Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

Salut!

 

Rog doar cei in masura sa raspunda sa o faca .

 

Masina a pornit normal la sfert de cheie pana aseara cand nu a mai vrut , curent ok , motorina in filtru , pompa rezervor functionala , eroare kts , joasa presiune in rampa , masina in service augsburg momentan , lumea sa invarte pe langa ea ca o turma de oi si pareri cat cuprinde. Am rugamintea sa imi spuna cineva ce e de facut , cine e in masura sa imi dea o solutie , un service ok si binenteles sa imi rezolv problema.

 

Multumesc , MIRCEA

 

 

*am patit si eu cam ce ai patit si tu, am oprit masina si cand am vrut sa porneasca, nimic.

 

cam asta am patit eu, firul povesti de ieri de la 15:30 pana azi la 17 : am oprit masina si cand am vrut sa porneasc, nimic. am reusit sa o mai pornesc odata cu mecanicul meu, a trecut pe la mine si el a reusit sa o porneasca, am dat o tura sa vedem daca e ceva de la alimentare, nimic, mergea perfect, dupa care am parcat, am oprit si de pornit nu a mai vrut... asta era ieri pe la 16. am mai incercat seara si nimic, nu a mai pornit.

 

dupa care am citit pe forum am gasit cam aceasi problema sau na asemanator la tine si la Boris, v-am scris am asteptat, ca luni merg in service, ca azi e duminica.

 

azi pe la 12 dau cheie luuuunnngggg, porneste, merge cam sacadat si nu se accelereaza decat de la jumate, opresc si nu mai incerc.

vorbesc cu mecanicul si imi zice sa o duc la iei la service sa ma ia de dimineata la prima ora, sa fie masina acolo.

 

azi pe la 16, poate 16:30, dau cheie iarasi lung, porneste merge sacadat si nu se acelereaza defel, apas pedala de acceleratie si ZERO barat, nimic, mergea sec constant si sacadat. bun, nu puteam pleca de pe loc, nu avea putere nimic.

il sun pe fratemeu sa ma tracteze la service, ca nevasta-mea nu vroia sa ma tracteze, intre timp masina am lasat-o sa mearga.

Vine un vecin care e mecanic, invarte el pe la pompa de motorina pe acolo, dar cu motorul pornit, fara surubelnita, nimic, deci practic apasa si strange de furtune.

 

el ma intreaba de unde am bagat motorina, ii zic ca din Austria, ieri am venit de la ski, zice el, astea sunt simtome ca si cand ar fi apa in rezervor, pe circuit, ca asa face una normala, fara calculatoare si alea-alea cand are apa in motorina, merge sacadat si porneste greu, eu zic ca na se poate ca oricum il astept pe freta-meu sa ma tracteze si ca asta e.

ma urc sa opresc si zic hai sa accelerez, hopa ca merge si inca bine.

incerc sa ma misc de pe loc, merge, ma gandesc ia sa ma duc sa bag motorina ca eram sub un sfert cu rezervorul, ma duc bag motorina 20L de la lukoil, cu motorul pornit, nu mai opresc zic daca se opreste ala sunt.

 

de la peco pana la service ii dau bice, din alea cu schimbat la 4000 de ture, mai simt odata un HAC, dupa care merge perfect, suna frumos, trage bine, ce mai super , ajung la service, parchez, opresc motorul; incerc sa pornesc odata, de 2 ori, de 3 ori, de 4 ori merge perfect la sfert de cheie, ce sa zic, masina am lasat-o in service, maine dimineata o sa ii fac o diacnoza totusi sa vad daca chiar are ceva sau pur si simplu am avut apa in motorina.

 

cam asta e tot ce stiu pana acuma, sper sa aflu ce are sau ce a avut..

 

PS - motorina in Austria am bagat de la BP - ceva Sprint Diesel Plus sau Plus Sprint Diesel era 1L=1.316 euro.

 

PS 2 : am si eu o intrebare, poate au mai patit si alti, sa isi dea cu parerea. - MULTUMESC MULT ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut!

 

Rog doar cei in masura sa raspunda sa o faca .

