Jump to content

Conversie E38 benzina la 2.5tds


XSD

Recommended Posts

Hello,

 

Am un amic care e posesorul unui 1996 E38 728i automat a carui motorul este stricat. El cocheteaza cu varianta unei conversii la 2.5tds, insa cu cati mecanici a vorbit, tot atatea raspunsuri a primit.

 

Intrebarea ar fi, stie cineva "sigur" cam ce implica o asemenea conversie ? Daca se poate schimba doar motorul/accesorii + calculator/electronica sau trebuie si cutia + diferential ? Se poate pune o cutie manuala in cel mai rau caz ?

 

Cealalta varianta mai simpla si (probabil) mai ieftina ar fi sa gaseasca alt motor de 2.8 benzina si sa-l schimbe, insa el ar prefera daca tot trebuie sa faca operatiunea sa incerce sa treaca la diesel pt. ca il cam penalizeaza consumul mare in oras. Are cineva de vanzare un asemenea motor in stare buna ?

 

Orice sugestii, sfaturi sunt binevenite. Eu postez pt. amicul meu pentru ca el si cu internetul nu sunt tocmai cei mai buni prieteni.

 

Toate cele bune si multumesc in avans !

Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt oarecum de acord cu tine, insa cred ca e cea mai buna varianta de a avea o masina confortabila si luxoasa fara sa trebuiasca sa spargi banca sau sa nu-ti tihneasca sa te plimbi prin oras degeaba. Din ce am inteles eu, foarte mare diferenta fata de 2.8i nu prea este, iar unde pierzi in putere, castigi in cuplu. In esenta, ambele ar fi un caz de submotorizare, diferenta e ca tds-ul consuma mult mai putin intr-un regim de condus putin mai sportiv si valoarea de revanzare este mai mare, cat si interesul eventualilor cumparatori fata de un motor pe benzina. Daca ar fi dupa mine, un 740i ar fi perfect, insa companiile petroliere si guvernul romaniei sunt impotriva, daca intelegi ce vreau sa zic.

 

Acum nu prea e treaba mea, decizia nu-mi apartine si ce va vrea sa faca, asta o sa faca. Intrebarea este daca e posibil sa faci conversia si ce trebuie schimbat. Am uitat sa mentionez ca el ar vrea sa ajunga cat mai ieftin cu o masina functionala, nu sta prea bine cu banii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pana la urma masina a ajuns la mine, motorul nu era defect, doar imobilizatorul. Ca sa ramanem pe topic si sa ajute si la altii care se gandesc la asa ceva, costul unei conversii va ajunge mult mai mult decat merita, per ansamblu e de preferat cumparat un diesel de fabrica. Conversia este foarte dificila din cauza cantitatii de electronica si interdependentei sistemelor de pe E38.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.