Jump to content

E39 cumparat recent - sa-l mai tin?


Recommended Posts

Sper sa nu gresesc punand acest topic aici. Sunt nou si nu prea stiu cum functioneaza forumul. Daca am gresit nu mi-o luati in nume de rau.

Acum: Am avut un M Tech II din 89 care arata foarte bine si mergea super. A avut un accident si a trebuit sa il vand. Avand nevoie de o masina la un moment neasteptat am luat una ieftina. Un e39, 525tds din 96. Am dat 7000 pe ea si de atunci i-am luat cauciucuri noi, i-am schimbat filtrele, bratul, rola si amortizorul de la cureaua de transmisie si ceva la injectie. In total vreo 3500RON. Acum are iar ceva si cred ca tre sa o duc la service. Vreau un sfat: sa mai tin cazanu' sau sa il vand? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu gresesc punand acest topic aici. Sunt nou si nu prea stiu cum functioneaza forumul. Daca am gresit nu mi-o luati in nume de rau.

Acum: Am avut un M Tech II din 89 care arata foarte bine si mergea super. A avut un accident si a trebuit sa il vand. Avand nevoie de o masina la un moment neasteptat am luat una ieftina. Un e39, 525tds din 96. Am dat 7000 pe ea si de atunci i-am luat cauciucuri noi, i-am schimbat filtrele, bratul, rola si amortizorul de la cureaua de transmisie si ceva la injectie. In total vreo 3500RON. Acum are iar ceva si cred ca tre sa o duc la service. Vreau un sfat: sa mai tin cazanu' sau sa il vand? Multumesc!

 

Tu sti ce probleme are... Ia-ti una noua. Nu ca ar fi 100% sigur ca nu va avea probleme, dar macar vei avea garantie la ea.

Link to comment
Share on other sites

sincer chiar nu te inteleg de ce iti faci masina ,,cazan''-pt. ca a avut nevoie de niste cauciucuri si niste consumabile?de astea are nevoie orice masina,iar probabilitatea ca la viitoarea masina sa ia nevoie iarasi de aceste lucruri exista :) asta in cazul in care vrei sa ai masina cat de cat pusa la punct....

singura problema care o vad eu aici ar fi inmatricularea care in momentul cand ai cumparat-o sigur te-ai gandit si tu la ea daca atunci aveai rezolvarea si o ai si acum nu vad problema

 

parerea mea e ca orice masina aflata in stadiul de vanzare va avea nevoie de ceva atunci sau putin mai tarziu ,iar acest lucru nu imi va pune semne de intrebare daca sa o mai tin sau sa o vand

Link to comment
Share on other sites

Batory - merci de sfaturi. Nu e vorba de consumabile. Sunt constient ca astea trebuie schimbate, inclusiv la o masina noua. Da kit-ul de la cureaua de la alternator, acum ambreajul (pe care am reusit sa-l gasesc cu 600 de lei cu ceva eforturi), trapa s-a stricat si ea, macaraua de pe spate stanga am cumparat-o trebuie doar sa ma duc sa o montez.... La M Technik nu am avut atatea probleme. In fine... Cu inmatricularea e rezolvata ca o tin cu numerele alea. Cred ca o sa o pun la punct si mai trag de ea o vreme ca in momentul asta nu stiu daca imi iau macar cat am dat pe ea. Sper ca pana la urmatoarea intalnire sa o aranjez si sa vin si eu.
Link to comment
Share on other sites

La prima vedere, pot spune, ca masina accidentata era mai buna decat E39. Este doar o parere. Am avut si E39 si E34 si stiu ce spun. Ramane sa hotarasti tu daca mai merita sa o tii sau nu. :)

 

Asta de unde pana unde ? O acceptam doar ca "parere personala" :)

 

Acum serios, nu se poate compara E34 cu E39, si eu am avut ambele modele. Intr-adevar, E34 e putin mai robusta si e mai stabila pe drum (comparand ipotetic masini noi), dar per total nu se compara ca si performante, tehnologie, frumusete, fiabilitatea motorului, etc.

Link to comment
Share on other sites

E mai stabilĂŁ dacĂŁ vorbim de maÂşini cu suspensie standard.