 

Masina a pornit normal la sfert de cheie pana aseara cand nu a mai vrut , curent ok , motorina in filtru , pompa rezervor functionala , eroare kts , joasa presiune in rampa , masina in service augsburg momentan , lumea sa invarte pe langa ea ca o turma de oi si pareri cat cuprinde. Am rugamintea sa imi spuna cineva ce e de facut , cine e in masura sa imi dea o solutie , un service ok si binenteles sa imi rezolv problema.

 

Multumesc , MIRCEA

 

 

*am patit si eu cam ce ai patit si tu, am oprit masina si cand am vrut sa porneasca, nimic.

 

cam asta am patit eu, firul povesti de ieri de la 15:30 pana azi la 17 : am oprit masina si cand am vrut sa porneasc, nimic. am reusit sa o mai pornesc odata cu mecanicul meu, a trecut pe la mine si el a reusit sa o porneasca, am dat o tura sa vedem daca e ceva de la alimentare, nimic, mergea perfect, dupa care am parcat, am oprit si de pornit nu a mai vrut... asta era ieri pe la 16. am mai incercat seara si nimic, nu a mai pornit.

 

dupa care am citit pe forum am gasit cam aceasi problema sau na asemanator la tine si la Boris, v-am scris am asteptat, ca luni merg in service, ca azi e duminica.

 

azi pe la 12 dau cheie luuuunnngggg, porneste, merge cam sacadat si nu se accelereaza decat de la jumate, opresc si nu mai incerc.

vorbesc cu mecanicul si imi zice sa o duc la iei la service sa ma ia de dimineata la prima ora, sa fie masina acolo.

 

azi pe la 16, poate 16:30, dau cheie iarasi lung, porneste merge sacadat si nu se acelereaza defel, apas pedala de acceleratie si ZERO barat, nimic, mergea sec constant si sacadat. bun, nu puteam pleca de pe loc, nu avea putere nimic.

il sun pe fratemeu sa ma tracteze la service, ca nevasta-mea nu vroia sa ma tracteze, intre timp masina am lasat-o sa mearga.

Vine un vecin care e mecanic, invarte el pe la pompa de motorina pe acolo, dar cu motorul pornit, fara surubelnita, nimic, deci practic apasa si strange de furtune.

 

el ma intreaba de unde am bagat motorina, ii zic ca din Austria, ieri am venit de la ski, zice el, astea sunt simtome ca si cand ar fi apa in rezervor, pe circuit, ca asa face una normala, fara calculatoare si alea-alea cand are apa in motorina, merge sacadat si porneste greu, eu zic ca na se poate ca oricum il astept pe freta-meu sa ma tracteze si ca asta e.

ma urc sa opresc si zic hai sa accelerez, hopa ca merge si inca bine.

incerc sa ma misc de pe loc, merge, ma gandesc ia sa ma duc sa bag motorina ca eram sub un sfert cu rezervorul, ma duc bag motorina 20L de la lukoil, cu motorul pornit, nu mai opresc zic daca se opreste ala sunt.

 

de la peco pana la service ii dau bice, din alea cu schimbat la 4000 de ture, mai simt odata un HAC, dupa care merge perfect, suna frumos, trage bine, ce mai super , ajung la service, parchez, opresc motorul; incerc sa pornesc odata, de 2 ori, de 3 ori, de 4 ori merge perfect la sfert de cheie, ce sa zic, masina am lasat-o in service, maine dimineata o sa ii fac o diacnoza totusi sa vad daca chiar are ceva sau pur si simplu am avut apa in motorina.

 

cam asta e tot ce stiu pana acuma, sper sa aflu ce are sau ce a avut..

 

PS - motorina in Austria am bagat de la BP - ceva Sprint Diesel Plus sau Plus Sprint Diesel era 1L=1.316 euro.

 

PS 2 : am si eu o intrebare, poate au mai patit si alti, sa isi dea cu parerea. - MULTUMESC MULT ! :)

 

am reusit sa rezolv problema, a scos motorina care o aveam in rezervor dupa care am bagat motorina de la noi si merge perfect, termin plinul care il am si schimb si filtrul de motorina cu unul nou, si alta data o sa bag de la mol sau omv, asta e sh*t happens :blink: ...

