-mi iau una cu motor mai mare, sa ii schimb motoru. Nu stiu!!! Nu stiu un service bun in bucurestiu asta. Numai de mecanici prosti am dat. Masina nu are probleme asa. Sa fie de la sonda lambda sa fie de la maica-sa ca asa a rahata-to ca nu mai pot de nervi si de dezamagire. la vara vroiam sa mi iau si eu jante si gume dar ce sa ii iau daca asta consuma ca tiru.Am avut probleme cu Valva de relanti. Imi oscila acceleratia. Si-a revenit nu mai face asa. Sta constant. Am vrut sa il cumpar dar cand am auzit cat e, sa cad pe scari. 12 mil. Zic frate in banii astia intra si un debitmetru ceva sau sunt doua la pretz de unu :). Am zis gata nu mai mananc luna asta si-l iau!!! :) Dar si-a revenit. Nici nu-mi vine sa ii pun xenoane si angel eyes pana nu rezolv problema cu motorul. Deci in concluzie Sunt debusolat. Deprimat. Poate sa fie de la injectoare? Dati-va cu parerea va rog. O vand sau o pastrez? Trec la batrana dacie sau trec pieton. Va multumesc

Edited by Magic Johnny
Link to comment
Share on other sites

Iti consuma foarte mult, daca prin testu ala ti-a iesit corect consumul,insa eu nu cred.

se prea poate ca cei 2 sensori de nivel din rezervor, unu sa nu faca contact bine.

Altceva nu mai ai ce face decat sa mergi pana se opreste motorul cu ea,bagi 10 litrii mergi pana la oprire motor iar...abia atunci atunci poti face un calcul exact, numai sa ai un pet de 2 litrii cu benzina la tine.

Sunt si riscuri, ca cine stie ce gunoaie iti trage in filtru, dar macar asa esti linistit.

Link to comment
Share on other sites

mai sanatos e sa faci treaba asta de la plin la plin. faci plinul mergi vreo 200-300 km si faci plinul din nou si vezi ce rezultate are. schimba benzina poate are rezultate, la mine a avut, tot 1.6 am si eu si cu benzina de la petrom lua cam 13-14 si cu efix ia 10, asta in oras.
Link to comment
Share on other sites

1. 15% e cam mult, al meu imi ia cam 8-9 daca nu ma infig, si 12-14 daca ii dau blana mereu.

2. eu am gume de 205 latime ( pe 15 ), si e greoaie in demaraj, dar stabila.

Mai era cineva care vrea sa-si puna motor de is, nu gasesc topicul acum.

Cred ca ai iesi destul de bine daca ai lua un 318is putin lovit (in jur de 1500 euro), cu motorul in stare buna, si poti schimba motor + cutie + grup. Poate poti schimba si suspensiile, si ai putea pune discuri pe spate, dar nu stiu sigur daca se poate asta.

 

Presupun ca la tine nu e traficul din bucuresti sau tot aglomerat e? Ce as vrea sa consume si a mea 8 -9. hai 10

Link to comment
Share on other sites

1. is-ul e in 4 cilindri, 2000 e in 6 cilindri.

2. Din cate am auzit si eu, consumul e cam egal, 2000-ul consuma mai mult dar diferenta nu e mare.

3. Altfel suna un motor in 6 cilindri fata de unul in 4 cilindri.

4. Daca te gandesti sa modifici motorul pentru o putere mai mare, 2000-ul o sa te ajute mai mult decat is-ul.

5. is-ul e mai rar decat 2000, deci pretul o sa fie mai mare la is, in cel mai bun caz egal cu 2000-ul.

 

is-ul are 140 CP - 2000-ul are 150 CP

 

 

Spunea cineva de pe aici, si mi-a placut mult. Motorul cu 6 cilindri iti va schimba viata !

 

 

Nu se compara sunetul de 6 cu cel de 4 (toastere ) :)

 

 

Later: daca nu ma insel 1.8is este ala in 16v...sau nu ?

 

Nu mai stiu. mi-a recomandat cineva intre 1.8 simplu si 1.8is. Is ca e mai bun, mai puternic, consum cam tot la fel. bla bla

Edited by katz
Link to comment
Share on other sites

1.8is e cel in 24valve

are 16 valve*.

daca vrei sa schimbi motorul,exact cum ti-au zis si colegii mai sus, mai bine iei o masina donator (neinmatriculata sau avariata spate/lateral-incat sa nu fie afectat motorul,grupul,puntea etc).

L.E: 6 in linie e cu totul alta senzatie :)

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

Daca pui motor in 6 cilindri, trebuie sa schimbi multe, cutie, grup, frane, suspensie etc.

 

 

Daca pui motor in 6 cilindri, trebuie sa schimbi multe, cutie, grup, frane, suspensie etc.

 

si instalatie electrica, nu stiu daca merita efortul financiar

 

Din cate stiu eu, daca cumperi un motor il iei cu tot cu instalatia electrica (aici sunt incluse cablurile si calculatorul).

Si mai stiu ca majoritatea celor care vand motoare le vand si cu cutie.

Link to comment
Share on other sites

Cat ar fi un motor de 18is? Pana la urma care ar fi mai bun 2000 sau 1.8is

400-700 depinde de motor si cu ce vine el, la 700 as putea lua de 2500 sa pun in locu celui de 2000 de la mine,ca e identic ca marime, numai ca este m50 nu m52 ca al meu si na.

Deci in intervalul acela gasesti un motor. Dupa parerea mea 2000 e 2000, nu l-as compara cu 1.8is. insa amandoua motoare trag bine in comparatie cu ce ai tu.

Orienteza-te dupa motorul la care trebuie sa schimbi cat mai putine ca sa mearga, asa iesi mai ieftin, diferenta de performanta e nesemnificativa intre 2000 si is,daca pt is dai 600 mai putin la montaj...

Dar sa fii atent ca poate sa nu contina cutie, nici nu mai zic de grup, cardan,suporti motor, si ma gandesc ca nici radiatorul, si ce mai ai tu de la motorul asta nu se potrivesc pe un 2000.

La tine la 316 e cam jumate gol compartimentul motor, in timp ce la 2000 nu a fost loc sa puna nici bateria sub capota... singurulul loc gol sub capota este la borna de plus in stanga ...

dupa parerea mea, pe tine te-ar ajunge toate astea, undeva la 1500, cu tot ce trebuie, mecanic sa schimbe, asta daca nu o faci tu..asta la un motor de 2000

nu stiu daca se merita..

la 1.8is nu stiu sa-ti spun daca se potrivesc chestiile ce le ai tu pe motor in afara de cutie,dar se poate...

orice alegi ai insa grija ce cumperi...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

fratilor nu mai panicati baiatul

cand cumperi un motor acesta trebuie sa fie complet( motor ,instalatie, calculator, electromotor, alternator, pompa servo, vasc, suporti motor, filtru aer)

pe langa el iti mai trebuie cutie, cardan, timonerie, esapament

daca vrei sa pui 6 pistoane mai iti trebuie si bara stabilizatoare

alte modificari nu trebuiesc facute gen baterie mutata ,caseta de directie ,suspensie, etc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.