 

Un E39 cu suspensie sport stĂŁ la fel de bine pe Âşosea ca un E34 cu suspensie sport.

 

Suspensia standard de E39 este orientatĂŁ spre confort.

 

Asa da, dar nu mai e relevant. La fel de comfortabile eram si in E34 dar tot statea mai bine pe sosea.

 

Sa spunem ca au nimerit mai bine echilibrul performanta-confort la E34.

 

Eventual un topic E34 vs. E39 sa se mai inversuneze intre ei si posesorii respectivelor modele :) Glumesc, la cat e de "animat" forumului atata mai lipseste.

Link to comment
Share on other sites

In poze arata bine E39-ele. Nu inteleg de ce il faci "cazan"... Nu cred ca exista nici o problema iremediabila in timp, doar daca a fost cumva rasturnata... Dar crede-ma, am vazut E39 mai scumpe si intr-o stare de degradare mult mai avansata... In plus, motorul de 2.5 este chiar fiabil din cate am auzit, si nici nu are un consum prea mare.
Link to comment
Share on other sites

Cristi MD nu am bagat 9000 de euro in reparatii... Doamne fereste! Am bagat 1000 si ceva pana acum si cred ca o sa mai bag inca atat. Dar pana la urma cred ca o mai tin inca vreun an decat sa o dau acuma cu 5000 si sa stau sa imi caut alta in plina iarna. Merci mult de sfaturi. Oricum cred ca seriile 3 E30, cu motoare mari pe benzina raman printre cele mai bune Bmw-uri (si cu suspensii sport desigur).
Link to comment
Share on other sites

am gresit eu cu un zerou cand am citit cat ai bagat... pai 1000 de euro in reparatii nu e mare lucru.. mai ales daca vrei sa tii masina 2-3 ani.. care-i diferenta ca bagi piesele alea acuma sau peste 2 ani..? Nu mai bine le schimbi acuma si umbli 2-3 ani cu masina in stare buna ? decat sa le schimbi inainte sa o vinzi la altcineva...

 

Zici ca e mult 1000 de euro in reparatii ? cand diuza de spalator faruri costa 70 lei.. diuza spalat parbriz costa 120 lei... un capac de roata costa 46 lei....

 

Oricum pe masina ai dat foarte mult, tinand cont ca e din 96, e 525tds-u..si neinmatriculata... banii aia nu o sa-i mai scoti..

Link to comment
Share on other sites

Oricum pe masina ai dat foarte mult, tinand cont ca e din 96, e 525tds-u..si neinmatriculata... banii aia nu o sa-i mai scoti..

si eu zic ca e foarte mult.

Pe mine m-a ajuns, cu drum, taxa, inmatriculat.. undeva la 5k. usor peste 5k. 520i din 96. Am mai bagat si eu ceva prin reparatii, dar nu am plecat de la 7k...

Link to comment
Share on other sites

e al doilea topic in doar 5 minute in care citesc despre E39 ca a ajuns la "rangul"... de cazan... :)

 

Pai doar unii inchipuiti pot sustine E36 sunt cazane si E39 nu sunt. Se fabrica din 96 masina, si depinzand cat de mult au fost rulate si intretinute se pot incadra cu usurinta la categoria cazane. Mai era cineva din Cluj pe aici care era pornit pe E36uri, si eu am vazut o gramada de E39 cazane.

Link to comment
Share on other sites

e al doilea topic in doar 5 minute in care citesc despre E39 ca a ajuns la "rangul"... de cazan... :)

 

Pai doar unii inchipuiti pot sustine E36 sunt cazane si E39 nu sunt. Se fabrica din 96 masina, si depinzand cat de mult au fost rulate si intretinute se pot incadra cu usurinta la categoria cazane. Mai era cineva din Cluj pe aici care era pornit pe E36uri, si eu am vazut o gramada de E39 cazane.

 

Ala eram eu :) si sustin in continuare, proportia jafurilor la E36 e mult mai mare decat la E39.

 

Trebuie sa recunosc ca si azi am vazut la Sibiu un E39 negru neingrijit, cu sigla fata si in spate "///M" si pt ca nu era de clar si de ajuns a pus litere cromate cu "TUNING" :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.