Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

am avut eu o problema....si nu era alternatorul...verifica-l oricum. La fel...fura curent pe cablu de + mai exact la borna din fata. Poate fi oriunde pe traseu baterie-borna fata-alternator-elecromotor. Dupa ce am inlocuit cutiuta de + si am cositorit legaturile s-a rezolvat. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

verdikt: "calculatorul"!

 

e modulul electronic din cutia de la motor de linga pompa de frina

pe el scrie BOSCH 0 281 001 445 si cod 7 785 098

mai are un abtipild cu VIN-ul masinii si alt cod 7786565 - pe realoem nu le gaseste si nici in etk

cine imi poate spune si mie exact ce este si cit costa

 

in ETK am gasit asta

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Masina: e36 1,6 1997. Am mers cu masina vreo 15 minute, am oprit iar dupa 5 minute nu mai porneste masina. Se aude un zgomot de releie+zgomot(clanc-clanc) probabil de la electromotor. Am masina de 2 luni si nu am mai intampinat problema asta decat atunci cand am spalat motorul cu jet de apa (acu vreo 3 saptamani), a pornit dupa ce am impinso iar dupa 5 min de functionare la relanti pornea de fiecare data la sfert de cheie. Sunt disperat doarece acum am omorat si bateria dupa ce am dat de vreo 20 de ori la automat. Acu imi e frica ca daca-i pun baterie noua mi-o termina in cateva zile. A mai patit cineva asa ceva? un sfat ar fi de folos. Precizez ca bateria e BMW si a functionat perfect pana acum. Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

ĂĂži recomand sĂŁ faci o diagnozĂŁ la o reprezentanÞã BMW, este foarte posibil ca testerul tĂŁu sĂŁ-Ăži arate date eronate.

reprezentanta e la 110km de mine si masina nu merge deloc cand incerc sa o accelerez moare motorul :)

Cred ca cel mai bine o sui pe rampa si o duci la "doctor".

Poate ai norocu si vii cu ea acasa fara samai fie nevoie de rampa dinou... :)

Bafta!

am rezolvat problema cu niste buji noi si senzorul de laxu cu came

Link to comment
Share on other sites

am pus baterie noua de proba, merge ceas iar pe cea veche am pus-o la incarcat...acu astept rezultatul.

Faptu ce ma speriat oarecum pe mine e ca a murit dintr-o data, adik fara sa dea vreun semn, iar pe calculator imi arata 12-13v cu motor oprit si 14 cu motor pornit. Ce sa mai zic de faptul ca am fost la un service care e plin de reclame si postere cu Bosch iar electricenii de-acolo dupa constatare au dedus faptul ca electromotorul e de vina...?! ROMANIA, la ce altceva sa te astepti .Probabil toate astea s-au intamplat din cauza subwofer-ului pus pe statie si datorita faptului ca circul putin prin oras(drumuri scurte)+ muzica la max...am 18 ani, viata e inca frumoasa:)

Link to comment
Share on other sites

am pus baterie noua de proba, merge ceas iar pe cea veche am pus-o la incarcat...acu astept rezultatul.

Faptu ce ma speriat oarecum pe mine e ca a murit dintr-o data, adik fara sa dea vreun semn, iar pe calculator imi arata 12-13v cu motor oprit si 14 cu motor pornit. Ce sa mai zic de faptul ca am fost la un service care e plin de reclame si postere cu Bosch iar electricenii de-acolo dupa constatare au dedus faptul ca electromotorul e de vina...?! ROMANIA, la ce altceva sa te astepti .Probabil toate astea s-au intamplat din cauza subwofer-ului pus pe statie si datorita faptului ca circul putin prin oras(drumuri scurte)+ muzica la max...am 18 ani, viata e inca frumoasa:)

 

Nu voltajul este de vina, ci amperajul!

Link to comment
Share on other sites

Am o problema pls care ma poate ajuta ...Am mers in peco am alimentat cand sa plec pauza nu mai porneste machineta se aprinde tot in bord dar se comporta ca si cum ar fi pe D (drive)sau alta treapta am dat direct de la electromotor si nimikinvarte dar nu porneste,Am un 525 tds turing din '95.
Link to comment
Share on other sites

Am o problema pls care ma poate ajuta ...Am mers in peco am alimentat cand sa plec pauza nu mai porneste machineta se aprinde tot in bord dar se comporta ca si cum ar fi pe D (drive)sau alta treapta am dat direct de la electromotor si nimikinvarte dar nu porneste,Am un 525 tds turing din '95.