 

in rest nu am avut afectat nimic altceva la masina ... :) :)

Edited by a555a
Link to comment
Share on other sites

Lucrurile sunt mai complicate cand electromotorul invarte dar masina nu porneste

Cauze : pompele de transport au fost schimbate ok

senzor axe cu came defect sau circuit intrerupt

senzor presiune in rampa def. sau cir.intr.

releu de pornire def. sau siguranta arsa /nu este cazul s-a oprit din mers

Link to comment
Share on other sites

sonda lambda e cam 100 Euro (Bosch) iar manopera nu stiu exact...eu mi-o schimb singur dupa DIY...

dupa ce o schimb o sa iti zic daca a disparut problema...

 

 

iti urez bafta. tine-ma la curent :blink:

 

inca nu am scimbat-o ca m-am obisnuit sa o pornesc din acceleratie cand face fitze..si nu am avut timp ca mi-am schimbat HU + boxele....

tu ai facut ceva?

Link to comment
Share on other sites

sonda lambda e cam 100 Euro (Bosch) iar manopera nu stiu exact...eu mi-o schimb singur dupa DIY...

dupa ce o schimb o sa iti zic daca a disparut problema...

 

 

iti urez bafta. tine-ma la curent :blink:

 

inca nu am scimbat-o ca m-am obisnuit sa o pornesc din acceleratie cand face fitze..si nu am avut timp ca mi-am schimbat HU + boxele....

tu ai facut ceva?

 

la mine a disparut problema de la sine. nu i-am facut nimic. nu am mai bagat benzina aiurea... am bagat numai petrom 99+ de la o anumita benzinarie. nu a mai facut nici macar o data... si e ceva timp de cand nu a mai facut .. sunt cateva luni.

Link to comment
Share on other sites

sonda lambda e cam 100 Euro (Bosch) iar manopera nu stiu exact...eu mi-o schimb singur dupa DIY...

dupa ce o schimb o sa iti zic daca a disparut problema...

 

 

iti urez bafta. tine-ma la curent :blink:

 

inca nu am scimbat-o ca m-am obisnuit sa o pornesc din acceleratie cand face fitze..si nu am avut timp ca mi-am schimbat HU + boxele....

tu ai facut ceva?

 

la mine a disparut problema de la sine. nu i-am facut nimic. nu am mai bagat benzina aiurea... am bagat numai petrom 99+ de la o anumita benzinarie. nu a mai facut nici macar o data... si e ceva timp de cand nu a mai facut .. sunt cateva luni.

 

hmmm...eu pun de la OMV (stau in Cehia) de 95...oare trebuie sa pun de 98 ?

Link to comment
Share on other sites

sonda lambda e cam 100 Euro (Bosch) iar manopera nu stiu exact...eu mi-o schimb singur dupa DIY...

dupa ce o schimb o sa iti zic daca a disparut problema...

 

 

iti urez bafta. tine-ma la curent :blink:

 

inca nu am scimbat-o ca m-am obisnuit sa o pornesc din acceleratie cand face fitze..si nu am avut timp ca mi-am schimbat HU + boxele....

tu ai facut ceva?

 

la mine a disparut problema de la sine. nu i-am facut nimic. nu am mai bagat benzina aiurea... am bagat numai petrom 99+ de la o anumita benzinarie. nu a mai facut nici macar o data... si e ceva timp de cand nu a mai facut .. sunt cateva luni.

 

hmmm...eu pun de la OMV (stau in Cehia) de 95...oare trebuie sa pun de 98 ?

 

 

hmm din cate stiu eu la bmw scrie in manual ca trebuie cifra octanica de minim 98.

Link to comment
Share on other sites

sonda lambda e cam 100 Euro (Bosch) iar manopera nu stiu exact...eu mi-o schimb singur dupa DIY...

dupa ce o schimb o sa iti zic daca a disparut problema...

 

 

iti urez bafta. tine-ma la curent :blink:

 

inca nu am scimbat-o ca m-am obisnuit sa o pornesc din acceleratie cand face fitze..si nu am avut timp ca mi-am schimbat HU + boxele....

tu ai facut ceva?