 

Pai sunt mai multe.Electromotor defect, releu defect, contact cheie defect, EWS defect, cheie defecta, contact cutie defect, alarma blocata, GM defect, computer cutie defect, cablul de masa slabit, contact imperfect la electromotor.Probabil sunt posibile mai multe cauze, doar la atat m-am gandit :)

Link to comment
Share on other sites

Am o problema pls care ma poate ajuta ...Am mers in peco am alimentat cand sa plec pauza nu mai porneste machineta se aprinde tot in bord dar se comporta ca si cum ar fi pe D (drive)sau alta treapta am dat direct de la electromotor si nimikinvarte dar nu porneste,Am un 525 tds turing din '95.

 

Pai sunt mai multe.Electromotor defect, releu defect, contact cheie defect, EWS defect, cheie defecta, contact cutie defect, alarma blocata, GM defect, computer cutie defect, cablul de masa slabit, contact imperfect la electromotor.Probabil sunt posibile mai multe cauze, doar la atat m-am gandit :)

treaba sta in felul urmator;introduc cheia se aprinde bord totul normal invart cheia pe pozitia pornit si nimik ca si cum ar fi pozitionata in orcare pozitie la schimbator in afata de P.Am incercat sa pun contactul si sa dau direct la elecromotor dar nu porneste invarte dar electronic nu deschide valva de la pompa de injectie cred ca de regula inainte de acest incident pornea foarte usor.incerc sa pun astazi testerul pe el sa vad .merci mult ptr detaliu ...,,bavaria'' va tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Incearca cu alta cheie, daca mai ai una.

Am incercat mai am 3 chei dar cu toate se comport ala fel! :) Din cateva surse am fost informat ca daca ar fi cipul ar invarti dar nu ar pornii si se presupune ca e alarma activata deoarece nu ajunge curent la demaror! care poate da un sfat unde sa merg sau cum sa o rezolv ...merci mult!

Link to comment
Share on other sites

Din cateva surse am fost informat ca daca ar fi cipul ar invarti dar nu ar pornii si se presupune ca e alarma activata deoarece nu ajunge curent la demaror! care poate da un sfat unde sa merg sau cum sa o rezolv ...merci mult!

 

Daca e de la cip/imobilizator, nu invarte demarorul. Citeste in manual (nu-l am la indemana sa-ti dau citat...). Nici nu se alimenteaza si nici scanteie nu da.

La mine erau ceva contacte imperfecte (batranetzea, ce sa-i faci...) la mufele modulului EWS de langa volan (tranporder, sau amplificator? nu mai stiu cum ii zice. pe el scrie EWS...). Langa cheie...

Dar la test imi spunea clar ca nu primeste semnal de la EWS:

"18 EWS-code (DWA-interface) not present or signal failure"

 

LE: al meu e E39.. sorry. Poate ca la E34 invarte demarorul... nu stiu :| Cand am avut problema asta mi-era dor de E34. Credeam ca ala nu face asa figuri...

Edited by cosmin rotaru
Link to comment
Share on other sites

Daca e de la cip/imobilizator, nu invarte demarorul. Citeste in manual (nu-l am la indemana sa-ti dau citat...). Nici nu se alimenteaza si nici scanteie nu da.

La mine erau ceva contacte imperfecte (batranetzea, ce sa-i faci...) la mufele modulului EWS de langa volan (tranporder, sau amplificator? nu mai stiu cum ii zice. pe el scrie EWS...). Langa cheie...

Dar la test imi spunea clar ca nu primeste semnal de la EWS:

"18 EWS-code (DWA-interface) not present or signal failure"

 

LE: al meu e E39.. sorry. Poate ca la E34 invarte demarorul... nu stiu :| Cand am avut problema asta mi-era dor de E34. Credeam ca ala nu face asa figuri...

 

 

Al meu e un 525 tds '95 batranel saracutul dar se misca binisor ,curios astazi am depistat ca nu merge nici trapa ,poate n-are legatura dar inca o faza, cand era pe pozitia 1 cheia se aprindea kilometrajul si abs acum nu mai face asta .Pana la urma cred ca vede reprezentanta am sunat la cj .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.