 

la mine a disparut problema de la sine. nu i-am facut nimic. nu am mai bagat benzina aiurea... am bagat numai petrom 99+ de la o anumita benzinarie. nu a mai facut nici macar o data... si e ceva timp de cand nu a mai facut .. sunt cateva luni.

 

hmmm...eu pun de la OMV (stau in Cehia) de 95...oare trebuie sa pun de 98 ?

 

 

hmm din cate stiu eu la bmw scrie in manual ca trebuie cifra octanica de minim 98.

 

 

bine ca aflu si eu :)

 

eu am vazut pe tirbuson ca scrie 91-98...

Link to comment
Share on other sites

hmm din cate stiu eu la bmw scrie in manual ca trebuie cifra octanica de minim 98.

asa scrie, dar cu mentiunea ca se poate alimenta si cu benzina de 95...

 

mda bineinteles ca ruleaza cu benzina de 95, ruleaza cu gaz dar cu benzina ... :blink: . probabil mai corect ar fi fost daca as fi zis ca puterea maxima a motorului este atinsa cu benzina de minim 98 octani.

Link to comment
Share on other sites

Am un 318 an 90 cu multiple defectiuni.Va mai cer inca o data ajutorul in cateva probleme legate de starea de functionare buna a masini.

In primul rand tin sa mentionez ca masina a fost usor avariata in urma cu o luna iar ca urmare am zdrobit teava de alimentare care iese din regulator

ul de benzina,am spart paleti la ventilator,si inclusiv faptul ca nu mai porneste de atunci.Intrebarile mele sunt: Care sunt consecintele conductei de

benzina(regulatorul curge usor),ale ventilatorului(am pus unul legat de vasc prin sudare)astea referitor la performanta,si de ce masina nu porneste?

Mentionez ca masa dintre motor si caroserie a cedat si s a rupt in urma impactului ulterior a fost refacuta.Astept orice ajutor(va rog nu mai incepeti

topic uri tampite si ajutati ma si pe mine) Multumesc ant !

Link to comment
Share on other sites

Pai....defectiunea care-ti cauzeaza nepornirea motorului poate fi pe electric sau pe combustibil...incepe cu cea pe combustibil...e mai usor de verificat...pune pe contact si vezi daca pompa de benzina porneste pt cateva secunde (o auzi)...daca da, treci mai departe...mergi la rampa de injectoare si vezi daca pe retur, tot la punerea contactului, iti da benzina... (rampa are 2 capete...pe o parte intra benzina si pe cealalta se evacueaza)....daca da...atunci e pe electric....vezi ceva senzori sau fire in partea din fata (sau spate) a motorului...ca daca s-a rupt masa electrica, inseamna ca motorul a fost deplasat...deconecteaza unua dintre mufele de la injectoare si cu un instrumet de masura verifici daca ai impulsuri de tensiune, asta in timp ce altcineva da la automat....poti sa faci asta cu toate injectoarele...apoi poti sa verifici daca ai scanteie la fisele bufiilor...mai intai fisa centrala din delcou (ai motor M10, nu?) si apoi pe fiecare...vezi ca delcoul e tare prost pus acolo...la o mica deplasare a motorului sparge fie capacul, fie chiar suportul acestuia...(eu sunt patit :blink:) vezi daca firul ala care iese din delcou (pe la baza lui) e intact si da impulsuri in momentul cand rotesti motorul la automat...toate masuratorile le faci cu un instrument de masura pe scala voltmetrului de 20 volti (fie electronic fie cu ac indicator0 sa nu cumva sa bagi becuri sau altceva ....

Succes ca ai de verificat o gramada....

Link to comment
Share on other sites

Mai ai un topic si aici : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=25143

 

Nu e novoie sa deschizi inca un topic pe aceeasi tema.

Daca nu ti s-a raspuns asta e, esti pe un forum. Ori nu a stiut nimeni raspunsul, ori nu a a vut nimeni chef sa-ti raspunda.

Si decat sa jignesti "rog nu mai incepeti topic uri tampite si ajutati ma si pe mine" mai bine mergi la un service.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.